Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Osielsko w 2018 r.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Osielsko w 2018 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOsielsko
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-02-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Osielsko
  • Data publikacji ogłoszenia2018-01-23
  • Numer ogłoszenia508764-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 508764-N-2018 z dnia 2018-01-23 r.

Gmina Osielsko: Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Osielsko w 2018 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Osielsko, krajowy numer identyfikacyjny 092350688, ul. Szosa Gdańska  55A , 86031   Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 324 18 00, e-mail zampub@osielsko.pl, faks 052 324 18 03.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.osielsko.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.bip.osielsko.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.osielsko.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urząd Gminy Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Osielsko w 2018 r.
Numer referencyjny: iiZP.271.B.2.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Osielsko w 2018 r. Zakres zamówienie: Część 1 Rozbudowa ul. Leśnej w Osielsku i Czarnówczynie od km 1+039,30 do km 2+384,20 tj. na odcinku od granicy z miastem Bydgoszcz do skrzyżowania z ul. Topolową. Zakres robót obejmuje wykonanie: - jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego, o szerokości 6,00 m - zjazdów o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, o szerokości i długości dostosowanej do istniejącej zabudowy - poboczy o szerokości 1,00 m - rowów - wycinka drzew - wykonanie systemowego odwodnienia liniowego - wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej, o szerokości 2,00 m i 1,50 m oraz dojść do posesji - wykonanie ścieżek rowerowych z betonu asfaltowego o szerokości 2,00 m - skrzyżowań z drogami poprzecznymi - montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu – balustrady U-11a i barier sprężystych - murka oporowego z betonowych elementów prefabrykowanych - zatok autobusowych o szerokości 3,00 m, o nawierzchni z kostki kamiennej - przepustów pod drogą gminną i pod zjazdami - przebudowy i zabezpieczenie infrastruktury ORANGE Polska S.A. - przestawianie istniejącego i budowa nowego oświetlenia Zastosować oprawy LED zgodne z załączoną SST. Słupy betonowe 2/4, 2/3, 2/2, 2/1, 1/1, 1/2, 1/3, 1/4, 1/5 zdemontować. W ich miejsce zamontować nowe słupy stalowe zgodnie z SST. - przebudowy sieci napowietrznych i kablowych SN 15 kV oraz nn 0,4 kV własności Enea Operator Sp. z o.o. - organizacja ruchu – oznakowanie pionowe i poziome - humusowanie i obsiew trawą - uwzględnić przy kalkulacji (nie uwzględniono w przedmiarze), - wykonanie nawierzchni drogi tymczasowej (technologicznej) na czas budowy z urobku z frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej, - sieć wodociągowa PE-HD Ø160 – 1 229,50 m, - sieć wodociągowa PE-HD Ø110 – 206,50 m, - sieć wodociągowa PE-HD Ø90 – 61,50 m, - przyłącze wodociągowe PE-HDØ32 – 11,00 m, szt. 1, - sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVCØ200 – 1365,50 m, - odgałęzienia sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVCØ160 – 416,50 m, szt. 52, - odgałęzienia sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVCØ200 – 44,5 m, szt. 5, - sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVCØ315 – 81,00 m, - przepompownia ścieków - szt. 1, - rurociąg tłoczny PE-HD Ø315 – 1 338,50 m, - rurociąg tłoczny PE-HD Ø110 –16,5m, - rurociąg tłoczny PE-HD Ø160 – 29,0 m, - rurociąg tłoczny PE-SDR Ø63 – 3,0 m, - punkt pomiarowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla branży wod-kan – załącznik nr 8 do SIWZ Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia budowy etapami. Całkowite zamknięcie dla ruchu jest dopuszczalne jedynie dla odcinka o długości około 200m od granicy z Bydgoszczą (km 2+384,20) do km około 2+200. Na pozostałym odcinku przez cały czas trwania robót należy zachować ruch pojazdów (minimum wahadłowy) z wykorzystaniem drogi technologicznej. Część 2 Budowa ścieżki rowerowej i oświetlenia na ul. Słonecznej w Żołędowie na odcinku ul. Kąty do Bydgoskiej oraz budowa ul. Kąty w Osielsku i Żołędowie do DK 5 oraz ul. Długiej do ul. Bocznej. 1) W zakresie budowy ul. Kąty w Osielsku i Żołędowie do DK 5 oraz ul. Długiej do ul. Bocznej do wykonania są: - jezdnia o nawierzchni z betonu asfaltowego, o szerokości 6,00 m -zjazdy o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, o szerokości i długości dostosowanej do istniejącej zabudowy - pobocza o szerokości 1,00 m - odwodnienia - wycinka drzew - chodnik z kostki brukowej betonowej, oraz dojść do posesji - ciąg pieszo - rowerowy z betonu asfaltowego o szerokości 2,5 m - skrzyżowania z drogami poprzecznymi - kanał technologiczny - nasadzenia zastępcze - zatok autobusowych o nawierzchni z kostki kamiennej (patrz rys. zamienny i SST) - przepustów pod drogą gminną i pod zjazdami - przebudowy i zabezpieczenie infrastruktury ORANGE Polska S.A. - budowa oświetlenia. Zastosować oprawy LED wyposażone w zasilacz przystosowany do redukcji mocy i strumienia światła (autonomiczne) np. Unistreet BGP214 – poziomy i czasy przyciemniania do uzgodnienia z inwestorem. - przebudowy sieci Enea Operator Sp. z o.o. - organizacja ruchu – oznakowanie pionowe i poziome - humusowanie i obsiew trawą 2) W zakresie budowy ścieżki rowerowej i oświetlenia na ul. Słonecznej w Żołędowie na odcinku ul. Kąty do Bydgoskiej do wykonania są: - skrzyżowania z drogami poprzecznymi- o nawierzchni z betonu asfaltowego, -zjazdy o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, o szerokości i długości dostosowanej do istniejącej zabudowy - odwodnienia - wycinka drzew - chodniki z kostki brukowej betonowej - ciąg pieszo - rowerowy z betonu asfaltowego o szerokości 2,5 m - kanał technologiczny - nasadzenia zastępcze - zatok autobusowych o nawierzchni z kostki kamiennej (patrz rys. zamienny i SST) - przepustów pod drogą gminną i pod zjazdami - przebudowy i zabezpieczenie infrastruktury ORANGE Polska S.A. - przestawianie istniejącego i budowa nowego oświetlenia. Zastosować oprawy LED wyposażone w zasilacz przystosowany do redukcji mocy i strumienia światła (autonomiczne) np. Unistreet BGP214 – poziomy i czasy przyciemniania do uzgodnienia z inwestorem. - przebudowy sieci Enea Operator Sp. z o.o. - organizacja ruchu – oznakowanie pionowe i poziome - humusowanie i obsiew trawą Dla odcinka ul. Słonecznej od km 0+550 do km 0+850 oraz ul. Kąty od km 0+800 do km 0+171,56 przekazanie placu budowy nastąpi w terminie do 29.06.2018 r. W roku 2018 przewiduje się płatność do kwoty brutto: Kąty - 1.300 000,00 zł, Słoneczna – 830 000,00 zł pozostałe wynagrodzenie za ul. Kąty płatne w roku 2019. Szczegółowy zakres robót określają: projekt budowlany, projekty wykonawcze i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233120-6
45231300-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,97
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 maksymalnie do 5% wartości zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-10-15
2018-11-15

II.9) Informacje dodatkowe: część 1 do 15.10.2018 r. część 2 do 15.11.2018 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1000 000 zł (słownie: jeden milion złotych). Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż PLN zostaną przeliczone wg średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli kursów NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej i zawodowej, jeżeli wykaże, że: a) wykonał (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - minimum 2 drogi publiczne o nawierzchni asfaltowej, klasy L lub wyższej wraz ze ścieżką rowerową o długości nie mniejszej niż 1 km oraz - minimum 1 sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości nie mniejszej niż 1 km w jednym zadaniu (dla części 1) b) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, legitymującymi się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone: - kierownik budowy – minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej - kierownik robót branży elektrycznej - minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w nieograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej - kierownika robót branży sanitarnej - minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w nieograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek ten należy spełnić łącznie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Załacznik nr 6 do SIWZ - wykaz osób
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 4) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; 7) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. O podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. Z 2016 r., poz. 716); 8) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2.Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Części VII ust. 1 pkt 1-7 SIWZ 3. W przypadku wykonawców składających wspólnie ofertę dokumenty, o których mowa w ust.1 składają wszyscy wykonawcy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – wzór załącznik nr 5 do SIWZ; 2) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór załącznik nr 6 do SIWZ; 3) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach nr 2 i 3 do SIWZ 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 Części VI SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Oprócz oświadczeń, o których mowa w pkt. 1 wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć m.in: 4.1. formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 4.2. pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną 4.3. zobowiązanie do udostępnienia zasobów podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca w toku postępowania na takie zasoby powołuje się (jeżeli dotyczy) 4.4. dokumenty, o których mowa w Cz. IV ust. 3 pkt. 3.10. SIWZ 4.5. dowód wniesienia wadium 5. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wykonawców składających wspólnie ofertę oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Uwaga! Załącznika nr 4 nie należy załączać do oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Ustala się wadium w wysokości: Część 1 – 146.000,00 zł Część 2 – 130.000,00 zł

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem niżej określonych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany: a) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na: 1) siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy, lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osoby trzecie (w szczególności wystąpienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych oraz warunków terenowych, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych obiektów budowlanych lub podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych); 2) siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takie, których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć; 3) wystąpienia niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót (szczegółowo określonych w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych), w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonych umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność – fakt ten musi być potwierdzony w dzienniku budowy przez inspektora nadzoru, 4) wykopaliska uniemożliwiające wykonanie robót w ustalonym terminie, 5) jakiekolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez Zamawiającego lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu Wykonawcy wprowadzonemu przez Zamawiającego, b)Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w formie aneksu, gdy wystąpią okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp, c)Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dotyczących podatku od towarów i usług, d)Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany osób reprezentujących którąkolwiek ze stron oraz personelu Zamawiającego i Wykonawcy wymienionych w § 10, e)Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia lub zmiany podwykonawców na zasadach określonych w § 11, jak również zmiany zakresu robót wykonywanych za pomocą tych podwykonawców, f)Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany dotyczącej nr konta bankowego i danych adresowych którejkolwiek ze stron, g)Zamawiający przewiduje możliwość dokonania innych zmian, które nie są istotne w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie wynikającym z pkt. 1 wymaga uprzedniego złożenia na piśmie prośby Wykonawcy wskazującej zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. 3. Jakiekolwiek zmiany niniejszej Umowy nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem pkt. 1 lit. b.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-02-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Rozbudowa ul. Leśnej w Osielsku i Czarnówczynie od km 1+039,30 do km 2+384,20 tj. na odcinku od granicy z miastem Bydgoszcz do skrzyżowania z ul. Topolową.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje wykonanie: - jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego, o szerokości 6,00 m - zjazdów o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, o szerokości i długości dostosowanej do istniejącej zabudowy - poboczy o szerokości 1,00 m - rowów - wycinka drzew - wykonanie systemowego odwodnienia liniowego - wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej, o szerokości 2,00 m i 1,50 m oraz dojść do posesji - wykonanie ścieżek rowerowych z betonu asfaltowego o szerokości 2,00 m - skrzyżowań z drogami poprzecznymi - montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu – balustrady U-11a i barier sprężystych - murka oporowego z betonowych elementów prefabrykowanych - zatok autobusowych o szerokości 3,00 m, o nawierzchni z kostki kamiennej - przepustów pod drogą gminną i pod zjazdami - przebudowy i zabezpieczenie infrastruktury ORANGE Polska S.A. - przestawianie istniejącego i budowa nowego oświetlenia Zastosować oprawy LED zgodne z załączoną SST. Słupy betonowe 2/4, 2/3, 2/2, 2/1, 1/1, 1/2, 1/3, 1/4, 1/5 zdemontować. W ich miejsce zamontować nowe słupy stalowe zgodnie z SST. - przebudowy sieci napowietrznych i kablowych SN 15 kV oraz nn 0,4 kV własności Enea Operator Sp. z o.o. - organizacja ruchu – oznakowanie pionowe i poziome - humusowanie i obsiew trawą - uwzględnić przy kalkulacji (nie uwzględniono w przedmiarze), - wykonanie nawierzchni drogi tymczasowej (technologicznej) na czas budowy z urobku z frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej, - sieć wodociągowa PE-HD Ø160 – 1 229,50 m, - sieć wodociągowa PE-HD Ø110 – 206,50 m, - sieć wodociągowa PE-HD Ø90 – 61,50 m, - przyłącze wodociągowe PE-HDØ32 – 11,00 m, szt. 1, - sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVCØ200 – 1365,50 m, - odgałęzienia sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVCØ160 – 416,50 m, szt. 52, - odgałęzienia sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVCØ200 – 44,5 m, szt. 5, - sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVCØ315 – 81,00 m, - przepompownia ścieków - szt. 1, - rurociąg tłoczny PE-HD Ø315 – 1 338,50 m, - rurociąg tłoczny PE-HD Ø110 –16,5m, - rurociąg tłoczny PE-HD Ø160 – 29,0 m, - rurociąg tłoczny PE-SDR Ø63 – 3,0 m, - punkt pomiarowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla branży wod-kan – załącznik nr 8 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233120-6, 45231300-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Budowa ścieżki rowerowej i oświetlenia na ul. Słonecznej w Żołędowie na odcinku ul. Kąty do Bydgoskiej oraz budowa ul. Kąty w Osielsku i Żołędowie do DK 5 oraz ul. Długiej do ul. Bocznej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) W zakresie budowy ul. Kąty w Osielsku i Żołędowie do DK 5 oraz ul. Długiej do ul. Bocznej do wykonania są: - jezdnia o nawierzchni z betonu asfaltowego, o szerokości 6,00 m -zjazdy o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, o szerokości i długości dostosowanej do istniejącej zabudowy - pobocza o szerokości 1,00 m - odwodnienia - wycinka drzew - chodnik z kostki brukowej betonowej, oraz dojść do posesji - ciąg pieszo - rowerowy z betonu asfaltowego o szerokości 2,5 m - skrzyżowania z drogami poprzecznymi - kanał technologiczny - nasadzenia zastępcze - zatok autobusowych o nawierzchni z kostki kamiennej (patrz rys. zamienny i SST) - przepustów pod drogą gminną i pod zjazdami - przebudowy i zabezpieczenie infrastruktury ORANGE Polska S.A. - budowa oświetlenia. Zastosować oprawy LED wyposażone w zasilacz przystosowany do redukcji mocy i strumienia światła (autonomiczne) np. Unistreet BGP214 – poziomy i czasy przyciemniania do uzgodnienia z inwestorem. - przebudowy sieci Enea Operator Sp. z o.o. - organizacja ruchu – oznakowanie pionowe i poziome - humusowanie i obsiew trawą 2) W zakresie budowy ścieżki rowerowej i oświetlenia na ul. Słonecznej w Żołędowie na odcinku ul. Kąty do Bydgoskiej do wykonania są: - skrzyżowania z drogami poprzecznymi- o nawierzchni z betonu asfaltowego, -zjazdy o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, o szerokości i długości dostosowanej do istniejącej zabudowy - odwodnienia - wycinka drzew - chodniki z kostki brukowej betonowej - ciąg pieszo - rowerowy z betonu asfaltowego o szerokości 2,5 m - kanał technologiczny - nasadzenia zastępcze - zatok autobusowych o nawierzchni z kostki kamiennej (patrz rys. zamienny i SST) - przepustów pod drogą gminną i pod zjazdami - przebudowy i zabezpieczenie infrastruktury ORANGE Polska S.A. - przestawianie istniejącego i budowa nowego oświetlenia. Zastosować oprawy LED wyposażone w zasilacz przystosowany do redukcji mocy i strumienia światła (autonomiczne) np. Unistreet BGP214 – poziomy i czasy przyciemniania do uzgodnienia z inwestorem. - przebudowy sieci Enea Operator Sp. z o.o. - organizacja ruchu – oznakowanie pionowe i poziome - humusowanie i obsiew trawą
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233120-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Osielsko: Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Niemcz, gmina Osielsko.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „Budowa sieci kanalizacyjnej w ciągu drogi krajowej nr 41 w km 19+750 w m. Rudziczka ”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa drogi na dz. nr 332/2, 705, 719, 706, obręb Wilków
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI