Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa odcinków ulic w Czersku, Odrach i Rytlu z podziałem na części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351274
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 27
1.5.2.) Miejscowość: Czersk
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: (52) 395-48-10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i przebudowa odcinków ulic w Czersku, Odrach i Rytlu z podziałem na części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6251fe03-a06a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036334
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001924/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa i przebudowa dróg w ramach Funduszu Dróg Samorządowych (m.in. Rytel, ul. Raciążska; Odry, ul. Długa; Czersk, ul. Podleśna; Czersk, ul. Kwiatowa; droga Złotowo - Będźmierowice - Klaskawa)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/czersk3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych wustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk .Instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.plznajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zalecenia(rekomendacje) zamawiającego. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinnybyć zgodne z załącznikiem nr 2 do „Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie KrajowychRam Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymianyinformacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów:.pdf.doc.docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf W celu ewentualnej kompresji danych zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń: .zip lub 7Z Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif .bmp.numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nie skutecznie. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosimaksymalnie10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB.W przypadku stosowania przez wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego: ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES. pliki w innych formatach niż pdf zaleca się opatrzyć podpisem wformacie XAdES o typie zewnętrznym. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisemprzekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. Zamawiający zaleca, aby wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty. Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji. Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert. Sugerujemy złożenie oferty na 24 godziny przed terminem składania ofert. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik o rozszerzeniu .zip zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego:1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem:https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/viewZamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 .12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa w pkt 7.9 SWZ niezbędne wymagania sprzętowo -aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1)Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Czersk, w imieniu której działa Burmistrz Czerska wykonujący prawem określone obowiązki z wykorzystaniem aparatu pomocniczego – Urzędu Miejskiego w Czersku. Kontakt: ul. Kościuszki 27, 89-650 Czersk, e-mail: urząd_miejski@czersk.pl, tel. 52 395 48 60. 2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn.: Budowa i przebudowa odcinków ulic w Czersku, Odrach i Rytlu z podziałem na części:Cześć 1. „Budowa ulicy Raciążskiej w Rytlu" Cześć 2. „Przebudowa ul. Długiej w Odrach"Cześć 3. „Budowa ulicy Podleśnej w Czersku"Cześć 4.„Przebudowa ulicy Kwiatowej w Czersku" prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji w związku z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2019.2020 ze zm.), dalej „Ustawą Pzp” oraz art. 5-6 Ustawy z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. 2020.164 ze zm.)3)Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych: a)będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18, art. 74, art.. 253 i art. 260 Ustawy Pzp - ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych osobowych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 18 ust. 5 Ustawy Pzp, b)będą upoważnieni pracownicy Administratora Danych Osobowych, c)mogą być podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa oraz podwykonawcy związani z Administratorem Danych umowami powierzenia przetwarzania danych osobowych. 4)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 Ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a następnie według kategorii archiwalnej dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia. 5) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy Pzp. 6)W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 7)W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane do państw poza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa w art. 18 ust. 5 Ustawy Pzp.8)Administrator danych osobowych będzie przetwarzał dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących *;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO *** - zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 10)Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych, − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO. 11)W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, telefonicznie: 52 395 48 54 lub pod adresem e-mail: iod@czersk.pl .* Wyjaśnienie: w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZ.271.21.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: „Budowa ulicy Raciążskiej w Rytlu”.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:1.1. Budowa ulicy Raciążskiej w Rytlu.1.1.1. Budowa sieci kanalizacji deszczowej.1.1.1.1. Roboty ziemne.1.1.1.2. Roboty montażowe.1.1.1.3. Wpusty deszczowe i przykanaliki.1.1.2. Budowa nawierzchni drogowych.1.1.2.1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe odcinek A-B.1.1.2.2. Roboty ziemne odcinek A-B.1.1.2.3. Jezdnia i skrzyżowania odcinek A-B.1.1.2.4. Zjazdy indywidualne z kostki betonowej odcinek A-B.1.1.2.5. Chodniki odcinek A-B.1.1.2.6. Elementy ulic (m.in. krawężniki i obrzeża) odcinek A-B.1.1.2.7. Elementy BRD (zgodnie z POR) odcinek A-B.1.1.2.8. Zieleń odcinek A-B.1.1.2.9. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe odcinek C-D.1.1.2.10. Roboty ziemne odcinek C-D.1.1.2.11. Jezdnia i skrzyżowania odcinek C-D.1.1.2.12. Zjazdy indywidualne z kostki betonowej odcinek C-D.1.1.2.13. Chodniki odcinek C-D.1.1.2.14. Elementy ulic (m.in. krawężniki i obrzeża) odcinek C-D.1.1.2.15. Elementy BRD (zgodnie z POR) odcinek C-D.1.1.2.16. Zieleń odcinek C-D.1.1.3. Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego.1.1.4. Tablica informacyjna wraz ze stelażem - 2 szt.2. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg.3. Wykonawca uzgodni tymczasową organizację ruchu również z Nadleśnictwem Rytel.4. Wykonawca będzie prowadził w taki sposób roboty, aby umożliwić mieszkańcom dojazd do posesji lub w odpowiednim terminie poinformuje właściciela nieruchomości o możliwych utrudnieniach.5. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca uzgodni z ZUK Sp. z o.o. w Czersku lokalizację studni i zaworów sieci wod.- kan. w celu ich regulacji, a na dzień odbioru końcowego przedstawi protokół potwierdzający poprawność wykonania regulacji tych studni i zaworów wystawiony przez ZUK Sp. z o.o. w Czersku.6. Wykonawca przed odbiorem końcowym inwestycji wykona oczyszczenie kanalizacji sanitarnej z pozostałości materiałów budowlanych, które mogły w wyniku prowadzonych prac budowlanych tam się dostać. Na dzień odbioru końcowego Wykonawca przedstawi protokół potwierdzający poprawność wykonania tych prac wystawiony przez ZUK Sp. z o.o. w Czersku.7. Wykonawca wykona rozbiórkę istniejącej nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej i wywiezie ją ostreczowaną na paletach na dz. nr 542/2 obr. Rytel (teren ZUK Sp. z o.o. w Czersku) - odl. 2 km. Krawężniki, obrzeża, połamane kostki betonowe do utylizacji.8. Nawierzchnię chodnika należy wykonać z kostki brukowej betonowej cegiełka koloru szarego gr. 6 cm.9. Należy ustawić 1 kpl. radarowego wyświetlacza prędkości zasilanego solarnie, według parametrów określonych w załączniku nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia (lokalizacja wg POR).10. Na dzień odbioru końcowego Wykonawca przedstawi dokument z przeprowadzonego badania nawierzchni bitumicznej jezdni poszczególnych warstw, w zakresie sprawdzenia grubości, wskaźnika zagęszczenia i wolnych przestrzeni, które będzie wykonane przez certyfikowane laboratorium drogowe. Pobór próbek zostanie wykonany w obecności przedstawiciela Zamawiającego i Inspektora nadzoru (wykonanie odwiertów zgodnie z załączonym SST). 11. Po zakończeniu prac związanych z budową sieci kanalizacji deszczowej należy wykonać hydrodynamiczne czyszczenie wykonanych odcinków kanalizacji deszczowej i inspekcję TV wykonanych odcinków kanalizacji deszczowej. Wyniki inspekcji TV będą stanowić załącznik do dokumentacji odbiorowej.12. Tablice informacyjne należy wykonać według wzoru i wytycznych określonych w załączniku nr 5 do opisu przedmiotu zamówienia.13. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.14. Załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia obrazuje poglądowo lokalizację i zakres zadania.15. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:15.1. roboty rozbiórkowe,15.2. roboty ziemne,15.3. obsługa koparek oraz innych maszyn i pojazdów, 15.4. układanie sieci kanalizacji deszczowej wraz z infrastrukturą techniczną,15.5. układanie linii kablowej oświetlenia ulicznego,15.6. ustawianie punktów świetlnych wraz z montażem opraw LED,15.7. wykonanie podbudowy,15.8. ustawianie krawężników i obrzeży,15.9. układanie kostki brukowej betonowej,15.10. montaż znaków drogowych i innych elementów BRD,15.11. wykonanie nawierzchni bitumicznej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: Cena ofertowa brutto –„P”.-60%Okres gwarancji – „G”-40%w zakresie kryterium okres gwarancji ofercie zostanie przyznana następująca liczba punktów:za zaoferowany okres gwarancji 36 miesięcy - 0 pkt.za zaoferowany okres gwarancji 48 miesięcy - 20 pkt.za zaoferowany okres gwarancji 60 miesięcy – 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: Cena ofertowa brutto –„P”.-60%Okres gwarancji – „G”-40%w zakresie kryterium okres gwarancji ofercie zostanie przyznana następująca liczba punktów:za zaoferowany okres gwarancji 36 miesięcy - 0 pkt.za zaoferowany okres gwarancji 48 miesięcy - 20 pkt.za zaoferowany okres gwarancji 60 miesięcy – 40 pkt.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: „Przebudowa ul. Długiej w Odrach”.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:1.1. Przebudowa ul. Długiej w Odrach.1.1.1. Przebudowa sieci telekomunikacyjnej - kolizja.1.1.2. Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego.1.1.3. Przebudowa nawierzchni drogowej.1.1.3.1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe.1.1.3.2. Roboty ziemne.1.1.3.3. Jezdnia i skrzyżowania.1.1.3.4. Zjazdy indywidualne bitumiczne.1.1.3.5. Zabruki z kostki kamiennej.1.1.3.6. Pobocza.1.1.3.7. Elementy ulic (m.in. krawężniki).1.1.3.8. Elementy BRD.1.1.3.9. Zieleń.1.1.4. Tablica informacyjna wraz ze stelażem - 2 szt.2. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg.3. Wykonawca uzgodni tymczasową organizację ruchu również z Nadleśnictwem Czersk.4. Wykonawca będzie prowadził w taki sposób roboty, aby umożliwić mieszkańcom dojazd do posesji lub w odpowiednim terminie poinformuje właściciela nieruchomości o możliwych utrudnieniach.5. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca uzgodni z ZUK Sp. z o.o. w Czersku lokalizację studni i zaworów sieci wod.- kan. w celu ich regulacji, a na dzień odbioru końcowego przedstawi protokół potwierdzający poprawność wykonania regulacji tych studni i zaworów wystawiony przez ZUK Sp. z o.o. w Czersku.6. Prace teletechniczne należy wykonać zgodnie z Technicznymi warunkami na zabezpieczenie i przebudowę uzbrojenia telefonicznego ORANGE S.A.7. Uwaga! Istniejąca nawierzchnia drogi jest ułożona częściowo z brukowca. Należy uwzględnić jej mechaniczne rozebranie wraz z wywozem.8. Należy ustawić 1 kpl. radarowego wyświetlacza prędkości zasilanego solarnie, według parametrów określonych w załączniku nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia (lokalizacja wg POR).9. Na dzień odbioru końcowego Wykonawca przedstawi dokument z przeprowadzonego badania nawierzchni bitumicznej jezdni poszczególnych warstw, w zakresie sprawdzenia grubości, wskaźnika zagęszczenia i wolnych przestrzeni, które będzie wykonane przez certyfikowane laboratorium drogowe. Pobór próbek zostanie wykonany w obecności przedstawiciela Zamawiającego i Inspektora nadzoru (wykonanie odwiertów zgodnie z załączonym SST).10. Tablice informacyjne należy wykonać według wzoru i wytycznych określonych w załączniku nr 5 do opisu przedmiotu zamówienia.11. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.12. Uwaga! Załączona dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres inwestycji. Załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia obrazuje poglądowo lokalizację i zakres zadania.13. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:13.1. roboty rozbiórkowe,13.2. roboty ziemne,13.3. obsługa koparek oraz innych maszyn i pojazdów, 13.4. układanie kabli telekomunikacyjnych,13.5. układanie linii kablowej oświetlenia ulicznego,13.6. ustawianie punktów świetlnych wraz z montażem opraw LED,13.7. wykonanie podbudowy,13.8. ustawianie krawężników i obrzeży,13.9. układanie kostki brukowej betonowej,13.10. montaż znaków drogowych i innych elementów BRD,13.11. wykonanie nawierzchni bitumicznej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: Cena ofertowa brutto –„P”.-60%Okres gwarancji – „G”-40%w zakresie kryterium okres gwarancji ofercie zostanie przyznana następująca liczba punktów:za zaoferowany okres gwarancji 36 miesięcy - 0 pkt.za zaoferowany okres gwarancji 48 miesięcy - 20 pkt.za zaoferowany okres gwarancji 60 miesięcy – 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: Cena ofertowa brutto –„P”.-60%Okres gwarancji – „G”-40%w zakresie kryterium okres gwarancji ofercie zostanie przyznana następująca liczba punktów:za zaoferowany okres gwarancji 36 miesięcy - 0 pkt.za zaoferowany okres gwarancji 48 miesięcy - 20 pkt.za zaoferowany okres gwarancji 60 miesięcy – 40 pkt.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: „Budowa ulicy Podleśnej w Czersku”.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:1.1. Budowa ulicy Podleśnej w Czersku.1.1.1. Budowa nawierzchni drogowych.1.1.1.1 Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe odcinek A-B.1.1.1.2 Roboty ziemne odcinek A-B.1.1.1.3 Jezdnia nawierzchnia bitumiczna odcinek A-B.1.1.1.4 Wyniesione skrzyżowanie odcinek A-B.1.1.1.5 Zjazdy indywidualne odcinek A-B.1.1.1.6 Chodniki odcinek A-B.1.1.1.7 Elementy ulic (m.in. krawężniki i obrzeża) odcinek A-B.1.1.1.8 Elementy BRD odcinek A-B.1.1.1.9 Zieleń odcinek A-B.1.1.1.10 Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe odcinek C-D.1.1.1.11 Roboty ziemne odcinek C-D.1.1.1.12 Jezdnia nawierzchnia bitumiczna odcinek C-D.1.1.1.13 Wyniesione skrzyżowanie odcinek C-D.1.1.1.14 Zjazdy publiczne odcinek C-D.1.1.1.15 Parkingi odcinek C-D.1.1.1.16 Chodniki odcinek C-D.1.1.1.17 Elementy ulic (m.in. krawężniki i obrzeża) odcinek C-D.1.1.1.18 Elementy BRD odcinek C-D.1.1.1.19 Zieleń odcinek C-D.1.1.2. Budowa instalacji sanitarnych.1.1.2.1. Budowa sieci wodociągowej.1.1.2.2. Budowa sieci kanalizacji deszczowej.1.1.2.3. Wpusty deszczowe i przykanaliki.1.1.3. Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego.1.1.4. Tablica informacyjna wraz ze stelażem - 2 szt.2. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg.3. Wykonawca będzie prowadził w taki sposób roboty, aby umożliwić mieszkańcom dojazd do posesji lub w odpowiednim terminie poinformuje właściciela nieruchomości o możliwych utrudnieniach.4. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca uzgodni z ZUK Sp. z o.o. w Czersku lokalizację studni i zaworów sieci wod.- kan. w celu ich regulacji, a na dzień odbioru końcowego przedstawi protokół potwierdzający poprawność wykonania regulacji tych studni i zaworów wystawiony przez ZUK Sp. z o.o. w Czersku.5. Wykonawca dokona rozbiórki istniejącej nawierzchni drogi z płyt YOMB (425 m2) i wywiezie je na dz. nr 247 obr. Złotowo (teren składowy Gminy Czersk) - odl. 3 km. 6. Wykonawca wykona rozbiórkę istniejącej nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej i wywiezie ją ostreczowaną na paletach na dz. nr 247 obr. Złotowo (teren składowy Gminy Czersk) - odl. 3 km. Krawężniki, obrzeża, połamane kostki betonowe do utylizacji.7. Kruszywo łamane kamienne 0-31,5 mm z istniejącej nawierzchni drogi na odcinku C-D, hałdować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego - odl. 200 m. 8. Wykonawca przed odbiorem końcowym inwestycji wykona oczyszczenie kanalizacji sanitarnej z pozostałości materiałów budowlanych, które mogły w wyniku prowadzonych prac budowlanych tam się dostać. Na dzień odbioru końcowego Wykonawca przedstawi protokół potwierdzający poprawność wykonania tych prac wystawiony przez ZUK Sp. z o.o. w Czersku.9. Należy wykonać 1 szt. wyniesionego skrzyżowania (lokalizacja wg POR) z kostki brukowej betonowej czerwonej starobruk gr. 8 cm.10. Należy wykonać wyniesione przejścia dla pieszych (2 szt. lokalizacja wg POR) z kostki brukowej betonowej czerwonej starobruk gr. 8 cm (pasy przejść wykonać z kostki szarej starobruk gr. 8 cm) oraz wykonać doświetlenie jednego z tych przejść poprzez ustawienie lampy hybrydowej według parametrów określonych w załączniku nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia.11. Należy ustawić 4 kpl. znaku aktywnego D-6 zasilanego solarnie (lokalizacja wg POR), według parametrów określonych w załączniku nr 4 do opisu przedmiotu zamówienia.12. Zamawiający wymaga, aby ustawione zostały stylowe słupy oświetlenia ulicznego o wys. ok. 7,5-8 m, kolor RAL 7021, powłoka antykorozyjna. Przykładowy wzór słupa stanowi załącznik nr 6 do opisu przedmiotu zamówienia. Zastosować stylowe oprawy oświetleniowe min. 48 LED o mocy min. 75W, barwa 3900-4300 K, kolor klosza RAL 7021. Przykładowy wzór oprawy stanowi załącznik nr 7 do opisu przedmiotu zamówienia. 13. Przed przejściami dla pieszych należy wbudować rząd płytek chodnikowych ostrzegawczych (z wypustkami okrągłymi bąblowe) dla osób niewidomych i niedowidzących (kolor żółty). 14. Na dzień odbioru końcowego Wykonawca przedstawi dokument z przeprowadzonego badania nawierzchni bitumicznej jezdni poszczególnych warstw, w zakresie sprawdzenia grubości, wskaźnika zagęszczenia i wolnych przestrzeni, które będzie wykonane przez certyfikowane laboratorium drogowe. Pobór próbek zostanie wykonany w obecności przedstawiciela Zamawiającego i Inspektora nadzoru (wykonanie odwiertów zgodnie z załączonym SST). 15. Po zakończeniu prac związanych z budową sieci kanalizacji deszczowej należy wykonać hydrodynamiczne czyszczenie wykonanych odcinków kanalizacji deszczowej i inspekcję TV wykonanych odcinków kanalizacji deszczowej. Wyniki inspekcji TV będą stanowić załącznik do dokumentacji odbiorowej.16. Tablice informacyjne należy wykonać według wzoru i wytycznych określonych w załączniku nr 5 do opisu przedmiotu zamówienia.17. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.18. Uwaga! Załączona dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres inwestycji. Załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia obrazuje poglądowo lokalizację i zakres zadania.19. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:19.1. roboty rozbiórkowe,19.2. roboty ziemne,19.3. obsługa koparek oraz innych maszyn i pojazdów, 19.4. układanie sieci kanalizacji deszczowej wraz z infrastrukturą techniczną,19.5. układanie sieci wodociągowej, 19.6. układanie linii kablowej oświetlenia ulicznego,19.7. ustawianie punktów świetlnych wraz z montażem opraw LED,19.8. wykonanie podbudowy,19.9. ustawianie krawężników i obrzeży,19.10. układanie kostki brukowej betonowej,19.11. montaż znaków drogowych i innych elementów BRD,19.12. wykonanie nawierzchni bitumicznej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: Cena ofertowa brutto –„P”.-60%Okres gwarancji – „G”-40%w zakresie kryterium okres gwarancji ofercie zostanie przyznana następująca liczba punktów:za zaoferowany okres gwarancji 36 miesięcy - 0 pkt.za zaoferowany okres gwarancji 48 miesięcy - 20 pkt.za zaoferowany okres gwarancji 60 miesięcy – 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: Cena ofertowa brutto –„P”.-60%Okres gwarancji – „G”-40%w zakresie kryterium okres gwarancji ofercie zostanie przyznana następująca liczba punktów:za zaoferowany okres gwarancji 36 miesięcy - 0 pkt.za zaoferowany okres gwarancji 48 miesięcy - 20 pkt.za zaoferowany okres gwarancji 60 miesięcy – 40 pkt.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: „Przebudowa ulicy Kwiatowej w Czersku”.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:1.1. Przebudowa ulicy Kwiatowej w Czersku.1.1.1. Przebudowa nawierzchni drogowej.1.1.1.1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe.1.1.1.2. Roboty ziemne.1.1.1.3. Jezdnia i wyniesione skrzyżowanie.1.1.1.4. Zjazdy indywidualne.1.1.1.5. Ciągi pieszo-rowerowe i chodniki.1.1.1.6. Elementy ulic (m.in. krawężniki i obrzeża).1.1.1.7. Elementy BRD.1.1.1.8. Zieleń.1.1.1.9. Roboty inne (regulacja studzienek i zaworów).1.1.1.10. Kanalizacja deszczowa (przykanaliki i wpusty deszczowe).1.1.2. Tablica informacyjna wraz ze stelażem - 2 szt.2. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg.3. Wykonawca będzie prowadził w taki sposób roboty, aby umożliwić mieszkańcom dojazd do posesji lub w odpowiednim terminie poinformuje właściciela nieruchomości o możliwych utrudnieniach.4. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca uzgodni z ZUK Sp. z o.o. w Czersku lokalizację studni i zaworów sieci wod.- kan. w celu ich regulacji, a na dzień odbioru końcowego przedstawi protokół potwierdzający poprawność wykonania regulacji tych studni i zaworów wystawiony przez ZUK Sp. z o.o. w Czersku.5. Wykonawca dokona rozbiórki istniejącej nawierzchni drogi z płyt YOMB i zutylizuje. 6. Wykonawca wykona rozbiórkę istniejącej nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej i wywiezie ją ostreczowaną na paletach na dz. nr 247 obr. Złotowo (teren składowy Gminy Czersk) - odl. 5 km. Krawężniki, obrzeża, połamane kostki betonowe do utylizacji.7. Uwaga! Wykonawca umożliwi podczas prac budowlanych Zakładowi Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Czersku wykonanie budowy odcinka sieci wodociągowej w tej drodze. Przewidywany czas realizacji prac to 2 tygodnie.8. Wykonawca przed odbiorem końcowym inwestycji wykona oczyszczenie kanalizacji sanitarnej z pozostałości materiałów budowlanych, które mogły w wyniku prowadzonych prac budowlanych tam się dostać. Na dzień odbioru końcowego Wykonawca przedstawi protokół potwierdzający poprawność wykonania tych prac wystawiony przez ZUK Sp. z o.o. w Czersku.9. Należy wykonać 1 szt. wyniesionego skrzyżowania (lokalizacja wg POR) z kostki brukowej betonowej czerwonej cegiełka gr. 8 cm.10. Należy wykonać wyniesione przejścia dla pieszych (2 szt. lokalizacja wg POR) z kostki brukowej betonowej czerwonej cegiełka gr. 8 cm (pasy przejść wykonać z kostki szarej cegiełka gr. 8 cm).11. Należy ustawić 8 kpl. znaku aktywnego D-6 zasilanego solarnie (lokalizacja wg POR), według parametrów określonych w załączniku nr 4 do opisu przedmiotu zamówienia.12. Przed przejściami dla pieszych należy wbudować rząd płytek chodnikowych ostrzegawczych (z wypustkami okrągłymi bąblowe) dla osób niewidomych i niedowidzących (kolor żółty).13. Po zakończeniu prac związanych z budową elementów sieci kanalizacji deszczowej należy wykonać hydrodynamiczne czyszczenie kanalizacji deszczowej i inspekcję TV kanalizacji deszczowej. Wyniki inspekcji TV będą stanowić załącznik do dokumentacji odbiorowej.14. Tablice informacyjne należy wykonać według wzoru i wytycznych określonych w załączniku nr 5 do opisu przedmiotu zamówienia.15. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.16. Uwaga! Załączona dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres inwestycji. Załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia obrazuje poglądowo lokalizację i zakres zadania17. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:17.1. roboty rozbiórkowe,17.2. roboty ziemne,17.3. obsługa koparek oraz innych maszyn i pojazdów, 17.4. układanie sieci kanalizacji deszczowej wraz z infrastrukturą techniczną,17.5. wykonanie podbudowy,17.6. ustawianie krawężników i obrzeży,17.7. układanie kostki brukowej betonowej,17.8. montaż znaków drogowych i innych elementów BRD.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg