Budowa infrastruktury kajakowej wraz z elementami małej architektury wzdłuż rzeki...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa infrastruktury kajakowej wraz z elementami małej architektury wzdłuż rzeki Szprotawa
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzprotawa
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-03-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Szprotawa
  • Data publikacji ogłoszenia2018-03-01
  • Numer ogłoszenia525106-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 525106-N-2018 z dnia 2018-03-01 r.

Gmina Szprotawa: Budowa infrastruktury kajakowej wraz z elementami małej architektury wzdłuż rzeki Szprotawa
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 Podziałanie 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szprotawa, krajowy numer identyfikacyjny 970770445, ul. Rynek  45 , 67-300  Szprotawa, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683760580, e-mail ratusz@szprotawa.pl, faks 683762220.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
bip.wrota.lubuskie.pl/ugszprotawa/pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
za posrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Gmina Szprotawa rynek 45,67-300 Szprotawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa infrastruktury kajakowej wraz z elementami małej architektury wzdłuż rzeki Szprotawa
Numer referencyjny: IR.271.5.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1 Zamówienie obejmuje roboty w zakresie: - utwardzenie placu przystani kajakowych - wykonanie i montaż pokładów drewnianych na słupach stalowych - wykonanie i montaż schodów zejściowych - wykonanie i montaż balustrady drewnianej pomostów - wykonanie i montaż rynny do opuszczania kajaków - montaż stołów piknikowych wraz z 2 ławkami o konstrukcji betonowej z blatem i siedziskiem drewnianym - montaż ławek o konstrukcji betonowej z siedziskiem drewnianym wokół paleniska ogniska - - --- wykonanie paleniska ogniska - dostawa i montaż grilla betonowego - dostawa i montaż altany drewnianej o wymiarach 3x8m - dostawa i montaż koszy na śmieci - dostawa i montaż tablicy informacyjnej - budowa ogrodzenia drewnianego i wysokości 1,2m 2. Lokalizacja robót i ogólny zakres Przedmiotem zamówienia jest wykonanie urządzeń wodnych oraz montaż pomostów zlokalizowanych przy lewym, brzegu rzeki Szprotawa oraz elementów małej architektury które mają służyć rozwojowi turystyki, rekreacji i integracji mieszkańców gminy Szprotawa tj: a) Przystań kajakowa nr 1 – Punkt przystankowy „ Cieciszów – START” Cieciszów dz. nr 191, 201, b) Przystań kajakowa nr 2 – Punkt przesiadkowy „Wiechlice elektrownia” wraz z miejscem piknikowym - Wiechlice dz. nr 158/2, 158/9, 236/2 i 236/5 c) Przystań kajakowa nr 3 – Punkt przystankowy „Wiechlice pałac” - Wiechlice dz. nr 15/6 i 236/5 d) Przystań kajakowa nr 4 – Punkt przystankowy „Henryków elektrownia” - Henryków dz. nr 297/2 i 279/2 e) Przystań kajakowa nr 5 – Punkt przystankowy „Szprotawa Ceglana” – Szprotawa dz. nr 471/8 i 470/3 f) Przystań kajakowa nr 6 – Punkt przystankowy „Szprotawa SZWiK” wraz z miejscem piknikowym – Szprotawa dz. nr, 574/1 i 434 g) Przystań kajakowa nr 7 – Punkt przystankowy „Szprotawa Ogrodowa – META” – Szprotawa dz. nr 356/2 i 355/1 wraz z zagospodarowaniem terenu polegającym na utwardzeniu powierzchni gruntu (miejsca postojowe, plac do wyładowania kajaków, schody lub podesty zejściowe, rynna do opuszczania kajaków, ławki piknikowe betonowe, altany, palenisko ogniska, grill, kosze na śmieci tablice informacyjne) dla potrzeb zgłoszenia zamiaru rozpoczęcie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę. 3 . Opis robót do wykonania 1. Przystań kajakowa nr 1 – punkt przystankowy „Cieciszów – START” – Cieciszów dz. nr 191, 201, - utwardzenie placu 60m2 - wykonanie i montaż pokładów drewnianych na słupach stalowych o wymiarach 80x300 - kpl. 1 - wykonanie i montaż pokładów drewnianych na słupach stalowych o wymiarach 200x300cm – kpl. 1 - wykonanie i montaż pokładu zejściowego o wymiarach 150x170cm - kpl. 1 - wykonanie i montaż balustrady drewnianej pomostów - 1,70m - wykonanie i montaż rynny do opuszczania kajaków o wymiarach 75x170cm – kpl.1 - montaż stołu piknikowego wraz z 2 ławkami o konstrukcji betonowej z blatem i siedziskiem drewnianym – kpl. 1 - dostawa i montaż koszy na śmieci – kpl. 2 - dostawa i montaż tablicy informacyjnej – kpl.1 2. Przystań kajakowa nr 2 – punkt przesiadkowy „Wiechlice elektrownia” wraz z miejscem piknikowym – Wiechlice dz. nr 158/2, 158/9, 236/2 i 236/5 - utwardzenie placu 200m2 - wykonanie i montaż pokładów drewnianych na słupach stalowych o wymiarach 80x300 - kpl. 2 - wykonanie i montaż pokładów drewnianych na słupach stalowych o wymiarach 200x300cm – kpl. 2 - wykonanie i montaż schodów zejściowych o wymiarach 150x300cm - kpl. 1 - wykonanie i montaż schodów zejściowych o wymiarach 150x430cm - kpl. 1 - wykonanie i montaż balustrady drewnianej pomostów - 3,00m - wykonanie i montaż balustrady drewnianej pomostów - 4.30m - wykonanie i montaż rynny do opuszczania kajaków o wymiarach 75x300cm – kpl.1 - wykonanie i montaż rynny do opuszczania kajaków o wymiarach 75x430cm – kpl.1 - montaż stołów piknikowych wraz z 2 ławkami o konstrukcji betonowej z blatem i siedziskiem drewnianym – kpl. 3 - montaż ławek o konstrukcji betonowej z siedziskiem drewnianym wokół paleniska ogniska – kpl.. 5 - wykonanie paleniska ogniska – kpl. 1 - dostawa i montaż grilla betonowego – kpl. 1 - dostawa i montaż altany drewnianej o wymiarach 3x8m – kpl. 1 - dostawa i montaż koszy na śmieci – kpl. 2 - dostawa i montaż tablicy informacyjnej – kpl.1 - budowa ogrodzenia drewnianego i wysokości 1,2m- 15m 3. Przystań kajakowa nr 3 – punkt przystankowy „Wiechlice pałac” – Wiechlice dz. nr 15/6 i 236/5 - utwardzenie placu 80m2 - wykonanie i montaż pokładów drewnianych na słupach stalowych o wymiarach 80x300 - kpl. 1 - wykonanie i montaż pokładów drewnianych na słupach stalowych o wymiarach 200x300cm – kpl. 1 - wykonanie i montaż pokładu zejściowego o wymiarach 150x520cm - kpl. 1 - wykonanie i montaż balustrady drewnianej pomostów - 5.20m - wykonanie i montaż rynny do opuszczania kajaków o wymiarach 75x520cm – kpl.1. - dostawa i montaż koszy na śmieci – kpl. 1 - dostawa i montaż tablicy informacyjnej – kpl.1 4. Przystań kajakowa nr 4 - punkt przesiadkowy „Henryków elektrownia” - Henryków dz. nr 297/2 i 279/2 - utwardzenie placu o powierzchni 40m2 - wykonanie i montaż pokładów drewnianych na słupach stalowych o wymiarach 80x300 - kpl. 1 - wykonanie i montaż pokładów drewnianych na słupach stalowych o wymiarach 200x300cm – kpl. 1 - wykonanie i montaż schodów zejściowych o wymiarach 150x350 - kpl. 1 - wykonanie i montaż balustrady drewnianej pomostów - 3.50m - wykonanie i montaż rynny do opuszczania kajaków o wymiarach 75x350cm – kpl. 1 - dostawa i montaż koszy na śmieci – kpl. 1 - dostawa i montaż tablicy informacyjnej – kpl.1 5. Przystań kajakowa nr 5 – Punkt przystankowy „Szprotawa Ceglana” – Szprotawa dz. nr 471/8 i 470/3 - utwardzenie placu 80m2 - wykonanie i montaż pokładów drewnianych na słupach stalowych o wymiarach 80x300 - kpl. 1 - wykonanie i montaż pokładów drewnianych na słupach stalowych o wymiarach 200x300cm – kpl. 1 - wykonanie i montaż schodów zejściowych o wymiarach 150x390cm - kpl. 1 - wykonanie i montaż balustrady drewnianej pomostów – 3.90m - wykonanie i montaż rynny do opuszczania kajaków o wymiarach 75x390cm – kpl.1 - montaż stołu piknikowego wraz z 2 ławkami o konstrukcji betonowej z blatem i siedziskiem drewnianym – kpl. 2 - dostawa i montaż koszy na śmieci – kpl. 2 - dostawa i montaż tablicy informacyjnej – kpl.1 6. Przystań kajakowa nr 6 - punkt przystankowy wraz z miejscem piknikowym – Szprotawa dz. nr 574/1 i 434 - utwardzenie placu 80m2 - wykonanie i montaż pokładów drewnianych na słupach stalowych o wymiarach 80x300 - kpl. 1 - wykonanie i montaż pokładów drewnianych na słupach stalowych o wymiarach 200x300cm – kpl. 1 - wykonanie i montaż pokładu zejściowego o wymiarach 150x270cm - kpl. 1 - wykonanie i montaż balustrady drewnianej pomostów - 2.70m - wykonanie i montaż rynny do opuszczania kajaków o wymiarach 75x270cm – kpl.1 - montaż stołów piknikowych wraz z 2 ławkami o konstrukcji betonowej z blatem i siedziskiem drewnianym – kpl. 3 - montaż ławek o konstrukcji betonowej z siedziskiem drewnianym wokół paleniska ogniska – kpl. 5 - wykonanie paleniska ogniska – kpl. 1 - dostawa i montaż grilla betonowego – kpl. 1 - dostawa i montaż altany drewnianej o wymiarach 3x8m– kpl. 1 - dostawa i montaż koszy na śmieci – kpl. 2 - dostawa i montaż tablicy informacyjnej – kpl.1 7. Przystań kajakowa nr 7 – Punkt przystankowy „Szprotawa Ogrodowa – META” – Szprotawa dz. nr 356/2 i 355/1 - utwardzenie placu 80m2 - wykonanie i montaż pokładów drewnianych na słupach stalowych o wymiarach 80x300 - kpl. 1 - wykonanie i montaż pokładów drewnianych na słupach stalowych o wymiarach 200x300cm – kpl. 1 - wykonanie i montaż pokładu zejściowego o wymiarach 150x270cm - kpl. 1 - wykonanie i montaż balustrady drewnianej pomostów – 2.70m - wykonanie i montaż rynny do opuszczania kajaków o wymiarach 75x270cm – kpl.1 - dostawa i montaż koszy na śmieci – kpl. 1 - dostawa i montaż tablicy informacyjnej – kpl.1 Roboty należy wykonać zgonie z dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45000000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-05-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-05-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: -Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 150 000 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: posiadanie wiedzy i doświadczenia tj: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie: - Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie (umowa na robotę budowlaną), o wartości nie niższej niż 150 000 zł brutto, polegającą na budowie urządzeń i infrastruktury rekreacyjnej z zakresu turystyki i rekreacji wodnej. dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca musi dysponować przynajmniej następującymi osobami z uprawnieniami: -kierownikiem robót, - uprawnienia budowlane w zakresie melioracji wodnych i budowli hydrotechnicznych, Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające wymaganym uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub inne uprawniające do nadzorowania robót opisanych w niniejszej SIWZ, oraz posiadający aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
-zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; (w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp) -zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; (w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp) - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, wykonawca składa następujące dokumenty: -wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych ( z uwzględnieniem rozdziału 5.1 SIWZ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich zakresu i wartości brutto oraz daty i miejsca wykonania. Załącznik nr III.1 do SIWZ z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). Referencje muszą umożliwiać ich weryfikację, zawierać nr telefonu do osoby wystawiającej; 2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: -Wykaz personelu - Załącznik III.2 do SIWZ 3 W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert z uwzględnieniem wymogów opisanych w punkcie 5.1 SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium zgodnie z art. 45 ustawy Pzp w wysokości: 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik do SIWZ oraz art. 144 Pzp
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-16, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż bramy w budynku gospodarczym z drewna - Nowogród Bobrzańsk
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż bramy dwuskrzydłowej w budynku gospodarczym z drewna Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI