Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie miasta i gminy Wronki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WRONKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791460
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Wronki
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wronki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wronki.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie miasta i gminy Wronki
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3144a324-b3bb-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053963
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003491/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie miasta i gminy Wronki
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/wronki3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/wronki
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacjiprzekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl, zwanym dalej„regulaminem”,dostępnym na stronie głównej platformy. Rejestracja i korzystanie z Platformy jestbezpłatne.Dokonując rejestracji Wykonawca akceptuje regulamin korzystania z Platformy. Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, wszczególności składanie oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (np. zadawaniepytań,uzupełnianie oświadczeń lub dokumentów na wezwanie Zamawiającego) odbywa sięelektronicznie za pośrednictwem strony internetowej platformazakupowa.pl i formularza Wyślijwiadomość dostępnego na stronie dotyczącej prowadzonego postępowania. Zamawiający dopuszcza,opcjonalnie,komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osobyuprawnionej do kontaktu zWykonawcami:przetargi@wronki.pl. Zamawiający będzie przekazywałwykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi napytania,zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będziezamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymiprzepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwemplatformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny maobowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.plprzesłanych przez zamawiającego,gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomieniemoże trafić do folderu SPAM.Oferta,oświadczenia lub inne dokumenty wymagane przezZamawiającego składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanympodpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, na platformie,kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składabezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu. Maksymalny rozmiar jednego plikuprzesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania ofertywynosi 150 MBnatomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. Zamawiającyrekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnymwskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystaniejednego z rozszerzeń:.zip,.7Z. Wśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w Rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif.bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikachzostaną uznane za złożone nieskutecznie.Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plikówpodpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielkościplików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosimaksymalnie 5MB.Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób,stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym ikwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. Pozostałe wymagania zostałyokreślone w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych jest BurmistrzMiastai Gminy Wronki, ul. Ratuszowa 5, 64-510 Wronki. Kontakt z administratorem jest możliwy takżezapomocą adresu mailowego: poczta@wronki.pl. 2. Inspektorem Ochrony Danych OsobowychjestAleksandra Cnota-Mikołajec. Kontakt z inspektorem jest możliwy zapomocąadresówmailowych:aleksandra@eduodo.pl lub iod@eduodo.pl, 3. Dane osoboweprzetwarzane będąw celach związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego napodstawie art. 6 ust. 1lit. c RODO w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego naadministratorze, wynikającegoz ustawy z dnia11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, atakże na podstawie ustawy zdnia27 sierpnia2009 r. o finansach publicznych oraz ustawy z dnia 6września 2001 r. o dostępiedo informacji publicznej. 4. Odbiorcami danych osobowych mogą być: a)osoby lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z ustawą Pzp,b) organy władzypublicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenieorganów władzypublicznej,w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnieobowiązującego prawa c)inne podmioty,które na podstawie stosownych umów przetwarzają daneosobowe administratora 5.Dane osobowe przechowywane będą przez okres 4 lat od dnia zakończeniapostępowania oudzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. Jeśli czastrwania umowyprzekracza 4 lata,zamawiający przechowuje umowę przez cały czas trwania umowy. 6.Dane osobowenie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych. 7.Prawo żądaniaod Administratora: a) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich pierwszejkopii.Administrator dostarcza osobie, której dane dotyczą, kopię danych osobowych, którepodlegająprzetwarzaniu. Za wszelkie kolejne kopie, o które zwróci się osoba, której dane dotyczą,administratormoże pobrać opłatę w rozsądnej wysokości,wynikającej b) z kosztów administracyjnych.Jeśliwykonanie wyżej wymienionego obowiązku wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,zamawiającymoże żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji, mającychna celusprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania oudzieleniezamówienia publicznego,c) do sprostowania swoich nieprawidłowych danych osobowychlubuzupełnienia swoich niekompletnych danych osobowych. Skorzystanie z tego prawa niemożeskutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianąpostanowieńumowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp. d) do usunięcia danych osobowychwyłącznie napodstawie art. 17 RODO,e) do ograniczenia przetwarzania danych osobowych napodstawie art. 18RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ograniczaprzetwarzania danychosobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego, f) do wniesieniasprzeciwu wobec przetwarzania danych, jeśli nie występują prawnieuzasadnione podstawyprzetwarzania i na zasadach opisanych wart. 21 RODO, g) do przenoszeniadanych, zgodnie z art. 20RODO, h) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, W celuskorzystania oraz uzyskaniainformacji dotyczących praw określonych powyżej (lit. a-g) należyskontaktować się z Administratoremlub z Inspektorem Danych Osobowych. 8.Prawo wniesienia skargido organu nadzorczego (UrządOchrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,00-193 Warszawa. 9.Podanie danych osobowych jestwymogiem ustawowym. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 10.Dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i niebędą profilowane.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NIiPP.271.11.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 1985380,9 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa drogi w m. Kłodzisko. Zakres robót do wykonania obejmuje wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm na długości 277,00 mb, w tym:- roboty ziemne- wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem Rm=5,0MPa- wykonanie podbudowy z chudego betonu Rm=6-9MPa- krawężniki betonowe najazdowe 15x22 cm- ława z betonu pod krawężniki- nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 8 cmSzczegółowy zakres zamówienia zawarty został w dokumentach zamówienia - załącznikach do SWZ: projekcie wykonawczym, STWiORB i przedmiarze robót.
4.2.5.) Wartość części: 235134,25 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta,któraprzedstawianajkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się doprzedmiotuzamówieniapublicznego. 2. Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegająceodrzuceniu.3. Punktacjabędzieprzyznana oddzielnie dla każdego zadania częściowego. 4.Punktacjaprzyznawana ofertomwposzczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnościądo dwóch miejsc poprzecinku.5.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać odWykonawcywyjaśnieńdotyczących treścizłożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.6. Zamawiającyudzieli zamówieniaWykonawcy, któryspełnia wymagane warunki oraz którego oferta odpowiadazasadomokreślonym wustawie Prawozamówień publicznych, spełnia wymagania określone wspecyfikacji warunkówzamówienia i uzyskanajwyższą ilość punktów w oparciu o wyżej podane kryteriawyboru. Maksymalnaliczba punktów jakąmoże uzyskać Wykonawca wynosi – 100%. Obliczeniadokonywane będą zdokładnością do dwóchmiejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta,któraprzedstawianajkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się doprzedmiotuzamówieniapublicznego. 2. Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegająceodrzuceniu.3. Punktacjabędzieprzyznana oddzielnie dla każdego zadania częściowego. 4.Punktacjaprzyznawana ofertomwposzczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnościądo dwóch miejsc poprzecinku.5.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać odWykonawcywyjaśnieńdotyczących treścizłożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.6. Zamawiającyudzieli zamówieniaWykonawcy, któryspełnia wymagane warunki oraz którego oferta odpowiadazasadomokreślonym wustawie Prawozamówień publicznych, spełnia wymagania określone wspecyfikacji warunkówzamówienia i uzyskanajwyższą ilość punktów w oparciu o wyżej podane kryteriawyboru. Maksymalnaliczba punktów jakąmoże uzyskać Wykonawca wynosi – 100%. Obliczeniadokonywane będą zdokładnością do dwóchmiejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie przebudowy drogi gminnej w m. Marianowo etap II.Zakres robót do wykonania obejmuje ułożenie nakładki asfaltowej gr. 5 cm na długości 800,00 mb, w tym:- roboty rozbiórkowe- wykop rowów koparkami odtworzenie rowu- mechaniczne ścinanie pobocza- plantowanie skarp i dna rowu- frezowanie nawierzchni asfaltowej gr. 5 cm- frezowanie profilujące nawierzchni asfaltowej gr. 2-4 cm- mechaniczne oczyszczenie nawierzchni bitumicznej- oczyszczenie i skropienie nawierzchni asfaltem- nawierzchnia z BA warstwa wiążąca/wyrównawcza AC16W- nawierzchnia z BA warstwa ścieralna AC11S- koryta pod konstrukcje nawierzchni- mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża- podbudowa mieszanka kruszywa związana cementem C3/4- podbudowa z kruszywa łamanego- podbudowa z betonu asfaltowego AC16P- nawierzchnia z kostki brukowej szarej gr. 8 cm- przepusty pod zjazdami ława żwirowa- przepust z rur fi 40- wylot prefabrykowany przepustu fi 40- krawężniki betonowe najazdowe 15x22- ława betonowa pod krawężniki- obrzeże betonowe 30x8 na podsypce cementowo-piaskowej- ława betonowa pod obrzeża- humusowanie z obsianiem humusuSzczegółowy zakres zamówienia zawarty został w dokumentach zamówienia - załącznikach do SWZ: projekcie budowlano - wykonawczym, STWiORB i kosztorysie ofertowym.
4.2.5.) Wartość części: 941897,75 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta,któraprzedstawianajkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się doprzedmiotuzamówieniapublicznego. 2. Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegająceodrzuceniu.3. Punktacjabędzieprzyznana oddzielnie dla każdego zadania częściowego. 4.Punktacjaprzyznawana ofertomwposzczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnościądo dwóch miejsc poprzecinku.5.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać odWykonawcywyjaśnieńdotyczących treścizłożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.6. Zamawiającyudzieli zamówieniaWykonawcy, któryspełnia wymagane warunki oraz którego oferta odpowiadazasadomokreślonym wustawie Prawozamówień publicznych, spełnia wymagania określone wspecyfikacji warunkówzamówienia i uzyskanajwyższą ilość punktów w oparciu o wyżej podane kryteriawyboru. Maksymalnaliczba punktów jakąmoże uzyskać Wykonawca wynosi – 100%. Obliczeniadokonywane będą zdokładnością do dwóchmiejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta,któraprzedstawianajkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się doprzedmiotuzamówieniapublicznego. 2. Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegająceodrzuceniu.3. Punktacjabędzieprzyznana oddzielnie dla każdego zadania częściowego. 4.Punktacjaprzyznawana ofertomwposzczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnościądo dwóch miejsc poprzecinku.5.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać odWykonawcywyjaśnieńdotyczących treścizłożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.6. Zamawiającyudzieli zamówieniaWykonawcy, któryspełnia wymagane warunki oraz którego oferta odpowiadazasadomokreślonym wustawie Prawozamówień publicznych, spełnia wymagania określone wspecyfikacji warunkówzamówienia i uzyskanajwyższą ilość punktów w oparciu o wyżej podane kryteriawyboru. Maksymalnaliczba punktów jakąmoże uzyskać Wykonawca wynosi – 100%. Obliczeniadokonywane będą zdokładnością do dwóchmiejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie przebudowy drogi gminnej Lubowo – Karolewo etap II.Zakres robót do wykonania obejmuje ułożeniu nakładki asfaltowej gr. 5 cm na odcinku o długości 950,00 mb, w tym:- roboty rozbiórkowe- wykop rowów koparkami odtworzenie rowu- mechaniczne ścinanie pobocza- plantowanie skarp i dna rowu- frezowanie nawierzchni asfaltowej gr. 5 cm- frezowanie profilujące nawierzchni asfaltowej gr. 2-4 cm- mechaniczne oczyszczenie nawierzchni bitumicznej- oczyszczenie i skropienie nawierzchni asfaltem- nawierzchnia z BA warstwa wiążąca/wyrównawcza AC16W- nawierzchnia z BA warstwa ścieralna AC11S- koryta pod konstrukcje nawierzchni- mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża- podbudowa mieszanka kruszywa związana cementem C3/4- podbudowa z kruszywa łamanego- podbudowa z betonu asfaltowego AC16P- nawierzchnia z kostki brukowej szarej gr. 8 cm- krawężniki betonowe najazdowe 15x22- ława betonowa pod krawężniki- obrzeże betonowe 30x8 na podsypce cementowo-piaskowej- ława betonowa pod obrzeża- humusowanie z obsianiem humusu- oznakowanie pionoweSzczegółowy zakres zamówienia zawarty został w dokumentach zamówienia - załącznikach do SWZ: projekcie budowlano - wykonawczym, STWiORB, projekcie stałej organizacji ruchu i kosztorysie ofertowym.
4.2.5.) Wartość części: 734958,43 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta,któraprzedstawianajkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się doprzedmiotuzamówieniapublicznego. 2. Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegająceodrzuceniu.3. Punktacjabędzieprzyznana oddzielnie dla każdego zadania częściowego. 4.Punktacjaprzyznawana ofertomwposzczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnościądo dwóch miejsc poprzecinku.5.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać odWykonawcywyjaśnieńdotyczących treścizłożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.6. Zamawiającyudzieli zamówieniaWykonawcy, któryspełnia wymagane warunki oraz którego oferta odpowiadazasadomokreślonym wustawie Prawozamówień publicznych, spełnia wymagania określone wspecyfikacji warunkówzamówienia i uzyskanajwyższą ilość punktów w oparciu o wyżej podane kryteriawyboru. Maksymalnaliczba punktów jakąmoże uzyskać Wykonawca wynosi – 100%. Obliczeniadokonywane będą zdokładnością do dwóchmiejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta,któraprzedstawianajkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się doprzedmiotuzamówieniapublicznego. 2. Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegająceodrzuceniu.3. Punktacjabędzieprzyznana oddzielnie dla każdego zadania częściowego. 4.Punktacjaprzyznawana ofertomwposzczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnościądo dwóch miejsc poprzecinku.5.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać odWykonawcywyjaśnieńdotyczących treścizłożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.6. Zamawiającyudzieli zamówieniaWykonawcy, któryspełnia wymagane warunki oraz którego oferta odpowiadazasadomokreślonym wustawie Prawozamówień publicznych, spełnia wymagania określone wspecyfikacji warunkówzamówienia i uzyskanajwyższą ilość punktów w oparciu o wyżej podane kryteriawyboru. Maksymalnaliczba punktów jakąmoże uzyskać Wykonawca wynosi – 100%. Obliczeniadokonywane będą zdokładnością do dwóchmiejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie utwardzenia terenu przy ul. Mickiewicza wraz z remontem zjazdu.Zakres robót do wykonania obejmuje wykonanie nawierzchni z kostki brukowej eko i remont zjazdu.1) Utwardzenie terenu:- roboty rozbiórkowe- mechaniczne wykonanie koryta- ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża- warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm- warstwa odsączająca w korycie- podbudowa z mieszanki kruszywa stabilizowanego cementem- obrzeża betonowe 30x8 na podsypce cementowo – piaskowej- ława betonowa pod obrzeża i krawężniki- nawierzchnia z ekokostki betonowej - nawierzchnia z kostki betonowej szarej g. 8 cm- ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża – pobocza2) Zjazd:- roboty rozbiórkowe- koryto pod zjazd- podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem C3/4- warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm- nawierzchnia z kostki betonowej 8 cm grafitowa- obrzeża betonowe 30x8- ława betonowa pod obrzeżaSzczegółowy zakres zamówienia zawarty został w dokumentach zamówienia - załącznikach do SWZ: dokumentacji i dwóch kosztorysach ofertowych.
4.2.5.) Wartość części: 73390,47 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta,któraprzedstawianajkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się doprzedmiotuzamówieniapublicznego. 2. Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegająceodrzuceniu.3. Punktacjabędzieprzyznana oddzielnie dla każdego zadania częściowego. 4.Punktacjaprzyznawana ofertomwposzczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnościądo dwóch miejsc poprzecinku.5.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać odWykonawcywyjaśnieńdotyczących treścizłożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.6. Zamawiającyudzieli zamówieniaWykonawcy, któryspełnia wymagane warunki oraz którego oferta odpowiadazasadomokreślonym wustawie Prawozamówień publicznych, spełnia wymagania określone wspecyfikacji warunkówzamówienia i uzyskanajwyższą ilość punktów w oparciu o wyżej podane kryteriawyboru. Maksymalnaliczba punktów jakąmoże uzyskać Wykonawca wynosi – 100%. Obliczeniadokonywane będą zdokładnością do dwóchmiejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta,któraprzedstawianajkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się doprzedmiotuzamówieniapublicznego. 2. Ocenie ofert podlegają tylko oferty niepodlegająceodrzuceniu.3. Punktacjabędzieprzyznana oddzielnie dla każdego zadania częściowego. 4.Punktacjaprzyznawana ofertomwposzczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnościądo dwóch miejsc poprzecinku.5.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać odWykonawcywyjaśnieńdotyczących treścizłożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.6. Zamawiającyudzieli zamówieniaWykonawcy, któryspełnia wymagane warunki oraz którego oferta odpowiadazasadomokreślonym wustawie Prawozamówień publicznych, spełnia wymagania określone wspecyfikacji warunkówzamówienia i uzyskanajwyższą ilość punktów w oparciu o wyżej podane kryteriawyboru. Maksymalnaliczba punktów jakąmoże uzyskać Wykonawca wynosi – 100%. Obliczeniadokonywane będą zdokładnością do dwóchmiejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4