Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Zaklików w miejscowościach Zaklików, Lipa,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Zaklików w miejscowościach Zaklików, Lipa, Łysaków Kolonia
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZaklików
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-07-30
  • ZamawiającyGmina Zaklików
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-08
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00401376
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Zaklików w miejscowościach Zaklików, Lipa, Łysaków Kolonia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zaklików

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409130

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zachodnia 15

1.5.2.) Miejscowość: Zaklików

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-470

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zaklikow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaklikow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Zaklików w miejscowościach Zaklików, Lipa, Łysaków Kolonia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89833ec4-8829-407d-ab94-3b09c760a843

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401376

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041700/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa i modernizacja drogi gminnej Nr 101410R Gielnia – Łysaków w m. Gielnia

1.1.6 Przebudowa drogi ul. Dworcowej II w Zaklikowie

1.1.7 Przebudowa drogi ul. Dworcowej w Lipie

1.1.8 Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Łysaków Kolonia na dz. nr ewid. 35, 48, 110, 50 i 199 ( PŁ)

1.1.49 Budowa drogi publicznej gminnej – połączenie ul. Krzywej z ul. Sandomierską w Zaklikowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zaklikow.ezamawiajacy.pl/pn/zaklikow/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
zakupowej: https://zaklikow.ezamawiajacy.pl
Zgłoszenie do postępowania w celu uzyskania dostępu do pełnych usług Platformy wymaga zalogowania Wykonawcy
do Systemu na subdomenie https://zaklikow.ezamawiajacy.pllub https://oneplace.marketplanet.pl.
Rejestracja Wykonawcy następuje automatycznie poprzez:
- podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym lub
- kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanych w formie elektronicznej przyjmuje się datę ich rejestracji na Platformie.
Dokumentacja prowadzonego postępowania zamieszczona na Platformie jest ogólnodostępna - każdy z Wykonawców może
zapoznać się i pobrać udostępnione dokumenty oraz zadać pytanie w postępowaniu bez konieczności założenia konta na Platformie.
Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie kwalifikowanego podpisu
elektronicznego:
 zainstalowaną bezpłatną wersję oprogramowania Oracle JAVA w wersji co najmniej 1.8.0_202 lub użycie JAVA w wersji
oprogramowania OpenJDK wydanej na licencji GPL.
 podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę;
 certyfikat kwalifikowany zainstalowany na komputerze, na którym Wykonawca będzie się logował do konta.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
na zadanie pn.: „Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Zaklików w miejscowościach Zaklików, Lipa, Łysaków Kolonia” prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IN.271.14.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia– „Budowa i przebudowa dróg w miejscowości Zaklików” i składa się z następujących zadań:
Zadanie nr 1: Budowa drogi gminnej połączenie ul. Krzywej z ul. Sandomierską w Zaklikowie
Zadanie obejmuje budowę drogi gminnej w zakresie:
1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe : odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych w terenie, zabezpieczenie linii kablowych rurami osłonowymi dwudzielnymi, likwidacja kolizji budowa studni telekomunikacyjnej , usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (do późniejszego wykorzystania)
2. Odwodnienie korpusu drogowego: dren dł. 85 m, kanały z rur strukturalnych z robotami towarzyszącymi, wykonanie wpustów ulicznych, wykonanie studni rewizyjnych, ułożenie ścieków z prefabrykowanych elementów betonowych, regulacja pionowa studni i zaworów
3. Podbudowa jezdni: mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem, podbudowa z kruszywa łamanego
4. Nawierzchnie i elementy ulic: Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno – asfaltowej, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego (zjazdy)
5. Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu: ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych, przymocowanie tarcz znaków z blachy ocynkowanej – folia odblaskowa II generacji, oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi.
6. Wykonanie umocnienia pobocza z kruszywa łamanego, inwentaryzacja powykonawcza
4.2.1.2 Zadanie nr 2: Przebudowa drogi ul. Dworcowa II w Zaklikowie. Zadanie obejmuje przebudowę drogi w zakresie branży drogowej oraz oświetlenia ulicznego w szczególności:
I: Przebudowa drogi:
1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych w terenie, zabezpieczenie linii kablowych rurami osłonowymi dwudzielnymi, karczowanie pni drzew, krzaków i poszycia wraz z wywiezieniem pozostałości, zdjęcie humusu
2. Odwodnienie korpusu drogowego: wykonanie części przelotowej przepustów drogowych rurowych jednootworowych na ławie z kruszywa łamanego, kanały z rur strukturalnych SN8 – DN200, wykonanie wpustów ulicznych fi 500, murki prefabrykowane, wykonanie studni rewizyjnych, ułożenie ścieków z prefabrykowanych elementów betonowych – korytka ściekowe, regulacja pionowa zaworów wodociągowych lub gazowych
3. Podbudowa jezdni: mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego ( jezdnia, zjazdy, droga dla pieszych)
4. Nawierzchnie i elementy ulic: wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno – asfaltowej grysowej, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej ( ściek, utwardzone pobocza, droga dla pieszych), ustawienie krawężników betonowych wraz z wykonaniem ław z oporem ( krawężniki wyniesione i zatopione)
5. Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu: ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych, przymocowanie tarcz znaków z blachy ocynkowanej – folia odblaskowa II generacji, oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi.
6. Wykonanie umocnienia pobocza z kruszywa łamanego, oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem dna i skarp wraz z transportem i utylizacją urobku, inwentaryzacja powykonawcza
II. Oświetlenie uliczne - Linia kablowa, wydzielona oświetlenia ulicznego
1. roboty przygotowawcze
- ręczne i mechaniczne kopanie rowów
- podsypki – warstwa piasku na dnie rowu kablowego
- ułożenie rur osłonowych
2. roboty instalacyjne i montażowe
- układanie kabli w rowach kablowych, pustakach lub kanałach zamkniętych
- wykopy pionowe pod fundamenty słupów
- układanie uziomów w rowach kablowych
- mechaniczne i ręczne zasypywanie rowów
- montaż skrzynek bezpiecznikowych we wnękach słupów
- montaż i stawianie słupów oświetleniowych
- montaż wysięgników rurowych i przywieszek z lin stalowych
- montaż opraw oświetlenia zewnętrznego
- montaż przewodów do opraw oświetleniowych
- podłączenie przewodów pod zaciski lub bolce
3. Roboty wykończeniowe i inne, badania i pomiary
- rozbiórka nawierzchni z kostki brukowej, nawierzchnie po robotach kablowych z kostki brukowej
- badania linii kablowej średniego napięcia, niskiego napięcia i sterowniczej
- badania i pomiary instalacji uziemiającej, piorunochronnej – instalacja odgromowa
- badania i pomiary instalacji skuteczności zerowania

4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zrównanie okresu gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 5,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały

4.3.6.) Waga: 33,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 2,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia– „Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych w miejscowościach Lipa, Kolonia Łysaków, Kolonia Łysaków - Gielnia” i składa się z następujących zadań:
Zadanie nr 1: Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Łysaków Kolonia – zadanie obejmuje przebudowę drogi wewnętrznej w miejscowości kol. Łysaków na dz. nr ewid. 35, 48, 110, 50, 199 w zakresie:
1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych, wycinka krzaków i poszycia wraz z wywiezieniem pozostałości, rozbiórka przepustów z rur betonowych, usunięcie warstwy ziemi urodzajnej ( humusu)
2. Elementy odwodnienia: ułożenie przepustów pod koroną drogi, montaż żelbetowego murka czołowego prostego,
3. Podbudowy: Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego
4. Nawierzchnie i elementy ulic: wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno – asfaltowej grysowej, wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno – asfaltowej, wykonanie umocnienia pobocza z kruszywa łamanego
5. oznakowanie i pozostałe roboty wykończeniowe i inne: ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych, przymocowanie do gotowych słupków tarcz znaków i tabliczek, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza
4.2.2.2 Zadanie nr 2: Przebudowa drogi gminnej nr 101410R Gielnia - Łysaków – zadanie obejmuje przebudowę drogi gminnej w ciągu Gielnia – Kol. Łysaków – Łysaków w zakresie:
1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych, wycinka krzaków i poszycia wraz z wywiezieniem pozostałości, frezowanie korekcyjne nawierzchni bitumicznej,
2. Podbudowy: wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne – poszerzenia jezdni, wykonanie i zagęszczenie warstwy piasku, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego (poszerzenia lokalne, mijanki), wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego, przyklejenie geosiatki na całej powierzchni jezdni, wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno – asfaltową
3. Nawierzchnie: wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno – asfaltowej grysowej, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego – warstwa ścieralna
4. Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu: ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych, przymocowanie tarcz znaków z blachy ocynkowanej – folia odblaskowa II generacji, oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi.
5. Roboty wykończeniowe i inne: oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem dna i skarp rowów, mechaniczne wykonanie nasypów wraz z formowaniem i zagęszczeniem nasypu – uzupełnienie korony pod wykonanie poboczy, wykonanie umocnienia pobocza z kruszywa łamanego
6. Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza
4.2.2.3 Zadanie nr 3: Przebudowa drogi ul. Dworcowa w m-ci Lipa – zadanie obejmuje pierwszy etap przebudowy drogi wewnętrznej ul. Dworcowej w m-ci Lipa w zakresie:
1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych, frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, rozbiórka istniejącej podbudowy z kruszywa łamanego, zabezpieczenie linii kablowych eN rurami osłonowymi, zabezpieczenie linii kablowych tp rurami osłonowymi dwudzielnymi, budowa linii kablowej tp wraz z przepięciem czynnej linii, wycinka drzew i karczowanie pni drzew wraz z wywiezieniem pozostałości, mechaniczne usunięcie ziemi urodzajnej (humusu)
2. Roboty ziemne: mechaniczne wykonanie nasypów wraz z formowaniem i zagęszczeniem nasypu
3. Podbudowy: Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne, stabilizacji podłoża cementem, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego
4. Nawierzchnie i elementy ulic: wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno – asfaltowej grysowej, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolor. 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej, ustawienie obrzeży betonowych
5. Roboty wykończeniowe i inne: wykonanie umocnienia pobocza z kruszywa łamanego, regulacja pionowa studni tp, zaworów wodociągowych lub gazowych w tym odkopanie wraz z wymianą skrzynek ulicznych na typ ciężki, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zrównanie okresu gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 5,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały

4.3.6.) Waga: 33,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 2,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: postępowaniu
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej
niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a) w zakresie części 1 zamówienia:
co najmniej dwa zamówienia, z których każde:
- polegało na budowie lub przebudowie drogi publicznej lub wewnętrznej i obejmowało swoim zakresem wykonanie nawierzchni drogi z masy mineralno – asfaltowej (betonu asfaltowego), budowę (rozbudowę) oświetlenia ulicznego, wykonanie elementów odwodnienia (studnie rewizyjne, kanały z rur strukturalnych) oraz elementy (ciągi piesze, zatoki, place) z kostki brukowej betonowej
- miało wartość nie mniejszą niż 500 000,00 zł brutto
Z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone;
b) w zakresie części 2 zamówienia:
co najmniej dwa zamówienia, z których każde:
- polegało na budowie1 lub przebudowie2 drogi publicznej lub wewnętrznej i obejmowało swoim zakresem wykonanie nawierzchni drogi z masy mineralno – asfaltowej (betonu asfaltowego) z elementami odwodnienia (studnie rewizyjne, kanały z rur strukturalnych oraz elementy (ciągi piesze, zatoki, place) z kostki brukowej betonowej
- miało wartość nie mniejszą niż 500 000,00 zł brutto każda
Z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone;
2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia
i skierują do jego realizacji:
a) w zakresie części 1 zamówienia:
 min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogo-wej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych, legity-mującą się minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym (3 lata od daty otrzymania uprawnień o wymaganej specjalności) i posiada-jącą doświadczenie w kierowaniu co najmniej 2 robotami budowla-nymi związanymi z budową lub przebudową dróg publicznych
 min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję Kierownika robót elektrycznych) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych, posiadającą doświadczenie w kierowaniu co najmniej 2 robotami budowlanymi związanymi z budową lub rozbudową linii oświetlenia ulicznego
b) w zakresie części 2 zamówienia:
 min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych, legitymującą się minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym (3 lata od daty otrzymania uprawnień o wymaganej specjalności) i posiadającą doświadczenie w kierowaniu co najmniej 2 robotami budowlanymi związanymi z budową lub przebudową dróg publicznych

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu:
a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689, ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z Załącznikiem Nr 10 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego odpowiednio w pkt. 6.1.4. ppkt. 1) lit a) lub lit b) SWZ,
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego odpowiednio w pkt. 6.1.4. ppkt. 2) lit a) lub lit b) SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:
1.1. w zakresie części 1 zamówienia: 25 000,00 PLN(słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych).
1.2. w zakresie części 2 zamówienia: 25 000,00 PLN(słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:
BSZK w Kraśniku o/Zaklików
numer konta:07 8717 1093 2012 1200 0101 0006
z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: IN.271.14.2024 - część ...” - z dopisaniem części, której wadium dotyczy .
4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotę wadium,
c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,
d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.
e) sądem właściwym do rozpatrywania ewentualnych sporów związanych z wadium jest sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ.
c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.4 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.4.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.
Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do
umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp.
2. Zamawiający przewiduje dodatkowo następujące okoliczności umożliwiające dokonanie zmian, o których mowa w art.
455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia:
1) Zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, w tym prawa miejscowego – zmiana umowy w
zakresie wprowadzenia skutków zmian przepisów.
2) Z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego
nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub
grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach – zmiana umowy w zakresie wprowadzenia skutków danego
zdarzenia losowego.
3) W przypadku zaistnienia sytuacji pozwalającej na obniżenie kosztów realizacji inwestycji, obniżenie kosztów utrzymania
lub poprawę warunków użytkowania przedmiotu umowy (np. zastosowanie alternatywnych rozwiązań technologicznych lub
materiałowych niewpływające negatywnie na realizację zamierzonego celu) – zmiana umowy w zakresie zastosowanych
rozwiązań projektowych (materiałów, technologii wykonania) zaakceptowanych przez projektanta oraz inspektora nadzoru
inwestorskiego wraz ze związaną z tym zmianą wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy o kwotę nieprzekraczającą 5%
wartości umowy;
4) W przypadku ograniczenia zakresu przedmiotu umowy, ale nie więcej niż o 10%, wynagrodzenia przysługującego
Wykonawcy, w przypadku, gdy w trakcie realizacji robót zostanie ujawniona sytuacja umożliwiająca rezygnację z części
robót objętych przedmiotem umowy, które nie są niezbędne do prawidłowej realizacji i funkcjonowania przedmiotu umowy, co zostanie potwierdzone przez projektanta oraz Inspektora nadzoru. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy
zostanie odpowiednio pomniejszone, na podstawie cen jednostkowych i czynników kalkulacyjnych określonych w
kosztorysie ofertowym Wykonawcy.
3. Strony w czasie realizacji niniejszej umowy dopuszczają możliwość zmiany wysokości maksymalnego wynagrodzenia
należnego Wykonawcy po uprzednim zawarciu pisemnego aneksu w przypadku:
1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT odnoszącej się do przedmiotu umowy, które nastąpiły pod
dniu wejścia w życie przepisów dokonujących zmiany stawki podatku VAT;
2) zmian zakresu wykonywanych robót wprowadzonych przez Zamawiającego (roboty dodatkowe, zamienne lub
uzupełniające);
3) zaistnienia sytuacji, o której mowa w § 8 ust. 1 pkt p) umowy
4. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy wchodzi w życie z dniem zawarcia pisemnego aneksu do umowy, nastąpi od daty
wprowadzenia zmiany w umowie i dotyczy wyłącznie niezrealizowanej części umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-30 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zaklikow.ezamawiajacy.pl/pn/zaklikow/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-30 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający informuje, iż zamówienie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Nr EdycjaEdycja8/2023/4407/PolskiLad.
2. Zamawiający na podstawie art. 310 ustawy Pzp wskazuje, że może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia w ramach ww. źródła finansowania, nie zostały mu przyznane.
3. Opis inwestycji wynikający z wniosku o dofinansowanie.
W ramach projektu zostaną wybudowane i przebudowane drogi w miejscowościach: Zaklików, Lipa i Łysaków Kolonia o łącznej długości ok. 2, 6 km o nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej lub kostki brukowej na podbudowie z kruszyw drogowych wraz z elementami odwodnienia, utwardzeniem poboczy, oznakowaniem i pozostałymi robotami towarzyszącymi koniecznymi do zrealizowania w celu uzyskania efektu osiągnięcia kompleksowego efektu związanego z poprawą stanu technicznego i bezpieczeństwa ruchu drogowego na założonych do realizacji odcinkach dróg. Realizacja projektu przyczyni się do lepszego skomunikowania miejscowości, podniesie poziom życia mieszkańców oraz spowoduje poprawę atrakcyjności miejscowości.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - ofertę można złożyć na jedną lub dwie części stanowiące przedmiot zmówienia.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje wymagań wskazanych w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp, jednakże z uwagi na fakt, iż przedmiot zamówienia dotyczy realizacji robót na działkach o zróżnicowanej formie zagospodarowania zaleca się dokonanie wizji lokalnej celem zapoznania się z istniejącym stanem zagospodarowania terenu, stanem technicznym istniejących obiektów oraz istniejącymi nasadzeniami drzew. Teren jest ogólnodostępny i możliwy do samodzielnego dokonania wizji lokalnej.
Zamawiający nie przewiduje rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą w walutach obcych.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie wymaga obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z informacjami, o których mowa w art. 230 ustawy Pzp.
Zamawiający nie stawia wymogu lub możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przygotowanie stropu pod wylewki- Krosno
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przygotowanie stropu pod wylewki, w którego skład wchodzi: ułożenie styropianu, maty, ułożenie podłogłówki wraz z podpięciem do instalacji grzewczej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI