Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej oraz związanej z nią infrastruktury drogowej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej oraz związanej z nią infrastruktury drogowej na terenie gminy Tuchola
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTuchola
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-08-17
  • ZamawiającyGmina Tuchola
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-02
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00287521
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej oraz związanej z nią infrastruktury drogowej na terenie gminy Tuchola

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuchola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351156

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: plac Zamkowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Tuchola

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-500

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi212@tuchola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.miasto.tuchola.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej oraz związanej z nią infrastruktury drogowej na terenie gminy Tuchola

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1907f004-1180-11ed-a35f-e2885ab918a3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00287521

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017894/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej oraz związanej z nią infrastruktury drogowej na terenie gminy Tuchola

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/tuchola

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.1. Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie pytań, ofert, zawiadomień, wyjaśnień oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia będą udostępniane na stronie internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/tuchola (link Profilu Nabywcy).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5.1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym
a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
5.2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/tuchola
5.3. Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
5.4. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
5.5. W sytuacjach awaryjnych z wyjątkiem składania ofert Zamawiający dopuszcza komunikację elektroniczną poprzez email: przetargi212@tuchola.pl
5.6. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
5.7. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
5.8. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
(...)
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w rozdz. 5 SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/tuchola

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 24.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tuchola, w imieniu której działa Burmistrz Tucholi wykonujący prawem określone obowiązki z wykorzystaniem aparatu pomocniczego – Urzędu Miejskiego w Tucholi.
Kontakt: Plac Zamkowy 1,89-500 Tuchola, e-mail: burmistrz@tuchola.pl, tel. 52 564 25 00, fax.: 52 334 21 38.
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
3) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych:
- będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 oraz art.. 253 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2021.1129 ze zm.), dalej „ustawy Pzp”.
- będą upoważnieni pracownicy Administratora Danych Osobowych,
- mogą być podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa oraz podwykonawcy związani z Administratorem Danych umowami powierzenia przetwarzania danych osobowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp,
przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy), a następnie według kategorii archiwalnej dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia.
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane do państw poza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa w art. 18 ust. 5 Ustawy Pzp.
8) Administrator danych osobowych będzie przetwarzał dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
9) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących *;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
10) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO,
11) w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, telefonicznie: 52 336 34 33 lub pod adresem e-mail: iod@tuchola.pl
* Wyjaśnienie: w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.8.2022.AS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.3. CZĘŚĆ 1. BUDOWA CENTRUM SPORTOWO-REKREACYJNEGO PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W LEGBĄDZIE WRAZ Z DROGĄ DOJAZDOWĄ (UL. POLNA).
Przedmiotem części 1. zamówienia jest budowa centrum sportowo-rekreacyjnego przy Szkole podstawowej w Legbądzie wraz z drogą dojazdową (ul. Polna), jej włączeniem do drogi wojewódzkiej nr 237 i odwodnieniem.
W ramach przedsięwzięcia planuje się:
1) wykonanie budowy – na podstawie decyzji Starosty Tucholskiego nr TUCH.172.2019, z dnia 24grudnia 2019 r., znak BD.6740.TUCH.172.2019.DD – budynku zaplecza socjalnego (powierzchnia zabudowy 46,74 m2, powierzchnia użytkowa 33,99 m2, kubatura 93,47 m3) wraz z wewnętrznymi instalacjami: wodociągową, kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, wentylacyjną, elektryczną, zewnętrzną instalacją elektroenergetyczną, zewnętrzną instalacją wodociągową, zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej, elementów małej architektury (ławki, stoliki, stojaki dla rowerów, siłownia plenerowa), zewnętrznej instalacji oświetlenia terenu, bieżni ze skokiem w dal, boiska sportowego wraz z zewnętrzną instalacją oświetlenia, ciągów komunikacyjnych, stanowisk postojowych, ogrodzenia terenu- realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Budowa centrum sportowo-rekreacyjnego na części działki nr ewid. 614/15 położonej przy ulicy Polnej w miejscowości Legbąd, gmina Tuchola”;
2) wykonanie przebudowy ulicy Polnej w miejscowości Legbąd wraz z łącznikiem z ulicą Szkolną w zakresie nie wymagającym zmiany granic pasa drogowego, na terenie działek o nr ewid. 598/2, 614/30, 350, 338/2, 598/3 i 616/3 położonych w obrębie ewidencyjnym Legbąd, gmina Tuchola – na podstawie zgłoszenia robót budowlanych do Starosty Tucholskiego;
3) wykonanie przebudowy połączenia drogi gminnej (dz. nr 598/2) z drogą wojewódzką nr 237 relacji Czersk – Mąkowarsko w miejscowości Legbąd, realizowanych na działce o nr ewid 265 obręb Legbąd, stanowiącej pas drogowy drogi wojewódzkiej nr 237 – na podstawie zgłoszenia robót budowlanych do Wojewody Kujawsko-Pomorskiego;
4) wykonanie budowy sieci kanalizacji deszczowej na terenie działek nr ewid. 598/2, 614/30 i 350 położonych przy ulicy Polnej w miejscowości Legbąd, gmina Tuchola – na podstawie zgłoszenia budowy do Starosty Tucholskiego.
W ramach zadania należy wykonać budowę centrum sportowo-rekreacyjnego, w tym: zaplecza socjalnego z wewnętrzną instalacją wodociągową, kanalizacyjną, c.o., wentylacyjną, elektryczną, małej architektury oraz niezbędnych elementów uzbrojenia (zewnętrzną instalacją elektryczną, wodociągową i kanalizacyjną, instalacją fotowoltaiczną) wraz z ciągami komunikacyjnymi i ogrodzeniem terenu na działce nr 614/15 w m. Legbąd, gmina Tuchola. Pozostałe obiekty wchodzące w skład centrum sportowo-rekreacyjnego to:
 boisko sportowe – o nawierzchni z trawy syntetycznej i wymiarach zewnętrznych (ze strefą bezpieczeństwa) 24 m x 44 m; granice boiska wyznaczone przez obrzeże betonowe typu „soft”; boisko wyposażone w dwie bramki i piłkochwyty,
 bieżnia – owal o długości zewnętrznej 180 m, długość wewnętrzna 163 m, bieżnia dwutorowa, nawierzchnia poliuretanowa przepuszczalna dla wody; wyposażona w próg odbicia do skoku w dal – rozwiązanie systemowe,
 elementy małej architektury: ławki, stoliki do gry w szachy, urządzenia siłowni plenerowej, stojaki rowerowe, ścieżki o nawierzchni gruntowej
 ogrodzenie panelowe na fundamencie i słupkach stalowych, furtki i bramy – rozwiązanie systemowe,
 parkingi i chodniki z kostki betonowej.
Przedmiotem zadania jest również przebudowa ulicy Polnej (droga gminna nr 010132C) wraz z łącznikiem z ulicą Szkolną w miejscowości Legbąd, wraz z jej odwodnieniem. Łączna długość przebudowywanej drogi wynosi 548,14 m, oraz włączenie do drogi wojewódzkiej nr 237. W skład inwestycji drogowej wchodzą:
 przebudowa istniejących zjazdów indywidualnych,
 wykonanie robót ziemnych,
 wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża,
 wykonanie podbudowy z betonu C8/10,
 wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej,
 wykonanie nawierzchni jezdni z kostki betonowej,
 wykonanie oznakowania pionowego,
 wykonanie poboczy utwardzonych,
 odwodnienie (opis poniżej),
 wykonanie robót wykończeniowych.
Należy również wykonać przebudowę włączenia drogi gminnej 010132C (dz. nr ewid. 598/2) położonej w m. Legbąd do drogi wojewódzkiej nr 237 Czersk-Tuchola (dz. nr ewid. 265), z kostki betonowej. Odwodnienie włączenia powierzchniowe. Długość włączenia wynosi 2 m.
W ramach zadania wykonać również należy budowę sieci kanalizacji deszczowej w miejscowości Legbąd (ul. Polna). W ramach zadania przewiduje się budowę układu trzech niezależnych kolektorów z odprowadzeniem wód opadowych i roztopowych z trzech zlewni cząstkowych:
1) zlewnia 1 obejmuje:
 budowę kolektora kanalizacji deszczowej z rur strukturalnych PP DN/ID SN8kN/m2, długości L=4,00 m;
 budowę kolektora kanalizacji deszczowej z rur strukturalnych PP DN/ID 250mm SN8k/m2, długości L=64 m;
 budowę studni rewizyjnych betonowych DN1000 z osadnikiem – 4 szt.;
 budowę studni PP DN600 z osadnikiem – 1 szt.;
 budowę przykanalików deszczowych z rur PVC 160/4,7mm Sn8kN/m2, długości 32 m;
 budowę wpustów deszczowych betonowych DN500 z osadnikiem – 10 kpl.;
 budowę separatora koalescencyjnego zintegrowanego z osadnikiem i 10-krotnym by-pass’em typu ECO-K 6/30-0,6, Dz1500 w ilości 1 kpl.;
 budowę zbiornika retencyjno-rozsączającego podziemnego o pojemności wodnej V=11,37m3 i wym. 3,20 x 5,60 x 0,66 m (BxLxH) – 1 kpl.
2) zlewnia 2 obejmuje:
 budowę kolektora kanalizacji deszczowej z rur strukturalnych PP DN/ID 250mm SN8kN/m2, długości L=24 m;
 budowę studni rewizyjnych betonowych DN1000 z osadnikiem – 3 szt.;
 budowę studni PP DN600 z osadnikiem – 1 szt.;
 budowę przykanalików deszczowych z rur PVC 160/4,7mm Sn8kN/m2, długości 20,5 m;
 budowę wpustów deszczowych betonowych DN500 z osadnikiem – 4 kpl.;
 budowę separatora koalescencyjnego zintegrowanego z osadnikiem i 10-krotnym by-pass’em typu ECO-K 6/30-0,6, Dz1500 w ilości 1 kpl.;
 budowę zbiornika retencyjno-rozsączającego podziemnego o pojemności wodnej V=11,37m3 i wym. 3,20 x 5,60 x 0,66 m (B x L x H) – 1 kpl.
3) zlewnia 3 obejmuje:
 budowę kolektora kanalizacji deszczowej z rur strukturalnych PP DN/ID 250mm SN8kN/m2, długości L=87 m;
 budowę studni rewizyjnych betonowych DN1000 z osadnikiem – 2 szt.;
 budowę studni PP DN600 z osadnikiem – 1 szt.;
 budowę przykanalików deszczowych z rur PVC 160/4,7mm Sn8kN/m2, długości 13 m;
 budowę wpustów deszczowych betonowych DN500 z osadnikiem – 4 kpl.;
 budowę separatora koalescencyjnego zintegrowanego z osadnikiem i 10-krotnym by-pass’em typu ECO-K 6/30-0,6 Dz1500 w ilości 1 kpl.;
 budowę zbiornika retencyjno-rozsączającego podziemnego o pojemności wodnej V=14,62 m3 i wym. 4,80 x 9,60 x 0,35 m (B x L x H) – 1 kpl.
Wody deszczowe z terenu inwestycji siecią kanalizacji deszczowej zostaną odprowadzone do gruntu za pomocą zabudowanych zbiorników ze skrzyń retencyjno-rozsączających, zlokalizowanych w pasie drogi gminnej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w rozdz. 3 SWZ dotyczącym części 1 zamówienia oraz w zał. nr 1 do SWZ dokumentacji technicznej

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 18.1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie odrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.4. CZĘŚĆ 2. BUDOWA PROMENADY PRZEZ J. GŁĘBOCZEK W TUCHOLI
Przedmiotem części 2. zamówienia jest budowa promenady – pomostu przez j. Głęboczek w Tucholi.
W ramach przedsięwzięcia planuje się wykonać pomost posadowiony na palach stalowych o konstrukcji stalowej z pokładem drewnianym lub z tworzywa sztucznego o wysokich parametrach (po uzgodnieniu z Inwestorem).
Parametry pomostu:
a) powierzchnia zabudowy całkowitej: 750 m2; w tym powierzchnia: pokładu głównego: 600 m2,pokładu widokowego: 150 m2;
b) długość pomostu w jego osi: 184 m;
c) szerokość wejścia / wyjścia na pomost: 3,0 m;
d) szerokość pokładu głównego w osi pomostu: do 3,0 m;
e) szerokość pokładu w osi punktu widokowego: 13,0 m (3,0 + 10,0);
f) szerokość całkowita pomostu wraz z elementami obarierowania: 3,3 m;
g) wysokość wyniesienia konstrukcji nośnej pomostu ponad max pp: od 0,5 m do 1,5 m;
h) liczba poziomów pomostu: 1 z 3 stopniami na punkcie widokowym;
i) informacje dodatkowe: obarierowanie dwustronne na całej długości pomostu o wysokości 1,1 m, w części centralnej pomostu dodatkowe poszerzenie w kształcie półkola z trzema stopniami pełniące funkcję widokową, w dwóch punktach pomostu dwa wyniesienia konstrukcji nośnej nad lustro wody na wysokość 1,5 m nad max pp w celu umożliwienia bezpiecznego przepływania łodzi, rowerów wodnych i kajaków, pokład pomostu na całej długości oświetlony lampami LED.
Pomost usytuowany na działkach nr ewid. 1214/1, 406/2 (wejście / zejście), 1117 i 1118 (wejście / zejście). Na działkach, na których zaprojektowano wejście / zejście z pomostu należy wykonać utwardzenie z kostki brukowej betonowej łączące z istniejącą ścieżką promenady wokół j. Głęboczek.
Pomost zostanie wyposażony w instalację oświetlenia lampami LED – oświetlony zostanie pokład pomostu 14 lampami na słupach stalowych i dwa punktu pod pokładem w miejscach wyniesienia dla przepływających małych jednostek jak łodzie, kajaki i rowery wodne. Linia oświetleniowa włączona zostanie do istniejącej linii oświetlenia parkowego, będącej własnością Gminy Tuchola.
Projekt obejmuje budowę linii kablowej o napięciu 0,4 kV wraz ze słupami dla potrzeb oświetlenia pomostu o parametrach:
 napięcie zasilania – 0,4 kV,
 układ sieciowy nn 0,4 kV – TNC-S,
 moc przyłączeniowa – 15 kW,
 moc zainstalowana – 1,8 kW,
 moc projektowana – 0,87 kW
 łączna długość projektowanej sieci oświetlenia pomostu: trasowa 220 m, montażowa 240 m,
 liczba projektowanych stanowisk słupowych 14 + 2 podpokładowe (wszystkie montaż bezpośredni do konstrukcji stalowej – legary i oczepy),
 moc szczytowa projektowanego odcinka linii oświetleniowej: 0,87 kW.
Oprawy wyposażone zostaną w źródła światła LED o parametrach:
 moc opraw: 55 W,
 strumień oprawy: >5000 Lm; rozsył symetryczny,
 szczelność oprawy: min. IP 66,
 szczelność komory osprzętu: min. IP 66,
 odporność na uderzenia: min. IK 08,
 napięcie zasilania: 230V~
 temperatura barwowa: 3500 – 4500 K.
Ważne:
W związku z tym, że przejazd na teren budowy związany z budową pomostu przez j. Głęboczek odbywać się będzie po nowo zrealizowanej inwestycji, na której to obowiązuje ograniczenie tonażu do 3,5 t, Wykonawca zadania zobowiązany jest zorganizować plac budowy oraz przejazd ciężkiego sprzętu do miejsca przeznaczenia w sposób nie powodujący uszkodzeń wybudowanej nawierzchni.
Miejsca które zostaną zabrudzone należy każdorazowo uprzątnąć przy użyciu odpowiedniego sprzętu. W sytuacji uszkodzenia nawierzchni Wykonawca zobowiązany jest dokonać naprawy własnym kosztem i staraniem informując o zaistniałym fakcie Zamawiającego.
Ponadto Zamawiający informuje, że prace budowlane związane z budową pomostu przez j. Głęboczek mogą (nie muszą) odbywać się równolegle z budową skatepark’u, więc należy tak zorganizować plac budowy na obu inwestycjach, aby jeśli będzie taka konieczność, była możliwość prowadzenia prac na przedmiotowych zadaniach bez przeszkód.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają niżej wymienione dokumenty:
 Decyzja nr TUCH..184.2020 Starosty Tucholskiego, z dnia 10 lutego 2021 r., znak BD.6740.TUCH.184.2020.WK, w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę pomostu na jeziorze Głęboczek w Tucholi (powierzchnia zabudowy całkowitej 750 m2, długość 184 m) wraz z zewnętrzną linią oświetlenia LED na pomoście, na działkach nr ewid. 1214/1, 406/2, 1117, 1118 położonych w obrębie geodezyjnym miasto Tuchola, gmina Tuchola,
 Projekt architektoniczno-budowlany – Budowa pomostu na jeziorze Głęboczek w Tucholi,
 Projekt techniczny – Budowa pomostu na jeziorze Głęboczek w Tucholi,
 Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – Budowa pomostu na jeziorze Głęboczek w Tucholi z zewnętrzną linią oświetlenia LED na pomoście,
 Decyzja Dyrektora Zarządu Zlewni w Chojnicach Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie, z dnia 22 listopada 2019 r., znak GD.ZUZ.1.421.TU.65.2019.ŻM w sprawie udzielenia Gminie Tuchola pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzenia wodnego – pomostu rekreacyjnego na jeziorze Głęboczek (działka nr ewid. 1214/1 obręb Miasto Tuchola) z terenu działek nr ewid. 1118, 1117 i 406/2 obręb Miasto Tuchola, łączącego dwa brzegi jeziora Głęboczek w m. Tuchola, gmina Tuchola, powiat tucholski, województwo kujawsko-pomorskie,
 Opinia geotechniczna z dokumentacją badań podłoża gruntowego dla projektu budowy kładki widokowej Tuchola, Jezioro Głęboczek.
 Pomocniczo Zamawiający udostępnia kosztorys ślepy i przedmiar ślepy – Budowa pomostu na jeziorze Głęboczek w Tucholi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45246500-8 - Roboty budowlane w zakresie promenad

45244200-1 - Mola

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 18.1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie odrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.5. CZĘŚĆ 3. BUDOWA SKATEPARK’U W TUCHOLI W FORMULE ZAPROJEKTUJ – WYBUDUJ
Przedmiotem części 3. zamówienia jest budowa skatepark’u wraz z infrastrukturą towarzyszącą, na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Inwestora (Zamawiającego) dokumentacji zgodnej z obowiązującymi przepisami. Wykonawca realizując niniejsze zamówienie powinien określić i zawrzeć w opracowanej dokumentacji wszystkie działania niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotowego zadania, a następnie zrealizować je na etapie robót budowlanych.
Inwestycja swoim zakresem obejmuje budowę skatepark’u w kształcie prostokąta o powierzchni około 336 m2 (wymiary płyty ok. 12,00 x 28,00 m) z następującymi elementami:
 bank ramp,
 quorter pipe,
 funbox ze schodami,
 funbox z poręczą,
 grindbox przy funbox,
 poręcz prosta,
 grindbox
oraz infrastrukturę towarzyszącą:
 ogrodzenie barierowe skatepark’u o wysokości ok. 1,0 m,
 tablica informacyjna z podstawowymi zasadami bezpiecznego użytkowania
 dwie ławki z oparciem o długości ok. 2,0 m,
 kosz na śmieci,
 stojak na rowery z około 10 stanowiskami,
 oświetlenie dojścia do skatepark’u – kontynuacja oświetlenia promenady,
 odwodnienie płyty skatepark’u,
 utwardzenie powierzchni gruntu stanowiące dojście do skatepark’u, promenady i pomostu z kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie,
 zieleń.
Rozwiązania w zakresie projektowym będą uzgadniane z Zamawiającym. W tym celu Wykonawca przedłoży m.in. koncepcję budowy skatepark’u.
Ważne:
W związku z tym, że przejazd na teren budowy związany z budową skatepark’u odbywać się będzie po nowozrealizowanej inwestycji, na której to obowiązuje ograniczenie tonażu do 3,5 t, Wykonawca zadania zobowiązany jest zorganizować plac budowy oraz przejazd ciężkiego sprzętu do miejsca przeznaczenia w sposób nie powodujący uszkodzeń wybudowanej nawierzchni.
Miejsca które zostaną zabrudzone należy każdorazowo uprzątnąć przy użyciu odpowiedniego sprzętu. W sytuacji uszkodzenia nawierzchni Wykonawca zobowiązany jest dokonać naprawy własnym kosztem i staraniem informując o zaistniałym fakcie Zamawiającego.
Ponadto Zamawiający informuje, że prace budowlane związane z budową skateparku mogą (nie muszą) odbywać się równolegle z budową pomostu przez j. Głęboczek, więc należy tak zorganizować plac budowy na obu inwestycjach, aby jeśli będzie taka konieczność, była możliwość prowadzenia prac na przedmiotowych zadaniach bez przeszkód.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera niżej wymieniony dokument:
 Program funkcjonalno-użytkowy – Budowa skatepark wraz z infrastrukturą towarzyszącą.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45212120-3 - Roboty budowlane w zakresie parków tematycznych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 18.1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie odrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.6. CZĘŚĆ 4. TERMOMODERNIZACJA HOTELU SPORTOWEGO OLIMPIA NA TERENIE OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W TUCHOLI.
Przedmiotem części 4. zamówienia termomodernizacja hotelu sportowego „Olimpia” wraz z zagospodarowaniem terenu wokół niego.
W ramach przedsięwzięcia planuje się wykonać:
 ocieplenie dachu,
 remont balkonów i tarasu,
 elewację – ocieplenie ścian,
 zagospodarowanie terenu,
 wymianę utwardzenia,
 ogrodzenie kortów tenisowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają niżej wymienione dokumenty:
 Zakres robót budowlanych objętych zadaniem termomodernizacji budynku biurowo-hotelowego OSiR Tuchola,
 Dokumentacja zdjęciowa budynku Biurowo-hotelowego OSiR Tuchola,
 Inwentaryzacja budynku biurowo-Hotelowego OSiR Tuchola,
 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – Termomodernizacja budynku biurowo-hotelowego OSiR Tuchola.
Pomocniczo Zamawiający udostępnia Przedmiar – Termomodernizacja budynku biurowo-hotelowego OSiR w Tucholi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 18.1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie odrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdz. 6 SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu
w zakresie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości min. 1 000 000,00 zł;
4) zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca spełni warunek, jeżeli:
A (dotyczy wykazu robót):
Część 1:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał wykonanie przynajmniej jednej roboty polegającej na budowie:
- obiektów sportowych z zapleczem socjalnym (budynek o kubaturze min. 80m3), składających się z boiska sportowego z trawy syntetycznej i bieżni poliuretanowej, lub przebudowie drogi o dł. min. 300 mb w technologii z betonowej kostki brukowej,
-sieci kanalizacji deszczowej o dł. min. 100 mb,
oraz aby dołączył do ww. wykazu min. po 1 szt. referencji na wykonane roboty.
Część 2:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał wykonanie przynajmniej jednej roboty polegającej na budowie (przebudowie) pomostu / mostu posadowionego na palach stalowych, o konstrukcji stalowej z pokładem z drewna lub z tworzywa sztucznego o min. powierzchni całkowitej zabudowy 100 m2 oraz aby dołączył do ww. wykazu min. 1 szt. referencji na wykonane roboty.

Część 3:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał wykonanie przynajmniej jednej roboty polegającej na budowie skatepark’u składającego się z min. 5 elementów oraz aby dołączył do ww. wykazu min. 1 szt. referencji na wykonane roboty.
Część 4:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał wykonanie przynajmniej jednej roboty polegającej na wykonaniu roboty budowlanej polegającej na termomodernizacji obiektu min. do dwóch kondygnacji wysokości, o kubaturze do 600 m3 oraz aby dołączył do ww. wykazu min. 1 szt. referencji na wykonane roboty.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu jeżeli przedstawi w wykazie wykonanych robót - robotę wykonaną, podając jej rodzaj, wartość, datę, miejsce wykonania i podmioty na rzecz, których robota została wykonana, według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ wraz z dowodem dot. robót wskazanych w wykazie robót, potwierdzającym, że robota budowlana została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

B (dotyczy wykazu osób):
skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia min. po jednej osobie z niżej wymienionych branży posiadającą uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w zakresie odpowiadającym wymienionym niżej branżom lub posiadającą inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane wymienionych specjalności:
Część 1.:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami pełniącymi funkcje:
1) Budowa centrum sportowo-rekreacyjnego przy Szkole Podstawowej w m. Legbąd gm. Tuchola:
 kierownika budowy, posiadającą uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
 kierownika robót br. sanitarnej, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
 kierownika robót br. elektrycznej, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
2) Przebudowa ulicy Polnej w miejscowości Legbąd wraz z łącznikiem z ulicą Szkolną:
 kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej,
3) Budowa sieci kanalizacji deszczowej na terenie działek nr ewid. 598/2, 614/30 i 350 położonych przy ulicy Polnej w miejscowości Legbąd, gmina Tuchola:
 kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
oraz będącymi członkami właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.

Część 2.:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami pełniącymi funkcje:
 kierownika budowy – posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub/i inżynieryjnej mostowej,
 kierownika robót br. elektrycznej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
oraz będącymi członkami właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.

Część 3.:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami pełniącymi funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz będącą członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.

Część 4.:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami pełniącymi funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz będącą członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.

Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia ww. osoby, które w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. - Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29.04.2019 r.
w sprawie przygotowania zawodowego posiadają niezbędne kwalifikacje do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831).
Dopuszcza się łączenie funkcji, o których mowa powyżej, przez jedną osobę pod warunkiem, że osoba ta będzie posiadała wymagane kwalifikacje.
Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t. j. – Dz. U. z 2020 r. poz. 1333ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646).
Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadane przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: b) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:
 oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076
i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 12 do SWZ.
 oświadczenie wykonawcy o aktualności oświadczenia składanego na podst. art. 125 ust.1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz 835) według wzoru stanowiącego załącznik nr 13 do SWZ.
9.3. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych
w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wzywa Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
9.4. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu.
9.5. Jeżeli złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, lub podmiotowe środki dowodowe budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, kryteriów selekcji lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.
9.6. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,
w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.
o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków;
2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.
9.7. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość
i aktualność.
9.8. W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia    grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.2. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień składania, chyba że Zamawiający jest w posiadaniu lub ma dostęp do tych podmiotowych środków dowodowych tj.:
a) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
1) wykaz wykonanych robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz, których roboty te zostały wykonane, według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ wraz z dowodami dot. robót wskazanych w wykazie robót budowlanych, potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami według wzoru stanowiącego załącznik nr 11;
3) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

9.1. Wraz z ofertą Wykonawca musi złożyć:
1) oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód tymczasowo zastępujący podmiotowe środki dowodowe,
w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1) składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2) Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – dotyczy tylko wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.
3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 1) SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ.
4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
5) wadium określone w rozdziale 14 niniejszej SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

14.1 Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium wskazując tytuł:
„wadium, nr postępowania ZP.271.2.8.2022.AS – Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej oraz związanej z nią infrastruktury drogowej na terenie gminy Tuchola, część …… (wskazać część/i na które Wykonawca składa ofertę/y)
14.2 Zamawiający wymaga wniesienia wadium, w zakresie wykonania części w wysokości:
Część 1. 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100).
Część 2. 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100)
Część 3. 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100).
Część 4. 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100).
14.3 Wadium wniesione w pieniądzu będzie wniesione skutecznie, jeżeli rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
14.4 Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Tucholi Nr 15 8174 0004 0000 2163 2000 0005
14.5 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
14.6 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
14.7 Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 14.5. ppkt 2)-4), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.
14.8 W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu, z treści gwarancji i poręczeń musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta) zobowiązanie Gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium w okolicznościach skutkujących zatrzymaniem wadium określonych w art. 98 ust. 6 ustawy.
14.9 Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3, zostanie odrzucona.
14.10 Zamawiający niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku przez Wykonawcę zwraca wadium Wykonawcy:
1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
2) którego oferta została odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
14.11 Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt 14.10, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.
(...)
Szczegółowe informacje dotyczące wadium zawarto w rozdziale 14 SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

17.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
17.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 8 pkt 8.1., składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
17.3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2.16. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w rozumieniu art. 58 ustawy) są obowiązani do ustanowienia pełnomocnika i złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy.
2.17. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. W przypadku gdyby pełnomocnictwa udzielała osoba inna niż uprawniona z mocy prawa lub umowy spółki do reprezentowania podmiotu, do oferty należy dołączyć również pełnomocnictwo do dokonania tej czynności.
2.18. Pełnomocnictwa powinny być dołączone do oferty w oryginale w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
2.19. Do udzielenia pełnomocnictwa dla osoby, o której mowa w pkt. 2.16, postanowienia pkt. 2.17 i 2.18 stosuje się odpowiednio.
2.20. Wspólników spółki cywilnej obowiązują przepisy dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 58 ustawy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

20.1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 16 do SWZ.
20.2. Zgodnie z załącznikiem nr 16 do SWZ – wzorem umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian umowy:
„Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:
1) W zakresie zmiany terminu wykonania:
a) z powodu wystąpienia nie zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych i związanych z tym kolizji,
b) z powodu nie przewidzianego braku płynności finansowej u Zamawiającego,
c) wystąpienia siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych,
d) z powodu ujawnienia się wad/braków/błędów w dokumentacji projektowej skutkujących niemożliwością dochowania pierwotnego terminu realizacji umowy
e) z powodu wystąpienia klęsk żywiołowych
f) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od stron, związanych z zaistnieniem warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót zgodnie z ich przewidywaną technologią wykonania, także przeprowadzania prób i sprawdzeń zgodnie z technologią przewidzianą przez producentów, termin realizacji zamówienia może zostać wydłużony przy łącznym spełnieniu następujących warunków:
- o ile, w ciągu 7 dni od wystąpienia ww. okoliczności Wykonawca wystąpi do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem dotyczącym przedłużenia robót, i okoliczność ta zostanie stwierdzona w dzienniku budowy,
- po ustaniu w/w okoliczności – najpóźniej w terminie 3 dni, Wykonawca zawiadomi Zamawiającego odrębnym pismem o wznowieniu robót i dokona analogicznego wpisu do dziennika budowy (...)

Dodatkowo we wzorze umowy zał. nr 16 do SWZ w paragrafie 20 zawarto informacje dotyczące klauzul waloryzacyjnych.
Szczegółowe informacje dotyczące wprowadzenia zmian umowy zawarto we wzorze umowy stanowiącym zał. nr 16 do SWZ w par. 19.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/tuchola

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-17 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-15

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

7. PODSTAWA WYKLUCZENIA, O KTÓREJ MOWA W ART. 7 UST. 1 USTAWY Z DNIA 13 kwietnia 2022r. O SZCZEGÓLNYCH ROZWIĄZANIACH W ZAKRESIE PRZECIWDZIAŁANIA WSPIERANIU AGRESJI NA UKRAINĘ ORAZ SŁUŻĄCYCH OCHRONIE BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO - szczegółowe informacje rozdział 7 SWZ.
3.7. DOTYCZY WSZYSTKICH CZTERECH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają wyżej wymienione dokumenty stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
Mimo, iż rozliczenie zadania jest ryczałtowe, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu dostarczył kosztorys ofertowy (najpóźniej w dniu podpisania umowy) dla każdej z części zamówienia i powykonawczy – na potrzeby rozliczenia inwestycji przez Zamawiającego z Jednostką Dofinansowującą.
Ewentualne zmiany, które wystąpią w kosztorysie powykonawczym, w stosunku do kosztorysu ofertowego, należy szczegółowo opisać w zakresie merytorycznym, obmiarowym i kosztowym.
2) Wykonawca zadania zobowiązany będzie dostarczyć (w 3 egz. papierowych) dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu, lub odstępstwach od tego projektu i ponieść wszelkie koszty z tym związane.
3) Zamawiający wymaga, by czynności bezpośrednio związane z realizacją robót budowlanych wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, ze zm.), o ile nie są one wykonywane przez dane osoby osobiście w ramach prowadzonej przez nie na podstawie wpisu do CEIDG działalności gospodarczej. -załącznik nr 16 -wzór umowy par. 11.
Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy osób kierujących budową i robotami, osób wykonujących usługi projektowe, geodezyjne oraz osób świadczących usługi transportowe i sprzętowe.
Wykonawca zobowiązany będzie opracować projekty organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i uzyskać opinie, uzgodnienia i zezwolenia na ich wprowadzenie wraz z uzyskaniem zatwierdzenia od właściwego organu.
5) Wykonawca, który będzie realizował przedmiotową inwestycję, zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane.
6) Mimo, iż rozliczenie zadania jest ryczałtowe, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu dostarczył kosztorys ofertowy i powykonawczy– na potrzeby rozliczenia inwestycji przez Zamawiającego, wraz z zakresem rzeczowym wykonanych robót.
Ewentualne zmiany, które wystąpią w kosztorysie powykonawczym, w stosunku do kosztorysu ofertowego, należy szczegółowo opisać w zakresie merytorycznym, obmiarowym i kosztowym.
3.8. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego.
Wszelkie zaistniałe wątpliwości Wykonawca powinien konsultować
z Zamawiającym (...)
3.9. Wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty dostępne są na stronie internetowej prowadzonego postępowanie. Link do postępowania dostępny jest na Profilu Nabywcy zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/tuchola
Zadanie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład (wszystkie cztery części): Programu Inwestycji Strategicznych.
Zamawiający zastrzega sobie, że – w wyniku braku dofinansowania ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych lub z innych źródeł – zrezygnuje z realizacji zamówienia.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: przebudowa ul. Nad Miedzą w Baranowie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Tuchola: Zakup i dostawa leków
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: przebudowa ul. Nad Miedzą w Baranowie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI