Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa dróg gminnych w Gminie Kartuzy w 2 rejonach- Część nr 2.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W KARTUZACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000527546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Józefa Hallera 1
1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.kartuzy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i przebudowa dróg gminnych w Gminie Kartuzy w 2 rejonach- Część nr 2.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe0f4b75-e3d0-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00113005
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00028949/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa i przebudowa dróg gminnych w Gminie Kartuzy w 2 rejonach.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kartuzy3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kartuzy
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między zamawiającym i wykonawcą odbywa się przy użyciu środkówkomunikacjielektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogąelektroniczną zapośrednictwem bezpłatnego dla Wykonawców narzędziaplatformazakupowa.pl(dalejPlatformazakupowa), dostępnego pod linkiem:https://platformazakupowa.pl/pn/kartuzy wzakładcededykowanej niniejszemu postępowaniu. Ofertę (wszczególności wypełniony Formularzoferty)Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwemPlatformy zakupowej; 2) Wymaganiatechniczne i organizacyjne, związane z wykorzystaniem Platformyzakupowej, zostały przedstawionew§ 3 ust. 3Regulaminu Internetowej Platformy zakupowejplatformazakupowa.pl dostępnego na stronieinternetowej Platformy;3) Zamawiający informuje, żewykonawca składając Ofertę akceptujeRegulamin platformazakupowa.pl dla Użytkowników(Wykonawców);4) Komunikacja międzyZamawiającym i Wykonawcą odbywa się przy użyciuformularza "Wyślij wiadomość" dostępnego pokliknięciu na link do Platformy zakupowej. Zaleca się abywe wszelkiej korespondencji związanej zniniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcyposługiwali się znakiem sprawy określonympkt2ppkt 2);5) W sytuacjach awaryjnych np. w przypadkuprzerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedziałania Platformy zakupowej zamawiający dopuszczakomunikację z wykonawcami za pomocąpoczty elektronicznej, na adreszamowieniapubliczne@poczta.kartuzy.pl , z zastrzeżeniem że Ofertę(w Formularz oferty) Wykonawcamoże złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy zakupowej,zgodnie z opisem w Części VIniniejszej SWZ;6) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lubelektroniczne kopie dokumentów luboświadczeń składane są przez wykonawcę za pośrednictwemFormularza do komunikacji jakozałączniki;7) Dokumenty sporządza się pod rygorem nieważności wpostaci elektronicznej i opatruje siękwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanymlub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i2rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. wsprawieochrony osóbfizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnegoprzepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie oochroniedanych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że wstosunkudo Wykonawcówbędącymiosobami fizycznymi jak również w stosunku do osóbfizycznychreprezentującychWykonawców będących osobami prawnymi lub jednostkaminieposiadającymiosobowości prawnej,którym ustawa przyznaje zdolność prawną, jak też w stosunkudo wszelkich osóbfizycznych, którychdane osobowe Wykonawca podaje w ofercie lub jej załącznikach– zwanymi dalejłącznie „osobamifizycznymi”: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:Burmistrz Kartuz zsiedzibą: UrządMiejski w Kartuzach, ul. gen. Józefa Hallera 1,83-300 Kartuzy;danekontaktoweinspektora ochronydanych osobowych powołanego przez Zamawiającego: adres e-mail:inspektor@cbi24.pl *;daneosoboweosób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1lit. cRODO w celu związanym zprzedmiotowym postępowaniem o udzieleniezamówieniapublicznego.odbiorcami Pani/Pana danychosobowych będą osoby lub podmioty, którymudostępnionazostanie dokumentacja postępowania woparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U.z 2019 r. poz. 2019 ze zm.); Pani/Pana daneosobowe będąprzechowywane, zgodnie z art. 78ustawyPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończeniapostępowania oudzielenie zamówienia, a jeżeli czastrwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmujecały czas trwaniaumowy;obowiązek podania przez Panią/Pana danychosobowych bezpośrednioPani/Panadotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisachustawy Pzp, związanymz udziałemw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodaniaokreślonych danychwynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Panadanych osobowych decyzjenie będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO;posiada Pani/Pan:−napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowychPani/Pana dotyczących;−napodstawieart. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danychosobowych *;−na podstawie art. 18RODOprawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzaniadanych osobowych zzastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; −prawo downiesienia skargi doPrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, żeprzetwarzanie danychosobowychPani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;nie przysługujePani/Panu:−w związku zart. 17 ust.3lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;−prawo do przenoszeniadanychosobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;−na podstawie art. 21RODO prawo sprzeciwu,wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawnąprzetwarzania Pani/Panadanychosobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.”
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa i przebudowa dróg gminnych gruntowych w sołectwach: Mezowo, Dzierżązno, Grzybno, Borowo, Brodnica Górna, Kiełpino, Kaliska, Kartuzy; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 85 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa i przebudowa dróg gminnych gruntowych w sołectwach: Łapalice, Prokowo, Sianowska Huta, Staniszewo, Głusino, Kolonia, Bącz; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 85 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Zdolności technicznej lub zawodowej: Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że: 1.1) Warunek dot. Części nr 1 zamówienia: a) Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi) w specjalności drogowej bez ograniczeń; b) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej:-dwie roboty budowlane polegające na remoncie, budowie nawierzchni z płyt drogowych typu YOMB; -jedną robotę budowlaną polegającą na budowie odwodnienia drogowego( korytka betonowe); 1.2) Warunek dot. Części nr 2 zamówienia: a) Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi) w specjalności drogowej bez ograniczeń; b) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej: -dwie roboty budowlane polegające na remoncie, budowie nawierzchni z płyt drogowych typu YOMB;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r.
poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do SWZ);
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (zgodnie z treścią wskazaną w załączniku nr 6 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z treścią wskazaną w załączniku nr 7 do SWZ);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert.2. Wadium w wysokości składania ofert w następującej wysokości:
1) Część nr 1 zamówienia – 6.000,00 zł (sześć tysięcy złotych),
2) Część nr 2 zamówienia – 5.000,00 zł (pięć tysięcy złotych),
3. Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.