Budowa infrastruktury drogowej i towarzyszącej w Miejskiej Strefie Inwestycyjnej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa infrastruktury drogowej i towarzyszącej w Miejskiej Strefie Inwestycyjnej w Głogowie przy linii kolejowej 273 (C-E 59) – I etap
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGłogów
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-05-30
  • ZamawiającyGmina Miejska Głogów
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-13
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00158200
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury drogowej i towarzyszącej w Miejskiej Strefie Inwestycyjnej w Głogowie przy linii kolejowej 273 (C-E 59) – I etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Głogów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647297

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 10

1.5.2.) Miejscowość: Głogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 7265 583

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@glogow.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa infrastruktury drogowej i towarzyszącej w Miejskiej Strefie Inwestycyjnej w Głogowie przy linii kolejowej 273 (C-E 59) – I etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af806aae-d2a8-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00158200

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027272/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Przygotowanie terenów inwestycyjnych w Miejskiej Strefie Inwestycyjnej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://glogow-um.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://glogow-um.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wymagania zostały określone w Rozdziale II SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zamieszczono w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zamieszczono w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP. 271.25.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Budowa infrastruktury drogowej i towarzyszącej w Miejskiej Strefie Inwestycyjnej w Głogowie przy linii kolejowej 273 (C-E 59) – etap I” w ramach realizacji zadania pn. „Przygotowanie terenów Inwestycyjnych w Miejskiej Strefie Inwestycyjnej”.

Zamówienie realizowane w ramach programu - Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

Zamówienie obejmuje realizację robót budowlanych zlokalizowanych w południowej części Miejskiej Strefy Inwestycyjnej Miasta Głogowa w zakresie objętym opracowanymi dokumentacjami projektowymi, a także obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie zakresu rzeczowego objętego programem funkcjonalno – użytkowym, będącym załącznikiem do niniejszej SWZ.
Zamówienie obejmuje nw. zadania:

2.1.1 „Przebudowa drogi gminnej ul. Strefowej wraz z budową drogi gminnej, zatok autobusowych, ścieżki rowerowej, chodników, skrzyżowania, sieci kanalizacji deszczowej, sieci wodociągowej i kanału technologicznego” w zakresie jn.
 remont istniejącego odcinka drogi gminnej ul. Strefowej o długości ok. 180,0 mb
 przebudowa drogi gminnej ul. Strefowej o długości ok. 380 mb polegająca na wymianie na nowe istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową
 budowa nowego odcinka drogi gminnej o długości ok. 105,0 mb
 budowa dwóch zatok autobusowych wraz z ustawieniem nowych wiat przystankowych
 budowa ścieżki rowerowej wzdłuż przebudowywanej ul. Strefowej
 budowa obustronnych chodników zarówno przy przebudowywanym odcinku drogi gminnej ul. Strefowej jak i przy nowym odcinku drogi gminnej
 budowa skrzyżowania przebudowywanej drogi gminnej ul. Strefowej z nowym odcinkiem drogi gminnej wraz z dodatkowym pasem dla skręcających w prawo
 budowa sieci kanalizacji deszczowej PVC wraz z przyłączami do wpustów ulicznych o całkowitej długości ok. 550,0 mb
 budowa sieci wodociągowej o całkowitej długości ok. 2025,0 mb
 budowa kanału technologicznego o całkowitej długości ok. 500,0 mb
 budowa drogi tymczasowej z płyt betonowych wielkogabarytowych, która umożliwi przekierowanie ruchu z ul. Strefowej na czas trwania prac. Propozycja przebiegu drogi tymczasowej została pokazana na rysunku stanowiącymi załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

2.1.2 „Budowa stacji transformatorowej 20/0,4kV, przyłącza elektroenergetycznego 20kV, sieci elektroenergetycznej i oświetleniowej nn 0,4kV” w zakresie jn.
 budowa stacji transformatorowej 20/0,4kV
 budowa przyłącza elektroenergetycznego 20kV o całkowitej długości ok. 770,0 mb
 budowa sieci elektroenergetycznej nn 0,4kV o całkowitej długości ok. 580,0 mb
 budowa sieci oświetleniowej nn 0,4kV o całkowitej długości ok. 760,0 mb
 latarnie drogowe: słup stalowy wys. 9 m, oprawy drogowe LED – 21 szt.

2.1.3 „Budowa dróg gminnych wraz z siecią kanalizacji sanitarnej, kontenerową pompownią wody, kanałem technologicznym, sieci elektroenergetycznej i oświetleniowej nn 0,4kV” – w zakresie jn.
 opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z niezbędnymi decyzjami administracyjnymi koniecznymi do rozpoczęcia budowy
 budowa trzech odcinków dróg gminnych o długości ok. 1550,0 mb
 budowa odcinków kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości ok. 1180,0 mb
 budowa odcinka kanalizacji sanitarnej tłocznej o długości ok. 520,0 mb wraz z przepompownią ścieków
 budowa kontenerowej pompowni wody na istniejącej sieci wodociągowej
 budowa kanałów technologicznych wzdłuż nowych dróg gminnych o długości ok. 1550,0 mb
 budowa sieci elektroenergetycznej nn 0,4kV o długości ok. 550,0 mb
 budowa sieci oświetleniowej nn 0,4kV o długości ok. 50,0 mb
 latarnie oświetlenia przejść: słup stalowy wys. 6 m, oprawy specjalne LED – 6 szt.
Dodatkowo, poza zakresem określonym w programie funkcjonalno-użytkowym należy zaprojektować (usytuowanie na projekcie zagospodarowania terenu) i zamontować tablicę informacyjną dla inwestycji objętej dofinansowaniem z Programu Polski Ład. Gotową tablicę dostarczy Zamawiający. Do obowiązków Wykonawcy należeć zatem będzie tylko zaprojektowanie posadowienia tablicy i jej montaż w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym – ilość 1 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego. Przewiduje się możliwość wykorzystania wszystkich rodzajów prac określonych w dokumentacji.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmii na wykonane roboty i zamontowane urządzenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych): co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku,
b) posiadają ubezpieczenie od OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych).

2) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.
a) posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej:
a) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie/przebudowie/rozbudowie/remoncie drogi o nawierzchni bitumicznej/SMA o długości nie mniejszej niż 300,0 mb wraz z odwodnieniem, na którą zostało uzyskane pozwolenie na użytkowanie/skuteczne zgłoszenie zakończenia robót,
b) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie/przebudowie/rozbudowie/wymianie oświetlenia ulicznego (min. 10 punkty świetlne),
c) jedną robotę budowlaną polegającą na budowie/wymianie/modernizacji sieci wodociągowej o długości min. 300,0 mb, na którą zostało uzyskane pozwolenie na użytkowanie/skuteczne zgłoszenie zakończenia robót,

co potwierdzą w wykazie wykonanych robót i referencjami;

b) dysponują lub będą dysponować :

W zakresie osób wchodzących w skład Zespołu projektowego Wykonawca winien dysponować następującymi osobami:

- projektant, będący jednocześnie koordynatorem zespołu wykonującego dokumentację projektową, z uprawnieniami do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia z min. 3 letnią praktyką zawodową

- projektant z uprawnieniami do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia z min. 3 letnią praktyką zawodową

- projektant z uprawnieniami do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia z min. 3 letnią praktyką zawodową

- projektant z uprawnieniami do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych z min. 3 letnią praktyką zawodową

Wykonawca winien także dysponować osobami sprawdzającymi poszczególne branże.

- kierownik budowy ( 1 osoba ) posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika dla budowy będącej przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu budową w zakresie robót drogowych;

- kierownik robót elektrycznych i elektroenergetycznych ( 1 osoba ) posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami instalacyjnymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika dla budowy będącej przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie w kierowaniu budową w zakresie robót elektrycznych

- kierownik robót sanitarnych ( 1 osoba ) posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami instalacyjnymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika dla budowy będącej przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie w kierowaniu budową w zakresie robót sanitarnych

- Kierownik robót ( 1 osoba ) posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót dla budowy będącej przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu budową w zakresie robót teletechnicznych

- osoba posiadającą zaświadczenie w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach nieruchomych (przedmiotowe zamówienie znajduje się w strefie objętej ochroną konserwatorską/stanowiska archeologiczne) lub przedstawi wykaz prac z co najmniej 18 miesięcy, gdzie brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury

- co potwierdzą w wykazie osób zdolnych do realizacji zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
b) oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej (wg załącznika Nr 3 do SWZ).
Zamawiający żąda od wykonawcy, który na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych
w pkt. 1 ppkt. 1 lit. a) i b),
c) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór stanowi załącznik Nr 8 do SWZ ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz
z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wg załącznika Nr 4 do SWZ),
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika Nr 5 do SWZ),
c) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
d) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej ubezpieczenia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty składane wraz z ofertą.
1) Formularz ofertowy (wzór określa załącznik Nr 1 do SWZ).
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale VI i VII SWZ.
3) Pełnomocnictwo - gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych,
4) Zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów
5) Wadium
6) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy)
7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (wzór stanowi załącznik Nr 9 do SWZ).
8) kosztorys ofertowy uproszczony, który będzie zawierał:
a) stronę tytułową zawierającą: nakłady, wartość roboczogodziny, wartość kosztorysu,
b) liczbę porządkową,
c) opis (obliczenia) pozycji kosztorysowanych robót i nakład,
d) wartość za pozycję,
e) podsumowanie kosztorysu,
f) cenę jednostkową pozycji.
Natomiast kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółową (układ KNR), zarówno w wersji nieedytowalnej *pdf jak i edytowalnej *ath, sporządzi wykonawca, który złoży ofertę najwyżej ocenioną.
Kosztorysy ofertowe poszczególnych branż MUSZĄ odzwierciedlać pozycje z przedmiarów robót i zachowywać ich kolejność.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:
1) wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu,
2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia
z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp,
3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,
5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (wzór stanowi załącznik Nr 9 do SWZ)
7) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zmiany zostały określone w SWZ oraz w Projekcie umowy stanowiącym załączmik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa Zamawiającego : https://glogow-um.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-30 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-28

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie jn:
wykonanie pełnego zakresu objętego niniejszym zamówieniem – w terminie 14 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy wraz z uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na użytkowanie/ skutecznego zgłoszenia zakończenia robót dla całości niniejszego zamówienia, przy czym:
a) wymaga się aby przedmiot zamówienia opisany w pkt 2.1.1 „Rozdział IV – Opis przedmiotu zamówienia”, wykonawca wykonał w terminie nie przekraczającym 5 m-cy liczonych od terminu zawarcia umowy wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie/ skuteczne zgłoszenia zakończenia robót.
b) wymaga się aby przedmiot zamówienia opisany w pkt 2.1.2 „Rozdział IV – Opis przedmiotu zamówienia”, wykonawca wykonał w terminie nie przekraczającym 5 m-cy liczonych od terminu zawarcia umowy
Zamawiający informuje, iż w 2022 r. posiada zabezpieczenie finansowe na realizację niniejszego zamówienia w kwocie brutto 5.000.000,00 zł, pozostała kwota na realizację zamówienia została zabezpieczona w budżecie Gminy Miejskiej Głogów w ramach WPF na 2023 r.
Ponadto Zamawiający informuje, iż maksymalna wartość dofinansowania ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, wynosi 5.000.000,00 zł, lecz nie więcej niż 50% wartości wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia.
Zawarcie umowy z Wykonawcą nastąpi wyłącznie po uprzednim otrzymaniu przez Zamawiającego Promesy, zgodnie z wymogiem wynikającym z Regulaminu Naboru wniosków z programu - Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Zamówienie realizowane w ramach programu - Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zabudowę tarasu - Bystrzyca Kłodzka
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zabudowę tarasu montaż konstrukcji, w tym montaż dachu i ścian ogrodu zimowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI