Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Miękinia w roku 2018

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Miękinia w roku 2018
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMiękinia
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-01-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miękinia
  • Data publikacji ogłoszenia2017-12-29
  • Numer ogłoszenia637054-N-2017
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 637054-N-2017 z dnia 2017-12-29 r.

Gmina Miękinia: Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Miękinia w roku 2018
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miękinia, krajowy numer identyfikacyjny 93193504600000, ul. ul. Kościuszki  41 , 55-330   Miękinia, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 735 92 28, e-mail urzad@miekinia.pl, zampub@miekinia.pl, faks 71 733 64 00.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.miekinia.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.bip.miekinia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.miekinia.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.miekinia.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
ul. Kościuszki 41, 55-330 Miękinia

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Miękinia w roku 2018
Numer referencyjny: KRO.ZP.271.30.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Miękinia. Zamówienie zostało podzielone na pięć części (zadania): A. Przebudowa dróg o nawierzchni bitumicznej Księginice - Warżyna B. Droga dojazdowa do gruntów rolnych – Brzezinka Średzka, gmina Miękinia C. Budowa drogi gminnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą (teletechnika i oświetlenie uliczne) w strefie aktywności gospodarczej Kadłub – Źródła D. Przebudowa dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej w 2018 roku Gałów – ul. Piękna, Krępice - ul. Polna, Mrozów – ul. Owocowa E. Budowa drogi gminnej (klasy technicznej D)wraz z oświetleniem i infrastrukturą towarzyszącą do kompleksu Szkolno – Przedszkolnego w Lutyni – etap III 2. W zakres prac związanych z przedmiotem zamówienia wchodzą roboty budowlane następujących branż: 1) branży drogowej;- cześć A, B, C, D, E 2) branży elektrycznej; część C i E 3) branży sanitarnej – cześć E 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera II Część SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233120-6
45232410-9
45111200-0
34992200-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1. Przedmiotem zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp będą roboty tożsame z robotami wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia. 2. Zakres podobnych robót dla części B: Droga dojazdowa do gruntów rolnych w miejscowości Kokorzyce (powierzchnia asfaltowa do przebudowy – 1880 m²) 3. Zakres podobnych robót dla części C : Przebudowa ul. Innowacyjnej w miejscowości Wróblowice (powierzchnia asfaltowa do przebudowy – 4400 m²) 4. Zakres podobnych robót dla części D: Przebudowa w m. Miękinia: ul. Letnia i Wiosenna, ul. Jodłowa, ul. Boczna, łącznik ul. Piaskowej z ul. Sportową, w m. Pisarzowice: ul. Graniczna, ul. Tęczowa, w m. Mrozów: ul. Pocztowa, w m. Błonie ul. Leśna (powierzchnia asfaltowa do przebudowy – 6900 m²) 5. Zakres podobnych robót dla części E: Przebudowa dróg w m. Wilkszyn: łącznik ul. Marszowickiej z ul. Polną, ul. Marszowicka II, ul. Magnoliowa, ul. Wilkszyńska wraz z łącznikiem, w m. Lutynia ul. Pogodna (powierzchnia asfaltowa do przebudowy – 7760 m²) 6. Zamówienia będą mogły zostać udzielone jeżeli: 1) zostaną udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, 2) zamówienia są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, 3) zamówienia zostaną udzielone po dokonaniu negocjacji z wykonawcą na podstawie odrębnie zawartej umowy.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-07-31
2018-10-15
2018-04-30
2018-09-30
2018-10-15
2018-07-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia niniejszy warunek wówczas, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej: dla części A - 200 000,00 zł brutto ( dwieście tysięcy złotych) dla części B – 170 000,00 zł brutto (sto siedemdziesiąt tysięcy złotych) dla części C – 2 000 000,00 zł brutto (dwa miliony złotych brutto) dla części D – 250 000,00 zł brutto (dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) dla części E – 700 000,00 zł brutto (siedemset tysięcy złotych)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zamawiający uzna, że wykonawca spełnia niniejszy warunek wówczas, jeżeli a) wykaże, że: wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane, której przedmiotem była: przebudowa/ budowa/ remont drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości każdej z robót co najmniej dla części A - 400 000,00 zł brutto ( czterysta tysięcy złotych brutto) dla części B – 300 000,00 zł brutto ( trzysta tysięcy złotych brutto) dla części C – 5 000 000,00 zł brutto (pięć milionów złotych brutto) dla części D – 500 000,00 zł brutto (pięćset tysięcy złotych brutto) dla części E – 1 300 000,00 zł brutto (jeden milion trzysta tysięcy złotych brutto) b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dla części A, B , C, D, E: - Wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności oraz poda informację o podstawie do dysponowania tymi osobami: Kierownik Budowy - osoba posiadająca następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych), c) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dla części C, E: Kierownik robót elektrycznych - osoba posiadająca następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektroenergetycznych, co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych). d) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dla części E: Kierownik robót sanitarnych - osoba posiadająca następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnej oraz posiadającą, co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Oświadczenie wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 15 tj. o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 IDW). 2) Oświadczenie wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 22 ustawy Pzp tj. o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 IDW). 3) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów dotyczących czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 IDW). 2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 IDW). 3) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć ww. dokumentu, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego warunku udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
3. Wykonawca zobowiązany jest ponadto: 1) złożyć ofertę i zaakceptować wzór umowy, 2) wnieść wadium (jeżeli wymagane), 3) potwierdzić umocowanie do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wysokość wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium, w wysokości: dla części A - 6 000,00 złotych dla części B - 4 000,00 złotych dla części C - 100 000,00 złotych dla części D - 7 000,00 złotych dla części E - 19 000,00 złotych

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1, Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony, pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 2.1. zmiany dopuszczone przez Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych poniżej, w zakresie: 2.1.1. zmiany terminu realizacji zadania w przypadku: a) konieczności zlecenia robót dodatkowych, w trybie zgodnym z przepisami ustawy - Prawo zamówień publicznych; b) zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia; c) zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają; d) gdy organy i instytucje uzgadniające nie wydały uzgodnień w ustawowym terminie, a w przypadku zarządzających mediami w terminie 2 miesięcy; e) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: niedopuszczalne temperatury powietrza, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi, obfite opady itd.; f) natrafienia przez Wykonawcę na urządzenia podziemne uprzednio niezinwentaryzowane uniemożliwiające planowe wykonanie robót; g) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia prac, a w szczególności brak możliwości dojazdu oraz transportu materiałów na teren robót spowodowany awariami, remontami, przebudową dróg dojazdowych oraz protestami mieszkańców z blokadą dróg; 2.1.2. zmian osobowych w przypadku: a) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, o których mowa w § 4 umowy, pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ; b) zmiany podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy; zmiana jest możliwa tylko w przypadku, gdy nowy podwykonawca posiada tożsamą wiedzę i doświadczenie zawodowe, potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia a także jest w sytuacji ekonomiczniej i finansowej, jak dotychczasowy podwykonawca, c) powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy w trakcie realizacji zadania, jeżeli Wykonawca nie zakładał wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawcy(ców) na etapie złożenia oferty lub rozszerzenia zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, w szczególności gdy posłużenie się podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych w SIWZ. Zmiana ta nie może dotyczyć czynności, które zgodnie z SIWZ muszą być wykonane przez Wykonawcę osobiście. 2.1.3. zmiany wysokości wynagrodzenia i pozostałych zmian: a) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np.: powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia); b) w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT, dopuszcza się możliwość sporządzenia aneksu do umowy uwzględniającego zmianę wartości umownej z tego tytułu; c) w przypadku zmian: 1) minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz.1679 z późniejszymi zmianami) 2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub - jeżeli Wykonawca, w terminie 30 dni od dnia wejścia przepisów dokonujących tych zmian złoży pisemny wniosek, a jeżeli złoży po terminie – od chwili złożenia, w którym Wykonawca wykaże bezpośredni wpływ tych zmian na koszty wykonania przedmiotu umowy, a Zamawiający uzna ten wniosek za zasadny. Zmiany wynagrodzenia w okolicznościach, o których mowa w pkt. c ppkt. 1 i 2 mogą być dokonane wyłącznie w wyniku negocjacji Stron. d) zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, w tym zmiany procentowej wysokości płatności faktury częściowej w przypadku przedłużenia terminu realizacji zamówienia nie wynikającej z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy; e) wprowadzenia robót dodatkowych; f) zmiana wartości zobowiązania przy rozliczeniu różnic obmiarowych, robót dodatkowych, robót zamiennych; g) przypadki losowe (np. kataklizmy, awarie urządzeń wywołane przez wyładowania atmosferyczne lub inne czynniki zewnętrzne i niemożliwe do przewidzenia wydarzenia), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji; h) obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy, spowodowane rezygnacją przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia i udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. i) zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu Zamówienia; 2.2 zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 2.3. zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 2.4. Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt 2.1., b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców; 2.5. zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 2a.; 2.6. łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane - jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 2.7. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli: 1) zmienia ogólny charakter umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu; 2) nie zmienia ogólnego charakteru umowy i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, b) zmiana narusza równowagę ekonomiczną umowy na korzyść Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie, c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy, d) polega na zastąpieniu Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w ust. 2 pkt 2.4. 2. Postanowienie umowne zmienione z naruszeniem ust. 2-2a podlega unieważnieniu. Na miejsce unieważnionych postanowień umowy wchodzą postanowienia umowne w pierwotnym brzmieniu. 3. Jeżeli Zamawiający zamierza zmienić warunki realizacji zamówienia, które wykraczają poza zmiany umowy dopuszczalne zgodnie z ust. 2-2a obowiązany jest przeprowadzić nowe postępowanie o udzielenie zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-01-22, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: A. Przebudowa dróg o nawierzchni bitumicznej Księginice - Warżyna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej łączącej miejscowości Księginice i Warżyna. Przebudowa obejmuje roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni, roboty ziemne, wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogowej - nowe warstwy bitumiczne oraz roboty porządkowe. Przedmiotowy odcinek drogi powiatowej stanowi dojazd do miejscowości Warzyna, a tym samym do rzeki Odra (wały przeciwpowodziowe i śluza). Droga na przedmiotowym odcinku biegnie przez teren zabudowany miejscowości Księginice i miejscowości Warżyna. Droga posiada nawierzchnię bitumiczną. Na początkowym odcinku droga posiada chodnik lewostronny z kostki betonowej. Nawierzchnia drogi jest w złym stanie technicznym, liczne spękania oraz nierówności. Brak skutecznego odprowadzenia wód deszczowych wzdłuż istniejącego krawężnika (wymagana korekta spadków podłużnych i poprzecznych nawierzchni) przyczynia się do dalszej degradacji drogi. W pasie drogowym zlokalizowane s ą sieci: telekomunikacyjna, oraz wodociągowa. Przyjęto przebudowę drogi na odcinku 351,5+1130 = 1481,5m. 2. Zakres robót obejmuje następujące prace w zakresie branży drogowej: a) roboty ziemne i rozbiórkowe - rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej, frezowanie w miejscach włączeń do istniejącej nawierzchni, profilowanie istniejącej podbudowy drogi; b) ułożenie warstwy wiążącej - profilującej z betonu asfaltowego grubości 4cm; c) ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 3cm; d) wykonanie poboczy z kruszywa kamiennego 0/31,5mm grubości 10cm; e) utwardzenie zjazdów indywidualnych na posesje kruszywem kamiennym 0/31,5mm, stabilizowanym mechanicznie, grubości 20 cm; f) przełożenie (wyrównanie i dostosowanie wysokościowe) nawierzchni z kostki granitowej nad przepustem w ciągu przebudowywanej jezdni; g) przełożenie nawierzchni wjazdów indywidualnych z dostosowaniem wysokościowym; h) roboty wykończeniowe (regulacje itp.). 3. Konstrukcja projektowanej jezdni: Warstwa nawierzchni Grubość warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 3 cm warstwa wiążąca - profilująca z betonu asfaltowego 4 cm RAZEM 7 cm a) Dla przebudowywanej drogi przyjęto szerokość jezdni: - 4,0m na całej długości. b) Dla drogi założono przekrój daszkowy i jednostronny (zgodnie z planem sytuacyjnym), o spadku poprzecznym obustronnym – 2%. c) Wzdłuż przebudowywanej drogi, na odcinku z chodnikiem jednostronnym przewidziano wykonanie pobocza szerokości 0,50m, utwardzonego kruszywem kamiennym 0/31,5mm, o grubości 10cm. d) W miejscach istniejących zjazdów indywidualnych należ y wykonać utwardzenie zjazdu kruszywem kamiennym 0/31,5mm, na grubości 20cm. e) System odwodnienia remontowanej drogi pozostaje bez zmian. Wody deszczowe odprowadzane są za pomocą systemu spadków poprzecznych i podłużnych oraz poprzez istniejące wpusty drogowe do rowów przydrożnych. f) Elementy istniejącej infrastruktury (skrzynki zaworów, hydranty itp.) znajdujące się w drodze, należy wyregulować do poziomu przebudowywanej jezdni. 4. Charakterystyka ekologiczna i warunki korzystania ze środowiska a) realizacja projektowanej inwestycji nie spowoduje, w stosunku do stanu istniejącego pogorszenia jej wpływu na: - środowisko przyrodnicze - zdrowie ludzi - obiekty sąsiednie - wody powierzchniowe i podziemne b) nie przewiduje się, w stosunku do stanu istniejącego zwiększenia: - emisji hałasu - promieniowania - zakłóceń elektromagnetycznych c) roboty drogowe nawierzchniowe nie zmieniają charakteru drogi powiatowej, nie mają wpływu na zmianę natężenia ruchu drogowego, a mają na celu usprawnienie ruchu, dzięki czemu mogą zmniejszać poziom hałasu i spalin na skutek większej płynności jazdy; d) Przedsięwzięcie wpływa pozytywnie na środowisko, a w trakcie prowadzenia robót nie wystąpią przyczyny mające szkodliwy wpływ na środowisko (ani na atmosferę, ani na glebę, ani na roślinność, ani na wody gruntowe). Ewentualny hałas przy robotach drogowych nie będzie przekraczał natężenia dopuszczalnego dla otoczenia i będzie krótkotrwały. 5. Organizacja ruchu tymczasowego Prowadzenie robót wymagało będzie wprowadzenia czasowych wygrodzeń oraz zajęcia pasa drogowego, zależnie od przyjętej przez Wykonawcę technologii robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45233120-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: B. Droga dojazdowa do gruntów rolnych – Brzezinka Średzka, gmina Miękinia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych – ulicy Jesionowej i ulicy Dębowej w miejscowości Brzezinka Średzka, gmina Miękinia (dz. nr 221, 212/2, 215 obręb Brzezinka Średzka, gmina Miękinia). Przebudowa obejmuje roboty przygotowawcze, rozbiórkowe istniejącej nawierzchni, podbudowę, wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogowej, roboty uzupełniające i wykończeniowe oraz organizacja ruchu. ULICA JESIONOWA Przedmiotowy odcinek drogi zlokalizowany jest na działce nr 221, obręb Brzezinka Średzka, gm. Miękinia. Zakres zamówienia obejmuje od istniejącej nawierzchni bitumicznej do km 0+278,40. Obecnie droga posiada nawierzchnię gruntową wzmocnioną kruszywem łamanym o szerokości od 3,5 m do 4,00 m. Stan nawierzchni bardzo zły ze znacznymi ubytkami, brak należnych spadków poprzecznych i podłużnych. Droga posiada dwa załamania w planie o nie normatywnych parametrach. Droga nie posiada ciągów pieszych, na całych długościach przekrój drogowy. W pasie drogowym zlokalizowana jest sieć eANN, w110. Droga posiada dwa załamania w planie o nie normatywnych parametrach. Droga nie posiada ciągów pieszych, na całych długościach przekrój drogowy W pasie drogowym zlokalizowana jest sieć eANN, w110. Obiekty objęte zamówieniem zlokalizowane są poza strefą ochrony konserwatorskiej i poza terenem szkód górniczych. Za początek inwestycji (0+000,00) przyjęto przy krawędzi istniejącej nawierzchni bitumicznej. Trasa w planie przedstawia się następująco: prosta o L = 29,57 m, tuk poziomy o R = 130,00(L), prosta o L = 83,69 m, łuk poziomy o R = 250,00(Ł), prosta o L = 67,46. Szerokość jezdni 4,00 m + poszerzenia na długości łuku pionowego, pobocze o szerokości 1,00 m - na szerokości 0,5 m wzmocnione tłuczniem o grubości 10 cm, z wjazdami do wszystkich posesji -szerokość wjazdów 4,00 m. skosy 1:1. Jezdnia: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11Ś50/70, grubości 5 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego o grubości 10 cm, - podbudowa pomocnicza stabilizacja cementem o grubości 35 cmf Pobocza: - wzmocnienie tłuczniem o grubości 10 cm, (szerokości 0,5 m), - warstwa z betonu asfaltowego AC11Ś50/70, o grubości 5 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego o grubości 15 cm, Spadek poprzeczny jezdni - jednostronny o i = 2%. Spadek poprzeczny poboczy i = 4%. Projektowana niweleta zaprojektowana tak by w maksymalnym stopniu dostosować ja do istniejących wjazdów na przyległe posesje. Przekrój podłużny przedmiotowego odcinka trasy przedstawia się następująco: 0+000,00 - 0+026,00 i = 1,23%, 0+026,00- 0+116,00 i = 0,17%, 0+116,00 - 0+200,00 i = 0,69%. 0+200,00-0+278,40 i = 0,91%. ODPROWADZENIE WÓD POWIERZCHNIOWYCH: Ulica nie posiada kanalizacji deszczowej. Ze względu na małą powierzchnię jezdni, przyjęto powierzchniowe odprowadzenie wody opadowej poprzez spadki poprzeczne na teren po lewej stronie drogi znajdujący się w pasie drogowym. ROBOTY ZIEMNE: Bilans robót ziemnych stosownie do tabeli robót ziemnych przedstawia się następująco: - wykop całkowity 657,39 m3, - nasyp całkowity 25,88 m3. - Do odwiezienia 631,51 m3 Odległość transportu ziemi przyjęto 5 km. Kat. Gruntu HI. ZESTAWIENIE POWIERZCHNI: DROGA NR” 1: ■ Powierzchnia warstwy ścieralnej ■ Powierzchnia podbudowy z kruszywa łamanego ■ Powierzchnia podbudowy - stabilizacja « Utwardzenie poboczy ■ Zjazdy WPŁYW OBIEKTU NA ŚRODOWISKO. Obiekt nie stwarza negatywnego wpływu na środowisko, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego eliminuje zapylenie powstające podczas ruchu pojazdów oraz hałas powstający na istniejących nierównościach drogi.. A/. Ochrona przed hałasem i wibracją - zagrożenie nie występuje. B/. Ochrona wód i powierzchniowych otworów geologicznych - nie będą występowały zagrożenia zanieczyszczenia wód podziemnych z przyczyn j.w. Z uwagi na nizinny charakter nie zachodzi możliwość erozyjnego oddziaływania spływu wód opadowych. W sąsiedztwie nie występują ujęcia wody pitnej. C/.Ochrona powietrza - zagrożenie nie występuje.. D/. Ochrona przyrody, krajobrazu, gruntów leśnych i rolnych: Nie występuje. E/. Ochrona środowiska kulturowego: Nie występuje. F/ Zagospodarowanie terenów zielonych: Nie dotyczy. ULICA DĘBOWA Przedmiotowy odcinek drogi zlokalizowany jest na działce nr 215, obręb Brzezinka Średzka, gm. Miękinia. Początek opracowania od istniejącej nawierzchni bitumicznej do km. 0+202,55. Przedmiotowa inwestycja obejmuje nawierzchnię gruntową wzmocnioną kruszywem łamanym o szerokości od 3,50 m dO 4,00 m. Stan nawierzchni bardzo zły, znaczne ubytki w nawierzchni, brak należytych spadków poprzecznych i podłużnych. Droga posiada dwa załamania w planie o nie normatywnych parametrach. Odcinek w nasypie, częściowo nie posiada ciągów pieszych, na całych długościach przekrój drogowy W pasie drogowym zlokalizowana jest sieć eANN, w110. Obiekty zlokalizowane są poza strefą ochrony konserwatorskiej i poza terenem szkód górniczych. PLAN SYTUACYJNY: Początek inwestycji (0+000,00) przy projektowanej prawej krawędzi jezdni ulicy Jesionowej. Trasa w planie przedstawia się następująco: prosta o L = 63,95 m, łuk poziomy o R = 200,00(P), prosta o L = 27,01 m, łuk poziomy o R = 80,00(P), prosta oL = 13,73. Szerokość jezdni 4,00 m + poszerzenia na długości łuku pionowego. Pobocza o szerokości 1,00 m - na szerokości 0,5 m wzmocnione tłuczniem o grubości 1.0 cm, wjazdy do wszystkich posesji. Szerokość wjazdów 4,00 m. skosy Konstrukcja jezdni: Jezdnia - ścieralna z betonu asfaltowego AC11Ś50/70, grubości 5 cm, - budowa zasadnicza z kruszywa łamanego o grubości 10 cm, - podbudowa pomocnicza stabilizacja cementem o grubości 35 cm, Pobocza: - wzmocnienie tłuczniem o grubości W cm, (szerokości 0,5 m), Zjazdy: - warstwa z betonu asfaltowego AC11Ś50/70, o grubości 5 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego o grubości 15 cm, Spadek poprzeczny jezdni - jednostronny o i = 2%. Spadek poprzeczny poboczy i = 4%. Przekrój podłużny przedmiotowego odcinka trasy przedstawia się następująco: 0+000,00 - 0+053,00 i = 0,96%, 0+053,00 - 0+095,00 i = 0,29%, 0+095,00 - 0+202,55 i = 0,57%. ODPROWADZENIE WÓD POWIERZCHNIOWYCH: Ulica nie posiada kanalizacji deszczowej Ze względu na małą powierzchnię jezdni przewidziano powierzchniowe odprowadzenie wody opadowej poprzez spadki poprzeczne na teren po lewej stronie drogi znajdujący się w pasie drogowym. ROBOTY ZIEMNE: Bilans robót ziemnych stosownie do tabeli robót ziemnych przedstawia się następująco: - wykop całkowity 478 18 m3, - nasyp całkowity 80,97 m3. - Do odwiezienia 397,21 m3 Odległość transportu ziemi przyjęto 5 km. Kat. Gruntu UL ZESTAWIENIE POWIERZCHNI: DROGA NR” 1: ■ Powierzchnia warstwy ścieralnej 846,20 m2, ■ Powierzchnia podbudowy z kruszywa łamanego 860,71 m2 • Powierzchnia podbudowy - stabilizacja 891,22 m2, ■ Utwardzenie poboczy 189.05 m2 ■ Zjazdy 52,75 m2 WPŁYW OBIEKTU NA ŚRODOWISKO. Obiekt nie stwarza negatywnego wpływu na środowisko, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego eliminuje zapylenie powstające podczas ruchu pojazdów oraz hałas powstający na istniejących nierównościach drogi.. A/. Ochrona przed hałasem i wibracją - zagrożenie nie występuje. B/. Ochrona wód i powierzchniowych otworów geologicznych - nie będą występowały zagrożenia zanieczyszczenia wód podziemnych z przyczyn j.w. Z uwagi na nizinny charakter nie zachodzi możliwość erozyjnego oddziaływania spływu wód opadowych. W sąsiedztwie nie występują ujęcia wody pitnej. C/.Ochrona powietrza - zagrożenie nie występuje D/. Ochrona przyrody, krajobrazu, gruntów leśnych i rolnych: Nie występuje. E/. Ochrona środowiska kulturowego: Nie występuje. F/. Zagospodarowanie terenów zielonych: Nie dotyczy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45233120-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: C. Budowa drogi gminnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą (teletechnika i oświetlenie uliczne) w strefie aktywności gospodarczej Kadłub – Źródła
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia stanowi budowa drogi gminnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w strefie aktywności gospodarczej Kadłub - Źródła, Gmina Miękinia. Przedmiot zamówienia dotyczy robót w branży drogowej, teletechnicznej oraz elektrycznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą t.j. oświetleniem drogowym kanalizacją teletechniczną oraz z przebudową linii średniego napięcia w zakresie umożliwiającym zrealizowanie niniejszej inwestycji. Teren inwestycji położony jest w zachodniej części gminy Miękinia, pomiędzy miejscowościami Kadłub i Źródła. Przedmiotowa droga gminna to droga łącząca drogę krajową nr 94 relacji Wrocław - Zielona Góra (włączenie do drogi krajowej nr 94 stanowi odrębne zamówienie) z terenami strefy aktywności gospodarczej Kadłub - Źródła. Droga przebiegać będzie częściowo śladem istniejącej drogi o nawierzchni gruntowej oraz częściowo korytarzem wydzielonym poprzez podział gruntów. Istniejąca droga gruntowa posiada nawierzchnie ziemną, utwardzoną lokalnie kruszywem, gruzem budowlanym, ponadto na odcinku ok 600m posiada nawierzchnię utwardzoną drogowymi płytami betonowymi. Odcinek drogi powiatowej nr 2056D objęty niniejszą inwestycją posiada nawierzchnię bitumiczną, szerokości 5,Om z poboczami ziemnymi. Wzdłuż drogi biegną rowy otwarte, obustronne, porośnięte trawami. W bezpośrednim sąsiedztwie przedmiotowego przedsięwzięcia nie są położone tereny lub obiekty będące pod ochrona prawną w myśl przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody (Dz. U. z 2015, poz. 1651). Przedmiotowej inwestycja ma na celu skomunikowanie terenów strefy aktywności gospodarczej z drogą krajową nr 94. Zakres budowy przedmiotowej drogi obejmuje odcinek długości ~2,850km. Początek budowy przyjęto w miejscu włączenia do projektowanego skrzyżowania z drogą krajową nr 94, na granicy pasa drogowego. Koniec budowy w miejscu włączenia do istniejącej drogi gminnej, położonej po północnej stronie strefy gospodarczej. Przyjęte rozwiązania są zgodne z przyjętym Miejscowym Planem Zagospodarowania terenu. Budowa drogi gminnej: • długość projektowanej drogi - ok. 2,8 km • klasa projektowanej drogi gminnej - L • prędkość proj ektowa - Vp=5 Okm/h • droga jednojezdniowa, dwupasowa (2*3,Om) • pobocza utwardzone - 2 * 1,0m • pochylenie poprzeczne jezdni - daszkowe 2% • łuki wyokrągląjące załomy niwelety - wklęsłe R=1000m, 2000m, 4000m, - wypukłe R=1000m, 2000m; • maks, pochylenie niwelety - 5,40%; min. pochylenie niwelety - 0,20% • odwodnienie projektowanej drogi - powierzchniowe, za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych z odprowadzeniem wód deszczowych do rowów przydrożnych (1 lub 2 stronnych). Pzyjęto drogę o nawierzchni bitumicznej dla kategorii ruchu KR3. Układ warstw nawierzchni jezdni projektowanej drogi gminnej: Warstwa nawierzchni Grubość warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 5 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 6 cm warstwa podbudowy z betonu asfaltowego 7 cm podbudowa z kruszywa kamiennego, łamanego, 0/31,5mm, stabilizowanego mechanicznie, 20 cm wzmocnienie podłoża, stabilizacja cementem o Rm = 2,5 do 5,0MPa 25 cm RAZEM 63 cm Początek budowy planowanej drogi gminnej przyjęto w miejscu włączenia do drogi krajowej DK94 w miejscowości Źródła (projekt skrzyżowania z drogą krajową stanowi przedmiot odrębnego opracowania). Koniec przedmiotowej drogi przyjęto w miejscu włączenia do drogi gminnej zlokalizowanej w miejscowości Kadłub. W ciągu projektowanej drogi zlokalizowane jest także skrzyżowanie z droga powiatową nr 2056D. W rejonie włączenia do DK94, t.j. od km 0+013,22 do km 0+100,00, przyjęto dla drogi przekrój uliczny o zmiennej szerokości jezdni od 34,50m do 6,00m. Na tym odcinku nawierzchnia drogi zamknięta jest krawężnikiem kamiennym 20x30 cm z oporem. Wzdłuż krawężników kamiennych przewidziano ułożenie ścieku 1- rzędowego z kostki betonowej 16xl6xl4cm, na ławie betonowej (Cl2/15). Na odcinku od km 0+100,00 do km 1+867,55 przyjęto przekrój drogowy, o szerokości jezdni 6,00m (2x3,OOm). Dla łuków wymagających poszerzenia zastosowano poszerzenie symetryczne po obu stronach krawędzi drogi dla każdego pasa ruchu. Wzdłuż drogi przewidziano pobocza obustronne, utwardzone kruszywem kamiennym 0/31,5mm gr.lOcm, szerokości l,00m. Wzdłuż krawędzi pobocza lewostronnego przewidziano pas zieleni niskiej, szerokości 1,00m, przeznaczony dla usytuowania mediów. Przyjęte rozwiązania w rejonie skrzyżowania z drogą powiatową nr 2056D od km 1+867,55 do km 1+970,77 opisano w punkcie 5.2. Dla odcinka od km 1+970,77 do końca opracowania t.j. do km 2+851,40 przyjęto przekrój drogowy, o szerokości jezdni 6,OOm (2x3,OOm). Wzdłuż krawędzi drogi przyjęto pobocza utwardzone kruszywem kamiennym 0/31,5mm, gr. lOcm szerokości l,00m. Dla dróg bocznych, w rejonie włączenia do przedmiotowej drogi, przyjęto przekrój drogowy o szerokości jezdni pokazanej na części graficznej. Zastosowano konstrukcję nawierzchni jak dla drogi głównej. Rondo - skrzyżowanie z drogą powiatową nr 2056D W miejscu skrzyżowania przedmiotowej drogi gminnej z drogą powiatową nr 2056D, ze względu na sytuację terenową oraz ze względów bezpieczeństwa (uspokojenie ruchu), przewidziano wykonanie „małego ronda” jednopasowego z wyspą środkową nieprzejezdną. Parametry małego ronda: - średnica wyspy środkowej - Dw = 20,Om; - średnica zewnętrzna jezdni ronda - Dz = 35,Om; - szerokość jezdni ronda - 5,OOm; szerokość pierścienia - 2,50m; - pochylenie poprzeczne jezdni ronda - 2%; - pochylenie poprzeczne pierścienia - 4%; - kąt skrzyżowania dróg - 51,62°; - szerokość jezdni wlotów - 3,50m; - szerokość jezdni zjazdów z ronda - 4,OOm; - wyspy dzielące - trójkątne - dł. 15,Om; - promienie wyokrąglające łuki na wlotach - R=12,0m; - promienie wyokrąglające łuki na zjazdach z ronda - R=14,0m. Parametry dróg krzyżujących się na rondzie; I. Droga gminna: • klasa projektowanej drogi gminnej - L • prędkość projektowa - Vp=50km/h • droga jednojezdniowa, dwupasowa • szerokość projektowana - 6,OOm (2*3,OOm) • pobocza utwardzone - 2 * 1,0m • pochylenie poprzeczne jezdni - daszkowe 2% II. Droga powiatowa 20561): • klasa drogi powiatowej - Z • prędkość projektowa - Vp=50km/h • droga jednojezdniowa, dwupasowa • szerokość istniejąca - 5,00m (2*2,50m) • szerokość projektowana w rejonie ronda - 6,00m (2*3,00m) • pobocza utwardzone - 2* 1,0m • pochylenie poprzeczne jezdni - daszkowe 2% Dla jezdni ronda (szerokości 5,Om) przyjęto układ warstw konstrukcyjnych jak dla całej drogi. Spadek poprzeczny jezdni - 2% na zewnątrz ronda. Układ warstw nawierzchni jezdni ronda: Warstwa nawierzchni Grubość warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 5 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 6 cm warstwa podbudowy z betonu asfaltowego 7 cm podbudowa z kruszywa kamiennego, łamanego, 0/31,5mm, stabilizowanego mechanicznie, 20 cm wzmocnienie podłoża, stabilizacja cementem o Rm = 2,5 do 5,0MPa 25 cm RAZEM 63 cm Dla pierścienia okalającego wyspę środkową (szer.2,50m) przyjęto następujący układ warstw konstrukcyjnych: Warstwa nawierzchni Grubość warstwa ścieralna - kostka kamienna 17/19cm 18 cm podsypka cementowo-piaskowa 1:4 3 cm podbudowa z betonu cementowego Cl6/20 20 cm wzmocnienie istn. podłoża - stabilizacja cementem o Rm = 2,5 do 5,0MPa 25 cm RAZEM 66 cm Na wlotach zastosowano wyspy dzielące trójkątne, długości 15,Om, obramowane krawężnikiem kamiennym 20x30cm, wysokim (światło 12cm), układanym na ławie betonowej (Cl2/15) grubości lOcm, z oporem. Zaokrąglenia narożników wysp lukiem o promieniu R=l,0m oraz R=0,5m. Szerokość jezdni wlotu na rondo - 3,50m, szerokość jezdni zjazdu z ronda - 4,00m. Pochylenie poprzeczne jednostronne 2% (szczegóły wg części graficznej). Ze względu na geometrię skrzyżowania - kąt 51,62°, dla ostrych kątów skrzyżowania przyjęto dodatkowe zabrukowanie kostką kamienną 17/19cm, strefy wyznaczonej przez wpisanie luku o promieniu R=12,0m pomiędzy wlotami. Wzdłuż krawędzi zewnętrznych ronda oraz wlotów przyjęto wykonanie poboczy utwardzonych kruszywem kamiennym 0/31,5mm, szerokości l,0m. Wnętrze wyspy środkowej oraz wysp trójkątnych należy uporządkować oraz przykryć warstwą humusu gr.min. 1 Ocm wraz z obsianiem mieszankami traw. Odwodnienie dróg Odwodnienie drogi realizowane będzie poprzez system rowów przydrożnych jedno lub obustronnych. Wody deszczowe odprowadzane będą do istniejących rowów melioracyjnych znajdujących się w obszarze objętym opracowaniem. Przyjęto rowy otwarte o nachyleniu skarp 1:1,5, umocnionych poprzez humusowanie gr.lOcm wraz z obsianiem mieszankami traw. W ciągu projektowanych rowów konieczne będzie wykonanie przepustów - przyjęto przepusty z rur PP K2Kan klasy SN8, średnice od Dn 400mm do Dn 800mm. W projekcie założono wykonanie przepustów: a) usytuowanych w ciągu rowów przydrożnych drogi gminnej: - km 0+276,00, L=2x20,0m, rura PP K2Kan SN8 D400mm - km 0+438,50, L=2xl3,0m, rura PP K2Kan SN8 D400mm - km 0+772,50, L=2x25,0m, rura PP K2Kan SN8 D400mm b) usytuowanych w poprzek drogi gminnej: - km 0+750,00, L=2xl2,0m, rura PP K2Kan SN8 D400mm - km 0+840,00, L=2xl2,0m, rura PP K2Kan SN8 D400mm - km 1+572,50, L=2x20,5m, rura PP K2Kan SN8 D600mm - km 1+610,85, L=2xl7,0m, rura PP K2Kan SN8 D600mm - km 2+387,25, L=2xl3,0m, rura PP K2Kan SN8 D800mm - km 2+760,00, L=2x9,5m, rura PP K2Kan SN8 D400mm c) usytuowanych w poprzek drogi powiatowej 2056D: - km -0+043,50, L=2xl l,5m, rura PP K2Kan SN8 D400mm - km +0+032,50, L=2xl3,0m, rura PP K2Kan SN8 D400mm W miejscach wlotów i wylotów z przepustów przyjęto umocnienie dna oraz skarp rowów płytami ażurowymi 90x60cm układanymi na podsypce piaskowej gr.lOcm. W rejonie włączenia do drogi krajowej nr 94 oraz w rejonie projektowanego ronda na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 2056D, jezdnia dróg zamknięta jest krawężnikiem kamiennym 20x3Ocm, wystającym, wraz z ułożonym ściekiem przykrawężnikowym 1-rzędowym z koski betonowej 16xl6xl4cm, układanym na ławie betonowej. W rejonie przedmiotowych skrzyżowań odprowadzenie wód deszczowych do rowów przydrożnych zrealizowano poprzez wykonanie wpustów drogowych betonowych D500mm, z rusztem żeliwnym klasy D400 oraz osadnikiem gł.l,0m, przełapujących wody ze ścieków przykrawężnikowych, z odprowadzeniem wód do rowu poprzez przykanalik z rur PVC D200mm. Zaprojektowano wpusty drogowe: a) w ciągu drogi gminnej - w km 0+100,00, obustronne - w km 1+867,55, obustronne - w km 1+970,77, obustronne b) w ciągu drogi powiatowej nr 2056D - w km -0+052,00, obustronne - w km +0+032,50, obustronne Skarpy oraz dno rowów w miejscach wylotów przykanalików, na szerokości lm umocniono płytami ażurowymi 90x60cm układanymi na podsypce piaskowej gr.lOcm. Uwagi końcowe: I. Elementy istniejącej infrastruktury wodociągowej (skrzynki, hydranty) występujące w pasie drogowym, należy wyregulować do poziomu przebudowywanej nawierzchni. Punkty osnowy geodezyjnej należy osłonić i zabezpieczyć na czas trwania robót. II. Wszelkie roboty ziemne (drogowe, oświetleniowe, teletechniczne) w miejscach występowania kabli elektroenergetycznych, telekomunikacyjnych należy bezwzględnie wykonywać ręcznie. Dodatkowo należy przed rozpoczęciem robót wykonać przekopy kontrolne celem określenia głębokości ułożenia kabli. III. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z projektem oraz normami i przepisami obowiązującymi w budownictwie drogowym. IV. Wykonać wszystkie ustalenia zawarte w treści uzgodnień. V. Po zakończeniu robót należy dokonać komisyjnego odbioru oraz sporządzić stosowny protokół. Załącznikiem do niego powinny być mapy geodezyjne z naniesionymi obiektami wykonanymi wg niniejszego projektu, protokoły odbioru nawierzchni oraz oświadczenia właścicieli gruntów o uporządkowaniu terenu po wykonanych pracach. Organizacja ruchu Prowadzenie robót wymagało będzie wprowadzenia czasowych wygrodzeń oraz zajęcia pasa drogowego, zależnie od przyjętej przez Wykonawcę technologii robót. Wykonawca robót zobowiązany jest do sporządzenia i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu zastępczego na czas budowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45233120-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: D. Przebudowa dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej w 2018 roku Gałów – ul. Piękna, Krępice - ul. Polna, Mrozów – ul. Owocowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Miękinia poprzez wykonanie wzmocnienia konstrukcji tłuczniowej dróg granitowym kruszywem łamanym i wykonanie wzmocnienia podłoża poprzez zastabilizowanie istniejącej podbudowy słabonośnej spoiwem hydraulicznym i wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S. 2. Zakres robót obejmuje następujące prace w zakresie branży drogowej: 1) Profilowanie istniejących nawierzchni tłuczniowych, 2) Roboty ziemne związane z korytowaniem istniejących nawierzchni, 3) Wykonanie stabilizacji istniejącej podbudowy słabonośnej spoiwem hydraulicznym -35 cm 4) Wykonanie wzmocnienia konstrukcji dróg z granitowego kruszywa łamanego 0/31,5 mm – 10 cm, 5) Wykonanie ścieków w postaci ścieku terenowego z korytek betonowych grubości 15 cm, 6) Ułożenie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem, 7) Wykonanie ścieków przykrawężnikowych z kostki betonowej 16x16x16, 8) Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S, 9) Regulacja urządzeń, 10) Wykonanie poboczy z granitowego kruszywa łamanego 0/31,5 mm – 15 cm, 11) Uporządkowanie terenów przyległych do wykonywanych dróg – dostosowanie terenów przyległych do skorygowanej niwelety w celu estetycznego wyglądu wykonywanych prac i poprawy odwodnienia wykonywanych nawierzchni ( równomierne rozprowadzenie wód opadowych w tereny przyległe przy braku kanalizacji deszczowej i rowów przydrożnych). 3. Przebudowa dróg gminnych w następujących miejscowościach: • Gałów, ul. Piękna ( nawierzchnia z betonu asfaltowego – 1495,50 m2), • Krępice, ul. Polna ( nawierzchnia z betonu asfaltowego – 860,50 m2), • Mrozów, ul. Owocowa ( nawierzchnia z betonu asfaltowego – 1400,60 m2), 4. Konstrukcja projektowanej jezdni: 1) Korekta istniejącej podbudowy kamiennej w celu usytuowania nowej nawierzchni w pasie drogowym, 2) Wzmocnienia nawierzchni poprzez wykonanie stabilizacji spoiwem hydraulicznym – 35 cm, 3) Podbudowa z kruszywa łamanego, granitowego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie – 10 cm 4) Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S – 5 cm, 5) Wykonanie poboczy z kruszywa granitowego, łamanego 0/31,5 – 15 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45233120-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: E. Budowa drogi gminnej (klasy technicznej D)wraz z oświetleniem i infrastrukturą towarzyszącą do kompleksu Szkolno – Przedszkolnego w Lutyni – etap III
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowy drogi gminnej wraz z oświetleniem i infrastrukturą towarzyszącą do kompleksu szkolno - przedszkolnego oraz przebudową ul. Polnej w miejscowości Lutynia - ETAP III. W przedmiotowej inwestycji przewidziano wykonanie robót związanych z częścią drogową, terenów zielonych i organizacji ruchu docelowego, odwodnienia oraz robót elektroenergetycznych, oświetlenia oraz budowę sieci kanalizacji teletechnicznej. 2. W zakres prac związanych z przedmiotem zamówienia wchodzą roboty budowlane następujących branż: 1) drogowej: a) roboty rozbiórkowe, b) wycinka drzew, c) odhumusowanie terenu, d) budowa nowych nawierzchni komunikacyjnych zgodnie z projektem, e) wykonanie organizacji ruchu docelowej, 2) sanitarnej (deszczowej): a) wykopy liniowe i obiektowe pod kanalizację deszczową, b) umocnienie wykopów, c) montaż rurociągów ze studniami, d) montaż przykanalików do wpustów deszczowych, e) zasypanie i zagęszczenie wykopów. 3) elektroenergetycznej: a) wykopy liniowe, b) budowa oświetlenia drogowego, 4) teletechnicznej: a) budowa ciągów kanalizacji teletechnicznej śr. 110 mm, b) budowa studni kablowych SKO- 2g.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45233120-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę klejenie opasek i elementów ozdobnych wokół okien - Wrocław - Karłowice
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę klejenie opasek i elementów ozdobnych wokół okien Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI