Część nr: |
1 |
Nazwa: |
A. Przebudowa dróg o nawierzchni bitumicznej Księginice - Warżyna |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej łączącej miejscowości Księginice i Warżyna. Przebudowa obejmuje roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni, roboty ziemne, wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogowej - nowe warstwy bitumiczne oraz roboty porządkowe. Przedmiotowy odcinek drogi powiatowej stanowi dojazd do miejscowości Warzyna, a tym samym do rzeki Odra (wały przeciwpowodziowe i śluza). Droga na przedmiotowym odcinku biegnie przez teren zabudowany miejscowości Księginice i miejscowości Warżyna. Droga posiada nawierzchnię bitumiczną. Na początkowym odcinku droga posiada chodnik lewostronny z kostki betonowej. Nawierzchnia drogi jest w złym stanie technicznym, liczne spękania oraz nierówności. Brak skutecznego odprowadzenia wód deszczowych wzdłuż istniejącego krawężnika (wymagana korekta spadków podłużnych i poprzecznych nawierzchni) przyczynia się do dalszej degradacji drogi. W pasie drogowym zlokalizowane s ą sieci: telekomunikacyjna, oraz wodociągowa. Przyjęto przebudowę drogi na odcinku 351,5+1130 = 1481,5m. 2. Zakres robót obejmuje następujące prace w zakresie branży drogowej: a) roboty ziemne i rozbiórkowe - rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej, frezowanie w miejscach włączeń do istniejącej nawierzchni, profilowanie istniejącej podbudowy drogi; b) ułożenie warstwy wiążącej - profilującej z betonu asfaltowego grubości 4cm; c) ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 3cm; d) wykonanie poboczy z kruszywa kamiennego 0/31,5mm grubości 10cm; e) utwardzenie zjazdów indywidualnych na posesje kruszywem kamiennym 0/31,5mm, stabilizowanym mechanicznie, grubości 20 cm; f) przełożenie (wyrównanie i dostosowanie wysokościowe) nawierzchni z kostki granitowej nad przepustem w ciągu przebudowywanej jezdni; g) przełożenie nawierzchni wjazdów indywidualnych z dostosowaniem wysokościowym; h) roboty wykończeniowe (regulacje itp.). 3. Konstrukcja projektowanej jezdni: Warstwa nawierzchni Grubość warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 3 cm warstwa wiążąca - profilująca z betonu asfaltowego 4 cm RAZEM 7 cm a) Dla przebudowywanej drogi przyjęto szerokość jezdni: - 4,0m na całej długości. b) Dla drogi założono przekrój daszkowy i jednostronny (zgodnie z planem sytuacyjnym), o spadku poprzecznym obustronnym – 2%. c) Wzdłuż przebudowywanej drogi, na odcinku z chodnikiem jednostronnym przewidziano wykonanie pobocza szerokości 0,50m, utwardzonego kruszywem kamiennym 0/31,5mm, o grubości 10cm. d) W miejscach istniejących zjazdów indywidualnych należ y wykonać utwardzenie zjazdu kruszywem kamiennym 0/31,5mm, na grubości 20cm. e) System odwodnienia remontowanej drogi pozostaje bez zmian. Wody deszczowe odprowadzane są za pomocą systemu spadków poprzecznych i podłużnych oraz poprzez istniejące wpusty drogowe do rowów przydrożnych. f) Elementy istniejącej infrastruktury (skrzynki zaworów, hydranty itp.) znajdujące się w drodze, należy wyregulować do poziomu przebudowywanej jezdni. 4. Charakterystyka ekologiczna i warunki korzystania ze środowiska a) realizacja projektowanej inwestycji nie spowoduje, w stosunku do stanu istniejącego pogorszenia jej wpływu na: - środowisko przyrodnicze - zdrowie ludzi - obiekty sąsiednie - wody powierzchniowe i podziemne b) nie przewiduje się, w stosunku do stanu istniejącego zwiększenia: - emisji hałasu - promieniowania - zakłóceń elektromagnetycznych c) roboty drogowe nawierzchniowe nie zmieniają charakteru drogi powiatowej, nie mają wpływu na zmianę natężenia ruchu drogowego, a mają na celu usprawnienie ruchu, dzięki czemu mogą zmniejszać poziom hałasu i spalin na skutek większej płynności jazdy; d) Przedsięwzięcie wpływa pozytywnie na środowisko, a w trakcie prowadzenia robót nie wystąpią przyczyny mające szkodliwy wpływ na środowisko (ani na atmosferę, ani na glebę, ani na roślinność, ani na wody gruntowe). Ewentualny hałas przy robotach drogowych nie będzie przekraczał natężenia dopuszczalnego dla otoczenia i będzie krótkotrwały. 5. Organizacja ruchu tymczasowego Prowadzenie robót wymagało będzie wprowadzenia czasowych wygrodzeń oraz zajęcia pasa drogowego, zależnie od przyjętej przez Wykonawcę technologii robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45233120-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
B. Droga dojazdowa do gruntów rolnych – Brzezinka Średzka, gmina Miękinia |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych – ulicy Jesionowej i ulicy Dębowej w miejscowości Brzezinka Średzka, gmina Miękinia (dz. nr 221, 212/2, 215 obręb Brzezinka Średzka, gmina Miękinia). Przebudowa obejmuje roboty przygotowawcze, rozbiórkowe istniejącej nawierzchni, podbudowę, wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogowej, roboty uzupełniające i wykończeniowe oraz organizacja ruchu. ULICA JESIONOWA Przedmiotowy odcinek drogi zlokalizowany jest na działce nr 221, obręb Brzezinka Średzka, gm. Miękinia. Zakres zamówienia obejmuje od istniejącej nawierzchni bitumicznej do km 0+278,40. Obecnie droga posiada nawierzchnię gruntową wzmocnioną kruszywem łamanym o szerokości od 3,5 m do 4,00 m. Stan nawierzchni bardzo zły ze znacznymi ubytkami, brak należnych spadków poprzecznych i podłużnych. Droga posiada dwa załamania w planie o nie normatywnych parametrach. Droga nie posiada ciągów pieszych, na całych długościach przekrój drogowy. W pasie drogowym zlokalizowana jest sieć eANN, w110. Droga posiada dwa załamania w planie o nie normatywnych parametrach. Droga nie posiada ciągów pieszych, na całych długościach przekrój drogowy W pasie drogowym zlokalizowana jest sieć eANN, w110. Obiekty objęte zamówieniem zlokalizowane są poza strefą ochrony konserwatorskiej i poza terenem szkód górniczych. Za początek inwestycji (0+000,00) przyjęto przy krawędzi istniejącej nawierzchni bitumicznej. Trasa w planie przedstawia się następująco: prosta o L = 29,57 m, tuk poziomy o R = 130,00(L), prosta o L = 83,69 m, łuk poziomy o R = 250,00(Ł), prosta o L = 67,46. Szerokość jezdni 4,00 m + poszerzenia na długości łuku pionowego, pobocze o szerokości 1,00 m - na szerokości 0,5 m wzmocnione tłuczniem o grubości 10 cm, z wjazdami do wszystkich posesji -szerokość wjazdów 4,00 m. skosy 1:1. Jezdnia: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11Ś50/70, grubości 5 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego o grubości 10 cm, - podbudowa pomocnicza stabilizacja cementem o grubości 35 cmf Pobocza: - wzmocnienie tłuczniem o grubości 10 cm, (szerokości 0,5 m), - warstwa z betonu asfaltowego AC11Ś50/70, o grubości 5 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego o grubości 15 cm, Spadek poprzeczny jezdni - jednostronny o i = 2%. Spadek poprzeczny poboczy i = 4%. Projektowana niweleta zaprojektowana tak by w maksymalnym stopniu dostosować ja do istniejących wjazdów na przyległe posesje. Przekrój podłużny przedmiotowego odcinka trasy przedstawia się następująco: 0+000,00 - 0+026,00 i = 1,23%, 0+026,00- 0+116,00 i = 0,17%, 0+116,00 - 0+200,00 i = 0,69%. 0+200,00-0+278,40 i = 0,91%. ODPROWADZENIE WÓD POWIERZCHNIOWYCH: Ulica nie posiada kanalizacji deszczowej. Ze względu na małą powierzchnię jezdni, przyjęto powierzchniowe odprowadzenie wody opadowej poprzez spadki poprzeczne na teren po lewej stronie drogi znajdujący się w pasie drogowym. ROBOTY ZIEMNE: Bilans robót ziemnych stosownie do tabeli robót ziemnych przedstawia się następująco: - wykop całkowity 657,39 m3, - nasyp całkowity 25,88 m3. - Do odwiezienia 631,51 m3 Odległość transportu ziemi przyjęto 5 km. Kat. Gruntu HI. ZESTAWIENIE POWIERZCHNI: DROGA NR” 1: ■ Powierzchnia warstwy ścieralnej ■ Powierzchnia podbudowy z kruszywa łamanego ■ Powierzchnia podbudowy - stabilizacja « Utwardzenie poboczy ■ Zjazdy WPŁYW OBIEKTU NA ŚRODOWISKO. Obiekt nie stwarza negatywnego wpływu na środowisko, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego eliminuje zapylenie powstające podczas ruchu pojazdów oraz hałas powstający na istniejących nierównościach drogi.. A/. Ochrona przed hałasem i wibracją - zagrożenie nie występuje. B/. Ochrona wód i powierzchniowych otworów geologicznych - nie będą występowały zagrożenia zanieczyszczenia wód podziemnych z przyczyn j.w. Z uwagi na nizinny charakter nie zachodzi możliwość erozyjnego oddziaływania spływu wód opadowych. W sąsiedztwie nie występują ujęcia wody pitnej. C/.Ochrona powietrza - zagrożenie nie występuje.. D/. Ochrona przyrody, krajobrazu, gruntów leśnych i rolnych: Nie występuje. E/. Ochrona środowiska kulturowego: Nie występuje. F/ Zagospodarowanie terenów zielonych: Nie dotyczy. ULICA DĘBOWA Przedmiotowy odcinek drogi zlokalizowany jest na działce nr 215, obręb Brzezinka Średzka, gm. Miękinia. Początek opracowania od istniejącej nawierzchni bitumicznej do km. 0+202,55. Przedmiotowa inwestycja obejmuje nawierzchnię gruntową wzmocnioną kruszywem łamanym o szerokości od 3,50 m dO 4,00 m. Stan nawierzchni bardzo zły, znaczne ubytki w nawierzchni, brak należytych spadków poprzecznych i podłużnych. Droga posiada dwa załamania w planie o nie normatywnych parametrach. Odcinek w nasypie, częściowo nie posiada ciągów pieszych, na całych długościach przekrój drogowy W pasie drogowym zlokalizowana jest sieć eANN, w110. Obiekty zlokalizowane są poza strefą ochrony konserwatorskiej i poza terenem szkód górniczych. PLAN SYTUACYJNY: Początek inwestycji (0+000,00) przy projektowanej prawej krawędzi jezdni ulicy Jesionowej. Trasa w planie przedstawia się następująco: prosta o L = 63,95 m, łuk poziomy o R = 200,00(P), prosta o L = 27,01 m, łuk poziomy o R = 80,00(P), prosta oL = 13,73. Szerokość jezdni 4,00 m + poszerzenia na długości łuku pionowego. Pobocza o szerokości 1,00 m - na szerokości 0,5 m wzmocnione tłuczniem o grubości 1.0 cm, wjazdy do wszystkich posesji. Szerokość wjazdów 4,00 m. skosy Konstrukcja jezdni: Jezdnia - ścieralna z betonu asfaltowego AC11Ś50/70, grubości 5 cm, - budowa zasadnicza z kruszywa łamanego o grubości 10 cm, - podbudowa pomocnicza stabilizacja cementem o grubości 35 cm, Pobocza: - wzmocnienie tłuczniem o grubości W cm, (szerokości 0,5 m), Zjazdy: - warstwa z betonu asfaltowego AC11Ś50/70, o grubości 5 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego o grubości 15 cm, Spadek poprzeczny jezdni - jednostronny o i = 2%. Spadek poprzeczny poboczy i = 4%. Przekrój podłużny przedmiotowego odcinka trasy przedstawia się następująco: 0+000,00 - 0+053,00 i = 0,96%, 0+053,00 - 0+095,00 i = 0,29%, 0+095,00 - 0+202,55 i = 0,57%. ODPROWADZENIE WÓD POWIERZCHNIOWYCH: Ulica nie posiada kanalizacji deszczowej Ze względu na małą powierzchnię jezdni przewidziano powierzchniowe odprowadzenie wody opadowej poprzez spadki poprzeczne na teren po lewej stronie drogi znajdujący się w pasie drogowym. ROBOTY ZIEMNE: Bilans robót ziemnych stosownie do tabeli robót ziemnych przedstawia się następująco: - wykop całkowity 478 18 m3, - nasyp całkowity 80,97 m3. - Do odwiezienia 397,21 m3 Odległość transportu ziemi przyjęto 5 km. Kat. Gruntu UL ZESTAWIENIE POWIERZCHNI: DROGA NR” 1: ■ Powierzchnia warstwy ścieralnej 846,20 m2, ■ Powierzchnia podbudowy z kruszywa łamanego 860,71 m2 • Powierzchnia podbudowy - stabilizacja 891,22 m2, ■ Utwardzenie poboczy 189.05 m2 ■ Zjazdy 52,75 m2 WPŁYW OBIEKTU NA ŚRODOWISKO. Obiekt nie stwarza negatywnego wpływu na środowisko, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego eliminuje zapylenie powstające podczas ruchu pojazdów oraz hałas powstający na istniejących nierównościach drogi.. A/. Ochrona przed hałasem i wibracją - zagrożenie nie występuje. B/. Ochrona wód i powierzchniowych otworów geologicznych - nie będą występowały zagrożenia zanieczyszczenia wód podziemnych z przyczyn j.w. Z uwagi na nizinny charakter nie zachodzi możliwość erozyjnego oddziaływania spływu wód opadowych. W sąsiedztwie nie występują ujęcia wody pitnej. C/.Ochrona powietrza - zagrożenie nie występuje D/. Ochrona przyrody, krajobrazu, gruntów leśnych i rolnych: Nie występuje. E/. Ochrona środowiska kulturowego: Nie występuje. F/. Zagospodarowanie terenów zielonych: Nie dotyczy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45233120-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
C. Budowa drogi gminnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą (teletechnika i oświetlenie uliczne) w strefie aktywności gospodarczej Kadłub – Źródła |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia stanowi budowa drogi gminnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w strefie aktywności gospodarczej Kadłub - Źródła, Gmina Miękinia. Przedmiot zamówienia dotyczy robót w branży drogowej, teletechnicznej oraz elektrycznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą t.j. oświetleniem drogowym kanalizacją teletechniczną oraz z przebudową linii średniego napięcia w zakresie umożliwiającym zrealizowanie niniejszej inwestycji. Teren inwestycji położony jest w zachodniej części gminy Miękinia, pomiędzy miejscowościami Kadłub i Źródła. Przedmiotowa droga gminna to droga łącząca drogę krajową nr 94 relacji Wrocław - Zielona Góra (włączenie do drogi krajowej nr 94 stanowi odrębne zamówienie) z terenami strefy aktywności gospodarczej Kadłub - Źródła. Droga przebiegać będzie częściowo śladem istniejącej drogi o nawierzchni gruntowej oraz częściowo korytarzem wydzielonym poprzez podział gruntów. Istniejąca droga gruntowa posiada nawierzchnie ziemną, utwardzoną lokalnie kruszywem, gruzem budowlanym, ponadto na odcinku ok 600m posiada nawierzchnię utwardzoną drogowymi płytami betonowymi. Odcinek drogi powiatowej nr 2056D objęty niniejszą inwestycją posiada nawierzchnię bitumiczną, szerokości 5,Om z poboczami ziemnymi. Wzdłuż drogi biegną rowy otwarte, obustronne, porośnięte trawami. W bezpośrednim sąsiedztwie przedmiotowego przedsięwzięcia nie są położone tereny lub obiekty będące pod ochrona prawną w myśl przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody (Dz. U. z 2015, poz. 1651). Przedmiotowej inwestycja ma na celu skomunikowanie terenów strefy aktywności gospodarczej z drogą krajową nr 94. Zakres budowy przedmiotowej drogi obejmuje odcinek długości ~2,850km. Początek budowy przyjęto w miejscu włączenia do projektowanego skrzyżowania z drogą krajową nr 94, na granicy pasa drogowego. Koniec budowy w miejscu włączenia do istniejącej drogi gminnej, położonej po północnej stronie strefy gospodarczej. Przyjęte rozwiązania są zgodne z przyjętym Miejscowym Planem Zagospodarowania terenu. Budowa drogi gminnej: • długość projektowanej drogi - ok. 2,8 km • klasa projektowanej drogi gminnej - L • prędkość proj ektowa - Vp=5 Okm/h • droga jednojezdniowa, dwupasowa (2*3,Om) • pobocza utwardzone - 2 * 1,0m • pochylenie poprzeczne jezdni - daszkowe 2% • łuki wyokrągląjące załomy niwelety - wklęsłe R=1000m, 2000m, 4000m, - wypukłe R=1000m, 2000m; • maks, pochylenie niwelety - 5,40%; min. pochylenie niwelety - 0,20% • odwodnienie projektowanej drogi - powierzchniowe, za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych z odprowadzeniem wód deszczowych do rowów przydrożnych (1 lub 2 stronnych). Pzyjęto drogę o nawierzchni bitumicznej dla kategorii ruchu KR3. Układ warstw nawierzchni jezdni projektowanej drogi gminnej: Warstwa nawierzchni Grubość warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 5 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 6 cm warstwa podbudowy z betonu asfaltowego 7 cm podbudowa z kruszywa kamiennego, łamanego, 0/31,5mm, stabilizowanego mechanicznie, 20 cm wzmocnienie podłoża, stabilizacja cementem o Rm = 2,5 do 5,0MPa 25 cm RAZEM 63 cm Początek budowy planowanej drogi gminnej przyjęto w miejscu włączenia do drogi krajowej DK94 w miejscowości Źródła (projekt skrzyżowania z drogą krajową stanowi przedmiot odrębnego opracowania). Koniec przedmiotowej drogi przyjęto w miejscu włączenia do drogi gminnej zlokalizowanej w miejscowości Kadłub. W ciągu projektowanej drogi zlokalizowane jest także skrzyżowanie z droga powiatową nr 2056D. W rejonie włączenia do DK94, t.j. od km 0+013,22 do km 0+100,00, przyjęto dla drogi przekrój uliczny o zmiennej szerokości jezdni od 34,50m do 6,00m. Na tym odcinku nawierzchnia drogi zamknięta jest krawężnikiem kamiennym 20x30 cm z oporem. Wzdłuż krawężników kamiennych przewidziano ułożenie ścieku 1- rzędowego z kostki betonowej 16xl6xl4cm, na ławie betonowej (Cl2/15). Na odcinku od km 0+100,00 do km 1+867,55 przyjęto przekrój drogowy, o szerokości jezdni 6,00m (2x3,OOm). Dla łuków wymagających poszerzenia zastosowano poszerzenie symetryczne po obu stronach krawędzi drogi dla każdego pasa ruchu. Wzdłuż drogi przewidziano pobocza obustronne, utwardzone kruszywem kamiennym 0/31,5mm gr.lOcm, szerokości l,00m. Wzdłuż krawędzi pobocza lewostronnego przewidziano pas zieleni niskiej, szerokości 1,00m, przeznaczony dla usytuowania mediów. Przyjęte rozwiązania w rejonie skrzyżowania z drogą powiatową nr 2056D od km 1+867,55 do km 1+970,77 opisano w punkcie 5.2. Dla odcinka od km 1+970,77 do końca opracowania t.j. do km 2+851,40 przyjęto przekrój drogowy, o szerokości jezdni 6,OOm (2x3,OOm). Wzdłuż krawędzi drogi przyjęto pobocza utwardzone kruszywem kamiennym 0/31,5mm, gr. lOcm szerokości l,00m. Dla dróg bocznych, w rejonie włączenia do przedmiotowej drogi, przyjęto przekrój drogowy o szerokości jezdni pokazanej na części graficznej. Zastosowano konstrukcję nawierzchni jak dla drogi głównej. Rondo - skrzyżowanie z drogą powiatową nr 2056D W miejscu skrzyżowania przedmiotowej drogi gminnej z drogą powiatową nr 2056D, ze względu na sytuację terenową oraz ze względów bezpieczeństwa (uspokojenie ruchu), przewidziano wykonanie „małego ronda” jednopasowego z wyspą środkową nieprzejezdną. Parametry małego ronda: - średnica wyspy środkowej - Dw = 20,Om; - średnica zewnętrzna jezdni ronda - Dz = 35,Om; - szerokość jezdni ronda - 5,OOm; szerokość pierścienia - 2,50m; - pochylenie poprzeczne jezdni ronda - 2%; - pochylenie poprzeczne pierścienia - 4%; - kąt skrzyżowania dróg - 51,62°; - szerokość jezdni wlotów - 3,50m; - szerokość jezdni zjazdów z ronda - 4,OOm; - wyspy dzielące - trójkątne - dł. 15,Om; - promienie wyokrąglające łuki na wlotach - R=12,0m; - promienie wyokrąglające łuki na zjazdach z ronda - R=14,0m. Parametry dróg krzyżujących się na rondzie; I. Droga gminna: • klasa projektowanej drogi gminnej - L • prędkość projektowa - Vp=50km/h • droga jednojezdniowa, dwupasowa • szerokość projektowana - 6,OOm (2*3,OOm) • pobocza utwardzone - 2 * 1,0m • pochylenie poprzeczne jezdni - daszkowe 2% II. Droga powiatowa 20561): • klasa drogi powiatowej - Z • prędkość projektowa - Vp=50km/h • droga jednojezdniowa, dwupasowa • szerokość istniejąca - 5,00m (2*2,50m) • szerokość projektowana w rejonie ronda - 6,00m (2*3,00m) • pobocza utwardzone - 2* 1,0m • pochylenie poprzeczne jezdni - daszkowe 2% Dla jezdni ronda (szerokości 5,Om) przyjęto układ warstw konstrukcyjnych jak dla całej drogi. Spadek poprzeczny jezdni - 2% na zewnątrz ronda. Układ warstw nawierzchni jezdni ronda: Warstwa nawierzchni Grubość warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 5 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 6 cm warstwa podbudowy z betonu asfaltowego 7 cm podbudowa z kruszywa kamiennego, łamanego, 0/31,5mm, stabilizowanego mechanicznie, 20 cm wzmocnienie podłoża, stabilizacja cementem o Rm = 2,5 do 5,0MPa 25 cm RAZEM 63 cm Dla pierścienia okalającego wyspę środkową (szer.2,50m) przyjęto następujący układ warstw konstrukcyjnych: Warstwa nawierzchni Grubość warstwa ścieralna - kostka kamienna 17/19cm 18 cm podsypka cementowo-piaskowa 1:4 3 cm podbudowa z betonu cementowego Cl6/20 20 cm wzmocnienie istn. podłoża - stabilizacja cementem o Rm = 2,5 do 5,0MPa 25 cm RAZEM 66 cm Na wlotach zastosowano wyspy dzielące trójkątne, długości 15,Om, obramowane krawężnikiem kamiennym 20x30cm, wysokim (światło 12cm), układanym na ławie betonowej (Cl2/15) grubości lOcm, z oporem. Zaokrąglenia narożników wysp lukiem o promieniu R=l,0m oraz R=0,5m. Szerokość jezdni wlotu na rondo - 3,50m, szerokość jezdni zjazdu z ronda - 4,00m. Pochylenie poprzeczne jednostronne 2% (szczegóły wg części graficznej). Ze względu na geometrię skrzyżowania - kąt 51,62°, dla ostrych kątów skrzyżowania przyjęto dodatkowe zabrukowanie kostką kamienną 17/19cm, strefy wyznaczonej przez wpisanie luku o promieniu R=12,0m pomiędzy wlotami. Wzdłuż krawędzi zewnętrznych ronda oraz wlotów przyjęto wykonanie poboczy utwardzonych kruszywem kamiennym 0/31,5mm, szerokości l,0m. Wnętrze wyspy środkowej oraz wysp trójkątnych należy uporządkować oraz przykryć warstwą humusu gr.min. 1 Ocm wraz z obsianiem mieszankami traw. Odwodnienie dróg Odwodnienie drogi realizowane będzie poprzez system rowów przydrożnych jedno lub obustronnych. Wody deszczowe odprowadzane będą do istniejących rowów melioracyjnych znajdujących się w obszarze objętym opracowaniem. Przyjęto rowy otwarte o nachyleniu skarp 1:1,5, umocnionych poprzez humusowanie gr.lOcm wraz z obsianiem mieszankami traw. W ciągu projektowanych rowów konieczne będzie wykonanie przepustów - przyjęto przepusty z rur PP K2Kan klasy SN8, średnice od Dn 400mm do Dn 800mm. W projekcie założono wykonanie przepustów: a) usytuowanych w ciągu rowów przydrożnych drogi gminnej: - km 0+276,00, L=2x20,0m, rura PP K2Kan SN8 D400mm - km 0+438,50, L=2xl3,0m, rura PP K2Kan SN8 D400mm - km 0+772,50, L=2x25,0m, rura PP K2Kan SN8 D400mm b) usytuowanych w poprzek drogi gminnej: - km 0+750,00, L=2xl2,0m, rura PP K2Kan SN8 D400mm - km 0+840,00, L=2xl2,0m, rura PP K2Kan SN8 D400mm - km 1+572,50, L=2x20,5m, rura PP K2Kan SN8 D600mm - km 1+610,85, L=2xl7,0m, rura PP K2Kan SN8 D600mm - km 2+387,25, L=2xl3,0m, rura PP K2Kan SN8 D800mm - km 2+760,00, L=2x9,5m, rura PP K2Kan SN8 D400mm c) usytuowanych w poprzek drogi powiatowej 2056D: - km -0+043,50, L=2xl l,5m, rura PP K2Kan SN8 D400mm - km +0+032,50, L=2xl3,0m, rura PP K2Kan SN8 D400mm W miejscach wlotów i wylotów z przepustów przyjęto umocnienie dna oraz skarp rowów płytami ażurowymi 90x60cm układanymi na podsypce piaskowej gr.lOcm. W rejonie włączenia do drogi krajowej nr 94 oraz w rejonie projektowanego ronda na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 2056D, jezdnia dróg zamknięta jest krawężnikiem kamiennym 20x3Ocm, wystającym, wraz z ułożonym ściekiem przykrawężnikowym 1-rzędowym z koski betonowej 16xl6xl4cm, układanym na ławie betonowej. W rejonie przedmiotowych skrzyżowań odprowadzenie wód deszczowych do rowów przydrożnych zrealizowano poprzez wykonanie wpustów drogowych betonowych D500mm, z rusztem żeliwnym klasy D400 oraz osadnikiem gł.l,0m, przełapujących wody ze ścieków przykrawężnikowych, z odprowadzeniem wód do rowu poprzez przykanalik z rur PVC D200mm. Zaprojektowano wpusty drogowe: a) w ciągu drogi gminnej - w km 0+100,00, obustronne - w km 1+867,55, obustronne - w km 1+970,77, obustronne b) w ciągu drogi powiatowej nr 2056D - w km -0+052,00, obustronne - w km +0+032,50, obustronne Skarpy oraz dno rowów w miejscach wylotów przykanalików, na szerokości lm umocniono płytami ażurowymi 90x60cm układanymi na podsypce piaskowej gr.lOcm. Uwagi końcowe: I. Elementy istniejącej infrastruktury wodociągowej (skrzynki, hydranty) występujące w pasie drogowym, należy wyregulować do poziomu przebudowywanej nawierzchni. Punkty osnowy geodezyjnej należy osłonić i zabezpieczyć na czas trwania robót. II. Wszelkie roboty ziemne (drogowe, oświetleniowe, teletechniczne) w miejscach występowania kabli elektroenergetycznych, telekomunikacyjnych należy bezwzględnie wykonywać ręcznie. Dodatkowo należy przed rozpoczęciem robót wykonać przekopy kontrolne celem określenia głębokości ułożenia kabli. III. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z projektem oraz normami i przepisami obowiązującymi w budownictwie drogowym. IV. Wykonać wszystkie ustalenia zawarte w treści uzgodnień. V. Po zakończeniu robót należy dokonać komisyjnego odbioru oraz sporządzić stosowny protokół. Załącznikiem do niego powinny być mapy geodezyjne z naniesionymi obiektami wykonanymi wg niniejszego projektu, protokoły odbioru nawierzchni oraz oświadczenia właścicieli gruntów o uporządkowaniu terenu po wykonanych pracach. Organizacja ruchu Prowadzenie robót wymagało będzie wprowadzenia czasowych wygrodzeń oraz zajęcia pasa drogowego, zależnie od przyjętej przez Wykonawcę technologii robót. Wykonawca robót zobowiązany jest do sporządzenia i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu zastępczego na czas budowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45233120-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
D. Przebudowa dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej w 2018 roku Gałów – ul. Piękna, Krępice - ul. Polna, Mrozów – ul. Owocowa |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Miękinia poprzez wykonanie wzmocnienia konstrukcji tłuczniowej dróg granitowym kruszywem łamanym i wykonanie wzmocnienia podłoża poprzez zastabilizowanie istniejącej podbudowy słabonośnej spoiwem hydraulicznym i wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S. 2. Zakres robót obejmuje następujące prace w zakresie branży drogowej: 1) Profilowanie istniejących nawierzchni tłuczniowych, 2) Roboty ziemne związane z korytowaniem istniejących nawierzchni, 3) Wykonanie stabilizacji istniejącej podbudowy słabonośnej spoiwem hydraulicznym -35 cm 4) Wykonanie wzmocnienia konstrukcji dróg z granitowego kruszywa łamanego 0/31,5 mm – 10 cm, 5) Wykonanie ścieków w postaci ścieku terenowego z korytek betonowych grubości 15 cm, 6) Ułożenie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem, 7) Wykonanie ścieków przykrawężnikowych z kostki betonowej 16x16x16, 8) Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S, 9) Regulacja urządzeń, 10) Wykonanie poboczy z granitowego kruszywa łamanego 0/31,5 mm – 15 cm, 11) Uporządkowanie terenów przyległych do wykonywanych dróg – dostosowanie terenów przyległych do skorygowanej niwelety w celu estetycznego wyglądu wykonywanych prac i poprawy odwodnienia wykonywanych nawierzchni ( równomierne rozprowadzenie wód opadowych w tereny przyległe przy braku kanalizacji deszczowej i rowów przydrożnych). 3. Przebudowa dróg gminnych w następujących miejscowościach: • Gałów, ul. Piękna ( nawierzchnia z betonu asfaltowego – 1495,50 m2), • Krępice, ul. Polna ( nawierzchnia z betonu asfaltowego – 860,50 m2), • Mrozów, ul. Owocowa ( nawierzchnia z betonu asfaltowego – 1400,60 m2), 4. Konstrukcja projektowanej jezdni: 1) Korekta istniejącej podbudowy kamiennej w celu usytuowania nowej nawierzchni w pasie drogowym, 2) Wzmocnienia nawierzchni poprzez wykonanie stabilizacji spoiwem hydraulicznym – 35 cm, 3) Podbudowa z kruszywa łamanego, granitowego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie – 10 cm 4) Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S – 5 cm, 5) Wykonanie poboczy z kruszywa granitowego, łamanego 0/31,5 – 15 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45233120-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
E. Budowa drogi gminnej (klasy technicznej D)wraz z oświetleniem i infrastrukturą towarzyszącą do kompleksu Szkolno – Przedszkolnego w Lutyni – etap III |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowy drogi gminnej wraz z oświetleniem i infrastrukturą towarzyszącą do kompleksu szkolno - przedszkolnego oraz przebudową ul. Polnej w miejscowości Lutynia - ETAP III. W przedmiotowej inwestycji przewidziano wykonanie robót związanych z częścią drogową, terenów zielonych i organizacji ruchu docelowego, odwodnienia oraz robót elektroenergetycznych, oświetlenia oraz budowę sieci kanalizacji teletechnicznej. 2. W zakres prac związanych z przedmiotem zamówienia wchodzą roboty budowlane następujących branż: 1) drogowej: a) roboty rozbiórkowe, b) wycinka drzew, c) odhumusowanie terenu, d) budowa nowych nawierzchni komunikacyjnych zgodnie z projektem, e) wykonanie organizacji ruchu docelowej, 2) sanitarnej (deszczowej): a) wykopy liniowe i obiektowe pod kanalizację deszczową, b) umocnienie wykopów, c) montaż rurociągów ze studniami, d) montaż przykanalików do wpustów deszczowych, e) zasypanie i zagęszczenie wykopów. 3) elektroenergetycznej: a) wykopy liniowe, b) budowa oświetlenia drogowego, 4) teletechnicznej: a) budowa ciągów kanalizacji teletechnicznej śr. 110 mm, b) budowa studni kablowych SKO- 2g.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45233120-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: