IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Dialog konkurencyjny
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
4
Kryteria selekcji wykonawców:
Zamawiający przyzna po 1 pkt. za każdą wykazaną robotę budowlaną zrealizowaną w okresie pięciu (5) lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w dialogu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie polegającą na wykonaniu instalacji do oczyszczania/ podczyszczania: d) wód podziemnych, lub e) wód podziemnych i gleby, lub f) wód podziemnych i ziemi, z zanieczyszczeń organicznych i nieorganicznych o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 złotych brutto. Zamawiający nie będzie punktował robót budowlanych wykazanych na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający przyzna punktu w ramach kryterium selekcji tylko za doświadczenie Wykonawcy, doświadczenie podmiotu trzeciego nie będzie podlegało punktowaniu.
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
0,00 |
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia |
0,00 |
Efekt ekologiczny |
0,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Opis potrzeb i wymagań Zamawiającego ze względu na jego zakres został opublikowany na stronie internetowej Zamawiającego: Podstawowe informacje: 1. Celem Projektu jest przeprowadzenie remediacji na części działek nr 86/1 obręb 0137 i 85/3 obręb 0138 w Bydgoszczy, tj. terenie o powierzchni 26,9 ha, poprzez oczyszczenie środowiska gruntowo - wodnego w postaci gruntów i wód podziemnych z substancji niebezpiecznych i stwarzających ryzyko, które migrują w wodach podziemnych z południowo-wschodniego fragmentu terenów dawnych Zakładów Chemicznych ZACHEM w Bydgoszczy w kierunku rzeki Wisły. Substancjami o charakterze toksycznym są m.in. fenol, anilina, toluidyna, chloroanilina, oktylofenole i estry oktylofenolooksyetylenowe, hydroksybifenyle, difenylosulfon oraz substancje haloorganiczne. 2. Przewidziany do osiągnięcia w ramach realizacji Projektu efekt ekologiczny zakłada doprowadzenie gleb i gruntów do jakości odpowiadającej gruntom grupy III, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 1 września 2016 r. w sprawie sposobu prowadzenia oceny zanieczyszczenia powierzchni ziemi (Dz. U. z 2016 r., poz. 1395), co wynika z aktualnego sposobu zagospodarowania terenu, który stanowi tereny leśne. Zakłada on także osiągnięcie jakości wód podziemnych na terenie objętym Projektem (26,9 ha) odpowiadającej III klasie wód, określonej w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 21 grudnia 2015 r. w sprawie kryteriów i sposobu oceny stanu jednolitych części wód podziemnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 85). 3. W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie: 1) opracować szczegółowy projekt techniczny mobilnej, innowacyjnej instalacji remediacyjnej; 2) wybudować innowacyjny mobilny system dla oczyszczania/podczyszczania wód podziemnych wraz z zamontowanym systemem pomiarowym zawartości substancji organicznych w wodzie na wlocie i wylocie z instalacji oraz na kilku ważnych z punktu widzenia technologicznego punktach weryfikacyjnych; technologia powinna zostać zaprojektowana wraz z doborem czynnych substancji podawanych w podczyszczającym ciągu technologicznym dla maksymalizacji potencjału oczyszczenia i minimalizacji produkcji szkodliwych materiałów ubocznych; innowacyjny dobór koagulantów, odpowiednich utleniaczy i sorbentów lub innych substancji wspomagających musi pozwolić na osiągnięcie postawionego celu w Projekcie; 3) wybudować sieć przesyłową, na którą składa się rurociąg łączący studnie zatłaczające i pompujące z dedykowaną jednostką podczyszczania wód (długość około 1200 – 1500 metrów i średnicy 150 - 200 mm) oraz zamontować agregaty pompowe w studniach pompujących; 4) zaprojektować i wdrożyć system monitoringu i kontroli stanu jakości środowiska gruntowo-wodnego oparty na sieci 16 piezometrów obserwacyjnych i integrujący wszystkie wdrożone systemy obserwacyjno – monitoringowe (m. in. system monitorujący pracę instalacji do oczyszczania wód podziemnych oraz stację meteorologiczną) w postaci Centrum Wizualizacji, Kontroli i Sterowania.
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
05 marca 2019 roku - Ogłoszenie o dialogu konkurencyjnym; 20 marca 2019 roku - Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w dialogu; 29 marca 2019 roku (piątek) - Zaproszenie do dialogu; 8 kwietnia 2019 roku do 30 kwietnia 2019 roku - Dialog i informacja o zakończeniu dialogu; 10 maja 2019 roku - Zaproszenie do składania ofert; 30 maja 2019 roku - Termin składania ofert; 10 czerwca 2019 roku - Wybór oferty; 28 czerwca 2019 roku (piątek) Podpisanie umowy
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
, godzina:
,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
(od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe: