Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej i drogowej na terenie Gminy Stronie Śląskie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stronie Śląskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718165
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 55
1.5.2.) Miejscowość: Stronie Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-550
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48748117711
1.5.8.) Numer faksu: +488117732
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@stronie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stronie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej i drogowej na terenie Gminy Stronie Śląskie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-152f0b51-7382-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00014493
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013454/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej i drogowej na terenie Gminy Stronie Śląskie.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://stronie.ezamawiajacy.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://stronie.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem
środków komunikacji elektronicznej: Platformy https://stronie.ezamawiajacy.pl/
2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gminy
Stronie Śląskie - https:/stronie.ezamawiaiacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
b) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony
https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do
założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego;
podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje
regulamin, klika polecenie „zarejestruj się".
c) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający
zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w
postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma
informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się
pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
d) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja
między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje,
przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę
przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki
„Korespondencja".
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Stronie Śląskie, ul. Kościuszki 55, 57-550
Stronie Śląskie; NIP 881-10-02-468; REGON 890718165; adres e-mail: gmina@stronie.pl Tel 74 811
77 10.
2. Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się pisząc na adres siedziby administratora jak
powyżej lub na adres e-mail: iod@stronie.pl
3. Przetwarzanie Państwa danych jest niezbędne do wykonywania zadania realizowanego w interesie
publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi lub realizacji
umowy, podstawą przetwarzania danych jest art. 6 pkt 1 lit. b, lit. c, lit. e, Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych
polegających na budowa pompowni wody wraz z przyłączem wodociągowym do budynków Jaskini
Niedźwiedziej w Kletnie prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo
zamówień publicznych. (Dz.U. 2019 r. poz. 2019, 2020 r. poz. 2320 ze zm.), dalej „ustawa Pzp".
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GKP.271.1.2022.LS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 6346180,60 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I
Zadanie 1. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej we wsi Goszów - uzbrojenie terenu obejmującego działki nr 28/1 - 28/26.
Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie:
- sieci wodociągowej z rur polietylen Ø 160 mm 319,2 m
- sieci wodociągowej z rur polietylen Ø 125 mm 764,4 m
- sieci wodociągowej - 3 odcinki z rur polietylen Ø 90 mm 4,9 m
- sieci kanalizacji sanitarnej z rur PCV Ø 200 822,9 m
na podstawie projektu budowlanego.
Zadanie 2. Budowa kanalizacji sanitarnej w Starym Gierałtowie w drodze nr ew. gruntów 302 oraz terenach przyległych.
Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie:
- sieci kanalizacji sanitarnej z rur PCV Ø 200 mm 605,5 m,
- sieci kanalizacji sanitarnej z rur PCV Ø 160 mm 106,9 m,
- odbudowę drogi o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych łącznie 7 cm 2256.0 m2
na podstawie projektu budowlanego.
Zadanie 3. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej we wsi Stronie Śląskie - na działce nr 114 z terenami przyległymi.
Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie:
- sieci wodociągowej z rur PE Ø 110 i PE Ø 90 mm o długości 533,5 m z przyłączami o dł. 43 m.
- sieci kanalizacji sanitarnej z rur PCV Ø200 mm o dł. 350 m.
- odbudowę drogi o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych gr. 8 cm 749.0 m2
na podstawie projektu budowlanego.
4.2.5.) Wartość części: 2229715,96 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty na daną część zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:
1) Cena - Pj(C) - waga 60%,
2) Termin Gwarancji i rękojmi - Pi(G) - waga 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II
Zadanie 4. Remont drogi gminnej we wsi Strachocin (dz.89)
Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie przebudowy drogi o dł. 1 296 m o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych łącznej gr. 12 cm o pow. 4 558.0 m2 na podstawie projektu budowlanego.
Zadanie 5. Przebudowa drogi ew. gruntów 55, 63/2, 63/4, 63/6, 67, 68/1, 70/3 we wsi Kletno
Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie przebudowy drogi o dł. 556 m o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych łącznej gr. 8 cm o pow. 2 389.0 m2 na podstawie projektu budowlanego.
Zadanie 6. Przebudowa drogi ew. gruntów 36/1, 42, 31, 29, 23 we wsi Goszów
Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie przebudowy drogi o dł. 505,5 m o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych łącznej gr. 8 cm o pow. 1 875.0 m2 na podstawie projektu wykonawczego.
Zadanie 7. Przebudowa drogi dojazdowej do Jaskini Niedźwiedziej w Kletnie
Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie przebudowy drogi o dł. 1 177,0 m o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych łącznej gr. 12 cm o pow. 4 549.0 m2 na podstawie projektu budowlanego.
Zadanie 8. Przebudowa drogi gminnej we wsi Stara Morawa (działki nr 110,117)
Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie przebudowy drogi o dł. 1 452 m o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych łącznej gr. 12 cm o pow. 4 995.0 m2 na podstawie projektu budowlanego.
Zadanie 9. Przebudowa drogi gminnej na terenie działki nr 379 - ul. Kościelna w Stroniu Śląskim
Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie przebudowy drogi o dł. 596,0 m o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych łącznej gr. 8 cm o pow. 1 891.0 m2 na podstawie projektu wykonawczego.
Uwaga: zadanie realizowane będzie po zakończeniu budowy przyłącza kanalizacji sanitarnej (przewidywany termin zakończenia budowy kanalizacji czerwiec 2022 r.)
Zadanie 10. Przebudowa drogi gminnej na terenie działek 48/3, 36/1, w obrębie Goszów
Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie przebudowy drogi o dł. 234,0 m o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych łącznej gr. 8 cm o pow. 848.0 m2 na podstawie projektu wykonawczego.
Zadanie 11. Przebudowa drogi nr ew. gruntów 100 we wsi Goszów
Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie przebudowy drogi o dł. 220,0 m o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych łącznej gr. 12 cm o pow. 735.0 m2 na podstawie projektu budowlanego.
Zadanie 12. Przebudowa drogi gminnej na terenie działek nr 92,89 w obrębie Goszów
Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie przebudowy drogi o dł. 605,4 m o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych łącznej gr. 8 cm o pow. 2 083.0 m2 na podstawie projektu wykonawczego.
4.2.5.) Wartość części: 4116464,63 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty na daną część zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny ofert:
1) Cena - Pj(C) - waga 60%,
2) Termin Gwarancji i rękojmi - Pi(G) - waga 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art. 115 ust 1 pkt 3ustawy Pzp);
Zamawiający wyznacza szczególne warunki w tym zakresie.
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż:
- 500 000.00 PLN - oferta na część I- 1 000 000.00 PLN - oferta na część II,
2) zdolności technicznej lub zawodowej (art. 116 ustawy Pzp).
a) Zamawiający wymaga, aby wykonawca zrealizował, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał przynajmniej:
- 1 robotę budowlaną polegające na wykonaniu infrastruktury kanalizacyjnej lub wodociągowej o wartości nie mniejszej niż 1 500 000 zł (oferta na część I),
- 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu podbudów i nawierzchni dróg wartości nie mniejszej niż 2 000 000 zł (oferta na część II),,
b) Zamawiający wymaga, aby wykonawca skierował do realizacji zamówienia publicznego następujące osoby, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości:
W przypadku składania oferty na część I
- kierownika robót budowlanych branży instalacyjnej, posiadającego:
• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wydanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U z 2020 r. poz. 1333) i Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz. U z 2019 r. poz. 831) lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. 2020 r. poz. 220).
- minimalne doświadczenie: 2 lata od daty uzyskania uprawnień;
- będącą członkiem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
W przypadku składania oferty na część II
- kierownika robót budowlanych branży drogowej, posiadającego:
• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wydanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U z 2020 r. poz. 1333) i Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz. U z 2019 r. poz. 831) lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. 2020 r. poz. 220).
- minimalne doświadczenie: 2 lata od daty uzyskania uprawnień;
- będącą członkiem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; (§ 2 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia w sprawie dokumentów) - (załącznik nr 7 do IDW).
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
Dokument potwierdza brak podstaw wykluczenia w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.(§ 2 ust. 1 pkt 4 Rozporządzenia w sprawie dokumentów)
3) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
Dokument potwierdza brak podstaw wykluczenia w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.(§ 2 ust. 1 pkt 5 Rozporządzenia w sprawie dokumentów)
4) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Dokument potwierdza brak podstaw wykluczenia w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. (§ 2 ust. 1 pkt 6 Rozporządzenia w sprawie dokumentów)
5) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 6 do IDW).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych określonych w rozdziale XIII ust. 2 pkt 1 tj.:
- dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający żądać następujących podmiotowych środków dowodowych określonych w rozdziale XIII ust 2 tj.:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; (załącznik nr 3 do IDW).
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; (załącznik nr 4 do IDW).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Dowód wniesienia wadium;
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w
zakresie wskazanym w SWZ (Załącznik nr 2 do IDW);
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek
dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował
niezbędnymi zasobami tych podmiotów - w przypadku kiedy Wykonawca polega na
zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby; Zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę
z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz
określa w szczególności:
- zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
- sposób i okres udostępniania wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu
udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00083365/01 z dnia 2021-06-15
2021-06-15 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca
polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,
kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których
wskazane zdolności dotyczą ( załącznik nr 5 do SWZ);
4) Pełnomocnictwo - jeżeli prawo do reprezentowania Wykonawcy (podpisania) oferty nie
wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą lub innych dokumentów dotyczących tego
Wykonawcy, będących w posiadaniu Zamawiającego lub innych dokumentów, które
Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w
szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o
informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
5) Pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia pełnomocnikowi do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i podpisaniu umowy w sprawie
zamówienia publicznego - w przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia;
6) Oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają
poszczególni Wykonawcy - w przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7) Oświadczenie dotyczące informacji zawartych w ofercie, wskazanych jako stanowiących
tajemnicę przedsiębiorstwa - jeśli dotyczy - wykazujące, że spełnione kryteria wskazane w art.
11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, w celu
ustalenia podstaw i zasadności dokonanego zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa;
Oświadczenie musi dotyczyć każdego elementu zastrzeżonego, w szczególności Wykonawca
wykazać musi co najmniej:
- jaki charakter mają zastrzeżone informacje, w szczególności określenie, czy są to informacje
techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje mające wartość
gospodarczą dla Wykonawcy w zrozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
- jakie działania Wykonawca podjął celem zachowania w poufności informacji, które zostały
zastrzeżone;
- jaką wartość przedstawiają dla Wykonawcy informacje zastrzeżone jako tajemnica
przedsiębiorstwa;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości:
- 30000,00 zł (słownie trzydzieści tysięcy złotych) na część I
- 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) na część II
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w pkt 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Zapisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa taka musi być podpisana przez upełnomocnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców, a stosowne upoważnienia muszą wynikać z odpowiednich dokumentów.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
8. Spółkę cywilną traktuje się jak Wykonawców składających ofertę wspólną.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki w wysokości 5% wartości wynagrodzenia umownego.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną
wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego - stanowią część II SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-28 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://stronie.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-28 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni