Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod - kan oraz dróg wraz z...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod - kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna -Zdrój
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPiwniczna-Zdrój
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-05-12
  • ZamawiającyMiasto i Gmina Piwniczna-Zdrój
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-24
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00132258
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod - kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna -Zdrój

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Piwniczna-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893084

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 20

1.5.2.) Miejscowość: Piwniczna-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-350

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@piwniczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piwniczna.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod - kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna -Zdrój

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a5ed5ee-c3cd-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00132258

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038243/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa infrastruktury turystycznej,modernizacja sieci wod-kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna-Zdrój

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://piwniczna.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://piwniczna.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 12.1 Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana infor-macji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, od-bywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem platformy zakupo-wej dostępnej pod adresem: https://piwniczna.ezamawiajacy.pl w zakładce „ Korespondencja”
12.2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych oświadczeń lub elektronicznych kopii do-kumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informa-cji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elek-tronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich mo-że żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415).

12.3 Ogólne zasady korzystania z Platformy
12.3.1 zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Miasta i Gminy Piwniczna -Zdrój https://piwniczna.ezamawiajacy.p, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
12.3.2 Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
12.3.3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawia-jący zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej.
Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możli-wości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
12.5.4 .Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunika-cja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, prze-kazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupo-wej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednic-twem zakładki „Korespondencja”.
12.6. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 20 MB w, rtf, pdf , doc, docx,.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobo-wych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zama-wiający informuje, że:
24.1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Miasto i Gmina Piwniczna -Zdrój, ul. Rynek 20, 33-350 Piwniczna -Zdrój .
24.2. Miasto i Gmina Piwniczna -Zdrój wyznaczyła Inspektora Ochrony Danych. Pan Andrzej Włodarczyk, adres e-mail: inspektor@odo.info.pl;
24.3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwią-zanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego
24.4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zo-stanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 ustawy.
24.5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
24.6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
24.7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zauto-matyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
24.8. Posiadają Państwo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
24.9. Nie przysługuje Państwu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
24.10. Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 24.10. Informacja o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy
Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiający informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy:
− Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z upraw-nienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
− Na mocy art. 19 ust. 3 ustawy wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 3
Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod -kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna -Zdrój - Budowa 2,950 km sieci kanalizacji sanitarnej --

Określenie przedmiotu zamówienia
3.1.Przedmiotem zamówienia jest Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod-kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna -Zdrój cześć 3 - Modernizacja oraz budowa 2,950 km sieci kanalizacji sanitarnej

3.1.1.Zakres robót obejmuje:
Modernizację i budowę 2,950 km sieci kanalizacji sanitarnej - cześć 3

3.1.1.1 w trybie zaprojektuj i wybuduj – zgodnie z załącznikiem - p.n. -

- Załącznik nr 1 do Cz. 3 PFU_ŁOMNICA-ZDRÓJ-KĄTY_Piwniczna Zdrój v2
Zakres robót obejmuje: sieć kanalizacyjną o długości 400,00 m (Łomnica Zdrój Kąty).

- w trybie zaprojektuj i wybuduj – zgodnie z załącznikiem - p.n. -

- Załącznik nr 1 do Cz. 3 PFU_Łomnica-Zdrój
Zakres robót obejmuje: sieć kanalizacyjną o długości 338,06 m (Łomnica Zdrój).
3.1.1.2
- zgodnie z dokumentacją projektowa p.n. Projekt Budowlany Sieć kanalizacji sanitarnej Głębokie opracowaną przez ISAN Pracownia Projektowa Sieci i Instalacji Sanitarnej Nowy Sącz.
Zakres robót obejmuje: sieć kanalizacyjną o długości 80,5 m w zakresie studni S15 do S20 (Głębokie).
-Załącznik nr 1 do Cz. 3 Operat wodnoprawny Głębokie
-Załącznik nr 1 do Cz.3 Mapa do celów projektowych (2) Głębokie
-Załącznik nr 1 do Cz.3 Profil kanalizacji Głębokie
-Załącznik nr 1 do Cz.3 zmian miejscowego planu Głębokie
-Załącznik nr do Cz.3 Mapa do celów projektowych (1) Głębokie
-Załącznik nr 1 do Cz.3 Profil kanalizacji Głębokie nr rys.3
-Załącznik nr 1 do Cz.3 Plansza do Uzgodnień (o) kanalizacja Głębokie
-Załącznik nr 1 do Cz.3 Plansza do uzgodnień
-Załącznik nr 1 do Cz.3 Profil kanalizacji Głębokie nr rys.2
-Załącznik nr 1 do Cz.3 Projekt budowlany kanalizacja Głębokie
-Załącznik nr 1 do Cz.3 Projekt zagospodarowania terenu kanalizacja Głębokie

- zgodnie z dokumentacją projektowa p.n. Projekt Budowlany Sieć kanalizacji sanitarnej Łomnickie opracowaną przez ISAN Pracownia Projektowa Sieci i Instalacji Sanitarnej Nowy Sącz.
Zakres robót obejmuje: sieć kanalizacyjną o długości 697,44 m (Łomnickie).
Załącznik nr 1 do Cz.3 01. PZ - kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 05. Studnia kanalizacyjna Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 1. Opis kan. sanitarnej kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 02. PZ - kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 2. Odpisy i uzgodnienia, Bioz kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 03. Profil podłużny - kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 04. Profil podłużny przyłączy - kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 06. Studzienka kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 STWiORB kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 Piwniczna Opis- Geologia kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 Zał. 3.3 geologia kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 geologia kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 Zał. 1 geologia kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 Zał. 2 geologia kanalizacja Łomnicka
Załącznik nr 1 do Cz.3 Zał. 3.1 geologia kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 Zał. 3.2 geologia kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 Zał. 3.4 geologia kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 Zał. 3.5 geologia kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 Zał. 3.6 geologia kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 Zał. 3.7 geologia kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 Zał. 4 geologia kanalizacja Łomnickie
Załącznik nr 1 do Cz.3 Zał. 5 geologia kanalizacja Łomnickie

3.1.1.3. Modernizacja rurociągu tłocznego przebiegającego pod rzeką Poprad o długości 1 434 m.
Załącznik nr 1 do Cz.3 Opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający informuje, że z uwagi na ograniczenia techniczne w zakresie ilości użytych znaków, opis przedmiotu
zamówienia zawarta jest w SWZ
3.3.4. Wspólny Słownik Zamówień:

45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów
45112200-7 Usuwanie powłoki gleby
45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112700-2 Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232400-6 Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45232460-4 Roboty sanitarne
45233140-2 Roboty drogowe
45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233320-8 Fundamentowanie dróg
45236000-0 Wyrównywanie terenu
45232423-3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45232460-4 - Roboty sanitarne

45233140-2 - Roboty drogowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cześć 3
Sposób oceny ofert: Zamawiający w procedurze badania i oceny ofert w pierwszej kolejności
dokona rozstrzygnięcia, które oferty podlegają odrzuceniu w oparciu o okoliczności wskazane w art.
226 ustawy pzp. Dokona także procedury poprawy omyłek oraz weryfikacji ofert pod kątem „rażąco
niskiej ceny”.
Ocenie punktowej będą podlegały oferty nie podlegające odrzuceniu. Dane do wskazanych poniżej
wzorów w procesie oceny na podstawie kryteriów będą wprowadzane z ofert nie podlegających
odrzuceniu. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert.
Kryteria i sposób oceny oferty:
- cena - Maksymalna ilość punktów w kryterium - 60.
Kryterium – „Cena” będzie oceniane na podstawie ceny brutto przedmiotu zamówienia zawartej w
ofercie, a ilość punktów obliczana będzie według poniższego wzoru:C = WP x Cnaj/cof
– okres rękojmi - Maksymalna ilość punktów w kryterium - 40
1) okres rękojmi liczony jest w miesiącach;
2) minimalny okres rękojmi wynosi 60 miesięcy - w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu
rękojmi krótszego niż 60 miesięcy Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle
nie wskaże w ofercie oferowanego okresu rękojmi zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje
rękojmi i ofertę odrzuci;
3) maksymalny okres rękojmi wynosi 84 miesiące - wskazany w formularzu ofertowym okres rękojmi
powyżej 84 miesięcy liczony będzie jako okres rękojmi 84 miesiące;
4) Wykonawcy oferują długość okresu rękojmi w pełnych miesiącach;
5) ocena punktowa oferty w tym kryterium zostanie przeprowadzona zgodnie z następującą formułą:
R = ( ((Robliczana-Rmin))/((Rmax-Rmin) ) ) x Wmax

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 5
Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod -kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna -Zdrój - Modernizacja 2 ujęć wody


Określenie przedmiotu zamówienia
3.Przedmiotem zamówienia jest; Budowa infrastruktury turystycznej, modernizacja sieci wod-kan oraz dróg wraz z cyfryzacją usług w gminie Piwniczna -Zdrój cześć 5- Modernizacja 2 ujęć wody
Zakres robót obejmuje: Modernizacja 2 ujęć wody
3.I Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dwóch ujęć wody:
- ujęcia wody w Piwnicznej-Zdroju (Łaski) w zakresie dostawy montażu i uruchomie-nia chloratora, oraz zamontowania na rurociągu odpływowym przepustnicy z napę-dem elektrycznym, oraz przepływomierza elektromagnetycznego.
- ujęcia wody w Łomnicy-Zdrój w zakresie dostawy montażu i uruchomienia chlorato-ra.
1.1. Opis stanu istniejącego na ujęciu wody Piwniczna-Zdrój (Łaski).
Gmina posiada obecnie obowiązujące Pozwolenie Wodnoprawne na pobór wód pod-ziemnych ze źródeł 1, 2, 3 w ilości Qśr,d=130,25m3/h, Qmax,h=14,97m3/h, Qmax,r=47 543,00m3/h.
Woda ze studni kopanych pobierana jest na zasadzie samo-wypływu, trzema rurocią-gami o średnicy: studnie nr 1 i 2 - DN50mm, studnia nr 3 – DN80mm, następnie rurocią-giem zbiorczym ze studni 1 i 2 o średnicy DN50mm i ze studni nr 3 DN80 woda jest dopro-wadzana do studni zbiorczej, skąd rurociągiem o średnicy DN100 grawitacyjnie płynie do zbiornika wyrównawczego („Łaski góra”), zbudowanego z dwóch komór, każda po 50 m3.
Pomiar pobieranej ze środowiska wody, odbywa się za pomocą wodomierza, zainsta-lowanego w studzience wodomierzowej przed zbiornikiem wyrównawczym. Woda ze źródeł napływa do zbiornika wyrównawczego w sposób ciągły, a nadmiar jej jest odprowadzany przelewem (nr 2) do odbiornika tj. cieku „bez nazwy”. Ze zbiornika przewodem DN100 wo-da w ilości ok. 50m3/h doprowadzana jest do osiedla „bloki”, natomiast przewodem DN150 do kolejnego zbiornika „Łaski dół” o pojemności 100 m3 i w ilości max. ok. 200 m3/d do odbiorców. Nadmiar wody ze zbiornika „Łaski dół” odprowadzany jest również do potoku „bez nazwy”. W budynku SUW (przy zbiorniku „Łaski dół”), na rurociągu wody kierowanej do odbiorców (DN100) zainstalowana jest lampa UV Probico Protec 1400, 19 m3/h, 100-120 m3/d.
Podchloryn sodu dawkowany jest okresowo, punktowo – bezpośrednio do zbiorników wy-równawczych „Łaski góra” „Łaski dół”.
1.1.1 Wymagania techniczne dla zestawu do dozowania roztworu podchlorynu sodu na ujęciu wody Piwniczna-Zdrój (Łaski)
Modernizacja ujęcia wody Piwniczna-Zdrój (Łaski) obejmuje następujące elementy:
- dostawa, montaż i uruchomienie kompletnego chloratora -1 kpl.
- dostawa, montaż i uruchomienie kompletnej lampy bakteriobójczej do wody UV - 1 kpl.
- dostosowanie rurociągu doprowadzającego wodę do zbiornika wyrównawczego "Ła-ski góra" w celu montaż przepływomierza elektromagnetycznego DN100 - 1 szt. oraz montażu przepustnicy z napędem elektrycznym DN100 – 1 szt.
- zabudowa wyłączników pływakowych do sygnalizacji poziomu w zbiornikach wy-równawczych "Łaski góra" i "Łaski dół".
- dostawa i uruchomienie systemu telemetrii do przekazywania poziomu pomiędzy zbiornikami "Łaski góra" i "Łaski dół"
- Rozbudowa istniejącej stacji SCADA zlokalizowanej na dyspozytorni oczyszczalni ścieków w Piwnicznej-Zdroju przy ul. Krakowskiej 26 w celu wizualizacji ujęcia wody.
Zamawiający informuje, że z uwagi na ograniczenia techniczne w zakresie ilości użytych znaków, opis przedmiotu
zamówienia zawarta jest w SWZ
1.3. Opis stanu istniejącego na ujęciu wody Łomnica-Zdrój
Gmina posiada obecnie obowiązujące Pozwolenie Wodnoprawne na pobór wód pod-ziemnych ze źródeł 4-7, w ilości Qśr,d=301,40m3/h, Qśr,h=14,97m3/h, Qmax,r=110 011,0040m3/h.
Woda z 4 studni pobierana jest na zasadzie samo-wypływu, czterema rurociągami o średnicy DN50mm, następnie rurociągiem zbiorczym o średnicy DN80mm, który doprowa-dza wodę do studni zbiorczej zbudowanej z kręgów betonowych DN800mm. Woda ze źródeł napływa do studni zbiorczej w sposób ciągły, a nadmiar jej jest odprowadzany przelewem (nr 1) do odbiornika tj. potoku Łomniczanka. Woda zgromadzona w studni zbiorczej dopro-wadzana jest grawitacyjnie rurociągiem o średnicy DN108mm do zbiornika wyrównawczego o objętości 100m3, z którego siecią wodociągową o średnicy DN250mm przesyłana jest do odbiorców. Aktualne zapotrzebowanie na wodę wynosi ok. 300 m3/d. Pomiar pobieranej ze środowiska wody odbywa się przy zastosowaniu wodomierza, zainstalowanego w studzience wodomierzowej za zbiornikiem wyrównawczym. Podchloryn sodu dawkowany jest okreso-wo, punktowo – bezpośrednio do zbiornika wyrównawczego.
1.4. Opis modernizacji ujęcia wody Łomnica-Zdrój
Należy wymienić wyeksploatowany istniejący chlorator na nowy zestaw do dozowa-nia roztworu podchlorynu sodu wg specyfikacji w p.1.5. Zestaw należy zainstalować w ist-niejącym budynku technicznym w miejsce starego, a punkt dawkowania bez zmian do zbior-nika wyrównawczego. Instalacje dozowania podchlorynu sodu należy wykonać z rur PVC chemoodpornych o średnicy DN15 lub DN20, połączenia klejone. Regulacja dawki podchlo-rynu w sposób ręczny z panelu operatorskiego pompy dozującej. Pompa dozująca musi mieć możliwość sterowania wydajnością za pomocą wejścia impulsowego, lub pętli prądowej w celu przyszłej rozbudowy systemu dozowania w powiązaniu z pomiarem przepływu
Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program
Inwestycji Strategicznych zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmiotowym Programie, Wykonawcę obowiązują zapisy
obowiązujące w przedmiotowym programie.
Zamawiający informuje, że z uwagi na ograniczenia techniczne w zakresie ilości użytych znaków, opis przedmiotu
zamówienia zawarta jest w SWZ
3.11. Wspólny Słownik Zamówień:

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
42912330-4 - Aparatura do oczyszczania wody

4.2.6.) Główny kod CPV: 42912330-4 - Aparatura do oczyszczania wody

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert: Zamawiający w procedurze badania i oceny ofert w pierwszej kolejności dokona rozstrzygnięcia, które oferty podlegają odrzuceniu w oparciu o okoliczności wskazane w art.226 ustawy pzp. Dokona także procedury poprawy omyłek oraz weryfikacji ofert pod kątem „rażąco
niskiej ceny”.
Ocenie punktowej będą podlegały oferty nie podlegające odrzuceniu. Dane do wskazanych poniżej wzorów w procesie oceny na podstawie kryteriów będą wprowadzane z ofert nie podlegających odrzuceniu. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert.
Kryteria i sposób oceny oferty:
- cena - Maksymalna ilość punktów w kryterium - 60.
Kryterium – „Cena” będzie oceniane na podstawie ceny brutto przedmiotu zamówienia zawartej w ofercie, a ilość punktów obliczana będzie według poniższego wzoru:C = WP x Cnaj/cof
– okres rękojmi - Maksymalna ilość punktów w kryterium - 40
1) okres rękojmi liczony jest w miesiącach;2) minimalny okres rękojmi wynosi 24 miesięcy - w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu
rękojmi krótszego niż 24 miesięcy Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu rękojmi zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje
rękojmi i ofertę odrzuci;
3) maksymalny okres rękojmi wynosi 36 miesiące - wskazany w formularzu ofertowym okres rękojmi
powyżej 36 miesięcy liczony będzie jako okres rękojmi 36 miesiące;
4) Wykonawcy oferują długość okresu rękojmi w pełnych miesiącach;
5) ocena punktowa oferty w tym kryterium zostanie przeprowadzona zgodnie z następującą formułą:
R = ( ((Robliczana-Rmin))/((Rmax-Rmin) ) ) x Wmax

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego, Zamawiający na podstawie §3 Rozporządzenia , będzie żądał dostarczenia:
Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

7.1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1.1 do SWZ do: Części 3, Części.5, )
7.2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6 SWZ (załącznik nr 2 do SWZ).
7.3. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7.4. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączo-nych do oferty).
*Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o
którym mowa w pkt. 6 SWZ – w art. 125 ust. 1 ustawy, składane zgodnie z załącznikiem nr 2 SWZ, składa każdy z Wykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności, zgodnie z art. 455 PZP.
2. W związku z brzmieniem art. 455 ust. 1 pkt 1 PZP, Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmiany niniejszej umowy: Zamawiający przewiduje zmiany umowy. Z uwagi na ograniczenia techniczne w zakresie ilości użytych znaków.Zamawiający informuje, iż projekt umowy, w tym ewentualne treści zmian do umowy określone są w załącznik 3 do SWZ do Części.3, Części.5,

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://piwniczna.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-12 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-10

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego wykonania znajduje się w SWZ oraz załącznikach stanowiących jej integralną część. Zamawiający informuje, że z uwagi na ograniczenia techniczne w zakresie ilości użytych znaków wszystkie informacje związane z prowadzonym postępowaniem zawarte są w SWZ Zamówienie realizowane jest dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmiotowym Programie, Wykonawcę obowiązują zapisy obowiązujące w przedmiotowym programie.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ścięcie śliwy i jabłonki - Nowy Sącz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania30-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę ścięcie śliwy i jabłonki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Budowa obiektu sportowego w ZSCKR w Widzewie – etap IV
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Piwniczna-Zdrój: „Budowa drogi leśnej Majdan Dubne Jaguszów”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Piwniczna-Zdrój: „ Budowa drogi leśnej Majerz Mury ”
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa obiektu sportowego w ZSCKR w Widzewie – etap IV
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Rozbudowa ul. Parkowej w Opaczy Małej, Michałowicach Wsi i Michałowicach Osiedlu
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI