Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa dróg gminnych w Czempiniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZEMPIŃ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Jerzego Popiełuszki 25
1.5.2.) Miejscowość: Czempiń
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-020
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 61 28 26 703 wew. 133
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.michalska@ug.czempin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czempin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i przebudowa dróg gminnych w Czempiniu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b533e095-9e9a-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035631
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004055/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa (przebudowa) dróg gminnych w Czempiniu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/czempin3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/czempin
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków odopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywaniedokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątkówokreślonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środkikomunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730).Ofertę,oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa,zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólniedostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, atakże oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale 10 pkt. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, wformie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisemosobistym. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazująelektronicznie za pomocą platformazakupowa.pl (dalej jako „Platforma”), dostępną pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/czempin i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”dostępnego na stronie dotyczącej danego postepowania (nie dotyczy składania ofert).W sytuacjachawaryjnych np. w przypadku niedziałania Platformy, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocąpoczty elektronicznej na adres: j.michalska@ug.czempin.pl (nie dotyczy składania ofert). Zamawiającyokreśla niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.: a) stałydostęp do sieci Internet, b) komputer klasy PC lub MAC, c) zainstalowana dowolna przeglądarkainternetowa, np. Google Chrome, FireFox lub Internet Explorer,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf, f) Platformadziała według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) oznaczenie czasuodbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowanywg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.Zamawiającyzamieści na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/czempin dokumenty określone wprzepisach ustawy Pzp. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinniposługiwać się numerem przedmiotowego postępowania. Wykonawca może zwrócić się dozamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślijwiadomość do zamawiającego” dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania.Zamawiającybędzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy.Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarciaofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, którejzgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana wformie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.Zamawiający informuje,że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków owyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszympostępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców"na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcjeZa datę wpływuoświadczeń, ofert, wniosków, zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich przekazania doPlatformy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zawarta w Rozdziale 22 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FZ.271.1.6.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa publicznej gminnej drogi ul. 10-lecia RKS w Czempiniu wraz z odwodnieniem na długości 124,8 m. W ramach zamówienia należy wykonać przebudowę drogi zaprojektowanej jako ulicę dwukierunkową ograniczoną krawężnikami betonowymi 15x22cm, o nawierzchni z betonowej kostki brukowej koloru szarego i szer. 5,0m wraz z zatoką postojową na 11 stanowisk. Dodatkowo, wzdłuż projektowanych miejsc postojowych oraz od strony istniejących domów jednorodzinnych szeregowych zaprojektowano chodnik z kostki brukowej betonowej koloru grafitowego. Chodnik przylegający do jezdni będzie miał szerokość od 2,0 do 2,8 m, natomiast od strony placu zabaw - 1,5 - 2,0m. W celu zwiększenia bezpieczeństwa, przewidziano wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych. Woda opadowa będzie odprowadzana ściekiem z kostki betonowej do projektowanych wpustów ulicznych, a następnie do nowego kolektora sieci kanalizacji deszczowej
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich wagę:Kryterium I - Cena brutto (C) – waga 60 pkt Kryterium II - Termin gwarancji (G) waga 40 pkt17.2 Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych danych przedstawionych przez Wykonawców odpowiednio w zakresie kryterium, w następujący sposób:1) Kryterium I - Cena brutto (C) – waga 60 pkt Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną ilość punktów, a pozostałym ofertom zostanie przypisana odpowiednio mniejsza liczba punktów, zgodnie ze wzorem: Oferta o najniższej cenie brutto C = ( --------------------------------------------- x waga kryterium 60 pktCena brutto oferty badanejgdzie: C - wartość punktowa badanej ofertyZ uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.2) Kryterium II - Termin gwarancji (G)– waga 40 pkt. W ramach kryterium “Termin gwarancji” ocena ofert zostanie dokonana zgodnie z poniższymi zapisami: Termin gwarancji w ofercie ocenianej G = ( ------------------------------------------------ x waga kryterium 40 pkt Najdłuższy termin gwarancji wśród badanych ofertGdzie: G – wartość punktowa badanej ofertyWykonawca zobowiązany jest podać okres gwarancji w pełnych miesiącach. Proponowany przez Wykonawcę okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy (minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji) oraz dłuższy niż 72 miesiące.Okres dłuższy niż 72 miesiące dla potrzeb obliczania punktacji będzie traktowany jak 72 miesiące.Niepodanie w ofercie okresu gwarancji lub podanie okresu krótszego niż 36 miesięcy będzie traktowane jako zaoferowanie 36 miesięcy gwarancji.a. Ostateczną ocenę oferty stanowi suma punktów uzyskanych w kryteriach określonych w pkt. 17.2., obliczona wg wzoru:O = C + G - ostateczna ocena danej ofertyC - wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium cenaG - wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium termin gwarancjib. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najwyższą ilością uzyskanych punktów w w/w kryteriach oceny ofert.c. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyżej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Zamawiający wzywa do wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
17.1 Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich wagę:Kryterium I - Cena brutto (C) – waga 60 pkt Kryterium II - Termin gwarancji (G) waga 40 pkt17.2 Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych danych przedstawionych przez Wykonawców odpowiednio w zakresie kryterium, w następujący sposób:1) Kryterium I - Cena brutto (C) – waga 60 pkt Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną ilość punktów, a pozostałym ofertom zostanie przypisana odpowiednio mniejsza liczba punktów, zgodnie ze wzorem: Oferta o najniższej cenie brutto C = ( --------------------------------------------- x waga kryterium 60 pktCena brutto oferty badanejgdzie: C - wartość punktowa badanej ofertyZ uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.2) Kryterium II - Termin gwarancji (G)– waga 40 pkt. W ramach kryterium “Termin gwarancji” ocena ofert zostanie dokonana zgodnie z poniższymi zapisami: Termin gwarancji w ofercie ocenianej G = ( ------------------------------------------------ x waga kryterium 40 pkt Najdłuższy termin gwarancji wśród badanych ofertGdzie: G – wartość punktowa badanej ofertyWykonawca zobowiązany jest podać okres gwarancji w pełnych miesiącach. Proponowany przez Wykonawcę okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy (minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji) oraz dłuższy niż 72 miesiące.Okres dłuższy niż 72 miesiące dla potrzeb obliczania punktacji będzie traktowany jak 72 miesiące.Niepodanie w ofercie okresu gwarancji lub podanie okresu krótszego niż 36 miesięcy będzie traktowane jako zaoferowanie 36 miesięcy gwarancji.a. Ostateczną ocenę oferty stanowi suma punktów uzyskanych w kryteriach określonych w pkt. 17.2., obliczona wg wzoru:O = C + G - ostateczna ocena danej ofertyC - wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium cenaG - wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium termin gwarancjib. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najwyższą ilością uzyskanych punktów w w/w kryteriach oceny ofert.c. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyżej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Zamawiający wzywa do wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej wraz z budową kanalizacji deszczowej – ulica Spółdzielców w Czempiniu, na odcinku 140,00 mb, przewidzianej do realizacji na działce ewidencyjnej 1159/7 (część), obręb Czempiń, gmina Czempiń.W ramach zamówienia należy wykonać budowę ul. Spółdzielców na odcinku 140,00 mb od skrzyżowania z ul. Przelot w miejscu realizowanego Etapu I budowy ul. Spółdzielców. Szerokość jezdni wynosi 5,0 m. Nawierzchnie jezdni, chodników oraz miejsc postojowych należy wykonać z betonowej kostki brukowej. Wzdłuż ulicy zaprojektowano 11 miejsc postojowych w tym jedno przeznaczone dla osób niepełnosprawnych. Miejsca postojowe zlokalizowane będę prostopadle do krawędzi projektowanej jezdni ul. Spółdzielców. Za pasami zieleni, obsianych trawą lokalizowane są:− od strony zabudowy jednorodzinnej chodnik o szer. 1.50 m− od strony zabudowy wielorodzinnej chodnik szer. 1.50 m.W ramach inwestycji należy wykonać także kanalizację deszczową, która ma na celu odbiór wód opadowych i roztopowych z terenu ulicy.W ramach inwestycji wykonano już:- chodnik od strony zabudowy jednorodzinnej- kabel do zasilania oświetlenia i zamontowano słupy oświetleniowe- cztery miejsca postojowe od strony zabudowy jednorodzinnejPowyższe prace są odnotowane w dzienniku budowy.Zakres zamówienia obejmuje:• Budowę konstrukcji jezdni o nawierzchni z kostki betonowej• Budowę miejsc postojowych zlokalizowanych po obu stronach projektowanej jezdni,prostopadle do niej o nawierzchni z kostki betonowej• Budowę dwóch ciągów chodnika zlokalizowanych po obu stronach jezdni lecz niebezpośrednio przy niej o nawierzchni z kostki betonowej• Budowę zjazdu indywidualnego na posesję• Budowę sieci kanalizacji deszczowej• Zagospodarowanie pozostałego terenu pod nawierzchnię biologicznie czynną
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 17.1 Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich wagę:Kryterium I - Cena brutto (C) – waga 60 pkt Kryterium II - Termin gwarancji (G) waga 40 pkt17.2 Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych danych przedstawionych przez Wykonawców odpowiednio w zakresie kryterium, w następujący sposób:1) Kryterium I - Cena brutto (C) – waga 60 pkt Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną ilość punktów, a pozostałym ofertom zostanie przypisana odpowiednio mniejsza liczba punktów, zgodnie ze wzorem: Oferta o najniższej cenie brutto C = ( --------------------------------------------- x waga kryterium 60 pktCena brutto oferty badanejgdzie: C - wartość punktowa badanej ofertyZ uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.2) Kryterium II - Termin gwarancji (G)– waga 40 pkt. W ramach kryterium “Termin gwarancji” ocena ofert zostanie dokonana zgodnie z poniższymi zapisami: Termin gwarancji w ofercie ocenianej G = ( ------------------------------------------------ x waga kryterium 40 pkt Najdłuższy termin gwarancji wśród badanych ofertGdzie: G – wartość punktowa badanej ofertyWykonawca zobowiązany jest podać okres gwarancji w pełnych miesiącach. Proponowany przez Wykonawcę okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy (minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji) oraz dłuższy niż 72 miesiące.Okres dłuższy niż 72 miesiące dla potrzeb obliczania punktacji będzie traktowany jak 72 miesiące.Niepodanie w ofercie okresu gwarancji lub podanie okresu krótszego niż 36 miesięcy będzie traktowane jako zaoferowanie 36 miesięcy gwarancji.a. Ostateczną ocenę oferty stanowi suma punktów uzyskanych w kryteriach określonych w pkt. 17.2., obliczona wg wzoru:O = C + G - ostateczna ocena danej ofertyC - wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium cenaG - wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium termin gwarancjib. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najwyższą ilością uzyskanych punktów w w/w kryteriach oceny ofert.c. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyżej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Zamawiający wzywa do wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
17.1 Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich wagę:Kryterium I - Cena brutto (C) – waga 60 pkt Kryterium II - Termin gwarancji (G) waga 40 pkt17.2 Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych danych przedstawionych przez Wykonawców odpowiednio w zakresie kryterium, w następujący sposób:1) Kryterium I - Cena brutto (C) – waga 60 pkt Oferta z najniższą ceną brutto otrzyma maksymalną ilość punktów, a pozostałym ofertom zostanie przypisana odpowiednio mniejsza liczba punktów, zgodnie ze wzorem: Oferta o najniższej cenie brutto C = ( --------------------------------------------- x waga kryterium 60 pktCena brutto oferty badanejgdzie: C - wartość punktowa badanej ofertyZ uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.2) Kryterium II - Termin gwarancji (G)– waga 40 pkt. W ramach kryterium “Termin gwarancji” ocena ofert zostanie dokonana zgodnie z poniższymi zapisami: Termin gwarancji w ofercie ocenianej G = ( ------------------------------------------------ x waga kryterium 40 pkt Najdłuższy termin gwarancji wśród badanych ofertGdzie: G – wartość punktowa badanej ofertyWykonawca zobowiązany jest podać okres gwarancji w pełnych miesiącach. Proponowany przez Wykonawcę okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy (minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji) oraz dłuższy niż 72 miesiące.Okres dłuższy niż 72 miesiące dla potrzeb obliczania punktacji będzie traktowany jak 72 miesiące.Niepodanie w ofercie okresu gwarancji lub podanie okresu krótszego niż 36 miesięcy będzie traktowane jako zaoferowanie 36 miesięcy gwarancji.a. Ostateczną ocenę oferty stanowi suma punktów uzyskanych w kryteriach określonych w pkt. 17.2., obliczona wg wzoru:O = C + G - ostateczna ocena danej ofertyC - wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium cenaG - wartość punktowa uzyskana przez badaną ofertę za kryterium termin gwarancjib. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najwyższą ilością uzyskanych punktów w w/w kryteriach oceny ofert.c. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyżej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Zamawiający wzywa do wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7