Budowa i przebudowa dróg na terenie miasta i gminy Warka

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa i przebudowa dróg na terenie miasta i gminy Warka
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarka
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-07-31
  • ZamawiającyGMINA WARKA
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-11
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00409179
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa dróg na terenie miasta i gminy Warka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Stefana Czarnieckiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Warka

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-660

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 486651200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@warka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa dróg na terenie miasta i gminy Warka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f128547c-2c4b-47c0-b6ec-e9589b4e1bd5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409179

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033340/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa i przebudowa dróg na terenie miasta i gminy Warka

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_warka

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcami, odbywa się przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_warka

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_warka
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie:
- przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art.
125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
- przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;
- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
- przesyłania odwołania/inne odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące
odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
5. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
Dalsza część wymagań znajduje się w Rozdziale XIII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest:Burmistrz Warki, Pl. Stefana Czarnieckiego 105-660 Warka um@warka.pl- inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie
Warka jest Pani Karolina Sałyga, tel. 48 665 12 50, email: daneosobowe@warka.pl.- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz
zawarcia umowy, a podstawą prawną do ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym;- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74
ustawy pzp; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;- posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w
celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na
ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; - nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2.Jednocześnie Zamawiający
przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.3.13.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 11

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem jest „Przebudowa drogi gminnej 161013W (ul. Wichradzka) w Warce w zakresie budowy kanalizacji deszczowej, budowy wylotów kanalizacyjnych do rowów kolejowych linii kolejowej nr 8 usytuowanych na terenie zamkniętym”. Zakres, sposób i rodzaj robót zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
Przedmiotowy odcinek kanalizacji należy wykonać na działce o nr 159/1 stanowiącej własność Skarbu Państwa, użytkownikiem wieczystym jest PKP S.A.
Do budowanej kanalizacji deszczowej należy włączyć kanalizację deszczową odprowadzającą wody opadowe z kanału deszczowego zlokalizowanego w ul. Wichradzkiej na działce 329. Ulica Wichradzka została kompleksowo przebudowana w 2022 r. i jest na gwarancji. Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania zgody Wykonawcy realizującego przebudowę ul. Wichradzkiej tj. firmy Strabag Sp. z o.o. do wykonania włączenia w odcinek objęty gwarancją.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 10A, w dokumentacji projektowej – załącznik nr 11A, szczegółowej specyfikacji technicznej – załącznik nr 12A oraz w przedmiarze robót – załącznik nr 13A.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) – 60 pkt
Okres gwarancji i rękojmi (G) – 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa ul. Wyszyńskiego w Warce w ramach zadania. Inwestycja realizowana będzie w oparciu o:
- dokumentacje projektową w zakresie przebudowy ulicy oraz budowy kanalizacji deszczowej – droga wewnętrzna.
Ulica Wyszyńskiego jest drogą wewnętrzna. Teren planowanej inwestycji znajduje się w granicach pasa drogowego ulicy Wyszyńskiego. Ulica rozpoczyna się zjazdem w drogę powiatową Nr 6602W, tj. dz. nr ew. geod. 793 stanowiącą ul. Ks. M. Ciemniewskiego i jest drogą bez przejazdu. W stanie istniejącym ulica posiada nawierzchnie gruntową ulepszoną, ulica nie posiada chodników. Otoczenie przebudowywanej drogi stanowi zabudowa mieszkalna jednorodzinna. W pasie przebudowywanej drogi znajdują się sieci: elektroenergetyczna, teletechniczna, kanalizacyjna, wodociągowa, gazowa. Ponadto w trakcie robót ziemnych mogą wystąpić nieujawnione, dodatkowe sieci uzbrojenia podziemnego, które w trakcie robót powinny być odpowiednio zabezpieczone.

Lokalizacja inwestycji
Przebudowa realizowana będzie na działkach:
746/2– ul. Wyszyńskiego (dr – własność Gmina Warka)
793 – droga powiatowa Nr 6602W
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 10B, w dokumentacji projektowej – załącznik nr 11B, szczegółowe specyfikacje techniczne – załącznik nr 12B oraz w przedmiarze robót – załącznik nr 13B.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) – 60 pkt
Okres gwarancji i rękojmi (G) – 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową ul. Piwnej - drogi gminnej nr 161083W zlokalizowanej na działce o nr 496 wraz z włączeniem w ul. Kolejową – drogę gminną nr 161087W (na odcinku do włączenia w przebudowany w 2023/24 odcinek), na działce o nr ew. 159/5 w miejscowości Warka, oraz włączenie w ul. Gośniewską (droga powiatowa nr 1672W) gmina Warka, zgodnie z procedurami wymaganymi dla Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Prawa Budowlanego.
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa ulicy Piwnej oraz części ulicy: Kolejowej w Warce.
Przebudowa drogi realizowana będzie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w oparciu o Ustawę z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 311) wg załączonej koncepcji i składa się z dwóch części:
- sporządzenie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami do zrealizowania zadania inwestycyjnego
- wykonanie robót budowlanych wraz z usługami i pracami towarzyszącymi niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia.
Zamawiający dopuszcza dzielenie projektowania i realizacji na etapy w ramach inwestycji.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 10C – Programie funkcjonalno-użytkowym oraz we wstępnym przedmiarze robót – załącznik nr 13C.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) – 60 pkt
Okres gwarancji i rękojmi (G) – 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi wewnętrznej, na działce o nr 2657 stanowiącej ul. Osiedlową w Warce oraz zjazdu na drogę gminną Nr 161105W, obręb 002 Warka w miejscowości Warka, gmina Warka, zgodnie z procedurami wymaganymi dla Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Prawa Budowlanego i aktów wykonawczych.
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa ulicy Osiedlowej w Warce w istniejącym pasie drogowym.
Przebudowa dróg realizowana będzie w systemie „zaprojektuj i wybuduj i składa się z dwóch części:
- sporządzenie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami do zrealizowania zadania inwestycyjnego,
- wykonanie robót budowlanych wraz z usługami i pracami towarzyszącymi niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia.

Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe zaprojektowanie i wybudowanie:
Parametry ogólne drogi:
Ul. Osiedlowa
- droga wewnętrzna
- długość drogi – ok. 240 m
zakres robót budowlanych:
Ul. Osiedlowa
- wykonanie jezdni o nawierzchni z kostki betonowej
- wykonanie podbudowy
- wykonanie poboczy z kruszywa
- wykonanie zjazdów i dojść do furtek z kostki betonowej
- wykonanie zjazdu na drogę gminną Nr 161105W
- wykonanie placu manewrowego do zawracania na dz. 2657
- oznakowanie pionowe i poziome

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 10D – Programie funkcjonalno-użytkowym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) – 60 pkt
Okres gwarancji i rękojmi (G) – 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi gminnej Nr 161105W, na działce o nr 476 oraz części działki nr 2657 w zakresie budowy skrzyżowania i działce nr 518 w zakresie włączenia do drogi powiatowej, obręb 002 Warka w miejscowości Warka, gmina Warka, zgodnie z procedurami wymaganymi dla Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Prawa Budowlanego, Ustawy o drogach publicznych i aktów wykonawczych.
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej Nr 161105W w Warce w istniejącym pasie drogowym.
Przebudowa drogi realizowana będzie w systemie „zaprojektuj i wybuduj i składa się z dwóch części:
- sporządzenie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami do zrealizowania zadania inwestycyjnego,
- wykonanie robót budowlanych wraz z usługami i pracami towarzyszącymi niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia.

Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe zaprojektowanie i wybudowanie:
Parametry ogólne drogi:
Droga gminna Nr 161105W
- klasa drogi – D lub L
- długość drogi – ok. 230 m

zakres robót budowlanych:
Droga gminna Nr 161105W
- wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej
- wykonanie podbudowy
- wykonanie włączenia w drogę powiatową Nr 1672W
- wykonanie skrzyżowania z drogą wewnętrzną dz. nr 2657
- wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego
- wykonanie zjazdów z kostki betonowej lub z masy bitumicznej
- oznakowanie pionowe i poziome

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 10E – Programie funkcjonalno-użytkowym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) – 60 pkt
Okres gwarancji i rękojmi (G) – 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi gminnej, na działce o nr 1404/3 oraz części działki o nr ew. geodezyjnej: 1396 obręb 002 Warka (skrzyżowanie z ul. Błękitną) w miejscowości Warka, gmina Warka, zgodnie z procedurami wymaganymi dla Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Prawa Budowlanego, Ustawy o drogach publicznych i aktów wykonawczych.
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa ulicy Wójtowskiej w Warce na podstawie koncepcji stanowiącej załącznik do Programu funkcjonalno-użytkowego.
Przebudowa dróg realizowana będzie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” i składa się z dwóch części:
- sporządzenie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami do zrealizowania zadania inwestycyjnego
- wykonanie robót budowlanych wraz z usługami i pracami towarzyszącymi niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia.
Zamawiający dopuszcza dzielenie projektowania i realizacji na etapy w ramach inwestycji.

Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe zaprojektowanie i wybudowanie:
Parametry ogólne drogi:
Ul. Wójtowska
- klasa drogi – D
- długość drogi – ok. 113 m
zakres robót budowlanych:
Ul. Wójtowska
- prace pomiarowe
- wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową
- wykonanie chodników z kostki betonowej
- wykonanie zjazdów z kostki betonowej
- wykonanie skrzyżowania z ul. Błękitna
- wykonanie kanalizacji deszczowej
- wykonanie oświetlenia ulicznego
- oznakowanie pionowe i poziome

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 10F – Programie funkcjonalno-użytkowym oraz we wstępnym przedmiarze robót – załącznik nr 13D.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) – 60 pkt
Okres gwarancji i rękojmi (G) – 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych
z przebudową ul Pruskiej w Warce stanowiącej drogę gminną Nr 161086W, na działce o nr 660 obręb 0002 Warka, w miejscowości Warka, gm. Warka zgodnie z procedurami wymaganymi dla Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Prawa Budowlanego, Ustawy o drogach publicznych i aktów wykonawczych.
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej w Warce w istniejącym pasie drogowym.
Przebudowa drogi realizowana będzie w systemie „zaprojektuj i wybuduj i składa się z dwóch części:
- sporządzenie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami do zrealizowania zadania inwestycyjnego,
- wykonanie robót budowlanych wraz z usługami i pracami towarzyszącymi niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia.

Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe zaprojektowanie i wybudowanie:

Parametry ogólne drogi:
Droga gminna Nr 161086W – ul. Pruska
- klasa drogi – L
- długość drogi – ok. 1015 m
- szerokość jezdni – min. 4,5m
zakres robót budowlanych:
Droga gminna Nr 161086W
- prace pomiarowe
- ścięcie poboczy
- ewentualne frezowanie nawierzchni
- wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej na istniejącej podbudowie
- remonty cząstkowe istniejącej podbudowy
- wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego
- oczyszczenie rowów z mułu i zakrzaczeń
- oznakowanie pionowe
- odtworzenie istniejących zjazdów (w tym z kostki betonowej)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 10G – Programie funkcjonalno-użytkowym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) – 60 pkt
Okres gwarancji i rękojmi (G) – 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi gminnej Nr 161010W, na działce o nr 358, oraz 356, 355 w zakresie wykonania zjazdów, obręb 0032 Palczew w miejscowości Palczew, gmina Warka, zgodnie z procedurami wymaganymi dla Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Prawa Budowlanego, Ustawy o drogach publicznych i aktów wykonawczych.
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej w Palczewie, gm. Warka w istniejącym pasie drogowym.
Przebudowa drogi realizowana będzie w systemie „zaprojektuj i wybuduj i składa się z dwóch części:
- sporządzenie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami do zrealizowania zadania inwestycyjnego,
- wykonanie robót budowlanych wraz z usługami i pracami towarzyszącymi niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia.

Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe zaprojektowanie i wybudowanie:
Parametry ogólne drogi:
Droga gminna Nr 161010W
- klasa drogi – L
- długość drogi – ok. 965 m
- szerokość jezdni – 5m
zakres robót budowlanych:
Droga gminna Nr 161010W
- prace pomiarowe
- ścięcie poboczy
- ewentualne frezowanie nawierzchni
- wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej
- wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego
- wykonanie remontów cząstkowych istniejącej podbudowy,
- oznakowanie pionowe
- przebudowa istniejących zjazdów (w tym z kostki betonowej)


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 10H – Programie funkcjonalno-użytkowym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) – 60 pkt
Okres gwarancji i rękojmi (G) – 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi gminnej Nr 161017W, na działce o nr 148 oraz części działki nr 106 w zakresie budowy skrzyżowania, obręb 0008 Gąski w miejscowości Gąski, gmina Warka, zgodnie z procedurami wymaganymi dla Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Prawa Budowlanego, Ustawy o drogach publicznych i aktów wykonawczych.
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej w Gaskach, gm. Warka w istniejącym pasie drogowym.
Przebudowa drogi realizowana będzie w systemie „zaprojektuj i wybuduj i składa się z dwóch części:
- sporządzenie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami do zrealizowania zadania inwestycyjnego,
- wykonanie robót budowlanych wraz z usługami i pracami towarzyszącymi niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe zaprojektowanie i wybudowanie:

Parametry ogólne drogi:
Droga gminna Nr 161017W
- klasa drogi – L
- długość drogi – ok. 767m
- szerokość jezdni – 5m
Droga gminna Nr 161023W
- klasa drogi – L
- długość drogi – ok. 55 m
- szerokość jezdni – 5m
zakres robót budowlanych:
Droga gminna Nr 161017W (dz. 148)
- prace pomiarowe
- ścięcie poboczy
- ewentualne frezowanie nawierzchni
- wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej
- wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego
- przebudowa rowu istniejącego, wymiana przepustu
- remonty cząstkowe istniejącej podbudowy
- lokalne uzupełnienia podbudowy
- oczyszczenie rowów z namułu i zakrzaczeń
- utwardzenie nawierzchni przy przystanku autobusowym z dostosowaniem rzędnych
- oznakowanie pionowe i poziome (dla przystanku autobusowego)
- odtworzenie istniejących zjazdów
Droga gminna Nr 161023W (dz. 215, 148)
- prace pomiarowe
- ścięcie poboczy
- ewentualne frezowanie nawierzchni
- wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej
- wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego
- remonty cząstkowe istniejącej podbudowy
- lokalne uzupełnienia podbudowy
- odtworzenie istniejących zjazdów

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 10I – Programie funkcjonalno-użytkowym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) – 60 pkt
Okres gwarancji i rękojmi (G) – 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi gminnej Nr 161017W, na działce o nr 211 oraz części działki nr 106 w zakresie budowy skrzyżowania, obręb 0008 Gąski w miejscowości Gąski i na działce nr 12, obręb 0037 Prusy w miejscowości Prusy, gmina Warka, zgodnie z procedurami wymaganymi dla Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Prawa Budowlanego, Ustawy o drogach publicznych i aktów wykonawczych.
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej w Gaskach i Prusach, gm. Warka, w istniejącym pasie drogowym.
Przebudowa drogi realizowana będzie w systemie „zaprojektuj i wybuduj i składa się z dwóch części:
- sporządzenie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami do zrealizowania zadania inwestycyjnego,
- wykonanie robót budowlanych wraz z usługami i pracami towarzyszącymi niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia.

Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe zaprojektowanie i wybudowanie:

Parametry ogólne drogi:
Droga gminna Nr 161017W
- klasa drogi – L
- długość drogi – ok. 832 m
- szerokość jezdni – 5m
zakres robót budowlanych:
Droga gminna Nr 161017W
- prace pomiarowe
- ścięcie poboczy
- ewentualne frezowanie nawierzchni
- wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej
- wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego
- wykonanie skrzyżowania z drogą wewnętrzną
- remonty cząstkowe istniejącej podbudowy
- lokalne uzupełnienia podbudowy
- wymiana przepustu
- oznakowanie pionowe
- odtworzenie istniejących zjazdów (w tym z kostki betonowej)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 10J – Programie funkcjonalno-użytkowym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) – 60 pkt
Okres gwarancji i rękojmi (G) – 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową drogi wewnętrznej, na działce o nr 1017/2 obręb 0024 Michałów Parcele gm. Warka zgodnie z procedurami wymaganymi dla Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Prawa Budowlanego i aktów wykonawczych.
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi wewnętrznej w Michałowie Parcele w istniejącym pasie drogowym.
Przebudowa drogi realizowana będzie w systemie „zaprojektuj i wybuduj i składa się z dwóch części:
- sporządzenie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami do zrealizowania zadania inwestycyjnego,
- wykonanie robót budowlanych wraz z usługami i pracami towarzyszącymi niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia.
Zamawiający dopuszcza dzielenie projektowania i realizacji na etapy w ramach inwestycji.

Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe zaprojektowanie i wybudowanie:
Parametry ogólne drogi:
Droga wewnętrzna
- długość drogi – ok. 930 m
- szerokość jezdni 3,1m
droga wewnętrzna
- prace pomiarowe
- ewentualne frezowanie nawierzchni
- wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej na istniejącej podbudowie
- remonty cząstkowe istniejącej podbudowy
- wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego
- oznakowanie pionowe
- odtworzenie istniejących zjazdów

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 10K – Programie funkcjonalno-użytkowym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) – 60 pkt
Okres gwarancji i rękojmi (G) – 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie jakim zostały określone przez Zamawiającego i dotyczą:
1. 1. Zdolności technicznej lub zawodowej
W zakresie projektowania
dla części 3-6
1.1.1.A. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowo kosztorysowej w zakresie budowy lub/i przebudowy lub/i rozbudowy ulicy/ulic (w ramach jednego zlecenia) w terenie miejskim, o łącznej długości co najmniej 150 m.
dla części 7-11
1.1.1.B. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowo kosztorysowej w zakresie budowy lub/i przebudowy lub/i rozbudowy ulicy/ulic (w ramach jednego zlecenia), o łącznej długości co najmniej 600 m.
Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część winien udokumentować wykonanie minimum jedną usługę zgodnie z w/w warunkami dla zadania o najdłuższej wymaganej długości.


W zakresie robót budowlanych
dla części 1
1.1.1.C. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie / rozbudowie / przebudowie drogi/ulicy w ramach której wykonana była budowa lub rozbudowa sieci kanalizacji deszczowej, której wartość wynosiła co najmniej 300 000,00 zł brutto.
dla części 2 / części 3
1.1.1.D. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie lub modernizacji ulicy/ulic (w ramach jednego zlecenia) w terenie miejskim, których wartość wynosiła co najmniej 600 000,00 zł brutto każda (w ramach jednego zlecenia).
dla części 4
1.1.1.E. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie lub modernizacji ulicy/ulic (w ramach jednego zlecenia) w terenie miejskim, których wartość wynosiła co najmniej 300 000,00 zł brutto każda (w ramach jednego zlecenia).
dla części 5 / części 11
1.1.1.F. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie lub modernizacji ulicy/ulic/dróg (w ramach jednego zlecenia) w terenie miejskim, których wartość wynosiła co najmniej 200 000,00 zł brutto każda (w ramach jednego zlecenia).
dla części 6 / części 7 / części 8 / części 9/ części 10
1.1.1.G. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie lub modernizacji dróg (w ramach jednego zlecenia), których wartość wynosiła co najmniej 400 000,00 zł brutto każda (w ramach jednego zlecenia).
Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część winien udokumentować wykonanie minimum dwóch robót budowlanych zgodnie z w/w warunkami dla zadania o najwyższej wartości wykonanych robót.


1.1.2. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia:
Wymagane osoby to:
W zakresie projektowania:
- Projektant drogowy – posiadający następujące kwalifikacje: (dotyczy części 3-11)
• co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego (liczone od dnia uzyskania uprawnień) w projektowaniu drogowym,
• uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń,
• aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę,
• wykształcenie wyższe.

W zakresie robót budowlanych:
- Kierownik budowy – posiadający następujące kwalifikacje: (dotyczy części 1-11)
• co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót z zakresu budowy dróg oraz robót ziemnych, liczone od dnia uzyskania uprawnień.
• uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi
w branży drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
• aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę,
• wykształcenie wyższe.

- Kierownik robót sanitarnych – posiadający następujące kwalifikacje: (dotyczy części 1, 2, 6)
• co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, liczone od dnia uzyskania uprawnień.
• uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
• aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę,
• wykształcenie wyższe.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SWZ).
b) Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
a) Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (wg załącznika nr 4 do SWZ - Wykaz usług).
b) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wg załącznika nr 5 do SWZ - Wykaz robót budowlanych zrealizowanych przez Wykonawcę).
c) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika nr 6 do SWZ - Wykaz osób ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe w przypadku oferowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych (tj. dokumenty potwierdzające pracę urządzenia, wbudowania materiału na innym obiekcie co najmniej przez okres 2 lat oraz
potwierdzające równoważność (np. referencje, protokoły odbioru końcowego).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Dokumenty potwierdzające pracę urządzenia, wbudowania materiału na innym obiekcie co najmniej przez okres 2 lat oraz
potwierdzające równoważność (np. referencje, protokoły odbioru końcowego).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz oświadczenie, z którego wynika, które prace wykonają poszczególni Wykonawcy. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

I. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w n/w przypadkach:
1. Zmiana terminu realizacji umowy Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach:
1.1. Jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót,
1.2. Gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
1.3. Gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
1.4. Gdy możliwość prowadzenia prac zostanie wstrzymana ze względu na działania organów administracji, w szczególności budowlanych lub wojewódzkiego konserwatora zabytków, co może mieć miejsce w przypadku:
1.4.1. Przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.;
1.4.2. Odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień;
1.4.3. Konieczności uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy;
1.4.4. Konieczności zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich – w tym grup społecznych lub zawodowych nieartykułowanych lub niemożliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy;
1.5. Jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
1.6. Gdy wystąpią klęski żywiołowe np. pożar, powódź, trąba powietrzna itp. w miejscu prowadzenia robót lub w miejscu prowadzenia działalności przez Wykonawcę, pod warunkiem, że jest to działalność mająca wpływ na wykonanie umowy. Termin wykonania może być przesunięty o tyle dni, o ile trwała klęska żywiołowa lub usuwanie jej skutków wpływające na możliwość prowadzenia prac przez Wykonawcę;
1.7. W przypadku istnienia niezinwentaryzowanych podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów wymagających wstrzymania robót. Termin wykonania może być przesunięty o tyle dni, o ile konieczne było wstrzymanie robót ze względu na zbadanie, zabezpieczenie bądź usunięcie urządzeń, instalacji lub obiektów albo też zmianę sposobu wykonania umowy z uwagi na wystąpienie takich urządzeń, instalacji lub obiektów;
1.8. Działaniem osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron;
1.9. Termin wykonania może być przesunięty o tyle dni, o ile konieczne było wstrzymanie robót ze względu na okoliczności wymienione w niniejszym ustępie lub w ustępach następnych.
Dalsza część zapisów została zawarta w Załącznikach nr 3A i 3B - projektowane postanowienia umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_warka

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-31 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-29

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

Część 8 : Tak

Część 9 : Tak

Część 10 : Tak

Część 11 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Do negocjacji zostaną zaproszeni Wykonawcy, którzy zaoferują najniższe ceny
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję poj. pracowników lub ekipy do prac wykończeniowych - Sochaczew
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję poj. pracowników lub brygady do prac wykończeniowych. Prace na terenie Sochaczewa i okolic do 50km. W większości prace dotyczą budynków użyteczności publicznej i prywatnych. Termin rozpoczęcia prac do ustalenia. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI