Budowa i przebudowa ujęcia wody w Turce, budowa sieciowej pompowni wody w Świdniku...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa i przebudowa ujęcia wody w Turce, budowa sieciowej pompowni wody w Świdniku Dużym oraz modernizacja ujęcia wody w Łuszczowie Pierwszym w ramach projektu „Kompleksowa modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Wólka”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-02-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Wólka
  • Data publikacji ogłoszenia2019-02-01
  • Numer ogłoszenia509555-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 509555-N-2019 z dnia 2019-02-01 r.

Gmina Wólka: Budowa i przebudowa ujęcia wody w Turce, budowa sieciowej pompowni wody w Świdniku Dużym oraz modernizacja ujęcia wody w Łuszczowie Pierwszym w ramach projektu „Kompleksowa modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Wólka”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt „Kompleksowa modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Wólka” współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wólka, krajowy numer identyfikacyjny 431020150, ul. Jakubowice Murowane  8 , 20-258  Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. +48 (81) 478 17 50, +48782333200, e-mail gmina@wolka.pl, tomasz.misiura@wolka.pl, faks +48(81) 7465001.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.wolka.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.wolka.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Urząd Gminy Wólka, Jakubowice Murowane 8, 20-258 Lublin , pokój nr 19 - Sekretariat.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i przebudowa ujęcia wody w Turce, budowa sieciowej pompowni wody w Świdniku Dużym oraz modernizacja ujęcia wody w Łuszczowie Pierwszym w ramach projektu „Kompleksowa modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Wólka”
Numer referencyjny: RI.271.2.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
wszystkie części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa i przebudowa ujęcia wody w Turce, budowa sieciowej pompowni wody w Świdniku Dużym oraz modernizacja ujęcia wody w Łuszczowie Pierwszym w ramach projektu „Kompleksowa modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Wólka”. Zamawiający podzielił zamówienie na 3 części, zgodnie z art. 36aa ustawy. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza ilości części zamówienia, na które będzie udzielone zamówienie jednemu wykonawcy. Poniżej wymienione są główne cechy przedmiotu zamówienia z podziałem na części. 2. Część pierwsza zamówienia - Budowa i przebudowa ujęcia wody w Turce. 2.1. Główne elementy inwestycji w Turce wymieniono poniżej: - wykonanie fundamentów pod zbiorniki wyrównawcze oraz montaż dwóch stalowych ocieplonych zbiorników wyrównawczych o pojemności 150m3 każdy, - rozbudowa/przebudowa parterowego budynku ujęcia wody krytego blachą, o powierzchni zabudowy po rozbudowie 78,47m2 i kubaturze 384,75m3 (budynek posiada cztery pomieszczenia: hala technologiczna, WC, chlorownia, wiatrołap), w tym wyburzenie części ścian oraz wstawienie ocieplonych drzwi umożliwiających w przyszłości wymianę odżelaziaczy i wymianę zdewastowanej stolarki okiennej i drzwiowej, - demontaż wewnętrznych zdewastowanych instalacji technologicznych, urządzeń, rurociągów i hydroforów, - montaż sterowanych pneumatycznie urządzeń uzdatniania wody (3 odżelaziacze Dn1800mm, napowietrzacz Dn1400mm) wraz z centralą sterującą, sprężarką i pompą płuczącą, - montaż zestawu hydroforowego 5-pompowego (pompownia II stopnia) o mocy 5x11kW wraz z węzłem wodomierzowym z nadajnikiem impulsów i układem sterowania, - wykonanie instalacji międzyobiektowej wraz z armaturą między budynkiem, zbiornikami wyrównawczymi, studnią podstawową, zbiornikami na popłuczyny, zbiornikami przelewowymi i istniejącą siecią wodociągową, - wyposażenie chlorowni w myjkę oczu, prysznic i zestaw chloratora sterowanego z wodomierza z nadajnikiem impulsów, - wykonanie nadbudowy szachtu studziennego i montaż nowych włazów studziennych, - montaż nowego orurowania, pompy głębinowej (15kW) i armatury w szachcie studziennym, - posadowienie zbiorników na wody popłuczne 4x5,22m3, - posadowienie studzienki na wodę ze spustu i przelewu od zbiorników wyrównawczych 2,85m3 - wykonanie przyłącza energetycznego kablem 4x35mm2 z szafki sąsiadującej z budynkiem (zmiana w stosunku do pierwotnego projektu) - wykonanie zasilania elektrycznego urządzeń technologicznych z zapewnieniem możliwości podłączenia agregatu prądotwórczego w przypadku braku zasilania (Obowiązkiem wykonawcy jest sporządzenie i przekazanie do odpowiedniego terytorialnie zakładu energetycznego instrukcji współpracy ruchowej obiektu zasilanego z agregatu prądotwórczego oraz testowe uruchomienie dla obiektu agregatu prądotwórczego posiadanego przez zamawiającego), - wykonanie instalacji elektrycznych i wyposażenie pomieszczeń w grzejniki elektryczne z termostatem i osuszacze powietrza, - zamontowanie układu kompensacji mocy biernej, - wykonanie instalacji alarmowej dla budynku, zbiorników wyrównawczych i szachtu studziennego, - wykonanie układu wizualizacji pracy ujęcia wody ze zdalnym dostępem z siedziby zamawiającego i dowolnego miejsca przez sieć internet. - wykonanie instalacji fotowoltaicznej typu off-grid (samodzielna, zamknięta) o mocy 2,5kW na potrzeby całorocznego (od zachodu do wschodu słońca) oświetlenia otoczenia obiektu i wnętrza obiektu. 3. Część druga zamówienia - Budowa sieciowej pompowni wody w Świdniku Dużym. 3.1. Główne elementy inwestycji w Świdniku Dużym wymieniono poniżej: - wykonanie fundamentów pod zbiornik wyrównawczy oraz montaż stalowego ocieplonego zbiornika wyrównawczego o pojemności 150m3, - wykonanie parterowego budynku pompowni wody o powierzchni zabudowy 24m2 i kubaturze 82m3 (budynek posiada trzy pomieszczenia: hala główna, WC, chlorownia), - wykonanie ogrodzenia budynku i zbiornika oraz bramy wjazdowej, - wykonanie przyłącza wodociągowego dopływowego PE DN110 o długości 191m oraz rurociągu tłocznego PE DN125 o długości 178m, łączących zbiornik wyrównawczy i zestaw hydroforowy z istniejącą siecią wodociągową DN110, - wykonanie instalacji międzyobiektowej przy zbiorniku wyrównawczym wraz z armaturą - wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej ok. 2m wraz z montażem studzienki, - wykonanie instalacji wodociągowej ssawnej Dn 160mm dł. ok. 6m od zbiornika wyrównawczego do pompowni wody wraz z montażem hydrantu, - montaż zestawu hydroforowego 5-pompowego o mocy 5x2,2kW wraz z węzłem wodomierzowym z nadajnikiem impulsów i układem sterowania, - wyposażenie chlorowni w myjkę oczu, prysznic i zestaw chloratora sterowanego z wodomierza z nadajnikiem impulsów, - wykonanie przyłącza energetycznego kablem 4x35mm2 długości 153m długości - wykonanie zasilania elektrycznego urządzeń technologicznych z zapewnieniem możliwości podłączenia agregatu prądotwórczego w przypadku braku zasilania (Obowiązkiem wykonawcy jest sporządzenie i przekazanie do odpowiedniego terytorialnie zakładu energetycznego instrukcji współpracy ruchowej obiektu zasilanego z agregatu prądotwórczego oraz testowe uruchomienie agregatu dla obiektu), - wykonanie instalacji elektrycznych i wyposażenie pomieszczeń w grzejniki elektryczne z termostatem i osuszacz powietrza, - zmontowanie układu kompensacji mocy biernej, - wykonanie instalacji alarmowej dla budynku i zbiornika, - wykonanie układu wizualizacji pracy pompowni wody ze zdalnym dostępem z siedziby zamawiającego i dowolnego miejsca przez sieć internet. 4. Część trzecia zamówienia - Modernizacja ujęcia wody w Łuszczowie Pierwszym. 4.1. Główne elementy inwestycji w Łuszczowie Pierwszym wymieniono poniżej: - demontaż 2 istniejących pomp poziomych, - wymiana orurowania stalowego na nowe z PE w budynku hydroforni bez przerw w dostawie wody (wykonanie obejść na czas robót, jeśli będą konieczne), - wykonanie prac budowlanych i elektrycznych umożliwiających posadowienie nowego zestawu hydroforowego i jego zasilenie w energię elektryczną, - montaż zestawu hydroforowego 5 - pompowego o mocy 5x 5,5kW - montaż armatury na nowym orurowaniu, - montaż nowego wodomierza z nadajnikiem impulsów na wyjściu na sieć wodociągową, - montaż nowego układu sterowania pompami głębinowymi, zintegrowanego ze sterownikiem zestawu hydroforowego, - wykonanie obejścia rezerwowego na czas wykonywania prac przy posadowieniu nowej komory zasuw na rurociągu tłocznym, - montaż studni wodomierzowej z wodomierzem z nadajnikiem impulsów na rurociągu od studni S2, - montaż nowego wodomierza z nadajnikiem impulsów w studni S1, - posadowienie zbiornika betonowego - komora zasuw KZ na kolektorze tłocznym, - posadowienie studzienki z przyłączem do dawkowania podchlorynu sodu, - montaż orurowania i armatury w komorze zasuw KZ i studzience z przyłączem do dawkowania podchlorynu sodu STch, - montaż nowego zestawu chloratora sterowanego załączeniem pomp głębinowych (z opcjami ręcznego ciągłego podawania chloru oraz sterowania impulsami nadajników wodomierzy pomp głębinowych), - wykonanie wymiany instalacji wodociągowej międzyobiektowej łączącej pompy głębinowe ze zbiornikami wyrównawczymi na terenie ujęcia oraz rurociągów pomiędzy zbiornikami wyrównawczymi, a zestawem hydroforowym - wykonanie uziomów - ułożenie kabli sterowniczych do wodomierzy studziennych, sond hydrostatycznych, - wykonanie wymiany istniejącego hydrantu na nowy, - oczyszczenie i pomalowanie wnętrza zbiorników wyrównawczych 2x150m3 , w tym naprawa rys i ubytków powłoki wewnętrznej, - wymiana włazów, wywietrzników na zbiornikach wyrównawczych i zamontowanie nowych drabin ze stali nierdzewnej wewnątrz zbiorników, - zdemontowane pompy, ewentualną zdemontowaną automatykę sterującą i sprawne zabezpieczenia elektryczne oraz zdemontowany zespół chloratora wykonawca przekaże nieodpłatnie Zamawiającemu jako części zapasowe do wykorzystania na innych ujęciach wody, - wykonanie nowej elewacji (naprawa tynków, siatka zatopiona w kleju, wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa 168m2, z malowaniem na kolor pomarańczowy/jasnobrzoskwiniowy lub zbliżony oraz pokrycie tynkiem mozaikowym cokolika 16m2), - pomalowanie stolarki okienno-drzwiowej, - dostosowanie instalacji elektrycznych i wyposażenie pomieszczeń w grzejniki elektryczne z termostatem (osuszacz powietrza nie wymagany), - zamontowanie układu kompensacji mocy biernej, - modernizacja i rozbudowa instalacji alarmowej dla budynku, zbiorników wyrównawczych, szachtów studziennych i studni wodomierzowych, - wykonanie układu wizualizacji pracy ujęcia wody ze zdalnym dostępem z siedziby zamawiającego i dowolnego miejsca przez sieć internet. - wykonanie instalacji fotowoltaicznej typu off-grid (samodzielna, zamknięta) o mocy 2,5kW na potrzeby całorocznego (od zachodu do wschodu słońca) oświetlenia otoczenia obiektu i wnętrza obiektu. Roboty budowlane muszą być wykonywane na czynnym ujęciu wody, bez możliwości zasilenia odbiorców wody z innego ujęcia wody, w związku z czym roboty muszą być zaplanowane tak, aby nie dochodziło do długotrwałych przerw dostawie wody, a chwilowe przerwy muszą być uzgadniane wcześniej z zamawiającym w celu powiadomienia mieszkańców.

II.5) Główny kod CPV: 45252126-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45231300-8
45223000-6
45210000-2
45332000-3
45231400-9
45314300-4
45311100-1
44611500-1
42122130-0
72212514-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-11-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca winien wykazać: 1. wykonanie jednej roboty budowlanej obejmującej budowę lub przebudowę lub rozbudowę lub remont ujęcia wody (lub przepompowni wody pitnej lub ich części) o wartości brutto co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych brutto), w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (dla robót budowlanych rozliczanych w innych walutach niż zł równowartość co najmniej 200 000,00 zł brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów). Warunek ten jest wystarczający dla każdej części zamówienia osobno i dla wszystkich części łącznie, co oznacza, że spełnienie warunku umożliwia złożenie oferty na dowolną ilość części zamówienia. 2. dysponowanie osobą/osobami posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane wykonawcze bez ograniczeń (do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń) w specjalnościach: a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych przy czym osoba ta musi posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, liczone od dnia wydania uprawnień, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, c) konstrukcyjno-budowlanej, (podstawa prawna art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. t.j. Dz.U. 2018 poz. 1202). Dla wszystkich części zamówienia mogą to być te same osoby.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, potwierdzający wykonanie jednej roboty budowlanej obejmującej budowę lub przebudowę lub rozbudowę lub remont ujęcia wody (lub przepompowni wody pitnej lub ich części) o wartości brutto co najmniej 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych brutto), w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (dla robót budowlanych rozliczanych w innych walutach niż zł równowartość co najmniej 200.000,00 zł brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów) z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. 2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami potwierdzający dysponowanie osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane wykonawcze bez ograniczeń (do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń) w specjalnościach: a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych przy czym osoba ta musi posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, liczone od dnia wydania uprawnień, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, c) konstrukcyjno-budowlanej.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. Oświadczenie stanowi część formularza ofertowego. W przypadku długiej listy podwykonawców wykonawca może dołączyć odrębne oświadczenie. 3. Opis „rozwiązań równoważnych" potwierdzający równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia -w sytuacji, gdy wykonawca oferuje rozwiązania równoważne. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 6.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, dokument, musi określać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych przedstawia również w odniesieniu do tych podmiotów dokument wymieniony w pkt III.4.2. 7.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4.2. składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 8. Dokument, o którym mowa w pkt 7. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 8 stosuje się.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, odpowiednio dla każdej części zamówienia, na którą składa ofertę: - część pierwsza budowa i przebudowa ujęcia wody w Turce w wysokości 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych), - część druga budowa sieciowej pompowni wody w Świdniku Dużym w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), - część trzecia modernizacja ujęcia wody w Łuszczowie Pierwszym w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: 94868900076500010820000040, tytułem (odpowiednio do części zamówienia, które składana jest oferta): Wadium - ujęcie wody w Turce, Wadium - przepompownia wody w Świdniku Dużym, Wadium - ujęcie wody w Łuszczowie Pierwszym. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 8.4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia oryginał dokumentu należy złożyć w miejscu składania ofert lub włożyć do koperty z ofertą, przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych 5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych. 6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:
Celem postępowania nie jest ustanowienie dynamicznego systemu zakupów ani podpisanie umowy ramowej.
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Ponadstandardowy okres gwarancji i rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mających na celu prawidłową realizację przedmiotu zamówienia, w następujących przypadkach: a) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy – w zakresie objętym zmianą, w szczególności w zakresie zmiany stawki podatku VAT; b) zmiany technologii wykonania robót lub rozwiązań technicznych nie przewidzianych w umowie, jeżeli zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Dopuszcza się je tylko w przypadku, gdy proponowane rozwiązania są równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej będącej podstawą zamówienia; c) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i będą leżały w interesie publicznym; d) dopuszcza się zmianę formy zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia; e) dopuszcza się poprawę omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy; f) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy; g) dopuszcza się zmianę Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy na innego legitymującego się takimi samymi kwalifikacjami/doświadczeniem zawodowym po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, h) dopuszcza się rezygnację z Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy i) dopuszcza się zmianę terminu wykonania umowy w przypadkach: - działania siły wyższej, klęski żywiołowej – termin wykonania przedmiotu umowy może wówczas zostać przedłużony o czas trwania tych okoliczności; - wystąpienia intensywnych lub długotrwałych opadów deszczu, albo innych zjawisk/warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy – termin wykonania przedmiotu umowy może wówczas zostać przedłużony o czas trwania tych okoliczności; - wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy (przy zachowaniu przez niego należytej staranności), skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu zakończenia przedmiotu umowy – termin wykonania przedmiotu umowy może wówczas zostać przedłużony o czas trwania tych okoliczności; - udokumentowania niezależnej od Zamawiającego i Wykonawcy przewlekłości postępowania o uzyskanie od instytucji i urzędów dokumentów (np. pozwoleń, decyzji, uzgodnień) niezbędnych do realizacji umowy – termin wykonania przedmiotu umowy może wówczas zostać przedłużony o czas trwania tych okoliczności; - konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej w skutek braku możliwości realizacji robót zgodnie z projektem – termin wykonania przedmiotu umowy może wówczas zostać przedłużony o czas wprowadzenia i zatwierdzenia zmian w dokumentacji projektowej; - wystąpienia konieczności wykonania prac zamiennych, dodatkowych lub zaniechanych mających wpływ na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy– termin wykonania przedmiotu umowy może wówczas zostać przedłużony o czas trwania tych prac; - wystąpienia przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego – termin wykonania przedmiotu umowy może wówczas zostać przedłużony o czas trwania tych okoliczności; - wystąpienia przeszkód w gruncie, w tym w szczególności: niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, niezinwentaryzowane sieci, przeszkody geologiczne – termin wykonania przedmiotu umowy może wówczas zostać przedłużony o czas trwania tych okoliczności; - braku dostępu Wykonawcy do całego terenu budowy spowodowanego w szczególności protestami mieszkańców lub sytuacji blokowania przez nich terenu budowy – termin wykonania przedmiotu umowy może wówczas zostać przedłużony o czas trwania tych okoliczności. j) wynagrodzenie należne wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zmiany: - stawki podatku od towarów i usług, w takim przypadku wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-02-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa i przebudowa ujęcia wody w Turce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Główne elementy inwestycji w Turce wymieniono poniżej: - wykonanie fundamentów pod zbiorniki wyrównawcze oraz montaż dwóch stalowych ocieplonych zbiorników wyrównawczych o pojemności 150m3 każdy, - rozbudowa/przebudowa parterowego budynku ujęcia wody krytego blachą, o powierzchni zabudowy po rozbudowie 78,47m2 i kubaturze 384,75m3 (budynek posiada cztery pomieszczenia: hala technologiczna, WC, chlorownia, wiatrołap), w tym wyburzenie części ścian oraz wstawienie ocieplonych drzwi umożliwiających w przyszłości wymianę odżelaziaczy i wymianę zdewastowanej stolarki okiennej i drzwiowej, - demontaż wewnętrznych zdewastowanych instalacji technologicznych, urządzeń, rurociągów i hydroforów, - montaż sterowanych pneumatycznie urządzeń uzdatniania wody (3 odżelaziacze Dn1800mm, napowietrzacz Dn1400mm) wraz z centralą sterującą, sprężarką i pompą płuczącą, - montaż zestawu hydroforowego 5-pompowego (pompownia II stopnia) o mocy 5x11kW wraz z węzłem wodomierzowym z nadajnikiem impulsów i układem sterowania, - wykonanie instalacji międzyobiektowej wraz z armaturą między budynkiem, zbiornikami wyrównawczymi, studnią podstawową, zbiornikami na popłuczyny, zbiornikami przelewowymi i istniejącą siecią wodociągową, - wyposażenie chlorowni w myjkę oczu, prysznic i zestaw chloratora sterowanego z wodomierza z nadajnikiem impulsów, - wykonanie nadbudowy szachtu studziennego i montaż nowych włazów studziennych, - montaż nowego orurowania, pompy głębinowej (15kW) i armatury w szachcie studziennym, - posadowienie zbiorników na wody popłuczne 4x5,22m3, - posadowienie studzienki na wodę ze spustu i przelewu od zbiorników wyrównawczych 2,85m3 - wykonanie przyłącza energetycznego kablem 4x35mm2 z szafki sąsiadującej z budynkiem (zmiana w stosunku do pierwotnego projektu) - wykonanie zasilania elektrycznego urządzeń technologicznych z zapewnieniem możliwości podłączenia agregatu prądotwórczego w przypadku braku zasilania (Obowiązkiem wykonawcy jest sporządzenie i przekazanie do odpowiedniego terytorialnie zakładu energetycznego instrukcji współpracy ruchowej obiektu zasilanego z agregatu prądotwórczego oraz testowe uruchomienie dla obiektu agregatu prądotwórczego posiadanego przez zamawiającego), - wykonanie instalacji elektrycznych i wyposażenie pomieszczeń w grzejniki elektryczne z termostatem i osuszacze powietrza, - zamontowanie układu kompensacji mocy biernej, - wykonanie instalacji alarmowej dla budynku, zbiorników wyrównawczych i szachtu studziennego, - wykonanie układu wizualizacji pracy ujęcia wody ze zdalnym dostępem z siedziby zamawiającego i dowolnego miejsca przez sieć internet. - wykonanie instalacji fotowoltaicznej typu off-grid (samodzielna, zamknięta) o mocy 2,5kW na potrzeby całorocznego (od zachodu do wschodu słońca) oświetlenia otoczenia obiektu i wnętrza obiektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45252126-7, 45231300-8, 45223000-6, 45210000-2, 45332000-3, 45231400-9, 45314300-4, 45311100-1, 44611500-1, 42122130-0, 72212514-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Ponadstandardowy okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Budowa sieciowej pompowni wody w Świdniku Dużym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Główne elementy inwestycji w Świdniku Dużym wymieniono poniżej: - wykonanie fundamentów pod zbiornik wyrównawczy oraz montaż stalowego ocieplonego zbiornika wyrównawczego o pojemności 150m3, - wykonanie parterowego budynku pompowni wody o powierzchni zabudowy 24m2 i kubaturze 82m3 (budynek posiada trzy pomieszczenia: hala główna, WC, chlorownia), - wykonanie ogrodzenia budynku i zbiornika oraz bramy wjazdowej, - wykonanie przyłącza wodociągowego dopływowego PE DN110 o długości 191m oraz rurociągu tłocznego PE DN125 o długości 178m, łączących zbiornik wyrównawczy i zestaw hydroforowy z istniejącą siecią wodociągową DN110, - wykonanie instalacji międzyobiektowej przy zbiorniku wyrównawczym wraz z armaturą - wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej ok. 2m wraz z montażem studzienki, - wykonanie instalacji wodociągowej ssawnej Dn 160mm dł. ok. 6m od zbiornika wyrównawczego do pompowni wody wraz z montażem hydrantu, - montaż zestawu hydroforowego 5-pompowego o mocy 5x2,2kW wraz z węzłem wodomierzowym z nadajnikiem impulsów i układem sterowania, - wyposażenie chlorowni w myjkę oczu, prysznic i zestaw chloratora sterowanego z wodomierza z nadajnikiem impulsów, - wykonanie przyłącza energetycznego kablem 4x35mm2 długości 153m długości - wykonanie zasilania elektrycznego urządzeń technologicznych z zapewnieniem możliwości podłączenia agregatu prądotwórczego w przypadku braku zasilania (Obowiązkiem wykonawcy jest sporządzenie i przekazanie do odpowiedniego terytorialnie zakładu energetycznego instrukcji współpracy ruchowej obiektu zasilanego z agregatu prądotwórczego oraz testowe uruchomienie agregatu dla obiektu), - wykonanie instalacji elektrycznych i wyposażenie pomieszczeń w grzejniki elektryczne z termostatem i osuszacz powietrza, - zmontowanie układu kompensacji mocy biernej, - wykonanie instalacji alarmowej dla budynku i zbiornika, - wykonanie układu wizualizacji pracy pompowni wody ze zdalnym dostępem z siedziby zamawiającego i dowolnego miejsca przez sieć internet.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45252126-7, 45231300-8, 45223000-6, 45210000-2, 45332000-3, 45231400-9, 45314300-4, 45311100-1, 44611500-1, 42122130-0, 72212514-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Ponadstandardowy okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Modernizacja ujęcia wody w Łuszczowie Pierwszym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Główne elementy inwestycji w Łuszczowie Pierwszym wymieniono poniżej: - demontaż 2 istniejących pomp poziomych, - wymiana orurowania stalowego na nowe z PE w budynku hydroforni bez przerw w dostawie wody (wykonanie obejść na czas robót, jeśli będą konieczne), - wykonanie prac budowlanych i elektrycznych umożliwiających posadowienie nowego zestawu hydroforowego i jego zasilenie w energię elektryczną, - montaż zestawu hydroforowego 5 - pompowego o mocy 5x 5,5kW - montaż armatury na nowym orurowaniu, - montaż nowego wodomierza z nadajnikiem impulsów na wyjściu na sieć wodociągową, - montaż nowego układu sterowania pompami głębinowymi, zintegrowanego ze sterownikiem zestawu hydroforowego, - wykonanie obejścia rezerwowego na czas wykonywania prac przy posadowieniu nowej komory zasuw na rurociągu tłocznym, - montaż studni wodomierzowej z wodomierzem z nadajnikiem impulsów na rurociągu od studni S2, - montaż nowego wodomierza z nadajnikiem impulsów w studni S1, - posadowienie zbiornika betonowego - komora zasuw KZ na kolektorze tłocznym, - posadowienie studzienki z przyłączem do dawkowania podchlorynu sodu, - montaż orurowania i armatury w komorze zasuw KZ i studzience z przyłączem do dawkowania podchlorynu sodu STch, - montaż nowego zestawu chloratora sterowanego załączeniem pomp głębinowych (z opcjami ręcznego ciągłego podawania chloru oraz sterowania impulsami nadajników wodomierzy pomp głębinowych), - wykonanie wymiany instalacji wodociągowej międzyobiektowej łączącej pompy głębinowe ze zbiornikami wyrównawczymi na terenie ujęcia oraz rurociągów pomiędzy zbiornikami wyrównawczymi, a zestawem hydroforowym - wykonanie uziomów - ułożenie kabli sterowniczych do wodomierzy studziennych, sond hydrostatycznych, - wykonanie wymiany istniejącego hydrantu na nowy, - oczyszczenie i pomalowanie wnętrza zbiorników wyrównawczych 2x150m3 , w tym naprawa rys i ubytków powłoki wewnętrznej, - wymiana włazów, wywietrzników na zbiornikach wyrównawczych i zamontowanie nowych drabin ze stali nierdzewnej wewnątrz zbiorników, - zdemontowane pompy, ewentualną zdemontowaną automatykę sterującą i sprawne zabezpieczenia elektryczne oraz zdemontowany zespół chloratora wykonawca przekaże nieodpłatnie Zamawiającemu jako części zapasowe do wykorzystania na innych ujęciach wody, - wykonanie nowej elewacji (naprawa tynków, siatka zatopiona w kleju, wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa 168m2, z malowaniem na kolor pomarańczowy/jasnobrzoskwiniowy lub zbliżony oraz pokrycie tynkiem mozaikowym cokolika 16m2), - pomalowanie stolarki okienno-drzwiowej, - dostosowanie instalacji elektrycznych i wyposażenie pomieszczeń w grzejniki elektryczne z termostatem (osuszacz powietrza nie wymagany), - zamontowanie układu kompensacji mocy biernej, - modernizacja i rozbudowa instalacji alarmowej dla budynku, zbiorników wyrównawczych, szachtów studziennych i studni wodomierzowych, - wykonanie układu wizualizacji pracy ujęcia wody ze zdalnym dostępem z siedziby zamawiającego i dowolnego miejsca przez sieć internet. - wykonanie instalacji fotowoltaicznej typu off-grid (samodzielna, zamknięta) o mocy 2,5kW na potrzeby całorocznego (od zachodu do wschodu słońca) oświetlenia otoczenia obiektu i wnętrza obiektu. Roboty budowlane muszą być wykonywane na czynnym ujęciu wody, bez możliwości zasilenia odbiorców wody z innego ujęcia wody, w związku z czym roboty muszą być zaplanowane tak, aby nie dochodziło do długotrwałych przerw dostawie wody, a chwilowe przerwy muszą być uzgadniane wcześniej z zamawiającym w celu powiadomienia mieszkańców.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45252126-7, 45231300-8, 45332000-3, 45314300-4, 45311100-1, 42122130-0, 72212514-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Ponadstandardowy okres gwarancji i rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac wykończeniowych - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję pracowników lub brygady do prac wykończeniowych. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie. Realizujemy inwestycje na terenie Lublina i okolic. Budynki mieszkalne oraz zamówienia publiczne. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Lublin: Świadczenie usług handlowych w zakresie sprzedaży ofert Radia Lublin S.A.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI