Budowa indywidualnych oczyszczalni ścieków w m. Kosmów i Ślipcze

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa indywidualnych oczyszczalni ścieków w m. Kosmów i Ślipcze
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoHrubieszów
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-11-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Hrubieszów
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-18
  • Numer ogłoszenia637809-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 637809-N-2018 z dnia 2018-10-18 r.

Gmina Hrubieszów: Budowa indywidualnych oczyszczalni ścieków w m. Kosmów i Ślipcze
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Hrubieszów, krajowy numer identyfikacyjny 95036878200000, ul. ul. B. Prusa  8 , 22500   Hrubieszów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 0 84 696 26 81, e-mail zam_publ@hrubieszow-gmina.pl, faks 0 84 696 27 94.
Adres strony internetowej (URL): http://ughrubieszow.bip.lubelskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://ughrubieszow.bip.lubelskie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://ughrubieszow.bip.lubelskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Gmina Hrubieszów ul.B.Prusa 8, 22-500 Hrubieszów, pokój nr 15 /sekretariat/

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa indywidualnych oczyszczalni ścieków w m. Kosmów i Ślipcze
Numer referencyjny: RIPG.271.21.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie trzech oczyszczalni ścieków sanitarnych odprowadzanych z budynku użyteczności publicznej w ramach realizowanego projektu „Budowa sieci wodociągowej z przyłączami i indywidualnych oczyszczalni ścieków w m. Cichobórz, Kosmów i Ślipcze”. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące (trzy) części: część nr 1 – „Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków w technologii biohybrydowej o nominalnej przepustowości dobowej 0,9 m3 – szkoła Kosmów” Zakres prac obejmuje budowę oczyszczalni ścieków sanitarnych odprowadzanych z budynku Szkoły Podstawowej na działce nr 95 w miejscowości Kosmów, gmina Hrubieszów. Na terenie działki, na której zaprojektowana jest oczyszczalnia nie ma sieci kanalizacji sanitarnej. Zaprojektowano odprowadzenie ścieków oczyszczonych w przydomowej biologicznej oczyszczalni do gruntu przez dno skarpy i rowu melioracyjnego przebiegającego przez teren działki. Oczyszczalnia ścieków w technologii biohybrydowej, łączącej w sobie wykorzystanie do oczyszczania niskoobciążony osad czynny i zanurzone złoże biologiczne. Odbiornikiem oczyszczonych ścieków będzie grunt, do którego zostaną one wprowadzone przez dno skarpy i rowu melioracyjnego istniejącego na działce, na której zaprojektowano oczyszczalnię. część nr 2 - „Budowa oczyszczalni przydomowej w technologii biohybrydowej o nominalnej przepustowości dobowej 1,5 m3 świetlica w Kosmowie” Zakres prac obejmuje budowę oczyszczalni ścieków sanitarnych odprowadzanych z budynku świetlicy wiejskiej na działce nr 167/3 w miejscowości Kosmów, gmina Hrubieszów. Na terenie działki, na której zaprojektowana jest oczyszczalnia nie ma sieci kanalizacji sanitarnej. Zaprojektowano odprowadzenie ścieków oczyszczonych w przydomowej biologicznej oczyszczalni do gruntu przez dno skarpy i rowu melioracyjnego przebiegającego przez teren działki. Oczyszczalnia ścieków w technologii biohybrydowej, łączącej w sobie wykorzystanie do oczyszczania niskoobciążony osad czynny i zanurzone złoże biologiczne. Odbiornikiem oczyszczonych ścieków będzie grunt, do którego zostaną one wprowadzone przez dno skarpy i rowu melioracyjnego istniejącego na działce, na której zaprojektowano oczyszczalnię. część nr 3 - „Budowa oczyszczalni przydomowej w technologii biohybrydowej o nominalnej przepustowości dobowej 2,0 m3 – szkoła w Ślipczu” Zakres prac obejmuje budowę oczyszczalni ścieków sanitarnych odprowadzanych z budynku Szkoły Podstawowej na działce nr 65 w miejscowości Ślipcze, gmina Hrubieszów. Na terenie działki, na której zaprojektowana jest oczyszczalnia nie ma sieci kanalizacji sanitarnej. Zaprojektowano odprowadzenie ścieków oczyszczonych w przydomowej biologicznej oczyszczalni do gruntu przez dno skarpy i rowu melioracyjnego przebiegającego przez teren działki nr 65 stanowiącej własność Zamawiającego. Oczyszczalnia ścieków w technologii biohybrydowej, wykorzystującej w procesie oczyszczania ścieków będzie grunt, do którego zostaną one wprowadzone przez dno skarpy i rowu melioracyjnego istniejącego na działce, na której zaprojektowano oczyszczalnię. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - dokumentacja projektowa zał. nr 5 siwz: 5a – Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków w technologii biohybrydowej o nominalnej przepustowości dobowej 0,9 m3 – szkoła Kosmów; 5b – Budowa oczyszczalni przydomowej w technologii biohybrydowej o nominalnej przepustowości dobowej 1,5 m3 świetlica w Kosmowie; 5c – Budowa oczyszczalni przydomowej w technologii biohybrydowej o nominalnej przepustowości dobowej 2,0 m3 – szkoła w Ślipczu. - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 6 siwz.: 6a – Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków w technologii biohybrydowej o nominalnej przepustowości dobowej 0,9 m3 – szkoła Kosmów; 6b – Budowa oczyszczalni przydomowej w technologii biohybrydowej o nominalnej przepustowości dobowej 1,5 m3 świetlica w Kosmowie; 6c – Budowa oczyszczalni przydomowej w technologii biohybrydowej o nominalnej przepustowości dobowej 2,0 m3 – szkoła w Ślipczu. Roboty powinny być wykonane zgodnie z przepisami prawa i sztuką budowlaną. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest do podania, o ile będą znane nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach powyższych danych, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca przedstawi zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 potwierdzającego brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca zobowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - prace związane z realizacją robót ziemnych; - prace związane z realizacja robót montażowych; - prace związane z obsług sprzętu mechanicznego. Nad robotami będzie sprawowany nadzór inwestorski przez osoby posiadające uprawnienia. Zamówienie będzie realizowane na podstawie decyzji pozwolenie na roboty budowlane nr 7/17 (BA.6740.350.2016) z dnia 20.01.2017 r. – załącznik nr 7a siwz. 9/17 (BA.6740.351.2016) z dnia 23.01.2017 r. – załącznik nr 7b siwz. 6/17 (BA.6740.352.2016) z dnia 20.01.2017 r. – załącznik nr 7c siwz. Wykonawca po zakończeniu prac zobowiązany jest do sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i kosztorysu powykonawczego. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy. Inwestycja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 typ operacji Gospodarka Wodno-Ściekowa. Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę.

II.5) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-04-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-04-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
8. Wymagania dotyczące wadium. 8.1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę: część nr 1: 300 zł. (słownie: trzysta złotych 00/100); część nr 2: 350 zł. (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100): część nr 3: 500 zł. (słownie: pięćset złotych 00/100). Wadium wnosi się przed terminem składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego nr 22124028291111000040270283 z dopiskiem: odpowiednio „wadium – Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków – szkoła Kosmów”; „wadium – Budowa oczyszczalni przydomowej świetlica w Kosmowie”; „wadium – Budowa oczyszczalni przydomowej – szkoła w Ślipczu”. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna zamawiający dopuszcza aby dokument gwarancyjny wykonawca dołączył do oferty. 8.2. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 8.4. siwz. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 8.3. Zamawiający zwróci wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.4. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.5. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
Odpowiedź pozytywna w oświadczeniu z sekcji III.3 dotyczyła tylko braku podstaw wykluczenia.

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-05, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: "Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków w technologii biohybrydowej o nominalnej przepustowośći dobowej 0,9m3 - szkoła Kosmów"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje budowę oczyszczalni ścieków sanitarnych odprowadzanych z budynku Szkoły Podstawowej na działce nr 95 w miejscowości Kosmów, gmina Hrubieszów. Na terenie działki, na której zaprojektowana jest oczyszczalnia nie ma sieci kanalizacji sanitarnej. Zaprojektowano odprowadzenie ścieków oczyszczonych w przydomowej biologicznej oczyszczalni do gruntu przez dno skarpy i rowu melioracyjnego przebiegającego przez teren działki. Oczyszczalnia ścieków w technologii biohybrydowej, łączącej w sobie wykorzystanie do oczyszczania niskoobciążony osad czynny i zanurzone złoże biologiczne. Odbiornikiem oczyszczonych ścieków będzie grunt, do którego zostaną one wprowadzone przez dno skarpy i rowu melioracyjnego istniejącego na działce, na której zaprojektowano oczyszczalnię.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45100000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: "Budowa oczyszczalni przydomowej w technologii biohybrydowej o nominalnej przepustowości dobowej 1,5 m3 świetlica w Kosmowie"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje budowę oczyszczalni ścieków sanitarnych odprowadzanych z budynku świetlicy wiejskiej na działce nr 167/3 w miejscowości Kosmów, gmina Hrubieszów. Na terenie działki, na której zaprojektowana jest oczyszczalnia nie ma sieci kanalizacji sanitarnej. Zaprojektowano odprowadzenie ścieków oczyszczonych w przydomowej biologicznej oczyszczalni do gruntu przez dno skarpy i rowu melioracyjnego przebiegającego przez teren działki. Oczyszczalnia ścieków w technologii biohybrydowej, łączącej w sobie wykorzystanie do oczyszczania niskoobciążony osad czynny i zanurzone złoże biologiczne. Odbiornikiem oczyszczonych ścieków będzie grunt, do którego zostaną one wprowadzone przez dno skarpy i rowu melioracyjnego istniejącego na działce, na której zaprojektowano oczyszczalnię.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45100000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: „Budowa oczyszczalni przydomowej w technologii biohybrydowej o nominalnej przepustowości dobowej 2,0 m3 – szkoła w Ślipczu”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje budowę oczyszczalni ścieków sanitarnych odprowadzanych z budynku Szkoły Podstawowej na działce nr 65 w miejscowości Ślipcze, gmina Hrubieszów. Na terenie działki, na której zaprojektowana jest oczyszczalnia nie ma sieci kanalizacji sanitarnej. Zaprojektowano odprowadzenie ścieków oczyszczonych w przydomowej biologicznej oczyszczalni do gruntu przez dno skarpy i rowu melioracyjnego przebiegającego przez teren działki nr 65 stanowiącej własność Zamawiającego. Oczyszczalnia ścieków w technologii biohybrydowej, wykorzystującej w procesie oczyszczania ścieków będzie grunt, do którego zostaną one wprowadzone przez dno skarpy i rowu melioracyjnego istniejącego na działce, na której zaprojektowano oczyszczalnię.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45100000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac wykończeniowych - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję pracowników lub brygady do prac wykończeniowych. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie. Realizujemy inwestycje na terenie Lublina i okolic. Budynki mieszkalne oraz zamówienia publiczne. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI