Budowa i przebudowa ul. Przemysłowej i ul. Żytniej w Kolbuszowej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa i przebudowa ul. Przemysłowej i ul. Żytniej w Kolbuszowej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKolbuszowa
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-10-14
  • ZamawiającyGMINA KOLBUSZOWA
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00368689
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa ul. Przemysłowej i ul. Żytniej w Kolbuszowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOLBUSZOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581666

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 21

1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ekolbuszowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekolbuszowa.logintrade.net

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa ul. Przemysłowej i ul. Żytniej w Kolbuszowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f90d368b-3f11-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00368689

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018988/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.36 Budowa i przebudowa ul. Przemysłowej i ul. Żytniej w Kolbuszowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.ekolbuszowa.logintrade.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ekolbuszowa.logintrade.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu
platformyzakupowejPZP24https://ekolbuszowa.logintrade.net
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu,
opisane zostały w Regulaminie i Instrukcji dostępnych pod adresem https://ekolbuszowa.logintrade.net
3. Szczegółowe informacje zawarto w rozdziale VIII Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
1.1. Zamawiający Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1.1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim
w Kolbuszowej jest: Burmistrz Kolbuszowej; ul. Obrońców Pokoju 21, 36-100 Kolbuszowa.
1.1.2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Kolbuszowa jest Pani: Lucyna Wyka
ul. Piekarska 15
36-100 Kolbuszowa
Tel. 17 2271 333 wew. 424
e-mail: rodo@ekolbuszowa.pl
1.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
Budowa i przebudowa ul. Przemysłowej i ul. Żytniej w Kolbuszowej, w tym:
Zadanie nr 1 pn.: „Rozbudowa i przebudowa ul. Przemysłowej w Kolbuszowej wraz z budową oświetlenia oraz przebudowa i budowa sieci infrastruktury technicznej
Zadnie nr 2 pn.: „Rozbudowa i przebudowa ul. Żytniej w Kolbuszowej (II etap na odcinku od ul. Fabrycznej do ul. Rolnika) wraz z budową oświetlenia oraz przebudowa i budowa sieci infrastruktury technicznej
znak sprawy, ZP.271.1.62.2022, prowadzonym w trybie: podstawowym
1.1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129)., dalej „ustawa Pzp”;
1.1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
1.1.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
1.1.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1.1.8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
1.1.9. Nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1.2. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu, a także w trakcie realizacji umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.62.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Budowa i przebudowa ul. Przemysłowej i ul. Żytniej w Kolbuszowej”, w tym:
1. Zadanie nr 1 pn.: „Rozbudowa i przebudowa ul. Przemysłowej w Kolbuszowej wraz z budową oświetlenia oraz przebudowa i budowa sieci infrastruktury technicznej.

Szczegółowy zakres robót precyzują projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny, projekty wykonawcze oraz pomocniczo przedmiar robót.
Projektuje się realizację następujących elementów infrastruktury drogowej:
1) Wykonanie w km 0+004 – 0+498 nowej konstrukcji jezdni drogowej
o szerokości użytkowej 6,0 m (na łukach poziomych zwiększonej do maksymalnie 7,0 m) wraz z dostosowaniem jej do istniejących odcinków dróg w obrębie skrzyżowań,
2) Wykonanie w km 0+003,5 – 0+498 z lewej strony (w tym na działce nr 1555/64) chodnika dla pieszych wraz z odcinkami dostosowania trasy chodnika w obrębie skrzyżowań z drogami publicznymi o szerokości użytkowej 2,0 m,
3) Przebudowę istniejących zjazdów publicznych w obrębie pasa drogowego, a także przebudowa istniejących i budowa nowych zjazdów indywidualnych,
4) Kanał technologiczny. Projektuje się wykonanie w km -0+008,5 – 0+494,5 po lewej stronie drogi kanału technologicznego typu ulicznego KTu, a na odcinkach przejścia pod ulicami typu przepustowego KTp. Profil (moduł) kanału powinien zostać wykonany z rur z tworzywa PEHD o sztywności obwodowej SN8 w ilości: 1 rura osłonowa typu RO125/7,1 (na odcinkach typu przepustowego 2 rury osłonowe typu RO125/7,1), 2 rury światłowodowe typu RS40/3,7, oraz 2 prefabrykowanych wiązek mikrorur typu WMR (wiązka 7 mikrorur, całość ɸ40 mm). Na kanale technologicznym projektuje się wykonanie studni rewizyjnych rozdzielczych typu SKR-1. Wykonać dodatkowe rury PE HD 40 w miejscach:
- na skrzyżowaniu ul. Żytniej z Przemysłową ze studni T2 w ul. Przemysłowej dojść rurą do słupa L6,
- w ul. Przemysłowej ze studni T4A dojście do słupa L8, ze studni T5 rura fi125 do istniejącej studni teletechnicznej w drodze wewnętrznej.
Roboty te są uwzględnione w przedmiarze robot.
5) Elementy odwodnienia. Odcinki kanalizacji deszczowej wykonane zostaną z rur karbowanych PEHD lub PP średnicy DN400 o sztywności obwodowej SN8.
6) Oświetlenie drogi. Planuje się budowę oświetlenia drogi zlokalizowanego wzdłuż działki drogowej po jej prawej stronie z zasilaniem przedmiotowego oświetlenia z projektowanego słupa oświetleniowego ul. Żytniej zlokalizowanego na granicy działek nr 1550 i 2317 (źródło zasilania ze stacji Trafo S11-1126 Kolbuszowa 30 przy ul. Jaśminowej).
7)
2. Zadnie nr 2 pn.: „Rozbudowa i przebudowa ul. Żytniej w Kolbuszowej (II etap na odcinku od ul. Fabrycznej do ul. Rolnika) wraz z budową oświetlenia oraz przebudowa i budowa sieci infrastruktury technicznej
Szczegółowy zakres robót precyzują projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny, projekty wykonawcze oraz pomocniczo przedmiar robót.
Projektuje się realizację następujących elementów infrastruktury drogowej:
1) Wykonanie w km 0+010 – 0+487 nowej konstrukcji jezdni drogowej
o szerokości użytkowej 6,0 m wraz z dostosowaniem jej do istniejących odcinków dróg w obrębie skrzyżowań,
2) Wykonanie w km 0+010 – 0+027 z lewej strony (w tym na działce nr 1555/55), a w km 0+007 – 0+241 z prawej strony nowych odcinków chodnika dla pieszych wraz z odcinkami dostosowania trasy chodnika w obrębie skrzyżowań z drogami publicznymi o szerokości użytkowej 2,0 m (w obrębie skrzyżowania z ul. Jaśminową z uwagi na uwarunkowania terenowe zwężonego do 1,5 m),
3) Wykonanie w km 0+241 – 0+493 z lewej strony odcinka ciągu pieszo-rowerowego o szerokości użytkowej 3,5 m (w tym od strony jezdni 2,0 m przeznaczone dla ruchu rowerów, a po stronie zewnętrznej 1,5 m przeznaczone dla ruchu pieszych),
4) Budowa przy drodze (w tym na działce nr 1555/55) 8 miejsc postojowych dla samochodów osobowych (6 usytuowanych poprzecznie do drogi i 2 usytuowane równolegle do drogi) o minimalnych wymiarach użytkowych 2,5x5 m (poprzeczne) i 2,5x6 m (równoległe),
5) Przebudowa istniejących zjazdów publicznych w obrębie pasa drogowego oraz częściowo również zjazdów w obrębie działki nr 1555/55 (przebudowa nawierzchni z krawężnikami), a także przebudowa istniejących i budowa nowych zjazdów indywidualnych,
6) Przebudowa odwodnienia drogi polegająca na wymianie istniejących wpustów i wykonaniu nowych wpustów ulicznych z przykanalikami do istniejącej kanalizacji deszczowej. Odwodnienie drogi będzie realizowane za pomocą odpowiednich spadków poprzecznych jezdni oraz wpustów ulicznych, które do istniejącej kanalizacji deszczowej zostaną włączone za pomocą przykanalików z rur PEHD lub PP średnicy DN200.
7) Wykonanie kanału technologicznego w km 0+010 – 0+505 po lewej stronie drogi kanału technologicznego typu ulicznego KTu, a na odcinkach przejścia pod ulicami typu przepustowego KTp. Profil (moduł) kanału powinien zostać wykonany z rur z tworzywa PEHD o sztywności obwodowej SN8 w ilości: 1 rura osłonowa typu RO125/7,1 (na odcinkach typu przepustowego 2 rury osłonowe typu RO125/7,1), 2 rury światłowodowe typu RS40/3,7, oraz 2 prefabrykowanych wiązek mikrorur typu WMR (wiązka 7 mikrorur, całość ɸ40 mm).
8) Oświetlenie drogi. W ramach inwestycji budowa oświetlenia ulicznego obejmie:
a) wykonanie szafy oświetlenia z układem pomiarowym zasilanej z wolnych podstaw skrzyni rozdzielczej nN ze stacji transformatorowej Kolbuszowa 30,
b) wykonanie odcinka linii podziemnej kablem YAKXS 4 x 35 mm2 – 568 (636) m,
c) montaż słupów oświetlenia o wysokości 9 m na prefabrykowanych fundamentach F150/200 z wysięgnikiem jednoramiennym 1 m – 6 szt.,
d) montaż słupów oświetlenia o wysokości 9 m na prefabrykowanych fundamentach F150/200 z wysięgnikiem dwuramiennym 1 m – 8 szt.,
e) montaż opraw oświetleniowych LED, o strumieniu świetlnym lampy – min. 5337 lm, temperaturze barwowej 3800K – 4200K, IP66 i odporności na uderzenia – IK-07 oraz efektywności świetlnej min. 170 lm/W - 22 szt. Wymagania odnośnie opraw oraz systemu sterowania jak w zadaniu nr 1.
f) montaż rury ochronnej PEHD dn110 np. typu Arot DVR110 – 289 m,
g) montaż płaskownika Fe/Zn 25x4 mm - 602 m,
h) demontaż istniejących słupów oświetlenia wraz z oprawami – 8 szt. – materiały z demontażu zutylizować we własnym zakresie.
9) Przebudowa sieci i urządzeń elektroenergetycznych obejmie:
a) Przebudowę i odcinkowe zabezpieczenie linii kablowej nn YAKXS 4x70 relacji st. Kolbuszowa 7 do ZK3 9973/11, w tym:
- na odcinku 98 m, w km 0+010 do 0+095 – zmiana trasy (przekładka – przesunięcie poza jezdnię na działkę nr 1555/55) zgodnie z PZT,
- dodatkowe zabezpieczenie linii rurami ochronnymi przy przekroczeniu jezdni, pod zjazdami i przy zbliżeniach do infrastruktury obcej – o średnicy dn110 niebieskimi (np. typu AROT DVR 110, w miejscu przecięcia kabla zastosować mufę kablową ZRM-2 (4X70) ze złączkami DZA 70) – na całej długości 90 m,
b) Zabezpieczenie w km 0+012 linii kablowej SN HAKnFtA 3x120 relacji Kolbuszowa – Zakłady Metalowe, słup nr 10 – Zakłady Metalowe, przy przekroczeniu jezdni – rurami ochronnymi dwudzielnymi o średnicy dn160 czerwonymi (np. typu AROT A160PS) – na długości 3x12 m,
c) Zabezpieczenie w km 0+025 linii kablowej nn YAKY 4x35 WO (sprawdzić stan kabla i ewentualnie rur ochronnych), przy przekroczeniu jezdni – rurami ochronnymi dwudzielnymi o średnicy dn110 niebieskimi (np. typu AROT A110PS) – na długości 17 m,
d) Zabezpieczenie w km 0+037 linii kablowej SN HAKnFtA 3x50 relacji Kolbuszowa – MSR3, odgałęzienie Kolbuszowa PKP, przy przekroczeniu jezdni – rurami ochronnymi dwudzielnymi o średnicy dn160 czerwonymi (np. typu AROT A160PS) – na długości 3x17m,
e) Zabezpieczenie w km 0+012 linii kablowej SN HAKnFtA 3x120 relacji Kolbuszowa – Zakłady Metalowe odc. Zakłady Metalowe – KOLTEX, przy przekroczeniu jezdni – rurami ochronnymi dwudzielnymi o średnicy dn160 czerwonymi (np. typu AROT A160PS) – na długości 3x9 m,
f) Przebudowę i odcinkowe zabezp. linii kablowej SN HAKnFtA 3x120 i XRUHAKXS 3x1x120 rel. Kolbuszowa – Zakłady Metalowe odc. Zakłady Metalowe – KOLTEX, w tym:
- na odcinku 72 m, w km 0+201 do 0+273 – zmiana trasy (przekładka),
- na odcinku 13 m, tj. na długości przejścia pod jezdnią w km 0+198 oraz w km 0+198 do 0+201 – wymiana kabla SN HAKnFtA 3x120 na kabel XRUHAKXS 3x1x120,
- dodatkowe zabezpieczenie linii rurami ochronnymi przy przekroczeniu jezdni, pod zjazdami i przy zbliżeniach do infrastruktury obcej – dwudzielnymi o średnicy dn160 czerwonymi (np. typu AROT A160PS) – kolejno odcinki 9 m, 75 m, 9 m, 17 m, 6 m, 6 m, 7 m, 8 m, 6 m i 6 m,
g) Przebudowę i odcinkowe zabezpieczenie linii kablowej SN XRUHAKXS 3x1x120 relacji Kolbuszowa – Zakłady Metalowe odc. Fabryki Mebli – WM, w tym:
h) - na odcinku 72 m, w km 0+201 do 0+273 – zmiana trasy (przekładka),
i) - dodatkowe zabezpieczenie linii rurami ochronnymi przy przekroczeniu jezdni, pod zjazdami i przy zbliżeniach do infrastruktury obcej – dwudzielnymi o średnicy dn 160 czerwonymi (np. typu AROT A160PS) – kolejno odcinki 75 m, 9 m, 17 m, 6 m, 6 m, 7 m, 8 m, 6 m i 6 m,
j) Demontaż linii napowietrznej oświetlenia ulicznego 0,4 kV Al 2x 25 – własność odbiorcy. Materiały z demontażu należy zutylizować we własnym zakresie.

UWAGA: Całość należy zgłosić do odbioru PGE Dystrybucja S.A. i przekazać protokół odbioru przyłącza i sieci oświetleniowej Inwestorowi.
10) Przebudowa sieci teletechnicznej obejmie:
a) wymianę w km 0+106 słupa teletechnicznego na wirowany 10,5/4,3 na działce nr 1547/2 ze zmianą trasy napowietrznego przyłącza do budynku biurowego na działce nr 1555/55 (w związku wymianą słupa oświetleniowego), słup z demontażu zutylizować we własnym zakresie.
b) zabezpieczenie odcinków podziemnych przewodów teletechnicznych rurą ochronną dwudzielną ɸ160 mm bez zmiany ich lokalizacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45232452-5 - Roboty odwadniające

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 330 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) udzielenia,
w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych do 10%, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Powtórzenie podobnych robót budowlanych do wysokości 50% zamówienia podstawowego.
Zakres robót podobnych:
 roboty przygotowawcze,
 roboty ziemne,
 wykonanie konstrukcji podbudów pod nawierzchnię,
 wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego,
 przebudowa zjazdów,
 roboty wykończeniowe,
 wykonanie elementów ulic,
 likwidacja kolizji z istniejącymi sieciami obcymi,
 wykonanie elementów odwodnienia dróg,
 przebudowa i budowa sieci elektroenergetycznej,
 przebudowy oświetlenia ulicznego,
 wykonanie kanału technologicznego.

2. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie:
1) W prowadzonym postępowaniu na podstawie art. 214 ust 1 pkt 7) Zamawiający będzie wprowadzał podstawy wykluczenia z postępowania identyczne z tymi, które stosował
w pierwotnym przetargu łącznie z takimi samymi dokumentami na potwierdzenie ich spełnienia, tzn. wymienione w rozdziale 15, 19
2) Obowiązywać będą te same zasady dotyczące podwykonawstwa.
3) Terminy płatności i zasady rozliczeń nie będą modyfikowane w stosunku i proporcji do pierwotnego zamówienia i umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryteria wyboru ofert określono w Instrukcji dla Wykonawców (Rozdział I SWZ)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: długośc okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający może żądać podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie:
2. Braku podstaw wykluczenia
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zał. Nr 1a do Rozdział I SWZ. W przypadku udostępnienia zasobów – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 1b Rozdział I SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.
3. Spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zał. Nr 1a do Rozdział I SWZ. W przypadku udostępnienia zasobów – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 1b Rozdział I SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
4. Opis warunków udziału w postępowaniu:
1) Warunek zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – wpis do odpowiedniego rejestru.
Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowym zakresie.
2) Warunek posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – zezwolenia, licencje, koncesje lub wpis do rejestru.
Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowy zakresie.
3) Warunki dotyczące określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej.
a. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej
lub finansowej, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejsza niż: 3.000.000,00 zł
4) Warunki dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego:
a. Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący kwalifikacji zawodowych, doświadczenia/, jeżeli wykaże, że dysponuje następującymi osobami:
1. Kierownik budowy – branża drogowa – 1 osoba – wymagania:
Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej – bez ograniczeń – wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 831) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika Budowy w zakresie niniejszego zamówienia.
Osoba ta musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie. Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień w specjalności drogowej.
2. Kierownik robót – branża sanitarna – 1 osoba – wymagania:
Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych –
bez ograniczeń – wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 831)
albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika Robót w zakresie niniejszego zamówienia.
Osoba ta musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie. Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień w specjalności sanitarnej.
3. Kierownik robót – branża elektryczna – 1 osoba – wymagania:
Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych elektroenergetycznych – bez ograniczeń – wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 1186 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 831) albo odpowiadające im ważne uprawienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika Robót w zakresie niniejszego zamówienia.
Osoba ta musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie. Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień o specjalności elektrycznej.


b. Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący doświadczenia/ jeżeli wykaże, że: wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie):
- minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie drogi wraz z infrastrukturą techniczną o łącznej wartości nie mniej niż 3 000 000,00 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowym zakresie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający może żądać podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie:
2. Braku podstaw wykluczenia
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zał. Nr 1a do Rozdział I SWZ. W przypadku udostępnienia zasobów – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 1b Rozdział I SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.
3. Spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zał. Nr 1a do Rozdział I SWZ. W przypadku udostępnienia zasobów – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 1b Rozdział I SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
4. Opis warunków udziału w postępowaniu:
1) Warunki dotyczące określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej.
a. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający może żądać, w szczególności, następujących podmiotowych środków dowodowych:
Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w lit. a, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które wystarczający sposób potwierdzają spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
2) Warunki dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego:
a. Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący kwalifikacji zawodowych, doświadczenia/, jeżeli wykaże, że dysponuje następującymi osobami:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający może, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót budowlanych, dostaw lub usług, żądać następujących podmiotowych środków dowodowych: wykazu osób /wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 1d -Rozdział I SWZ/
b. Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący doświadczenia/ jeżeli wykaże, że: wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie):
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający może, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót budowlanych, dostaw lub usług, żądać następujących podmiotowych środków dowodowych:
Wykazu robót budowlanych wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przed podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. /wzór wykazu stanowi załącznik nr 1e -Rozdział I SWZ/

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowym zakresie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć:
1) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
2) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – zał. Nr 1a do Rozdział I SWZ. W przypadku udostępnienia zasobów – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 1b Rozdział I SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.;
4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zał. Nr 1a do Rozdział I SWZ. W przypadku udostępnienia zasobów – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 1b Rozdział I SWZ.
5) Tabela elementów scalonych
6) Potwierdzenie wniesienia wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości: 50.000,00 zł
2. Zamawiający w przypadku udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 lub art. 388 pkt 2 lit. b i c, lub art. 415 ust. 2 pkt 5 i 6, określa kwotę wadium dla wartości zamówienia podstawowego.
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
5. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) Pieniądzu.
2) Gwarancjach bankowych.
3) Gwarancjach ubezpieczeniowych.
4) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie
ubiegać się o udzielenie zamówienia:
a) W przypadku, o którym mowa w pkt 7, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
b)Zamawiający nie może wymagać od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty lub wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
c) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Na podstawie art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) istnieje możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksu pod warunkami:
2. Zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy,
w przypadku:
1) Zmiany sposobu realizacji zadania z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
2) wprowadzenia zmian w zakresie opracowania dokumentacji techniczno – projektowej, co może powodować brak możliwości dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji zawartej umowy,
3) przedłużającego się terminu uzyskania uzgodnień i pozwoleń osób trzecich w ramach projektowania,
4) przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy,
5) powierzenia przez Zamawiającego wykonania zamówień dodatkowych lub robót zamiennych, jeżeli terminy ich powierzenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy,
6) konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich albo właściwych organów,
7) wystąpienia opóźnień wynikających z odmowy lub opóźnienia wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii
z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
8) wystąpienia opóźnień wynikających z konieczności uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu, lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy,
9) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy,
10) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych
(w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów),
11) wystąpienia warunków atmosferycznych, terenowych lub wodnych utrudniających wykonanie umowy, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez wykonawcę opóźnienie, w szczególności długotrwałe opady atmosferyczne, wysokie stany wód gruntowych, lokalne podtopienia, stany zagrożenia powodziowego – o czas, w którym z powodu warunków atmosferycznych umowa nie mogła być realizowana,
12) wstrzymania realizacji prac objętych umową, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy.
Pozostałe zmiany umowy określono w pkt. 31 Projektowanych postanowień umowy - Rozdział IV SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.ekolbuszowa.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-14 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-12

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę windy - Wola Zarczycka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę windy podnośnika pionowego wraz z pracami montażowymi i dokumentacją niezbędną do rejestracji urządzenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI