III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1) spełnia następujące warunki dotyczące zdolności technicznej, tj.: a) Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał: - część 2. (Remont kładki turystycznej i mostku o łącznej długości ok. 182 mb.) co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu robót związanych z przedmiotem zamówienia w zakresie budowy lub remontu obiektu budowlanego o wartości nie mniejszej niż 50`000,00 zł brutto każda robota budowlana, - część 3. (Budowa wiat ze stołami i ławkami- 4 sztuki i rozbiórka istniejącej wiaty na polu namiotowym- 1 sztuka oraz montaż rusztu-trójnogu (grilla)-1sztuka) co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu robót związanych z przedmiotem zamówienia w zakresie budowy lub remontu obiektu budowlanego o wartości nie mniejszej niż 15`000,00 zł brutto każda robota budowlana, - część 4. (Budowa nowej i rozbiórka istniejącej wieży widokowej na „Wilczej Górze”) co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu robót związanych z przedmiotem zamówienia w zakresie budowy lub remontu obiektu budowlanego o wartości nie mniejszej niż 25`000,00 zł brutto każda robota budowlana, - część 5. (Budowa nowej platformy widokowej wraz z ławką i schodami oraz demontaż starej platformy ze schodami.) co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu robót związanych z przedmiotem zamówienia w zakresie budowy lub remontu obiektu budowlanego o wartości nie mniejszej niż 30`000,00 zł brutto każda robota budowlana, - część 7. (Rozbiórka starego i budowa nowego murowanego sanitariatu wraz z budową szamba przepływowego na polu namiotowym Grzędy) co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu robót związanych z przedmiotem zamówienia w zakresie budowy lub remontu obiektu budowlanego o wartości nie mniejszej niż 80`000,00 zł brutto każda robota budowlana, - część 8. (Budowa ogrodzenia parkingu i pola namiotowego przy polanie Grzędy oraz demontaż istniejących ogrodzeń.) co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu robót związanych z przedmiotem zamówienia w zakresie budowy lub remontu obiektu budowlanego o wartości nie mniejszej niż 20`000,00 zł brutto każda robota budowlana, b) Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie: - części 1 (Budowa turystycznych zadaszeń ze stołami i ławkami na 8 osób - 5 sztuk i rozbiórka istniejącego zadaszenia – 1 sztuka oraz montaż stojaków na rowery– 7 sztuk) Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ. - części 6 (Budowa toalet wolnostojących przy parkingu Grzędy – 2 sztuki.) Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w systemie spełnia – nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków. Uwaga: W przypadku kiedy Wykonawca zamierza złożyć ofertę na kilka części to w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie warunku zdolności technicznej musi wykazać : iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu robót związanych z przedmiotem zamówienia w zakresie budowy lub remontu obiektu budowlanego o wartości największej z części których dotyczy składana oferta. W celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu należy wykorzystać Załącznik nr 7 SIWZ – wykaz robót budowlanych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz robót związanych z przedmiotem zamówienia w zakresie budowy lub remontu budynków lub obiektów budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wraz z dowodami, że ww. roboty zostały wykonane należycie, zawierającymi informację o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 2) Wykonawca polegający na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - Załącznik nr 4 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp – Załącznik nr 5do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Części VIII ust. 5 pkt 1 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Części VIII ust. 6 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument powinien być wystawiony w terminie, jak w Części VIII ust. 6 SIWZ. Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia, w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielne oświadczenie wstępne, o którym mowa w Części VIII ust. 1 (wg Załącznika nr 2 i 3)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wysokość wadium wynosi: Część 1 – 450,00 zł(słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100); Część 2 - 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100); Część 3 - 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100); Część 4 - 1.000 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100); Część 5 - 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100); Część 6 – 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100); Część 7 - 4.000 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100); Część 8 - 1.000 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy: 37 1130 1059 0017 3397 2620 0005 z dopiskiem: wadium w postępowaniu „„Budowa i remont obiektów infrastruktury turystycznej na Grzędach część nr…………”. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które znajdzie się na koncie bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formach niepieniężnych stosowny dokument wadialny (oryginał) należy załączyć do oferty. Okres ważności dokumentów wadialnych nie może być krótszy niż okres związania ofertą. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych musi wyraźnie określać, iż wniesione w takiej formie wadium podlega zatrzymaniu na rzecz Zamawiającego w okolicznościach podanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 5. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie, jeżeli zostaną spełnione warunki określone w art. 46 ust. l i ust. 2 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem ust. 4a. 7. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena ryczałtowa brutto |
60,00 |
Okres gwarancji na roboty budowlane |
20,00 |
Termin wykonania zamówienia |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszczalne zmiany treści umowy oraz warunki dokonania takich zmian zostały określone we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-11-02, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Budowa turystycznych zadaszeń ze stołami i ławkami na 8 osób - 5 sztuk i rozbiórka istniejącego zadaszenia – 1 sztuka oraz montaż stojaków na rowery – 7 sztuk. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac budowlanych: a) rozbiórka istniejącego zadaszenia i utylizacja materiałów nie nadających się do ponownego wykorzystania, uporządkowanie terenu na działce nr 2723 obręb Wólka Piaseczna – ŁRW, b) budowa nowych zadaszeń ze stołami i ławkami na 8 osób – 5 sztuk; c) wykonanie stóp betonowych lub żelbetowych 2 szt/ jeden stojak – wg opisu poniżej. d) montaż powierzonych przez Zamawiającego stojaków na rowery – 7 sztuk w stopach żelbetowych lub betonowych o wym. 25x25x35 cm - (dwie stopy na stojak). Stopy będą wykonane z betonu min. C-16/20, zbrojone 4 prętami o dł. 20 cm i średnicy 8 mm –(w przypadku żelbetowych stóp). W stopach zamontowane są kotwy fajkowe M10/25 cm gwintowane o średnicy min 10 mm z nakrętkami. Zadaszenia- 5sztuk umiejscowione będą na działkach o nr 2723, 2666, 2613,2607 obręb Wólka Piaseczna – ŁRW, Biebrzańskiego Parku Narodowego w miejscowości Grzędy, gmina Goniądz, powiat moniecki, województwo podlaskie. Lokalizacja zadaszeń- 5 sztuk : - Parking Nowy Świat – 2 sztuki, działka nr 2723, współrzędne: E 22, 85871; N 53, 59329 oraz montaż 2 stojaków na rowery; - Ścieżka edukacyjna „Borek Bartny” – 1 sztuka.: początek ścieżki, przy istniejącej tablicy edukacyjnej: działka 2666, współrzędne: E 22, 82885; N 53, 60971 oraz montaż 1 stojaka na rowery; - Przy ścieżce edukacyjnej „Czerwone Bagno” – 1 szt., działka 2613, współrzędne: E 22, 81774; N 53, 61584, oraz montaż 1 stojaka na rowery; - Solistowska Górka – przy grobach – 1 szt., działka 2607, współrzędne: E 22, 78339 N; 53, 61902; Miejsca montażu pozostałych stojaków na rowery: - przy wiacie przy parkingu Grzędy – 1 szt. działka 2603 - pole namiotowe Grzędy – 1 szt. działka 2603 - początek ścieżki edukacyjnej Wydmy – 1 szt, działka 2669, współrzędne E 22, 84893, N 53, 59 827 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji ustawienia zadaszeń i stojaków na obszarze podanych działek. Mapę poglądowa ustawienia zadaszeń i stojaków na rowery przedstawiono w załączniku nr 9a do SIWZ oraz w załączniku nr 9 do SIWZ. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia i wymagania jakie musi spełniać przedmiot zamówienia w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 10 do SIWZ oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik nr 11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45310000-3, 45342000-6, 45422000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 18147,83
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ryczałtowa brutto |
60,00 |
Okres gwarancji na roboty budowlane |
20,00 |
Termin wykonania zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Remont kładki turystycznej i mostku o łącznej długości ok. 182 mb. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac budowlanych: a) Rozbiórka istniejącej kładki drewnianej i mostku o wymiarach 182,0 m x 1,25 m. Wywiezienie i utylizacja odpadów powstałych w wyniku prac rozbiórkowych, b) Wykonanie w tym samym miejscu nowej kładki z mostkiem o konstrukcji z tworzywa sztucznego powstałego w wyniku przerobu pochodzących z recyklingu odpadów polietylenowych o wymiarach ok.175m x 1,25 m i mostku 7m x 1,25 m. Do wykonania budowli wykorzystać należy tworzywo uzyskane w wyniku przerobu, pochodzących w 100 % z recyklingu, odpadów. Zawartość przetworzonego polietylenu w ogólnej masie tworzywa musi wynosić 75-85 %. Pozostałe składniki to polipropylen 5-10%, barwniki, stabilizatory do 5% oraz śladowe ilości domieszek innych surowców. - konstrukcja szkieletowa kładki z elementów z tworzywa sztucznego, oparta na legarach podłużnych i poprzecznych w kolorze szarym o wymiarach zgodnie z dokumentacją projektową, - pokład z desek pomostowych z tworzywa sztucznego 4,8x16,5x125 cm, deska pełna ryflowana/frezowana w kolorze brązowym. Remont kładki zlokalizowany jest na działkach o nr 2669, 2687,2723 obręb Wólka Piaseczna – ŁRW, w miejscowości Grzędy, gmina Goniądz, powiat moniecki, województwo podlaskie. Mapę poglądowa usytuowania kładki turystycznej przedstawiono w załączniku nr 9a do SIWZ. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia i wymagania jakie musi spełniać przedmiot zamówienia zostały określone w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 12 do SIWZ oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik nr 13 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45422000-1, 77211400-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 127994,03
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ryczałtowa brutto |
60,00 |
Okres gwarancji na roboty budowlane |
20,00 |
Termin wykonania zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Budowa wiat ze stołami i ławkami- 4 sztuki i rozbiórka istniejącej wiaty na polu namiotowym- 1 sztuka oraz montaż rusztu-trójnogu (grilla)-1sztuka. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac budowlanych: a) rozbiórka istniejącej wiaty i utylizacja materiałów nie nadających się do ponownego wykorzystania, uporządkowanie terenu, b) budowa nowych wiat ze stołami i ławkami– 4 sztuk (trzy wiaty na polu namiotowym grzędy i jedna przy parkingu ); c) podłączenie instalacji elektrycznej i oświetleniowej na polu namiotowym oraz skrzynki w kompleksie trzech wiat. d) wykonanie 3 sztuk stóp betonowych C16/20 o wymiarach ok. 15x15x35 cm i zamontowaniem 3 sztuk marek ze stali nierdzewnej do zamocowania trójnogu - grilla (nogi o profilu 20x20 mm). e) montaż rusztu powierzonego przez Zamawiającego- 1 sztuka – trójnogu (grilla) przy ognisku w gniazdach ze stali nierdzewnej. Uwaga: Budowa 4 wiat wraz z montażem powierzonego przez Zamawiającego 1 szt. grilla na polu namiotowym prace będzie można rozpocząć po uzyskaniu decyzji pozwolenia na budowę. Wiaty umiejscowione będą na działce o nr 2603 obręb Wólka Piaseczna – ŁRW, Biebrzańskiego Parku Narodowego w miejscowości Grzędy, gmina Goniądz, powiat moniecki, województwo podlaskie. Mapę poglądowa usytuowania wiat przedstawiono w załączniku nr 9a do SIWZ. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia i wymagania jakie musi spełniać przedmiot zamówienia zostały określone w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 14 i 15 do SIWZ oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik nr 16 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45310000-3, 45422000-1, 77211400-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 74925,96
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ryczałtowa brutto |
60,00 |
Okres gwarancji na roboty budowlane |
20,00 |
Termin wykonania zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Budowa nowej i rozbiórka istniejącej wieży widokowej na „Wilczej Górze” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa wieży i rozbiórka zostanie zrealizowana po uzyskaniu decyzji pozwolenia na rozbiórkę i budowę. Zakres prac budowlanych: a) rozbiórka istniejącej wieży i utylizacja materiałów nie nadających się do ponownego wykorzystania, uporządkowanie terenu, b) budowa nowej wieży widokowej z drewna zgodnie z projektem budowlanym. Wieża umiejscowiona będzie w miejscu istniejącej wieży na działce o nr 2724 obręb Wólka Piaseczna – ŁRW, Biebrzańskiego Parku Narodowego w miejscowości Grzędy, gmina Goniądz, powiat moniecki, województwo podlaskie. Mapę poglądowa usytuowania przedstawiono w załączniku nr 9a do SIWZ. Uwaga: Prace związane z budowa nowej i rozbiórką istniejącej wieży widokowej na „Wilczej Górze” będzie można rozpocząć po uzyskaniu decyzji pozwolenia na budowę. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia i wymagania jakie musi spełniać przedmiot zamówienia zostały określone w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 17 do SIWZ oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik nr 18 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45422000-1, 77211400-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 36314,23
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ryczałtowa brutto |
60,00 |
Okres gwarancji na roboty budowlane |
20,00 |
Termin wykonania zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Budowa nowej platformy widokowej wraz z ławką i schodami oraz demontaż starej platformy ze schodami. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa nowej platformy widokowej wraz z ławką i schodami oraz demontaż starej platformy ze schodami zostanie zrealizowana po uzyskaniu decyzji pozwolenia na rozbiórkę i budowę. Zakres prac budowlanych: a) rozbiórka istniejącej platformy widokowej i schodów i utylizacja materiałów nie nadających się do ponownego wykorzystania, uporządkowanie terenu, b) budowa nowej platformy widokowej i schodów na skarpie na odcinku ok. 24 m z materiału powstałego z tworzywa sztucznego typu. Deski i bale z tworzywa sztucznego imitującego drewno uzyskanego w wyniku przerobu odpadów pochodzących w 100 % z recyklingu. Zawartość przetworzonego polietylenu w ogólnej masie tworzywa 75-85%. Pozostałe składniki to polipropylen 5-10%, barwniki, stabilizatory do 5% oraz śladowe ilości domieszek innych surowców. Bale legary i kleszcze w kolorze szarym , pozostałe deski i krawędziaki w kolorze brązowym wieży widokowej z drewna zgodnie z projektem budowlanym. Schody wypełnione są kruszywem zgodnie z dokumentacją projektową. c) wykonanie pulpitu i ławki na platformie widokowej z tworzywa sztucznego. Platforma widokowa i schody z barierkami będzie w miejscu istniejącej wieży na działce o nr 2724 obręb Wólka Piaseczna – ŁRW, Biebrzańskiego Parku Narodowego w miejscowości Grzędy, gmina Goniądz, powiat moniecki, województwo podlaskie. Mapę poglądowa usytuowania przedstawiono w załączniku nr 9a do SIWZ. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia i wymagania jakie musi spełniać przedmiot zamówienia zostały określone w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 19 do SIWZ oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik nr 20 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45422000-1, 77211400-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 82350,43
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ryczałtowa brutto |
60,00 |
Okres gwarancji na roboty budowlane |
20,00 |
Termin wykonania zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Budowa toalet wolnostojących przy parkingu Grzędy – 2 sztuki. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac budowlanych: a) budowa nowych toalet wolnostojących zgodnie z dokumentacją projektową. Toalety wolnostojące będą usytuowane na działce o nr 2603 obręb Wólka Piaseczna – ŁRW, Biebrzańskiego Parku Narodowego w miejscowości Grzędy, gmina Goniądz, powiat moniecki, województwo podlaskie. Mapę poglądowa usytuowania przedstawiono w załączniku nr 9a do SIWZ. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia i wymagania jakie musi spełniać przedmiot zamówienia zostały określone w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 21 do SIWZ oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik nr 22 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45422000-1, 77211400-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 13023,38
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ryczałtowa brutto |
60,00 |
Okres gwarancji na roboty budowlane |
20,00 |
Termin wykonania zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Rozbiórka starego i budowa nowego murowanego sanitariatu wraz z budową szamba na polu namiotowym Grzędy. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac budowlanych: a) rozbiórka istniejącego sanitariatu i utylizacja materiałów nie nadających się do ponownego wykorzystania, uporządkowanie terenu, b) budowa nowego sanitariatu i szamba żelbetowego o pojemności 9,7 m3, c) wykonanie, podłączenie instalacji elektrycznej i oświetleniowej, wodociągowej w sanitariacie na polu namiotowym, d) uprządkowanie terenu. Uwaga: Prace związane z budową nowego oraz rozbiórką istniejącego sanitariatu na polu namiotowy będzie można rozpocząć po uzyskaniu decyzji pozwolenia na budowę. Sanitariat umiejscowiony będzie na działce o nr 2603 obręb Wólka Piaseczna – ŁRW, Biebrzańskiego Parku Narodowego w miejscowości Grzędy, gmina Goniądz, powiat moniecki, województwo podlaskie. Mapę poglądowa usytuowania przedstawiono w załączniku nr 9a do SIWZ. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia i wymagania jakie musi spełniać przedmiot zamówienia zostały określone w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 23 do SIWZ oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik nr 24 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45310000-3, 45422000-1, 77211400-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 149593,50
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ryczałtowa brutto |
60,00 |
Okres gwarancji na roboty budowlane |
20,00 |
Termin wykonania zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Budowa ogrodzenia parkingu i pola namiotowego przy polanie Grzędy oraz demontaż istniejących ogrodzeń. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Budowa drewnianego ogrodzenia parkingu ok 100 mb z przerwami na wjazdy o dł. 350 cm i 500 cm. Zakres prac budowlanych: a) rozbiórka istniejącego ogrodzenie i utylizacja materiałów nie nadających się do ponownego wykorzystania, uporządkowanie terenu, b) budowa nowego ogrodzenia z drewna zgodnie z dokumentacją projektową, c) uporządkowanie terenu, d) zakup i dostarczenie na miejsce wypoczynkowe przy parkingu Grzędy materiałów na potrzeby wykonania obudowy i utwardzenia podłoża, e) wypoziomowanie i utwardzenie we wskazanym przez zamawiającego miejscu podłoża o powierzchni ok 4 m2, f) zakup, dostawa i ułożenie obok siebie na podłożu 4 sztuk płyty z tworzywa sztucznego (grubość min. 2 cm, wymiary ok. 100x100 cm, kolor brązowy) jako podstawy pod obudowy kontenerów. Płyty będące podstawą kontenerów powinny być położone ponad powierzchnią gruntu; g) zakup, dostarczenie i ustawienie na płytach 4 sztuk estetycznej drewnianej obudowy do kontenerów 240L w kolorze brązowym z otwieranymi pokrywą i drzwiami frontowymi, h) oznakowanie dot. selektywnej zbiórki odpadów na obudowach kontenerów (tabliczki w formacie A3) - zakup lub ich samodzielne wykonanie. Ogrodzenie i obudowa kontenerów umiejscowiona będzie na działce o nr 2603 obręb Wólka Piaseczna – ŁRW, Biebrzańskiego Parku Narodowego w miejscowości Grzędy, gmina Goniądz, powiat moniecki, województwo podlaskie. Mapę poglądowa usytuowania przedstawiono w załączniku nr 9a do SIWZ. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia i wymagania jakie musi spełniać przedmiot zamówienia zostały określone w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 25 do SIWZ oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik nr 26 do SIWZ. II. Budowa drewnianego ogrodzenia pola namiotowego ok 225 mb z bramą i 3 furtkami oraz wydzieleniem miejsca na pojemniki na odpady( śmieci). Zakres prac budowlanych: a) rozbiórka istniejącego ogrodzenie i utylizacja materiałów nie nadających się do ponownego wykorzystania, uporządkowanie terenu, b) budowa nowego ogrodzenia z drewna zgodnie z dokumentacją projektową, c) Montaż w ogrodzeniu bramy (lewej lub prawej do ustalenia z Zamawiającym) w kolorze zbliżonym do czarnego przesuwnej o wymiarach: szerokość (światło bramy) -ok. 300 cm wysokość bramy – ok.150 cm, całkowita szerokość ruchomego skrzydła ok. 450 cm. Brama jest powlekana z PCV z dodatkowymi wzmocnieniami wzdłużnymi w skład której wchodzą (skrzydło ruchome, 2 słupy nośne, skrzynka prowadząca i 2 wózki, mostki prowadzące oraz mostek dojazdowy, zamek z klamką); Brama jest zabezpieczona antykorozyjnie podwójną powłoką: Ocynk + powłoka PCV. Słupki wykonane są na bazie profila zamkniętego - przekrój kwadratowy min. 8x8 cm. Ramę stanowi profil min 4x4. Wypełnienie furtki panel zgrzewany. Dokładną lokalizację bramy w ogrodzeniu poda Zamawiający na etapie realizacji zadania. d) Montaż w ogrodzeniu 3 sztuk furtek w kolorze zbliżonym do czarnego o wymiarach: - Furtka -2 sztuki ok.150x100 (lewe lub prawe do ustalenia z Zamawiającym) powlekane z PCV. W skład furtki wchodzi: skrzydło furtki, 2 słupki, komplet zawiasów, zamek z pochwytem. Furtka jest zabezpieczona antykorozyjnie podwójną powłoką: Ocynk + powłaoka PCV. Słupki wykonane są na bazie profila zamkniętego - przekrój kwadratowy min, 8x8 cm. Ramę stanowi profil min 4x4. Furtki zamocowane są w stopach betonowych gwarantujących ich stabilność podczas użytkowania. Wypełnienie furtki panel zgrzewany. - Furtka -1 sztuka ok.150x140 cm (lewej lub prawej do ustalenia z Zamawiającym) powlekanej z PCV. W skład furtki wchodzi: skrzydło furtki, 2 słupki, komplet zawiasów, zamek z pochwytem Furtka jest zabezpieczona antykorozyjnie podwójną powłoką: Ocynk + powłaoka PCV. Słupki wykonane są na bazie profila zamkniętego - przekrój kwadratowy min, 8x8 cm. Ramę stanowi profil min 4x4. Furtka zamocowane są w stopach betonowych gwarantujących ich stabilność podczas użytkowania. Wypełnienie furtki panel zgrzewany. Dokładną lokalizację bramy w ogrodzeniu poda Zamawiający na etapie realizacji zadania. e) uporządkowanie terenu. Ogrodzenie umiejscowione będzie na działce o nr 2603 obręb Wólka Piaseczna – ŁRW, Biebrzańskiego Parku Narodowego w miejscowości Grzędy, gmina Goniądz, powiat moniecki, województwo podlaskie. Mapę poglądowa usytuowania przedstawiono w załączniku nr 9a do SIWZ. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia i wymagania jakie musi spełniać przedmiot zamówienia zostały określone w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 27 do SIWZ oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik nr 28 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45342000-6, 45422000-1, 77211400-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 62695,77
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ryczałtowa brutto |
60,00 |
Okres gwarancji na roboty budowlane |
20,00 |
Termin wykonania zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: