Budowa i przebudowa gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Pełczyce - poza aglomeracją...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa i przebudowa gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Pełczyce - poza aglomeracją Pełczyce
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPełczyce
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Pełczyce
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-03
  • Numer ogłoszenia761562-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 761562-N-2020 z dnia 03.12.2020 r.

Gmina Pełczyce: Budowa i przebudowa gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Pełczyce - poza aglomeracją Pełczyce
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pełczyce, krajowy numer identyfikacyjny 53055400000000, ul. ul. Rynek Bursztynowy  2 , 73-260  Pełczyce, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 957 685 038, e-mail budownictwo2@pelczyce.pl, faks 957 685 118.
Adres strony internetowej (URL): www.pelczyce.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.pelczyce.pl/zamowienia/lista/15.dhtml

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.pelczyce.pl/zamowienia/lista/15.dhtml

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urząd Miejski w Pełczycach, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73-260 Pełczyce

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i przebudowa gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Pełczyce - poza aglomeracją Pełczyce
Numer referencyjny: RIP.271.12.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest „Budowa i przebudowa gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Pełczyce - poza aglomeracją Pełczyce”, zakres prac obejmuje: 1. Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z przyłączami na odcinku Bolewice – Kukadło – Płotno.1.1 Roboty ziemne.1.2. Roboty montażowe.1.3. Roboty rozbiórkowe i odtworzeniowe. 2. Budowa sieci wodociągowej wraz z przełączeniem istniejących przyłączy wodociągowych w m. Jarosławsko.2.1. Roboty ziemne.2.2. Roboty montażowe. 3. Budowa sieci wodociągowej wraz z przełączeniem istniejących przyłączy wodociągowych w m. Krzynki.3.1. Roboty ziemne.3.2. Roboty montażowe. 3.3 Roboty rozbiórkowe i odtworzeniowe. 4. Budowa sieci wodociągowej DN90 z m. Płotno do m. Sułkowo. 4.1. Roboty pomiarowe i przygotowawcze.4.2. Budowa przesyłowej sieci wodociągowej DN 90PE.4.3. Budowa odejść bocznych sieci wodociągowych DN 40 PE. 5. Przebudowa przepompowni ścieków – zlewnia oczyszczalni Jarosławsko. 5.1. Przepompownia P3 Jarosławsko.5.2. Przepompownia P4 Jarosławsko.5.3. Przepompownia P5 Jarosławsko. 5.4. Przepompownia P2 Ługowo.5.5. Przepompownia P1 Krzynki.5.6. Przepompownia P1 Jarosławsko.5.7. Przepompownia P2 Jarosławsko.5.8. Przepompowania P2 Krzynki. 5.9. Przepompownia P3 Krzynki.5.10. Przepompownia P4 Krzynki. 5.11. Żurawik przenośny o udźwigu 250 kg.5.12. Wymiana istniejących ogrodzeń przepompowni. 6. Przebudowa instalacji elektrycznej w AKPiA na terenie oczyszczalni ścieków Jarosławsko. 7. Sieć wodociągowa wraz z przełączeniem istniejących przyłączy wodociągowych w m. Będargowo.7.1. Roboty ziemne.7.2. Roboty montażowe. UWAGA! Załączona do SIWZ dokumentacja techniczna przepompowni obejmuje szerszy zakres niż jest przewidziany w prowadzonym postępowaniu, tj. projekt przepompowni P1 Ługowo na działce nr 41/3 w m. Ługowo. Przedmiot zamówienia nie obejmuje w/w elementu. Ponadto projekt budowlany odcinków sieci wodociągowej wraz z przełączeniem istniejących przyłączy wodociągowych w m. Będargowo, obejmuje zakres szerszy niż jest przewidziany w postępowaniu. Zakres prac obejmuje roboty budowlane na działkach nr 267, 255, 268/1 i 250 w m. Będargowo (tj. zgodnie z przedmiarem robót). Przedmiot zamówienia nie dotyczy realizacji pozostałej części projektu budowlanego. Zakres robót do wykonania szczegółowo określa dokumentacja techniczna:• przedmiary robót,• projekt budowalny sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z przyłączami na odcinku Bolewice – Kukadło- Płotno, • projekt budowlany odcinków sieci wodociągowej wraz z przełączeniem istniejących przyłączy wodociągowych w m. Jarosławsko, • projekt budowlany odcinka sieci wodociągowej wraz z przełączeniem istniejących przyłączy wodociągowych w m. Krzynki,• projekt budowlany Budowa sieci wodociągowej z miejscowości Płotno do miejscowości Sułkowo,• projekt wykonawczy przebudowy przepompowni ścieków w zlewni oczyszczalni Jarosławsko na terenie gminy Pełczyce,• projekt budowlany przebudowa instalacji elektrycznych i AKPiA na terenie istniejącej oczyszczalni ścieków w Jarosławsku,• projekt budowlany odcinków sieci wodociągowej wraz z przełączeniem istniejących przyłączy wodociągowych w m. Będargowo. opracowana dla w/w inwestycji przez: Biuro Inżynierskie Budzisz Sp. z o.o., ul. Przyjaciół 21, 76-024 Konikowo oraz San – Technika Jolanta Skowron, ul. Kręta 11a, 74-320 Barlinek.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45231100-6
45232100-3
45231110-9
45231300-8
45232152-2
45233123-7
45315100-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, tzn. robót zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w tym związanych z zagospodarowaniem terenu, pracami wodno - kanalizacyjnymi, nawierzchniowymi i elektrotechnicznymi, a także związanych z bezpieczeństwem prowadzenia prac. Wartość robót budowlanych dodatkowych, o których mowa w zdaniu pierwszym, nie przekroczy wartości 50% zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 30.09.2022

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
2. O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie:Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia w sytuacji, gdy wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, tj. zrealizował:- co najmniej jedną budowę/ rozbudowę/ przebudowę/ modernizację sieci wodociągowej o wartości co najmniej 1 000 000,00 PLN brutto.Ocena spełniania tego warunku, według reguły spełnia/ nie spełnia, dokonana zostanie na podstawie treści przedłożonego wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie oraz załączonych dowodów potwierdzających czy zostały one wykonane należycie zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz. Wykaz wykonanych robót budowlanych Wykonawca składa wraz z ofertą. W przypadku ofert wspólnych wykaz wykonanych robót budowlanych składa jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną.Wykaz wykonanych robót budowlanych musi zostać złożony w oryginale w formie pisemnej.3. O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie:Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia w sytuacji, gdy wykonawca wykaże, że wskazany przez niego do kierowania pracami budowlanymi kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń:- kierował co najmniej jedną budową/ rozbudową/ przebudową/ modernizacją sieci wodociągowej o wartości co najmniej 1 000 000,00 PLN brutto.Ocena spełniania tego warunku, według reguły spełnia/ nie spełnia, dokonana zostanie na podstawie treści przedłożonego wykazu posiadanego doświadczenia kierownika budowy oraz załączonych dowodów potwierdzających czy roboty, którymi kierował zostały wykonane należycie zgodnie z załącznikiem nr 7 do siwz. Wykaz posiadanego doświadczenia kierownika budowy Wykonawca składa wraz z ofertą. W przypadku ofert wspólnych wykaz posiadanego doświadczenia kierownika budowy składa jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną.Wykaz posiadanego doświadczenia kierownika budowy musi zostać złożony w oryginale w formie pisemnej.Zamawiający wymaga, aby wskazana w Załączniku nr 7 do SIWZ osoba pełniła funkcję kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, w ramach realizacji inwestycji.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, bez wezwania ze strony Zamawiającego, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert złoży oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 3 do siwz). Jeśli Wykonawca przynależy do grupy kapitałowej wspólnie z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w postępowaniu, wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.W przypadku ofert wspólnych oświadczenie i ewentualne dowody składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej musi dotyczyć Wykonawców, którzy złożyli ofertę w postępowaniu. Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej musi zostać złożone w oryginale w formie pisemnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu środków do Zamawiającego) w następującej wysokości:a) w wysokości 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych).2. W tytule przelewu należy wpisać „Wadium w przetargu RIP.271.12.2020”.3. Wadium może być wnoszone:1) w pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego, prowadzony w banku GBS w Barlinku Oddział w Pełczycach, nr 72 8355 0009 0098 0214 2000 0006.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.5. Gwarancja bankowa lub gwarancja ubezpieczeniowa, w której wnoszone będzie wadium musi stanowić zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w ust. 13 niniejszego rozdziału, bez potwierdzania tych okoliczności. Termin obowiązywania gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym.7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie określonym przez Zamawiającego, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy pzp zostanie odrzucona.8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 13 pkt 2) i 3) niniejszego rozdziału.10. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.11. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 9 niniejszego rozdziału, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wówczas wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy:1) Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowyc) spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie,2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w rozdziale IV ust. 4 i 5 niniejszej siwz, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub pełnomocnictw, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej,3) Wykonawca nie wyraził zgody na poprawienie w jego ofercie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3) ustawy pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.14. Zaleca się wpisanie w ofercie cenowej nr konta, na które Zamawiający ma zwrócić wadium wniesione przelewem.15. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie 20,00
Gwarancja 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie i na warunkach wskazanych poniżej:1. Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy: 1.1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi lub terenowymi w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) wystąpienie niesprzyjających warunków atmosferycznych (np. długotrwałe i intensywne opady deszczu i/lub śniegu, silny wiatr, temperatura powietrza przy której niedopuszczalne jest prowadzenie robót budowlanych, powodzie) uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń czy dokonywanie odbiorów, c) wystąpienie nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych odbiegających od typowych, szczególnie niesprzyjających, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonania, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, np. gradobicia, trąby powietrzne, zjawiska niestandardowe w klimacie polskim; d) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategoria gruntu) czy warunki terenowe (istnienie podziemnych urządzeń, instalacji czy obiektów infrastrukturalnych); 1.2 Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności: a) wstrzymanie, zawieszenie robót przez zamawiającego, b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy, c) nieterminowe przekazanie terenu budowy lub dokumentów budowy wymaganych przepisami prawa, d) opóźnienia w zakresie dokonywania odbiorów, e) jakiekolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać zamawiającemu, personelowi zamawiającego czy innemu wykonawcy, zatrudnionemu przez zamawiającego na terenie budowy, f) z powodu wstrzymania wykonywania robót budowlanych – na umotywowany wniosek Użytkownika obiektu, podyktowany uciążliwością prowadzonych robót budowlanych – a w szczególności np. nadmierny hałas, wibracje, itp. g) w związku ze zmianą/aktualizacją harmonogramu realizacji zadania,h) jakiekolwiek inne opóźnienie, utrudnienie lub przeszkoda spowodowane lub dające się przypisać zamawiającemu lub innemu wykonawcy, zatrudnionemu przez zamawiającego na terenie budowy; 1.3. Zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: a) przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp., b) odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień będących wynikiem błędów w dokumentacji projektowej, c) konieczności modyfikacji umowy w związku ze zmianą wytycznych dotyczących realizacji projektu, w ramach którego finansowana jest umowa,d) zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, co powoduje konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia; 1.4. Zmiany w dokumentacji projektowej, w szczególności: a) wystąpienia istotnych i nieistotnych zmian w dokumentacji projektowej, których zaistnienie zostało spowodowane sytuacją niemożliwą do przewidzenia na etapie sporządzania dokumentacji projektowej przez Projektanta, a jednocześnie potrzeba ich wykonania powoduje wstrzymanie realizacji przez wykonawcę, co pociąga za sobą przesunięcie terminu zakończenia realizacji zamówienia podstawowego, b) wady dokumentacji projektowej – zmiany te są konieczne (kontynuacja wykonania umowy groziłaby powstaniem obiektu budowlanego obarczonego wadą) i niezależne od woli stron, c) zmiany ilości robót budowlanych, usług lub dostaw w stosunku do przedmiaru, pod warunkiem, że wynikają one z dokumentacji projektowej i zasad wiedzy technicznej, d) w wyniku zaistnienia okoliczności wymienionych w pkt. 2. ppkt. 2.1. poniżej 1.5 Inne przyczyny zewnętrzne spowodowane następującymi okolicznościami, w szczególności; a) w związku z okolicznościami nie mającymi związku z prowadzonymi robotami budowlanymi a wynikającymi z prowadzonej przez Zamawiającego działalności, b) przedłużenia procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego w szczególności poprzez środki ochrony prawnej wykorzystywane przez wykonawców lub inne podmioty przed zawarciem umowy, gdy termin zakończenia robót określony został datą, c) konieczności wykonania robót nieprzewidzianych w przetargu, a polegających na podniesieniu warunków użytkowych obiektu, zmianie funkcji, podniesienia jakości wykończenia lub wyposażenia, wprowadzeniu zmian polegających na obniżeniu kosztu obiektu budowlanego, d) konieczności wykonania innych robót (zamiennych), e) skrócenia terminu wykonania prac w związku z koniecznością zakończenia zadania w danym roku budżetowym lub w związku z upływem terminu złożenia wniosku o uzyskanie środków unijnych; f) zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy na skutek wystąpienia okoliczności przewidzianych w pkt 2. g) przesunięcie etapów pośrednich realizacji niniejszej umowy wynikających z harmonogramu. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z ww. okoliczności termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności i tylko w przypadku, gdy nie były one następstwem okoliczności za które odpowiada Wykonawca. Wydłużenie terminu trwania umowy, w przypadkach wskazanych powyżej będzie równoważne z czasem trwania ich wstrzymania. Na tę okoliczność kierownik budowy sporządzi wpis do dziennika budowy, który potwierdzi przedstawiciel Zamawiającego.2. Zmiany sposobu spełnienia świadczenia: 2.1 Zmiana materiałów czy urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia lub sposobu wykonania zamówienia. Będą to np. okoliczności; a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez zamawiającego na eksploatacje i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, b) powodujące poprawienie parametrów technicznych, c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, d) w trakcie realizacji wykonywania zamówienia nastąpiła zmiana przepisów prawa budowlanego, e) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych, f) stwierdzenia wad lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, których nie można było wcześniej przewidzieć, g) niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, h) pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiających uzyskanie lepszej jakości robót, i) pojawienia się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji przedmiotu umowy lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, j) celowości lub konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wynikającej z okoliczności, których nie można było przewidzieć, k) wystąpienia warunków terenowych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności braku zinwentaryzowania obiektów budowlanych lub zinwentaryzowania obiektów budowlanych w sposób wadliwy l) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, m) podjęcia przez osoby trzecie działań uniemożliwiających lub utrudniających wykonanie przedmiotu umowy w sposób przewidziany w dokumentacji projektowej lub w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron umowy, n) zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych, o) poprawiające funkcję obiektu, estetykę jego wykonania itp., a wynikające z wad dokumentacji projektowej – zmiany te są konieczne (kontynuacja wykonania umowy groziłaby powstaniem obiektu budowlanego obarczonego wadą) i niezależne od woli stron, p) zmiana producenta poszczególnych materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń. Ww. zmiany będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania oraz nie spowodują zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, 2.2 Zmiany osobowe; a) Zmiana osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy; b) Zmiana podwykonawców: - Wykonawca dokona zmiany Podwykonawcy lub zrezygnuje z Podwykonawcy, przy czym jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, - Wykonawca dokona zmiany zgłoszonego w ofercie zakresu rzeczowego wykonywanego przy udziale Podwykonawcy, z zachowaniem terminu wykonania przedmiotu umowy, - Wykonawca zgłosi Zamawiającemu realizację przedmiotu zamówienia przez Podwykonawców, jeśli zajdzie potrzeba wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo nie wskazania w ofercie żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa, z zachowaniem terminu wykonania przedmiotu Umowy. 2.3 Zmiany sposobu rozliczania przedmiotu umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy w przypadku: a) zmiany umowy o dofinansowanie projektu zawartej przez Zamawiającego z podmiotem współfinansującym, b) zmiany wytycznych podmiotu współfinansującego dotyczących realizacji przedmiotu umowy,c) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy spowodowane rezygnacją przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu zamówienia.3. Zmiana wynagrodzenia, a) w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym podatku VAT 4. Pozostałe rodzaje zmian; 4.1. wystąpienie „siły wyższej". „Siła wyższa" oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu; 4.2. wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 4.3. wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;4.4. Przewiduje się zmianę dotyczącą realizacji dodatkowych robót budowlanych przez Wykonawcę Zamówienia podstawowego, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile staną się one niezbędne, jednocześnie zmiana Wykonawcy nie będzie mogła zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, a wartość każdej kolejnej zmiany nie przekroczy 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.4.5. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian, które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e pzp.5. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie.6. W przypadku każdej zmiany o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży udokumentowanie powstałej okoliczności.7. Podstawą wprowadzenia zmian wskazanych w ust. 1-4 będzie protokół konieczności zatwierdzony przez Zamawiającego i Wykonawcę i zawarty aneks do umowy.8. Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych umowy, zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego jak i Wykonawcy, w tym ujawnionych w rejestrach publicznych (np. zmiana oznaczenia adresu, nazwy wykonawcy, osoby uprawnionej do kontaktów).9. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian niestanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty tj. zgodnie z Prawem Budowlanym zmian nieistotnych (tj. zmian odstępujących w sposób nieistotny od Projektu Budowlanego i warunków pozwolenia na budowę) oraz zgodnie z PZP zmian, które są nieistotne ze względu na koszty, charakter zmian dokonywanych w czasie trwania budowy a także ich nieodbieganie od zakresu i celu inwestycji wyznaczanego umową stron. Zmiany te nie mogą naruszać równowagi ekonomicznej na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany w umowie. W takiej sytuacji, wprowadzenie do umowy stosownych zmian nie stanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty będzie wymagało zachowania formy pisemnej, tj. notatki sporządzonej przez kierownika budowy/robót i zaakceptowanej przez inspektora i przedstawiciela zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ocieplenie budynku oraz remont elewacji budynku - Mielno
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę ocieplenie budynku oraz remont elewacji budynku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI