„Budowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody w Korniaktowie Płn. i odcinków sieci...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody w Korniaktowie Płn. i odcinków sieci wodociągowej – etap II”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałobrzegi
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-02-23
  • ZamawiającyGMINA BIAŁOBRZEGI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-08
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00005869
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody w Korniaktowie Płn. i odcinków sieci wodociągowej – etap II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BIAŁOBRZEGI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581761

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 4

1.5.2.) Miejscowość: Białobrzegi

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-114

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gmina-bialobrzegi.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-bialobrzegi.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody w Korniaktowie Płn. i odcinków sieci wodociągowej – etap II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58061191-69e2-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005869

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001669/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody w Korniaktowie Płn. i odcinków sieci wodociągowej – etap II

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IIK.271.4.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót do wykonania objętych przedmiotem zamówienia pn. „Budowa i rozbudowa stacji uzdatniania wody w Korniaktowie Płn. i odcinków sieci wodociągowej – etap II”A. Prace remontowe w m. Białobrzegi na terenie SUW Białobrzegi – w tym:1) Budowa odcinka wodociągu PE100 RC, SDR17 – DN160 - L= 30,0 m, z zabudową podziemnej komory zasuw o wymiarach 2,0 x 3,5 m z uzbrojeniem.2) Renowacja zbiornika wyrównawczego V=300 m3 tak z zewnątrz jak i wewnątrz z wymianą kompletnego uzbrojenia ze stali nierdzewnej z jego dociepleniem.3) Wykonanie nowych rurociągów w obrębie zbiornika wyrównawczego tj. napełniających, przelewowych, spustowych, ssawnych dla potrzeb nowej hydroforowi z ich uzbrojeniem.4) Wykonanie nowej hydroforowni z zabudową przepływomierza sieciowego i uzbrojenia rurociągu sieciowego,5) Wykonanie robót demontażowych i remontowych w hali filtrów budynku SUW.B. Prace na terenie m. Korniaktów w tym:1) Budowę odcinków wodociągu Korniaktów - PE100-RC, SDR17 DN250, L = 82,5 m,; z rury dwuwarstwowej PE100/PE100RC zasilającego drugą strefę – kierunek Korniaktów Południowy, Białobrzegi na odcinku B1-budynek SUW’. Budowę odcinka wodociągu w m. Korniaktów - PE100-RC, SDR17 DN160, L = 73,5 m,; z rury dwuwarstwowej PE100/PE100RC zasilającego drugą strefę – odcinku A’- budynek SUW’- węzeł W22) Budowa budynku stacji suw o wymiarach 21,0 x 12,0 m i wysokości 7,35 m, kubatura 1266,28 m3, powierzchnia zabudowy 261,53 m2, użytkowa 227,9 m. Budynek o przeznaczeniu socjalnotechnologicznym wolnostojący, naziemny, jednokondygnacyjny (parter + nieużytkowe poddasze) w technologii tradycyjnej murowanej częściowo uprzemysłowionej. Ławy fundamentowe zaprojektowane jako monolityczne żelbetowe ( beton wodoszczelny min W8), ściany fundamentowe jako murowane z pustaków betonowych (alternatywnie jako monolityczne wylewane z betonu klasy min. C20/25 W8). Hydroizolacja fundamentów typu ciężkiego. Ściany zewnętrzne oraz nośne zaprojektowano z pustaków ceramicznych typu P+W gr. 25cm. Ściany działowe zaprojektowano z cegły kratówki gr. 12cm. Strop nad halą filtrów zaprojektowano w postaci żelbetowej płyty monolitycznej jednokierunkowo zbrojonej. Wykonanie kompletnych instalacji sanitarnych i elektrycznych w budynku (oświetlenie w technologii led). Barierki pochwyty wewnątrz budynku wykonane ze stali nierdzewnej długość ok. 15 mb wys. 1,2 m. Wyposażenie budynku w tym min. Gumowe maty w ilości ok 30m23) Budowa dwóch zbiorników wodociągowych z kompletnym uzbrojeniem o wymiarach: średnica zewnętrza 11,80 m, wysokość 8,72 m, kubatura 942,60 m3, powierzchnia zabudowy 115 m2. Pojemność technologiczna pojedynczego zbiornika V=500 m3; pojemność całkowita V=636,40m3; średnica wewnętrzna Dw=11,00m; wysokość napełnienia hw= 6,70m. Wysokość obiektu w świetle hg=8,72 m. Konstrukcja obiektu: powłoka cylindryczna (gr. 30cm z betonu C35/45 kl. eksp. XA3) utwierdzona w płycie dennej (gr. 30cm z betonu C35/45 kl. eksp. XA3); płyta stropowa o grubości 0,50m ( beton C35/45 kl. eksp. XA3) kołowa, wsparta obwodowo na powłoce walcowej. Przejścia rur technologicznych przez ściany obiektu wykonane w przejściach szczelnych stalowych nierdzewnych osadzonych w trakcie betonowania. Powierzchnie zewnętrzne obiektów zaizolowane przez smarowanie roztworem asfaltowym. Hydroizolacja fundamentów typu ciężkiego. Na stropie ułożona warstwa papy termozgrzewalna, szlichta spadkowa, izolacja ze styropianu gr. 10cm, folia i papa termozgrzewalna. Zbiornik ocieplony – płyta warstwowa gr. 10 cm powlekana jednowarstwowo blachą. Zbiornik obsypany nasypem ziemnym; do wysokości 2,8m ściany pionowe obudowane nasypem o nachyleniu. Wyposażony w kompletne uzbrojenie, przykrycie, barierki ochronne, drabiny (ze stali nierdzewnej).4) Budowa zbiornika popłuczyn o wymiarach 5,50 x 5,50 x 2,60 m, kubatura 28,24 m3. Zaprojektowane jako monolityczne wylewana na mokro o wymiarach w rzucie 5,4 x 5,4 m wysokość zbiornika 2,4 m. Płyta denna grub. 25 cm, ściany grub. 25cm (beton C35/45 kl. eksp. XA3). Zbiornik posadowiono na warstwie betonu B10 grub. 10cm. Izolacja pozioma – 2 x papa asfaltowa na lepiku. Izolacja pionowa – pow. ścian zewnętrznych stykających się z gruntem – 2 x roztwór asfaltowy. Zbiornik wyposażony w kompletne uzbrojenie, przykrycie, barierki ochronne, drabiny (ze stali nierdzewnej). Wykonanie renowacji i dozbrojenia istniejącego zbiornika i poletka osadowego. 5) Wykonanie kompletnej infrastruktury technologicznej i technicznej na terenie stacji suw min:- budowa rurociągu wody uzdatnionej budynek suw,- zbiorniki wyrównawcze - PE100 RC, SDR17 - DN200 z zabudową dwóch zasuw DN200 w studniach zasuw żelbetowych o średnicy wewnętrznej DN1000, - budowa dwóch rurociągów wody uzdatnionej ssawnych ze zbiorników wyrównawczych do zestawów pompowych - PE100 RC, SDR17 – DN315 z zabudową dwóch zasuw DN300 w studniach zasuw żelbetowych o średnicy wewnętrznej DN1500 oraz zabudowa trzech przepustnic między kołnierzowych w budynku SUW DN250 z dyskiem ze stali nierdzewnej z wykonaniem przewiązki rurociągiem DN250 ze stali nierdzewnej, - zabudowa dwóch zasuw DN200 w studni zasuw żelbetowej o średnicy wewnętrznej DN2000 na kanalizacji technologicznej, z wpięciem rurociągów przelewowych, - zabudowa studzienki technologicznej betonowej o średnicy wewnętrznej DN1500 z zabudową zasuwy burzowej i zasyfonowaniem na kanalizacji technologicznej, - wykonanie kanalizacji technologicznej wód popłuczynach z rur PRAGMA 315 z zabudową studzienki technologicznej betonowej o średnicy wewnętrznej DN1000, - wykonanie kanalizacji sanitarnej z zabudową dwóch studzienek betonowych o średnicy wewnętrznej DN500 i studzienki betonowej o średnicy wewnętrznej DN1000, z wykonaniem zbiornika neutralizacji w budynku podchlorynu sodu oraz ługu sodowego, - wykonanie i montaż technologii suw w tym zabudowa 4 szt. filtrów ciśnieniowych, zespołu napowietrzającego otwartego i ciśnieniowego, zestawu pompowego technologicznego, układu sprężonego powietrza w oparciu o dwie sprężarki śrubowe bezolejowe- montaż kompletnego orurowania, ozaworowania, uzbrojenia, oraz przepływomierzy tak w studniach głębinowych jak i w budynku suw.6) Dostawa i montaż dwóch zestawów hydroforowych z zabudową pompy płucznej, z zabudową zawory ZPU przy zestawach pompowych. Zasilane i sterowane z szaf własnych zestawów z komunikacją Modbus RTU.7) Wykonanie nowego uzbrojenia istniejących studni głębinowych, z pracami przepięciowymi do nowo wykonanych instalacji wodociągowych oraz eklektycznych, sygnalizacyjnych i monitorujących w tym otwarcia klap8) Przebudowa studni S4 tj. wykonanie na nowo podejść od pompy zgodnie ze sztuka budowlaną i monterską - – przerobienie , poprawność wykonania kształtek.9) Wykonanie nowego zasilania ze stacji Trafo po jej modernizacji przez Zakład Energetyczny do budynku SUW z zabudową agregatu prądotwórczego,10) Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 21 kW.11) Wykonanie instalacji AKPiA, wizualizacji obiektu, monitoringu terenu stacji uzdatniania wody oraz studni głębinowych.12) Wykonanie ogrodzenia, utwardzenia placów (kostka brukowa) zagęszczenie warstw do min. Id=0,98, dróg dojazdowych (kostka brukowa) zagęszczenie warstw do min. Id=0,98, oświetlenia terenowego terenu stacji uzdatniania wody w technologii led oraz studni głębinowych w technologii led.13) Wykonanie prac rozruchowych nowej stacji uzdatniania wody, prace przepięciowe, demontaż istniejącej stacji uzdatniania wody i istniejącego zbiornika wodociągowego.14) Demontaż zbiornika wody pitnej V=~170 m3, z wywiezieniem i utylizacją materiałów z rozbiórki.15) Demontaż kontenerowej Stacji Uzdatniania Wody z zabudowaną technologią z wywiezieniem i utylizacja materiałów z rozbiórki.16) Uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień niezbędnych odbiorów i dopuszczeń do eksplantacji nowej stacji uzdatniania wody w tym między innymi UDT, Nadzór Budowlany, pozwolenie wodnoprawne na zwiększenie poboru wody w Korniaktowie Północnym z likwidacją studni głębinowych w m. Białobrzegi ( wraz z pełną dokumentacją wodno prawną), oraz opracowanie i wyznaczenie stref pośrednich studni głębinowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232460-4 - Roboty sanitarne

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium ceny i udzielonej gwaracji

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych), potwierdzoną informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.2) Zdolności technicznej lub zawodowej .a) Doświadczenie.-Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, co najmniej 1 (jedną ) robotę budowlaną – montażową polegającą na budowie stacji uzdatniania wody z układem technologicznym o wydajności min. 70 m3/ h wraz z wykonaniem jednego (1) zbiornikao konstrukcji żelbetowej monolitycznej o objętości min. 500 m3.b) Zasoby ludzkie zdolne do realizacji przedmiotu zamówienia:- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej:• 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,• 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń,• 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu(w oparciu o wzór stanowiący zał. nr 2 do SWZ), w tym dotyczące podmiotów trzecich, z których zasobów Wykonawca korzysta przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, oraz podwykonawców.2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w oparciu o wzór stanowiący zał. nr 3 do SWZ), w tym dotyczące podmiotów trzecich, z których zasobów Wykonawca korzysta przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu Ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020r. poz. 1076, 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik Nr 4 do SWZ. b) Wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony przez Wykonawcę w oparciu o wzór stanowiący zał. Nr 5 do SWZ (w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia), nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.c) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami –(w oparciu o wzór stanowiący zał. nr 6 do SWZ).d) Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – (w oparciu o wzór stanowiący zał. nr 7 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców zostanie wybrana, zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający oświadcza, iż przewiduje możliwość istotnych zmian Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z §17 Projektowanymi postanowieniami umowy - zał. nr 8 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Urząd Gminy Białobrzegi 37-114 Białobrzegi 4

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-23 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-02-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę windy - Wola Zarczycka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę windy podnośnika pionowego wraz z pracami montażowymi i dokumentacją niezbędną do rejestracji urządzenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI