Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i rozbudowa dróg gminnych w miejscowościach Bącka Huta, Gowidlino, Paczewo, Sierakowice, Skrzeszewo, Szopa oraz Tuchlino w Gminie Sierakowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sierakowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674977
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lęborska 30
1.5.2.) Miejscowość: Sierakowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 586819500
1.5.8.) Numer faksu: +48 586819575
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sierakowice@sierakowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierakowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i rozbudowa dróg gminnych w miejscowościach Bącka Huta, Gowidlino, Paczewo, Sierakowice, Skrzeszewo, Szopa oraz Tuchlino w Gminie Sierakowice
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f90b984-ae58-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048719
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015234/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa i rozbudowa DG w miejscowościach: Bącka Huta, Gowidlino, Paczewo, Pałubice, Puzdrowo, Sierakowice, Skrzeszewo, Szopa oraz Tuchlino wraz z budową ścieżki rowerowej wzdłuż ul. Brzozowej w Scach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gminasierakowice.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Platformy zakupowej znajdującej się pod adresem: https://gminasierakowice.ezamawiajacy.pl lub za pomocą poczty elektronicznej pod adresem e-mail: zamowienia@sierakowice.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://gminasierakowice.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.2. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu.3. Komunikacja miedzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pomocą Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki "Korespondencja".4. Wykonawca może się zwrócić do Zamawiającego wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez opcję "Zadaj pytanie" lub przy użyciu zakładki "Korespondencja".5. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:5.1. dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,5.2. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.6. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:6.1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;6.2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;6.3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;6.4. Włączona obsługa JavaScript;6.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.7. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.8. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:8.1. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.9. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji: Składając Ofertę w postaci elektronicznej oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, Wykonawca składa załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument".10. Składając Ofertę w postaci elektronicznej Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokumenty za pośrednictwem Platformy podpisane przez osoby umocowane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SUE.271.7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach I części tytułowego zadania przewiduje się:Budowę drogi gminnej wzdłuż ul. Piwnej w miejscowości Sierakowice, Gmina Sierakowice, Powiat kartuski. W ramach zadania przewiduje się budowę ciągu-jezdnego o nawierzchni z kostki betonowej o długości ok. 218 m, wraz ze zjazdami, chodnikiem, ciągiem pieszo-rowerowym, elementami odwodnienia, budową kanalizacji deszczowej wraz z uwzględnieniem przebudowy kolidującej sieci uzbrojenia terenu (w tym sieci telekomunikacyjnej), oraz budową kanału technologicznego.Podstawowe założenia techniczne:Ciąg pieszo-jezdny:- Szerokość – od 5,5 do 6,0 m;- Nawierzchnia z kostki betonowej;Chodnik:- Szerokość – od 2,0 do 2,5 m z kostki betonowej;Ciąg pieszo-rowerowy:- Szerokość – min. 2,5 m.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp, okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do robót z zamówienia podstawowego tj. polegających na budowie infrastruktury drogowej, których ewentualny zakres obejmuje wszystkie rodzaje robót zamówienia podstawowego (w tym m.in. rozbiórka nawierzchni z kotki betonowej i bitumicznej, frezowanie nawierzchni, wykonanie koryta, wykopów i nasypów, wykonanie warstw konstrukcyjnych, ustawienie krawężników, oporników i obrzeży, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej i betonu asfaltowego, budowa infrastruktury odwodnieniowej oraz usunięcie kolizji z infrastrukturą towarzyszącą tj. sieci elektroenergetyczne, telekomunikacyjne, wodno-kanalizacyjne, kanały technologiczne). Łączny zakres ewentualnych robót budowlanych - nie więcej niż 150 % wartości zamówienia podstawowego (cena udzielonego zamówienia podstawowego). Zamawiający udzieli ewentualnych zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 na warunkach przewidzianych w zamówieniu podstawowym, tj. analogiczne ze zamówieniem podstawowym warunki udziału oraz warunki umowne (proporcjonalne do udzielanego zamówienia).
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta będzie przedstawiała najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert (Cena oferty oraz okres Gwarancji jakości na wykonane roboty, użyte materiały i zamontowane urządzenia). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w obu kryteriach (dot. wszystkich części zamówienia).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres Gwarancji jakości na wykonane roboty, użyte materiały i zamontowane urządzenia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta będzie przedstawiała najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert (Cena oferty oraz okres Gwarancji jakości na wykonane roboty, użyte materiały i zamontowane urządzenia). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w obu kryteriach (dot. wszystkich części zamówienia).4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach II części tytułowego zadania przewiduje się:1) Budowę dwóch odcinków drogi gminnej relacji Szopa - Łączki w Gmina Sierakowice, Powiat kartuski. W ramach zadania przewiduje się budowę drogi gminnej o nawierzchni bitumicznej i o długości ok. 160, wraz ze zjazdami, elementami odwodnienia, budową kanalizacji deszczowej wraz z uwzględnieniem przebudowy kolidującej sieci uzbrojenia terenu, oraz budowy kanału technologicznego.Podstawowe założenia techniczne:- Klasa ulicy: drogi dojazdowe D;- Prędkość projektowana Vp=30 km/h;- Przekrój uliczny: 1/1 o szerokości 3,5 m (z miejscowymi poszerzeniami);- Nawierzchnia z mastyksu grysowego SMA11;- Wzdłuż prawej krawędzi jezdni ściek korytkowy 30x40 cm.2) Rozbudowę odcinka drogi gminnej w miejscowości Szopa (droga gminna nr 152033G), Gmina Sierakowice, Powiat kartuski. W ramach zadania przewiduje się budowę drogi gminnej o nawierzchni bitumicznej i o długości ok. 470 m, wraz ze zjazdami, elementami odwodnia, kanalizacją deszczową, infrastrukturą elektroenergetyczną i teletechniczną oraz kanałem technologicznym. Podstawowe założenia techniczne:- Klasa ulicy: drogi dojazdowe D;- Prędkość projektowana Vp=30 km/h;- Przekrój uliczny: 1/2 o szerokości 5 m;- Szerokość pasa ruchu – 2,5 m;- Nawierzchnia z mastyksu grysowego SMA11 gr.3) Budowę odcinka drogi gminnej w miejscowości Szopa (brak numeracji drogi), Gmina Sierakowice, Powiat kartuski. W ramach zadania przewiduje się budowę drogi gminnej o nawierzchni bitumicznej o długości ok. 480 m, wraz ze zjazdami, elementami odwodnienia, infrastrukturą elektroenergetyczną oraz kanałem technologicznym.Podstawowe założenia techniczne:- Klasa ulicy: drogi dojazdowe D;- Prędkość projektowana Vp=30 km/h;- Przekrój uliczny: 1/1 o szerokości 4,5 m;- Nawierzchnia z mastyksu grysowego SMA11.4) Budowę odcinka drogi gminnej w miejscowości Bącka Huta (brak numeracji drogi), Gmina Sierakowice, Powiat kartuski. W ramach zadania przewiduje się budowę drogi gminnej o nawierzchni bitumicznej o długości ok. 550 m, ze zjazdami, fragmentem chodnika, elementami odwodnienia oraz kanałem technologicznym.Podstawowe założenia techniczne:- Klasa ulicy: drogi dojazdowe D;- Prędkość projektowana Vp=30 km/h;- Przekrój uliczny: 1/2 o szerokości 5 m;- Szerokość pasa ruchu -2,5 m;- Nawierzchnia z mastyksu grysowego SMA11.5) Budowę dwóch dróg gminnych w miejscowości Paczewo (o nr 152035G oraz 152036G), Gmina Sierakowice, Powiat kartuski. W ramach zadania przewiduje się budowę 2 dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej o długości ok. 720 m (ok. 237 m. oraz ok. 483 m), ze zjazdami, elementami odwodnienia, kanalizacją deszczową oraz kanałem technologicznym.Podstawowe założenia techniczne (droga nr 152035G):- Klasa ulicy: drogi dojazdowe D;- Długość: 237,35 m,- Prędkość projektowana Vp=30 km/h;- Przekrój uliczny: 1/2 o szerokości 5 m;- Szerokość pasa ruchu 2,5 m;- Nawierzchnia z mastyksu grysowego SMA11 gr.Podstawowe założenia techniczne (droga nr 152036G):- Klasa ulicy: drogi dojazdowe D;- Długość: 483,60 m,- Prędkość projektowana Vp=30 km/h;- Przekrój uliczny: 1/2 o szerokości 5 m (z miejscowym poszerzeniem na łuku do 5,6 m);- Szerokość pasa ruchu 2,5 m;- Nawierzchnia z mastyksu grysowego SMA11 gr.6) Budowę drogi gminnej (brak numeracji drogi) relacji Gowidlino – Borowy Las, w gminie Sierakowice, Powiat kartuski. W ramach zadania przewiduje się budowę drogi gminnej o nawierzchni bitumicznej o długości ok. 781 m. ze zjazdami, elementami odwodnienia oraz infrastrukturą teletechniczną.Podstawowe założenia techniczne:- Klasa ulicy: drogi dojazdowe D;- Prędkość projektowana Vp=30 km/h;- Przekrój uliczny: 1/2 o szerokości 2x2,5 m = 5 m;- wzdłuż krawędzi jezdni pobocze z mieszanki niezwiązanej z kruszywem o szerokości 0,75 m;- po północnej stronie drogi rów chłonno odparowujący.7) Budowę drogi gminnej (brak numeracji drogi) relacji Gowidlino – Borowy Las, w gminie Sierakowice, Powiat kartuski. W ramach zadania przewiduje się budowę drogi gminnej o nawierzchni bitumicznej o długości ok. 369 m. ze zjazdami wraz z budową chodnika, kanalizacji deszczowej oraz infrastruktury teletechnicznej.Podstawowe założenia techniczne:- Klasa ulicy: drogi dojazdowe D;- Prędkość projektowana Vp=30 km/h;- Przekrój uliczny: 1/2 o szerokości 2x2,5 m = 5 m;- Nawierzchnia z mastyksu grysowego SMA11 o gr. 4 cm ograniczona krawężnikiem betonowym 15x30 cm na ławie betonowej z oporem- Wzdłuż krawędzi jezdni, od km 0+000,00 do km 0+204,00, chodnik o szerokości 2,0 m i nawierzchni z kostki betonowej.8) Budowę odcinka drogi gminnej w miejscowości Tuchlino (nr 152022G), Gmina Sierakowice, Powiat kartuski. W ramach zadania przewiduje się budowę drogi gminnej o nawierzchni bitumicznej o długości ok. 306 m wraz z kanalizacją deszczową, fragmentem chodnika oraz kanałem technologicznym.Podstawowe założenia techniczne:- Klasa ulicy: drogi dojazdowe D;- Prędkość projektowana Vp=30 km/h;- Przekrój uliczny:1/2, jezdnia o szerokości 2x2,75 m = 5,5 m;- Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 480 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp, okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do robót z zamówienia podstawowego tj. polegających na budowie infrastruktury drogowej, których ewentualny zakres obejmuje wszystkie rodzaje robót zamówienia podstawowego (w tym m.in. rozbiórka nawierzchni z kotki betonowej i bitumicznej, frezowanie nawierzchni, wykonanie koryta, wykopów i nasypów, wykonanie warstw konstrukcyjnych, ustawienie krawężników, oporników i obrzeży, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej i betonu asfaltowego, budowa infrastruktury odwodnieniowej oraz usunięcie kolizji z infrastrukturą towarzyszącą tj. sieci elektroenergetyczne, telekomunikacyjne, wodno-kanalizacyjne, kanały technologiczne). Łączny zakres ewentualnych robót budowlanych - nie więcej niż 150 % wartości zamówienia podstawowego (cena udzielonego zamówienia podstawowego). Zamawiający udzieli ewentualnych zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 na warunkach przewidzianych w zamówieniu podstawowym, tj. analogiczne ze zamówieniem podstawowym warunki udziału oraz warunki umowne (proporcjonalne do udzielanego zamówienia).
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta będzie przedstawiała najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert (Cena oferty oraz okres Gwarancji jakości na wykonane roboty, użyte materiały i zamontowane urządzenia). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w obu kryteriach (dot. wszystkich części zamówienia).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres Gwarancji jakości na wykonane roboty, użyte materiały i zamontowane urządzenia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta będzie przedstawiała najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert (Cena oferty oraz okres Gwarancji jakości na wykonane roboty, użyte materiały i zamontowane urządzenia). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w obu kryteriach (dot. wszystkich części zamówienia).4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III) W ramach III części tytułowego zadania przewiduje się:Budowę odcinka drogi gminnej w miejscowości Skrzeszewo (brak numeracji drogi), Gmina Sierakowice, Powiat kartuski. W ramach zadania przewiduje się budowę drogi gminnej o nawierzchni bitumicznej o długości ok. 870 m wraz ze zjazdami, elementami odwodnienia, infrastrukturą elektroenergetyczną i teletechniczną oraz kanałem technologicznym.Podstawowe założenia techniczne:- Klasa ulicy: drogi dojazdowe D;- Prędkość projektowana Vp=30 km/h;- Przekrój uliczny: 1/2 o szerokości 2x2,5 m = 5 m;- Nawierzchnia z mastyksu grysowego SMA11 gr.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 810 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp, okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do robót z zamówienia podstawowego tj. polegających na budowie infrastruktury drogowej, których ewentualny zakres obejmuje wszystkie rodzaje robót zamówienia podstawowego (w tym m.in. rozbiórka nawierzchni z kotki betonowej i bitumicznej, frezowanie nawierzchni, wykonanie koryta, wykopów i nasypów, wykonanie warstw konstrukcyjnych, ustawienie krawężników, oporników i obrzeży, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej i betonu asfaltowego, budowa infrastruktury odwodnieniowej oraz usunięcie kolizji z infrastrukturą towarzyszącą tj. sieci elektroenergetyczne, telekomunikacyjne, wodno-kanalizacyjne, kanały technologiczne). Łączny zakres ewentualnych robót budowlanych - nie więcej niż 150 % wartości zamówienia podstawowego (cena udzielonego zamówienia podstawowego). Zamawiający udzieli ewentualnych zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 na warunkach przewidzianych w zamówieniu podstawowym, tj. analogiczne ze zamówieniem podstawowym warunki udziału oraz warunki umowne (proporcjonalne do udzielanego zamówienia).
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta będzie przedstawiała najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert (Cena oferty oraz okres Gwarancji jakości na wykonane roboty, użyte materiały i zamontowane urządzenia). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w obu kryteriach (dot. wszystkich części zamówienia).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres Gwarancji jakości na wykonane roboty, użyte materiały i zamontowane urządzenia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta będzie przedstawiała najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert (Cena oferty oraz okres Gwarancji jakości na wykonane roboty, użyte materiały i zamontowane urządzenia). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w obu kryteriach (dot. wszystkich części zamówienia).4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10