Budowa i modernizacja wybranych dróg na terenie gminy Miejska Górka

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa i modernizacja wybranych dróg na terenie gminy Miejska Górka
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMiejska Górka
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-27
  • ZamawiającyGMINA MIEJSKA GÓRKA
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-12
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00119613
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja wybranych dróg na terenie gminy Miejska Górka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA GÓRKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050770

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 33

1.5.2.) Miejscowość: Miejska Górka

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-910

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 655474507

1.5.8.) Numer faksu: +48 655474421

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miejska-gorka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miejska-gorka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja wybranych dróg na terenie gminy Miejska Górka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11b1b253-ba54-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119613

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037967/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa i modernizacja wybranych dróg na terenie gminy Miejska Górka

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miejska-gorka.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miejska-gorka.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy PZP, komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej eZamawiający na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem: https://miejska-gorka.ezamawiajacy.pl
2) Ogólne zasady korzystania z Platformy Zakupowej:
a) Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://miejska-gorka.ezamawiajacy.pl lub na stronie https://oneplace.marketplanet.pl.
b) Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
c) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.
3) Treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami, bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający przekaże Wykonawcom za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
4) Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma Zakupowa eZamawiający tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl
5) Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s.
b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje.
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.
d) Włączona obsługa JavaScript.
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
6) Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB, w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
7) Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj. plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z klauzulą informacyjną wynikającą z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Miejskiej Górki;
2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: adres e-mail - iod@miejska-gorka.pl, tel. 65 322 49 73;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa i modernizacja wybranych dróg na terenie gminy Miejska Górka” nr sprawy WI.271.3.2022, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 poz. 1129 z późn. zm.) dalej „ustawa PZP”;
5) dane mogą być przekazywane poza teren UE;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmujący cały czas trwania umowy;
7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, i nie będą profilowane;
9) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) - wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WI.271.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia dla części I jest budowa dróg gminnych w Miejskiej Górce: część ul. Zacisze, część ul. Spacerowej, część ul. Niepodległości oraz w Dąbrowie: ul. Ogrodowa.
Zakres prac obejmuje:
• Miejska Górka, część ul. Zacisze (odcinek o długości 73,28 m):
- roboty przygotowawcze, w tym odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz rozbiórka elementów dróg,
- roboty ziemne, w tym wykonanie wykopów i nasypów,
- odwodnienie korpusu drogowego, w tym montaż studzienek ściekowych ulicznych (2 szt.) połączonych przykanalikami PVC ø 200 mm z istniejącą kanalizacją deszczową,
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie nawierzchni jezdni o szerokości 5,00 m z betonu asfaltowego,
- wykonanie nawierzchni chodników o szerokości 2,00 m oraz zjazdów do posesji z betonowej kostki brukowej o gr. 8 cm,
- roboty wykończeniowe,
- ułożenie elementów ulic,
- ułożenie ścieku ulicznego z betonowej kostki brukowej,
- oznakowanie poziome i pionowe,
- montaż oświetlenia ulicznego (2 szt.) i wykonanie pomiarów,
• Miejska Górka, część ul. Spacerowej (odcinek o długości 245,36 m):
- roboty przygotowawcze, w tym odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz rozbiórka elementów dróg,
- roboty ziemne, w tym wykonanie wykopów i nasypów,
- odwodnienie korpusu drogowego, w tym montaż studzienek ściekowych ulicznych (20 szt.) połączonych przykanalikami PVC ø 200 mm z istniejącą kanalizacją deszczową,
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie nawierzchni jezdni o szerokości 6,00 m z betonu asfaltowego,
- wykonanie nawierzchni chodników o szerokości 2,00 m oraz zjazdów do posesji z betonowej kostki brukowej o gr. 8 cm,
- roboty wykończeniowe,
- ułożenie elementów ulic,
- ułożenie ścieku ulicznego z betonowej kostki brukowej,
- oznakowanie pionowe i poziome,
- montaż oświetlenia ulicznego (7 szt.) i wykonanie pomiarów,
• Miejska Górka, część ul. Niepodległości (odcinek o długości 74,73 m):
- roboty przygotowawcze, w tym odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz rozbiórka elementów dróg,
- roboty ziemne, w tym wykonanie wykopów i nasypów,
- odwodnienie korpusu drogowego, w tym montaż studzienek ściekowych ulicznych (2 szt.) połączonych przykanalikami PVC ø 200 mm z istniejącą kanalizacją deszczową,
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie nawierzchni jezdni o szerokości 6,00 m z betonu asfaltowego,
- wykonanie nawierzchni chodnika o szerokości 2,00 m oraz zjazdów do posesji z betonowej kostki brukowej o gr. 8 cm,
- roboty wykończeniowe,
- ułożenie elementów ulic,
- ułożenie ścieku ulicznego z betonowej kostki brukowej,
- oznakowanie pionowe,
• Dąbrowa, ul. Ogrodowa (odcinek o długości 363,45 m):
- roboty przygotowawcze, w tym odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz rozbiórka elementów dróg,
- roboty ziemne, w tym wykonanie wykopów i nasypów,
- odwodnienie korpusu drogowego, w tym budowa sieci kanalizacji deszczowej i montaż studzienek ściekowych ulicznych (24 szt.),
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie nawierzchni jezdni o szerokości 5,00 m z betonu asfaltowego,
- wykonanie nawierzchni chodnika o szerokości 2,00 m oraz zjazdów do posesji z betonowej kostki brukowej o gr. 8 cm,
- roboty wykończeniowe,
- ułożenie elementów ulic,
- ułożenie ścieku ulicznego z betonowej kostki brukowej,
- oznakowanie pionowe,
- montaż oświetlenia ulicznego (14 szt.) i wykonanie pomiarów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 190 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XX SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia dla części II jest budowa dróg gminnych w Miejskiej Górce: ul. Kalinowa, ul. Wierzbowa, ul. Południowa i ul. Tęczowa.
Zakres prac obejmuje:
• Miejska Górka, ul. Kalinowa (odcinek o długości 139,45 m):
- roboty przygotowawcze, w tym odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz rozbiórka elementów dróg,
- roboty ziemne, w tym wykonanie wykopów i nasypów,
- odwodnienie korpusu drogowego, w tym budowa sieci kanalizacji deszczowej i montaż studzienek ściekowych ulicznych (12 szt.),
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie nawierzchni jezdni o szerokości 5,50 m z betonowej kostki brukowej o gr. 8 cm,
- wykonanie nawierzchni chodników o szerokości 1,50 m oraz zjazdów do posesji z betonowej kostki brukowej o gr. 8 cm,
- roboty wykończeniowe,
- ułożenie elementów ulic,
- ułożenie ścieku ulicznego z betonowej kostki brukowej,
- oznakowanie pionowe i poziome,
• Miejska Górka, ul. Wierzbowa (odcinek o długości 152,36 m):
- roboty przygotowawcze, w tym odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz rozbiórka elementów dróg,
- roboty ziemne, w tym wykonanie wykopów i nasypów,
- odwodnienie korpusu drogowego, w tym budowa sieci kanalizacji deszczowej i montaż studzienek ściekowych ulicznych (10 szt.),
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie nawierzchni jezdni o szerokości 5,50 m z betonowej kostki brukowej o gr. 8 cm,
- wykonanie nawierzchni chodników o szerokości 1,50 m oraz zjazdów do posesji z betonowej kostki brukowej o gr. 8 cm,
- roboty wykończeniowe,
- ułożenie elementów ulic,
- ułożenie ścieku ulicznego z betonowej kostki brukowej,
- oznakowanie pionowe i poziome,
• Miejska Górka, ul. Południowa (odcinek o długości 160,47 m):
- roboty przygotowawcze, w tym odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz rozbiórka elementów dróg,
- roboty ziemne, w tym wykonanie wykopów,
- odwodnienie korpusu drogowego, w tym budowa sieci kanalizacji deszczowej i montaż studzienek ściekowych ulicznych (7 szt.),
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie nawierzchni jezdni o szerokości 6,00 – 6,50 m z betonowej kostki brukowej o gr. 8 cm,
- ułożenie elementów ulic,
- ułożenie ścieku ulicznego z betonowej kostki brukowej,
- oznakowanie pionowe,
• Miejska Górka, ul. Tęczowa (odcinek o długości 109,88 m):
- roboty przygotowawcze, w tym odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz rozbiórka elementów dróg,
- roboty ziemne, w tym wykonanie wykopów,
- odwodnienie korpusu drogowego, w tym budowa sieci kanalizacji deszczowej i montaż studzienek ściekowych ulicznych (5 szt.),
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie nawierzchni jezdni o szerokości 3,50 m z dwoma mijankami o szerokości 1,50 m z betonowej kostki brukowej o gr. 8 cm,
- wykonanie nawierzchni zjazdów do posesji z betonowej kostki brukowej o gr. 8 cm,
- roboty wykończeniowe,
- ułożenie elementów ulic,
- ułożenie ścieku ulicznego z betonowej kostki brukowej,
- oznakowanie pionowe,
- montaż oświetlenia ulicznego (6 szt.) i wykonanie pomiarów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 190 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XX SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia dla części III jest budowa dróg gminnych w Miejskiej Górce: ul. Kwiatowa, ul. Łąkowa i ul. Poprzeczna.
Zakres prac obejmuje:
• Miejska Górka, ul. Kwiatowa (odcinek o długości 125,69 m):
- roboty przygotowawcze, w tym odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz rozbiórka elementów dróg,
- roboty ziemne, w tym wykonanie wykopów i nasypów,
- odwodnienie korpusu drogowego, w tym montaż studzienek ściekowych ulicznych (6 szt.) połączonych przykanalikami PVC ø 200 mm z istniejącą kanalizacją deszczową,
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie nawierzchni jezdni o szerokości 5,50 – 6,00 m z betonowej kostki brukowej o gr. 8 cm,
- wykonanie nawierzchni chodników o szerokości 2,00 m oraz zjazdów do posesji z betonowej kostki brukowej o gr. 8 cm,
- roboty wykończeniowe,
- ułożenie elementów ulic,
- ułożenie ścieku ulicznego z betonowej kostki brukowej,
- oznakowanie pionowe i poziome,
• Miejska Górka, ul. Łąkowa (odcinek o długości 71,61 m):
- roboty przygotowawcze, w tym odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz rozbiórka elementów dróg,
- roboty ziemne, w tym wykonanie wykopów i nasypów,
- odwodnienie korpusu drogowego, w tym montaż studzienek ściekowych ulicznych (2 szt.) połączonych przykanalikami PVC ø 200 mm z istniejącą kanalizacją deszczową,
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie nawierzchni jezdni o szerokości 4,50 m z betonowej kostki brukowej o gr. 8 cm,
- wykonanie nawierzchni chodnika o szerokości 2,00 m oraz zjazdów do posesji z betonowej kostki brukowej o gr. 8 cm,
- roboty wykończeniowe,
- ułożenie elementów ulic,
- ułożenie ścieku ulicznego z betonowej kostki brukowej,
- oznakowanie pionowe i poziome,
• Miejska Górka, ul. Poprzeczna (odcinek o długości 315,29 m):
- roboty przygotowawcze, w tym odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz rozbiórka elementów dróg,
- roboty ziemne, w tym wykonanie wykopów i nasypów,
- odwodnienie korpusu drogowego, w tym montaż studzienek ściekowych ulicznych (16 szt.) połączonych przykanalikami PVC ø 200 mm z istniejącą kanalizacją deszczową,
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie nawierzchni jezdni o szerokości 5,00 m z betonowej kostki brukowej o gr. 8 cm,
- wykonanie nawierzchni chodnika o szerokości 2,00 m oraz zjazdów do posesji z betonowej kostki brukowej o gr. 8 cm,
- ułożenie elementów ulic,
- ułożenie ścieku ulicznego z betonowej kostki brukowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 190 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XX SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia dla części IV jest budowa i modernizacja dróg gminnych w Gostkowie i w Konarach (Zapłocie).
Zakres prac obejmuje:
• budowa drogi gminnej w Gostkowie (odcinek o długości 582,85 m):
- roboty przygotowawcze, w tym odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz rozbiórka elementów dróg,
- roboty ziemne, w tym wykonanie wykopów i nasypów,
- odwodnienie korpusu drogowego, w tym montaż studzienek ściekowych ulicznych (30 szt.) połączonych przykanalikami PVC ø 200 mm z istniejącą kanalizacją deszczową,
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie nawierzchni jezdni o szerokości 3,50 – 5,00 m z betonu asfaltowego,
- wykonanie nawierzchni chodnika o szerokości 2,00 m oraz zjazdów do posesji z betonowej kostki brukowej o gr. 8 cm,
- roboty wykończeniowe,
- ułożenie elementów ulic,
- ułożenie ścieku ulicznego z betonowej kostki brukowej,
- oznakowanie pionowe i poziome,
• budowa i modernizacja (przebudowa) drogi gminnej w Konarach (Zapłocie):
 budowa drogi (odcinek o długości 209,15 m):
- roboty przygotowawcze, w tym odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz rozbiórka elementów dróg,
- roboty ziemne, w tym wykonanie wykopów,
- odwodnienie korpusu drogowego, w tym montaż studzienek ściekowych ulicznych (10 szt.) połączonych przykanalikami PVC ø 200 mm z istniejącą kanalizacją deszczową,
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie nawierzchni jezdni o szerokości min. 5,20 m z betonowej kostki brukowej (UWAGA! Kostkę brukową dostarcza Zamawiający),
- ułożenie elementów ulic (UWAGA! Krawężnik betonowy dostarcza Zamawiający),
- ułożenie ścieku ulicznego z betonowej kostki brukowej,
 modernizacja (przebudowa) drogi (odcinek o długości 986,91 m):
- roboty przygotowawcze, w tym odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz rozbiórka elementów dróg,
- roboty ziemne, w tym wykonanie wykopów,
- odwodnienie korpusu drogowego,
- frezowanie nawierzchni asfaltowych,
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie nawierzchni jezdni o szerokości min. 6,00 m z betonu asfaltowego,
- przełożenie istniejącej betonowej kostki brukowej na części chodnika i zjazdów do posesji,
- ułożenie elementów ulic,
- ułożenie ścieku ulicznego z betonowej kostki brukowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 190 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XX SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu:
a) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
b) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
c) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
d) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
Części I zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie / rozbudowie / przebudowie drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego o powierzchni nie mniejszej niż 1.500,00 m2.
Część II zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu utwardzenia z betonowej kostki brukowej o powierzchni nie mniejszej niż 1.000,00 m2.
Część III zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu utwardzenia z betonowej kostki brukowej o powierzchni nie mniejszej niż 1.000,00 m2.
Część IV zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie / rozbudowie / przebudowie drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego o powierzchni nie mniejszej niż 1.500,00 m2 oraz co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu utwardzenia z betonowej kostki brukowej o powierzchni nie mniejszej niż 500,00 m2.
Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania w/w doświadczenia w budowie / rozbudowie / przebudowie drogi w ramach 1 roboty.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Szczegółowe wymagania dotyczące podmiotów zobowiązanych zostały określone w dziale IX SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału
w postępowaniu, o których mowa w art. 273 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, Zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów:
a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ,
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, zgodnie z zapisami art. 119 ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1 lit. b.
3) Informacja dla podmiotów zagranicznych wynikająca z zapisów Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415):
a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w pkt 1 lit. b – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
b) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których wyżej mowa, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę w/w warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 273 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
Wyżej wskazany okres 5 lat liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, w/w wykaz dotyczy robót, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) Formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ,
b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składane jest przez Wykonawcę wykazującego spełnienie warunku,
c) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia z postępowania, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia składa każdy z Wykonawców,
d) Kosztorys ofertowy, sporządzony przez Wykonawcę przy wykorzystaniu metody kalkulacji uproszczonej zgodnie z zapisami działu XIX SWZ w oparciu o przedmiar robót stanowiący załącznik nr 10 do SWZ,
e) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,
f) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w dziale X SWZ,
g) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ - jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby wraz z zobowiązaniem składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania tego podmiotu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby,
h) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określające, które roboty budowlane wykonują poszczególni Wykonawcy - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
Na każdą część zamówienia wadium należy wnieść osobno.
2) Ustala się wadium:
- dla części I zamówienia w wysokości: 35.000,00 zł, słownie: trzydzieści pięć tysięcy 00/100 złotych,
- dla części II zamówienia w wysokości: 20.000,00 zł, słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych,
- dla części III zamówienia w wysokości: 12.000,00 zł, słownie: dwanaście tysięcy 00/100 złotych,
- dla części IV zamówienia w wysokości: 35.000,00 zł, słownie: trzydzieści pięć tysięcy 00/100 złotych.
3) Wykonawca wnosi wadium w:
a) pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.).
4) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy we Wschowie Nr 94 8669 0001 0023 0319 4000 0019 z adnotacją: „Wadium część I, część II, część III lub część IV zamówienia – Budowa i modernizacja wybranych dróg na terenie gminy Miejska Górka”.
Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
5) Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna, tj. w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu jako oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej, podpisany przez osobę lub osoby uprawnione ze strony gwaranta / poręczyciela przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej eZamawiający, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, o której mowa w dziale II SWZ.
6) Wadium we wszystkich dopuszczonych formach wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
7) Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SWZ spowoduje, że oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy PZP.
8) Zwrot albo zatrzymanie wadium następować będzie zgodnie z art. 98 ustawy PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ustanowiony pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania: zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
4) Przepisy Prawa zamówień publicznych dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia.
5) Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W przypadku, o którym mowa w niniejszym punkcie, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
6) W odniesieniu do warunków określonych w dziale VII SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę w postępowaniu (nie musi spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w dziale VIII pkt 5 SWZ.
7) Każdy z Wykonawców występujących wspólnie zobowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
W takim przypadku oświadczenia i/lub dokumenty wymienione w dziale VIII SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
8) Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

W związku z ograniczoną ilością znaków w niniejszym polu ogłoszenia, rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały zawarte w paragrafie 15 projektów umów stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miejska-gorka.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-27 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-26

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace projektowe i budowę instalacji fotowoltaicznej - Stęszew
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace projektowe, uzyskanie pozwoleń i uzgodnień oraz dostawa materiałów i robót budowlanych związanych z budową instalacji fotowoltaicznej do wytwarzania energii elektrycznej z energii słonecznej o mocy nie mniejszej niż ok. 409 kWp (408,76 kWp wg audytu efektywności energetycznej). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: „Budowa żłobka”
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Miejska Górka: Dostawa paliwa płynnego dla Rolniczego Gospodarstwa Doświadczalnego Dłoń
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Rozbudowa drogi gminnej nr 597041S ul. Jagienki i ul. Juranda w Pszowie, w formule zaprojektuj i wybuduj
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „Budowa żłobka”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI