Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej w Puchałach oraz przy Szkole Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Wygodzie, w ramach programu Sportowa Polska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomża
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669944
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 1a
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminalomza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminalomza.pl/bip/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej w Puchałach oraz przy Szkole Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Wygodzie, w ramach programu Sportowa Polska
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e16b1663-e49e-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00194292
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031278/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa boisk i bieżni lekkoatletycznych w miejscowości Wygoda i Puchały
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://gminalomza.pl/bip/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/gminalomza
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisane w dziale XIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisane w dziale II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WR.271.1.10.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej w Puchałach, Puchały 31, 18 – 400 Łomża:
Budowa nowego boiska do piłki nożnej, i elementami małej architektury. W skład przedmiotowej inwestycji wchodzą elementy:
- boisko wraz z wybiegami o wym. 40x24 m o nawierzchni ze sztucznej trawy bez zasypowej z włókien fibrylowanych (polietylenowych lub polipropylenowych) o dł. min. 25 mm odpornych na UV, wypełnionej piaskiem kwarcowym suszonym frakcji 0,5 – 1,0 mm w ilości 8 kg/m2 na podkładzie amortyzującym o gr. min. 12 mm
- piłkochwyty z siatki polipropylenowej o oczku 8x8 cm, wys. 6 mb. i dł. 18,29 mb. – 2 szt.
- bramki aluminiowe anodowane o wym. 3,00 x2,00 m w komplecie z siatką oraz mocowaniem i obciążeniem – 2 kpl.
- Ławka dla zawodników rezerwowych – 8 – osobowa mocowana na stałe – 2 szt. lub ławki parkowe mocowane na stałe do podłoża – 2 szt.
- kosz na śmieci – 2 szt.
- lampy solarne typu LED o mocy oprawy min. 30 W zasilane dwoma panelami solarnymi o mocy min. 210 W każdy lub lub jednym panelem solarnym o mocy min. 400 W – 4 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Wygodzie ul. Łomżyńska 2, 18 – 400 Łomża:
Budowa nowego boiska do piłki nożnej, i elementami małej architektury oraz bieżni – rozbieg wraz
z piaskownicą do skoku w dal. W skład przedmiotowej inwestycji wchodzą elementy:
- boisko wraz z wybiegami o wym. 48x23 m o nawierzchni ze sztucznej trawy bez zasypowej z włókien fibrylowanych (polietylenowych lub polipropylenowych) o dł. min. 25 mm odpornych na UV wypełnionej piaskiem kwarcowym 0,5 – 1,0 mm w ilości 8 kg/m2 na podkładzie amortyzującym o gr. min. 12 mm,
- piłkochwyty z siatki polipropylenowej o oczku 10x10 cm, wys. 6 mb. i dł. 20 mb. – 2 szt.
- bramki aluminiowe anodowane o wym. 3,00 x2,00 m w komplecie z siatką oraz mocowaniem
i obciążeniem – 2 kpl.
- Ławka dla zawodników rezerwowych – 8 – osobowa mocowana na stałe – 2 kpl. lub ławki parkowe mocowane na stałe do podłoża – 2 szt.
- kosz na śmieci – 2 szt.
- lampy solarne typu LED o mocy oprawy min. 30 W zasilane dwoma panelami solarnymi o mocy min. 210 W każdy lub lub jednym panelem solarnym o mocy min. 400 W – 4 szt.
- skocznia do skoku w dal – rozbieg - nawierzchnia bieżni poliuretanowa pomarańczowa o gr. 14 mm i wym.: dł. 40,00 m, szer. 132 cm zakończony belką aluminiową wyczynową, np. Premium Line S12-250 + pokrywa nierdzewna do belki PBN – S0250 z naklejką: ”bieżnia” lub równoważnym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Opisane w dziale VIII SWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania
• z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ;
• z art. 5k Rozporządzenia 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu robót wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 4a do SWZ
b) Wykaz osób skierowanych do realizacji zadania
Kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej posiadającego co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy (robót)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Opisane w dziale XVI SWZ
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00130388/01 z dnia 2022-04-21
2022-04-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-21 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/gminalomza
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-21 08:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-21
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak