Budowa instalacji dośnieżania tras narciarskich „Wisła-Istebna- Kubalonka”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa instalacji dośnieżania tras narciarskich „Wisła-Istebna- Kubalonka”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczyrk
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-04-15
  • ZamawiającyCentralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Szczyrku
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-31
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00026234
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa instalacji dośnieżania tras narciarskich „Wisła-Istebna- Kubalonka”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Szczyrku

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 14273335600050

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plażowa, 8

1.5.2.) Miejscowość: Szczyrk

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-370

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 817 86 62

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.szczyrk@cos.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cos.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Instytucja Gospodarki Budżetowej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa instalacji dośnieżania tras narciarskich „Wisła-Istebna- Kubalonka”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2603239-9211-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026234

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020647/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa instalacji dośnieżania tras narciarskich „Wisła-Istebna- Kubalonka”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.bip.cos.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywasię przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal orazpoczty elektronicznej. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp doformularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopiidokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzeniao ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informuję, iż Administratorem danychosobowych jest Centralny Ośrodek Sportu, ul. Łazienkowska 6a, 00-449 Warszawa. Dane kontaktowedo Inspektora Ochrony Danych: iod@cos.pl. 2. Dane osobowe Wykonawcy i jego przedstawicieli będąprzetwarzane w celu zawarcia umowy lub realizacji działań niezbędnych do zawarcia umowy przed jejzawarciem, a podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest Art. 6, ust. 1, lit. b) RODO. Daneosobowe mogą zostać również wykorzystane w celu potwierdzenia kwalifikacji i uprawnieńwymaganych przepisami prawa, które powinni posiadać przedstawiciele Wykonawcy w ramachwspółpracy z Administratorem. Jest to podstawa prawna przetwarzania danych osobowychwynikającaz Art. ust. 1, lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnegociążącego na Administratorze.3. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający zwymagań prawnych nakładanych na Administratora w zakresie prowadzenia postępowańzakupowych izwiązanych z nim czynności. Dane osobowe Wykonawcy i jego przedstawicieli mogą zostaćudostępnione dostawcom systemów informatycznych i kancelariom prawnym, z którymi współpracujeAdministrator. Dane osobowe Wykonawcy mogą zostać upublicznione zgodnie z wymaganiamiprawnymi w obszarze zamówień publicznych. 4. Wykonawca/Oferent lub jego przedstawicieleposiadają prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia,ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.5. Wykonawca/Oferent lub jegoprzedstawiciele mają prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochronydanych osobowych gdy uznają, iż przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących narusza przepisyogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podanie przezWykonawcę/Oferenta danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy i współpracy zAdministratorem.6. Wykonawca/Oferent jest zobowiązany do przekazania niniejszej informacji swoimprzedstawicielom, których dane zostaną przekazane Administratorowi w ramach realizacji umowy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych ; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO ; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczącychnarusza przepisy RODO; 2. nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODOprawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowaw art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danychosobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. cRODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP/Sz/1/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji dośnieżania tras narciarskich „Wisła-Istebna-Kubalonka” polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowej i realizacji robót budowlanych w/w zadania – w formule „zaprojektuj i wybuduj. LOKALIZACJA przedmiotu umowy to miejscowości: WISŁA – ISTEBNA – KUBALONKA /adres/:Istebna 15611.Instalacja wodociągowa dosyłowa na odcinku Wisła Czarne-Mała Zapora -KubalonkaObręb Wisła: działki nr5207/7,5790/50,5212/1,5465/3,5418/53,5418/52,5418/51, 5418/54,1102/107,1102/75,1102/103,1102/104,1103/108,1103/98,1103/109,1103/110.2.Instalacja wodociągowa (dośnieżania) na trasach narciarskich Wisła–Istebna-KubalonkaObręb Istebna-Kubalonka: działki nr6603/3,1103/33,1103/121,6809/6,6809/13,6809/14,6809/15,6810/1,6810/8 ,6810/3, 6810/5 Obręb Wisła: działki nr1102/73 ,1102/75,1102/81,1102/82,1102/83,1102/84,1102/85 ,1102/88,1102/89,1102/98,1103/97,1103/98,1103/109,1103/110.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przyznanie punktacji na zasadach określonych w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, deliktowej i kontraktowej o wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł (trzy miliony złotych).2. Zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:- minimum 1 (jedno) zamówienie, które obejmowały swym zakresem wykonanie robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie instalacji dośnieżania tras narciarskich o wartości 3 000 000 zł brutto (trzy miliony złotych brutto).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona złożenia następujących, dokumentów:1.Dokumentów potwierdzających, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;2. Wykazu robót budowlanych (załącznik nr 5 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ wraz z zawartymi oświadczeniami, 2. Dowód wniesienia wadium,3. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dani 16 lutego 2007 r. o ochronie konsumentów (Dz.U. z 2020 r., poz. 1076 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - złożone według załącznika nr 4 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości łącznej: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).2. Wadium może być wniesione w następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.4. W przypadku wnoszenia wadium w formach określonych w pkt 2 ppkt 2 – 4 za pośrednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektroniczne.Szczegółowe wymagania dotyczące wadium został zawarty w Specyfikacji Warunków Zamówienia

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania , składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Możliwe zmiany Umowy ich rodzaj i zakres zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach Umowy załącznik nr 6 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-15 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-14

2021-03-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przebudowę części magazynu na powierzchnie produkcyjną - Wilkowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przebudowę części magazynu na powierzchnie produkcyjną wraz z wewnętrznymi instalacjami, budowę zaplecza socjalnego dla pracowników, rozbiórkę ściany pomiędzy magazynami, budowę zaplecza socjalnego dla pracowników magazynowych, przedłużenie zadaszenia wiaty oraz przedłużenie posadzki pod wiatą wraz z przekazaniem kompletu dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI