Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody w Korniaktowie Płn. i odcinków sieci wodociągowej – etap II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BIAŁOBRZEGI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581761
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 4
1.5.2.) Miejscowość: Białobrzegi
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-114
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gmina-bialobrzegi.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-bialobrzegi.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody w Korniaktowie Płn. i odcinków sieci wodociągowej – etap II”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58061191-69e2-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005869
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001669/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody w Korniaktowie Płn. i odcinków sieci wodociągowej – etap II
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IIK.271.4.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót do wykonania objętych przedmiotem zamówienia pn. „Budowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody w Korniaktowie Płn. i odcinków sieci wodociągowej – etap II”A. Prace remontowe w m. Białobrzegi na terenie SUW Białobrzegi – w tym:1) Budowa odcinka wodociągu PE100 RC, SDR17 – DN160 - L= 30,0 m, z zabudową podziemnej komory zasuw o wymiarach 2,0 x 3,5 m z uzbrojeniem.2) Renowacja zbiornika wyrównawczego V=300 m3 tak z zewnątrz jak i wewnątrz z wymianą kompletnego uzbrojenia ze stali nierdzewnej z jego dociepleniem.3) Wykonanie nowych rurociągów w obrębie zbiornika wyrównawczego tj. napełniających, przelewowych, spustowych, ssawnych dla potrzeb nowej hydroforowi z ich uzbrojeniem.4) Wykonanie nowej hydroforowni z zabudową przepływomierza sieciowego i uzbrojenia rurociągu sieciowego,5) Wykonanie robót demontażowych i remontowych w hali filtrów budynku SUW.B. Prace na terenie m. Korniaktów w tym:1) Budowę odcinków wodociągu Korniaktów - PE100-RC, SDR17 DN250, L = 82,5 m,; z rury dwuwarstwowej PE100/PE100RC zasilającego drugą strefę – kierunek Korniaktów Południowy, Białobrzegi na odcinku B1-budynek SUW’. Budowę odcinka wodociągu w m. Korniaktów - PE100-RC, SDR17 DN160, L = 73,5 m,; z rury dwuwarstwowej PE100/PE100RC zasilającego drugą strefę – odcinku A’- budynek SUW’- węzeł W22) Budowa budynku stacji suw o wymiarach 21,0 x 12,0 m i wysokości 7,35 m, kubatura 1266,28 m3, powierzchnia zabudowy 261,53 m2, użytkowa 227,9 m. Budynek o przeznaczeniu socjalnotechnologicznym wolnostojący, naziemny, jednokondygnacyjny (parter + nieużytkowe poddasze) w technologii tradycyjnej murowanej częściowo uprzemysłowionej. Ławy fundamentowe zaprojektowane jako monolityczne żelbetowe ( beton wodoszczelny min W8), ściany fundamentowe jako murowane z pustaków betonowych (alternatywnie jako monolityczne wylewane z betonu klasy min. C20/25 W8). Hydroizolacja fundamentów typu ciężkiego. Ściany zewnętrzne oraz nośne zaprojektowano z pustaków ceramicznych typu P+W gr. 25cm. Ściany działowe zaprojektowano z cegły kratówki gr. 12cm. Strop nad halą filtrów zaprojektowano w postaci żelbetowej płyty monolitycznej jednokierunkowo zbrojonej. Wykonanie kompletnych instalacji sanitarnych i elektrycznych w budynku (oświetlenie w technologii led). Barierki pochwyty wewnątrz budynku wykonane ze stali nierdzewnej długość ok. 15 mb wys. 1,2 m. Wyposażenie budynku w tym min. Gumowe maty w ilości ok 30m23) Budowa dwóch zbiorników wodociągowych z kompletnym uzbrojeniem o wymiarach: średnica zewnętrza 11,80 m, wysokość 8,72 m, kubatura 942,60 m3, powierzchnia zabudowy 115 m2. Pojemność technologiczna pojedynczego zbiornika V=500 m3; pojemność całkowita V=636,40m3; średnica wewnętrzna Dw=11,00m; wysokość napełnienia hw= 6,70m. Wysokość obiektu w świetle hg=8,72 m. Konstrukcja obiektu: powłoka cylindryczna (gr. 30cm z betonu C35/45 kl. eksp. XA3) utwierdzona w płycie dennej (gr. 30cm z betonu C35/45 kl. eksp. XA3); płyta stropowa o grubości 0,50m ( beton C35/45 kl. eksp. XA3) kołowa, wsparta obwodowo na powłoce walcowej. Przejścia rur technologicznych przez ściany obiektu wykonane w przejściach szczelnych stalowych nierdzewnych osadzonych w trakcie betonowania. Powierzchnie zewnętrzne obiektów zaizolowane przez smarowanie roztworem asfaltowym. Hydroizolacja fundamentów typu ciężkiego. Na stropie ułożona warstwa papy termozgrzewalna, szlichta spadkowa, izolacja ze styropianu gr. 10cm, folia i papa termozgrzewalna. Zbiornik ocieplony – płyta warstwowa gr. 10 cm powlekana jednowarstwowo blachą. Zbiornik obsypany nasypem ziemnym; do wysokości 2,8m ściany pionowe obudowane nasypem o nachyleniu. Wyposażony w kompletne uzbrojenie, przykrycie, barierki ochronne, drabiny (ze stali nierdzewnej).4) Budowa zbiornika popłuczyn o wymiarach 5,50 x 5,50 x 2,60 m, kubatura 28,24 m3. Zaprojektowane jako monolityczne wylewana na mokro o wymiarach w rzucie 5,4 x 5,4 m wysokość zbiornika 2,4 m. Płyta denna grub. 25 cm, ściany grub. 25cm (beton C35/45 kl. eksp. XA3). Zbiornik posadowiono na warstwie betonu B10 grub. 10cm. Izolacja pozioma – 2 x papa asfaltowa na lepiku. Izolacja pionowa – pow. ścian zewnętrznych stykających się z gruntem – 2 x roztwór asfaltowy. Zbiornik wyposażony w kompletne uzbrojenie, przykrycie, barierki ochronne, drabiny (ze stali nierdzewnej). Wykonanie renowacji i dozbrojenia istniejącego zbiornika i poletka osadowego. 5) Wykonanie kompletnej infrastruktury technologicznej i technicznej na terenie stacji suw min:- budowa rurociągu wody uzdatnionej budynek suw,- zbiorniki wyrównawcze - PE100 RC, SDR17 - DN200 z zabudową dwóch zasuw DN200 w studniach zasuw żelbetowych o średnicy wewnętrznej DN1000, - budowa dwóch rurociągów wody uzdatnionej ssawnych ze zbiorników wyrównawczych do zestawów pompowych - PE100 RC, SDR17 – DN315 z zabudową dwóch zasuw DN300 w studniach zasuw żelbetowych o średnicy wewnętrznej DN1500 oraz zabudowa trzech przepustnic między kołnierzowych w budynku SUW DN250 z dyskiem ze stali nierdzewnej z wykonaniem przewiązki rurociągiem DN250 ze stali nierdzewnej, - zabudowa dwóch zasuw DN200 w studni zasuw żelbetowej o średnicy wewnętrznej DN2000 na kanalizacji technologicznej, z wpięciem rurociągów przelewowych, - zabudowa studzienki technologicznej betonowej o średnicy wewnętrznej DN1500 z zabudową zasuwy burzowej i zasyfonowaniem na kanalizacji technologicznej, - wykonanie kanalizacji technologicznej wód popłuczynach z rur PRAGMA 315 z zabudową studzienki technologicznej betonowej o średnicy wewnętrznej DN1000, - wykonanie kanalizacji sanitarnej z zabudową dwóch studzienek betonowych o średnicy wewnętrznej DN500 i studzienki betonowej o średnicy wewnętrznej DN1000, z wykonaniem zbiornika neutralizacji w budynku podchlorynu sodu oraz ługu sodowego, - wykonanie i montaż technologii suw w tym zabudowa 4 szt. filtrów ciśnieniowych, zespołu napowietrzającego otwartego i ciśnieniowego, zestawu pompowego technologicznego, układu sprężonego powietrza w oparciu o dwie sprężarki śrubowe bezolejowe- montaż kompletnego orurowania, ozaworowania, uzbrojenia, oraz przepływomierzy tak w studniach głębinowych jak i w budynku suw.6) Dostawa i montaż dwóch zestawów hydroforowych z zabudową pompy płucznej, z zabudową zawory ZPU przy zestawach pompowych. Zasilane i sterowane z szaf własnych zestawów z komunikacją Modbus RTU.7) Wykonanie nowego uzbrojenia istniejących studni głębinowych, z pracami przepięciowymi do nowo wykonanych instalacji wodociągowych oraz eklektycznych, sygnalizacyjnych i monitorujących w tym otwarcia klap8) Przebudowa studni S4 tj. wykonanie na nowo podejść od pompy zgodnie ze sztuka budowlaną i monterską - – przerobienie , poprawność wykonania kształtek.9) Wykonanie nowego zasilania ze stacji Trafo po jej modernizacji przez Zakład Energetyczny do budynku SUW z zabudową agregatu prądotwórczego,10) Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 21 kW.11) Wykonanie instalacji AKPiA, wizualizacji obiektu, monitoringu terenu stacji uzdatniania wody oraz studni głębinowych.12) Wykonanie ogrodzenia, utwardzenia placów (kostka brukowa) zagęszczenie warstw do min. Id=0,98, dróg dojazdowych (kostka brukowa) zagęszczenie warstw do min. Id=0,98, oświetlenia terenowego terenu stacji uzdatniania wody w technologii led oraz studni głębinowych w technologii led.13) Wykonanie prac rozruchowych nowej stacji uzdatniania wody, prace przepięciowe, demontaż istniejącej stacji uzdatniania wody i istniejącego zbiornika wodociągowego.14) Demontaż zbiornika wody pitnej V=~170 m3, z wywiezieniem i utylizacją materiałów z rozbiórki.15) Demontaż kontenerowej Stacji Uzdatniania Wody z zabudowaną technologią z wywiezieniem i utylizacja materiałów z rozbiórki.16) Uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień niezbędnych odbiorów i dopuszczeń do eksplantacji nowej stacji uzdatniania wody w tym między innymi UDT, Nadzór Budowlany, pozwolenie wodnoprawne na zwiększenie poboru wody w Korniaktowie Północnym z likwidacją studni głębinowych w m. Białobrzegi ( wraz z pełną dokumentacją wodno prawną), oraz opracowanie i wyznaczenie stref pośrednich studni głębinowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232460-4 - Roboty sanitarne
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium ceny i udzielonej gwaracji
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7