Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Gostycyn

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Gostycyn
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGostycyn
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-25
  • ZamawiającyGMINA GOSTYCYN
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-10
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00050150
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Gostycyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GOSTYCYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351110

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bydgoska 8

1.5.2.) Miejscowość: Gostycyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-520

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 523367312

1.5.8.) Numer faksu: 523367311

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gostycyn@las.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gostycyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Gostycyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e100057-b177-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050150

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002496/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa i przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Gostycyn

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl https://epuap.gov.pl/wps/portal gostycyn@las.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452). Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Gostycyn;2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@gostycyn.pl3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.Dalsze informacje dotyczące obowiązku informacyjnego RODO zamieszczone są w SWZ rozdział II

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IW.271.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Budowa drogi gminnej nr 010508C relacji Gostycyn- Gostycyn Wybudowanie od km 0+700 do km 0+990 oraz budowa drogi gminnej na działce o nr. ewid.147 od km 0+000 do km 0+150 oraz budowa drogi gminnej na działce o nr. ewid. 38 od km 0+000 do km 0+100I. Podstawowe parametry techniczne dróg gminnycha) długość 540 mb) prędkość projektowa Vp: 30 km/h,c) prędkość miarodajna Vm: 30 km/h,d) kategoria ruchu: - KR-1,e) szerokość jezdni: - 3,5- 4,0 mII. PROJEKTOWANY STAN ZAGOSPODAROWANIA TERENUW ramach opracowania zaprojektowano jezdnię szerokości od 3,5 - 4,0 m o nawierzchni bitumicznej składającej się z warstwy wiążącej i ścieralnej długości 540m. Opracowanie obejmuje budowę zjazdów gospodarczych oraz skrzyżowań przyległych do niniejszej drogi w takiej samej technologii jak ciąggłówny. Odwodnienie drogi będzie się odbywało powierzchniowo za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych na przyległy teren jak na dotychczasowych zasadach w granicach pasa drogowego. Budowa dróg gminnych projektowana jest w istniejącym pasie drogowym. Działki objęte opracowaniem są działkami drogowymi oznaczonymi na mapie jako „dr” tj. działka: 141/2,147,38 . Na terenie objętym opracowaniem nie występują użytki rolne, które podlegają szczególnej ochronie zgodnie z art.. 11 ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych.III. ZESTAWIENIE DŁUGOŚCI I POWIERZCHNI POSZCZEGÓLNYCH ELEMENTÓW DRÓG:- Jezdnie wraz ze skrzyżowaniami - powierzchnia 2029,4 m2- Pobocza utwardzone – powierzchnia 530,00m2- Zjazdy – powierzchnia 73,4 m2- Krawężnik betonowy "wjazdowy " 100x22x15 – długość 268 mb- Tereny zielone - powierzchnia ok. 700 m22. Szczegółowy zakres przedmiotu Umowy i sposób jego wykonania określony został w dokumentacji projektowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60%C = [ C min / C bad ] x 60 gdzie: C – liczba punktów za cenęC min – najniższa cena ofertowaC bad – cena oferty badanej Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Okres gwarancji i rękojmi – waga 40 %G = [ G bad / G max ] x 40 gdzie:G – liczba punktów za okres gwarancji i rękojmiG max – najdłuższy oferowany okres gwarancji i rękojmiG bad – okres gwarancji i rękojmi oferty badanejMinimalny okres gwarancji i rękojmi wymagany przez Zamawiającego nie może być krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót, a maksymalny okres gwarancji i rękojmi nie dłuższy niż 60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót. Zaoferowanie dłuższego okresu gwarancji i rękojmi niż 60 miesięcy liczone będzie, jak dla 60 miesięcy.W przypadku, kiedy wykonawca w formularzu ofertowym wpisze okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia krótszy niż 24 miesiące, Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy jako niezgodną z treścią SWZ. W przypadku nie wpisania w ofercie okresu gwarancji i rękojmi Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował najkrótszy możliwy okres gwarancji i rękojmi.Oceną oferty będzie suma punktów uzyskana za wszystkie kryteria:P = C + GPunktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60%C = [ C min / C bad ] x 60 gdzie: C – liczba punktów za cenęC min – najniższa cena ofertowaC bad – cena oferty badanej Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Okres gwarancji i rękojmi – waga 40 %G = [ G bad / G max ] x 40 gdzie:G – liczba punktów za okres gwarancji i rękojmiG max – najdłuższy oferowany okres gwarancji i rękojmiG bad – okres gwarancji i rękojmi oferty badanejMinimalny okres gwarancji i rękojmi wymagany przez Zamawiającego nie może być krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót, a maksymalny okres gwarancji i rękojmi nie dłuższy niż 60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót. Zaoferowanie dłuższego okresu gwarancji i rękojmi niż 60 miesięcy liczone będzie, jak dla 60 miesięcy.W przypadku, kiedy wykonawca w formularzu ofertowym wpisze okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia krótszy niż 24 miesiące, Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy jako niezgodną z treścią SWZ. W przypadku nie wpisania w ofercie okresu gwarancji i rękojmi Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował najkrótszy możliwy okres gwarancji i rękojmi.Oceną oferty będzie suma punktów uzyskana za wszystkie kryteria:P = C + GPunktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Budowa drogi publicznej nr 010578C w m. PrzyrowaI. Podstawowe parametry techniczne dróg gminnycha) długość 179,65 mb) prędkość projektowa Vp: 30 km/h,c) prędkość miarodajna Vm: 30 km/h,d) kategoria ruchu: - KR-1,e) szerokość jezdni: - 5,0 mII. PROJEKTOWANY STAN ZAGOSPODAROWANIA TERENUW ramach opracowania zaprojektowano jezdnię szerokości 5,0 m o nawierzchni z kostki betonowej długości 179,65 m. Opracowanie obejmuje budowę zjazdów gospodarczych oraz skrzyżowań przyległych do niniejszej drogi w takiej samej technologii jak ciąg główny. Odwodnienie drogi będzie się odbywało powierzchniowo za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do istniejącego rowu. Budowa drogi gminnej projektowana jest w istniejącym pasie drogowym. Działki objęte opracowaniem są działkami drogowymi oznaczonymi na mapie jako „dr” tj. działka: 33, 39, 69 . Na terenie objętym opracowaniem nie występują użytki rolne, które podlegają szczególnej ochronie zgodnie z art. 11 ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych.III. ZESTAWIENIE DŁUGOŚCI I POWIERZCHNI POSZCZEGÓLNYCH ELEMENTÓW DRÓG:- Jezdnie wraz ze skrzyżowaniami i zjazdami - powierzchnia 1275 m2- Pobocza utwardzone – powierzchnia 670m2- Krawężnik betonowy "wjazdowy " 100x25x12 – długość 459 mb- Tereny zielone - powierzchnia ok. 902 m22. Szczegółowy zakres przedmiotu Umowy i sposób jego wykonania określony został w dokumentacji projektowej

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60%C = [ C min / C bad ] x 60 gdzie: C – liczba punktów za cenęC min – najniższa cena ofertowaC bad – cena oferty badanej Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Okres gwarancji i rękojmi – waga 40 %G = [ G bad / G max ] x 40 gdzie:G – liczba punktów za okres gwarancji i rękojmiG max – najdłuższy oferowany okres gwarancji i rękojmiG bad – okres gwarancji i rękojmi oferty badanejMinimalny okres gwarancji i rękojmi wymagany przez Zamawiającego nie może być krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót, a maksymalny okres gwarancji i rękojmi nie dłuższy niż 60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót. Zaoferowanie dłuższego okresu gwarancji i rękojmi niż 60 miesięcy liczone będzie, jak dla 60 miesięcy.W przypadku, kiedy wykonawca w formularzu ofertowym wpisze okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia krótszy niż 24 miesiące, Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy jako niezgodną z treścią SWZ. W przypadku nie wpisania w ofercie okresu gwarancji i rękojmi Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował najkrótszy możliwy okres gwarancji i rękojmi.Oceną oferty będzie suma punktów uzyskana za wszystkie kryteria:P = C + GPunktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60%C = [ C min / C bad ] x 60 gdzie: C – liczba punktów za cenęC min – najniższa cena ofertowaC bad – cena oferty badanej Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Okres gwarancji i rękojmi – waga 40 %G = [ G bad / G max ] x 40 gdzie:G – liczba punktów za okres gwarancji i rękojmiG max – najdłuższy oferowany okres gwarancji i rękojmiG bad – okres gwarancji i rękojmi oferty badanejMinimalny okres gwarancji i rękojmi wymagany przez Zamawiającego nie może być krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót, a maksymalny okres gwarancji i rękojmi nie dłuższy niż 60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót. Zaoferowanie dłuższego okresu gwarancji i rękojmi niż 60 miesięcy liczone będzie, jak dla 60 miesięcy.W przypadku, kiedy wykonawca w formularzu ofertowym wpisze okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia krótszy niż 24 miesiące, Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy jako niezgodną z treścią SWZ. W przypadku nie wpisania w ofercie okresu gwarancji i rękojmi Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował najkrótszy możliwy okres gwarancji i rękojmi.Oceną oferty będzie suma punktów uzyskana za wszystkie kryteria:P = C + GPunktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Przebudowa drogi gminnej nr 010505C Łyskowo-Świt na odcinku od 0+008 do 0+470 na istniejącej podbudowie Dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres robót. Niniejsze postępowanie obejmuje jedynie odcinek od 0+008 do 0+470. Podbudowa przedmiotowej drogi została wykonana w I etapie zadania i nie jest przedmiotem niniejszego postępowania.Długość przebudowywanej drogi wynosi 462 m (wg założonej kilometracji). Przebudowa powyższej drogi w zakresie przebudowy włączenia drogi gminnej do drogi wojewódzkiej nr 237 Tuchola –Mąkowarsko wg odrębnego opracowania (od km 0+000 do km 0+008 ) wykonana została w I etapie zadania i nie jest przedmiotem niniejszego postępowania.W skład zadania inwestycyjnego wchodzą:- przebudowa istniejących zjazdów indywidualnych,- wykonanie robot ziemnych,- wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża,- wykonanie nawierzchni istniejących zjazdów z betonu asfaltowego- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego,- wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego- wykonanie oznakowania pionowego,- wykonanie poboczy z KłSM- wykonanie robot wykończeniowych.Założenia projektowe dla przebudowywanej drogi gminnej 010505 :-Klasa drogi D-Kategoria ruchu KR1- Prędkość projektowa 40 km/h-Szerokość jezdni zmienna 3,5-5m- Spadek poprzeczny jezdni na prostej 2,0%- Szerokość poboczy 0,5/0,75 m- Spadek poprzeczny poboczy 6,0-8%- Szerokość zjazdów dostosowana do istniejącychSzczegółowy zakres przedmiotu Umowy dla części III wskazany został w przedmiarze robót, który chociaż jest dokumentem wyłącznie pomocniczym, wskazuje elementy dokumentacji projektowej objętej zadaniem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60%C = [ C min / C bad ] x 60 gdzie: C – liczba punktów za cenęC min – najniższa cena ofertowaC bad – cena oferty badanej Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Okres gwarancji i rękojmi – waga 40 %G = [ G bad / G max ] x 40 gdzie:G – liczba punktów za okres gwarancji i rękojmiG max – najdłuższy oferowany okres gwarancji i rękojmiG bad – okres gwarancji i rękojmi oferty badanejMinimalny okres gwarancji i rękojmi wymagany przez Zamawiającego nie może być krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót, a maksymalny okres gwarancji i rękojmi nie dłuższy niż 60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót. Zaoferowanie dłuższego okresu gwarancji i rękojmi niż 60 miesięcy liczone będzie, jak dla 60 miesięcy.W przypadku, kiedy wykonawca w formularzu ofertowym wpisze okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia krótszy niż 24 miesiące, Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy jako niezgodną z treścią SWZ. W przypadku nie wpisania w ofercie okresu gwarancji i rękojmi Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował najkrótszy możliwy okres gwarancji i rękojmi.Oceną oferty będzie suma punktów uzyskana za wszystkie kryteria:P = C + GPunktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:1) Cena (C) – waga 60%C = [ C min / C bad ] x 60 gdzie: C – liczba punktów za cenęC min – najniższa cena ofertowaC bad – cena oferty badanej Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.2) Okres gwarancji i rękojmi – waga 40 %G = [ G bad / G max ] x 40 gdzie:G – liczba punktów za okres gwarancji i rękojmiG max – najdłuższy oferowany okres gwarancji i rękojmiG bad – okres gwarancji i rękojmi oferty badanejMinimalny okres gwarancji i rękojmi wymagany przez Zamawiającego nie może być krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót, a maksymalny okres gwarancji i rękojmi nie dłuższy niż 60 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót. Zaoferowanie dłuższego okresu gwarancji i rękojmi niż 60 miesięcy liczone będzie, jak dla 60 miesięcy.W przypadku, kiedy wykonawca w formularzu ofertowym wpisze okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia krótszy niż 24 miesiące, Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy jako niezgodną z treścią SWZ. W przypadku nie wpisania w ofercie okresu gwarancji i rękojmi Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował najkrótszy możliwy okres gwarancji i rękojmi.Oceną oferty będzie suma punktów uzyskana za wszystkie kryteria:P = C + GPunktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie drogi o nawierzchni z kostki betonowej lub bitumicznej o wartości brutto minimum 100.000,00 zł w jednym zadaniu.b) dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności drogowej (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów). W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do wymaganych zdobyte w innych państwach, uznane w myśl art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( tj. Dz. U z 2020 r. poz. 1333)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty- załącznik nr 4 do SWZ;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7do SWZ jeżeli dotyczy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy – załącznik nr 8 do SWZ - jeżeli dotyczy, Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy – załącznik nr 8 do SWZ4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2- 4 i ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-25 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-23

2021-05-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont więźby dachowej wraz z wymianą pokrycia dachu budynku klasztoru - Kcynia
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont więźby dachowej wraz z wymianą pokrycia dachu budynku klasztoru. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI