Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Boguchwała (3 zadania częśc

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Boguchwała (3 zadania częściowe)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBoguchwała
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-28
  • ZamawiającyGmina Boguchwała
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-10
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00078100
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Boguchwała (3 zadania częściowe)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Boguchwała

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Suszyckich 33

1.5.2.) Miejscowość: Boguchwała

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@boguchwala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.boguchwala.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Boguchwała (3 zadania częściowe)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f42e6ae-c9b1-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00078100

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003450/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego cz. III

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://www.bip.boguchwala.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal;https://miniportal.uzp.gov.pl; poczta elektroniczna

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się: drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/), przez portal ePUAP
(https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz przy użyciu poczty elektronicznej (um@boguchwala.pl, m.kotula@um.boguchwala.pl, m.pekala@um.boguchwala.pl) na zasadach określonych poniżej. 1.2. Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami są: Monika Kotula –
wyjaśnienia w sprawie procedury przetargowej w godzinach: ponie-działek – piątek 900-1500: tel. 17
87 55 220 e-mail: m.kotula@um.boguchwala.pl,Michał Pękala – wyjaśnienia w sprawie procedury przetargowej w godzinach: ponie-działek – piątek 900-1500: tel. 17 87 55 220, e-mail: m.pekala@um.boguchwala.pl. 1.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do „Formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do
„Formularza do komunikacji”. 1.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz w warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji
publicznej (ePUAP). 1.5. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się, korzystając z miniPortalu, przestrzegać postanowień tego regulaminu.1.6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych
„Formularzy do: złożenia i wycofania oferty” oraz do „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.1.7. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.1.8. Zamawiający informuje, że przedmiotowe postępowanie można wyszukać na „Liście wszystkich
postępowań” w miniPortaIu, klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki „Postepowania". Jest ono dostępne równie na stronie internetowej Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym
o numerze referencyjnym: RIZ.271.12.2021 jest Zamawiający, tj. Gmina Boguchwała z siedzibą przy ul. Suszyckich 33, 36-040Boguchwała -reprezentowana przez Burmistrza Boguchwały – dalej
Administrator lub Gmina. 2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w związku z udzieleniem lub wykonywaniem zamówienia publicznego, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem
Ochro-ny Danych Osobowych w Gminie za pomocą adresu: iod@boguchwala.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Gminie w związku z udzieleniem zamówienia publicznego w wybranym przez Gminę trybie postępowania tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO 4.W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa
w pkt 3odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: 4.1. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu przepisy ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych [Dz.U. z2019 roku, poz. 869 z późn. zm.]oraz ustawy z dnia 11 września2019 roku –Prawo Zamówień Publicznych [Dz.U. z 2019 roku, poz. 2019 z późn. zm.] – dalej
PZP. 4.2.inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Boguchwała przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Gmina Boguchwała. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane,zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a po tym czasie przez okres w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, tj. przepisy ustawy z dnia
14lipca1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktach wykonawczych do tej ustawy.6.Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; 7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następują-ce uprawnienia: 7.1. prawo dostępu dodanych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych; 7.2. prawo do żądania sprostowania(poprawiania) danych
osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne; 7.3.prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danychosobowych9. Nie przysługuje Pani/Panu: 8.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;8.2. prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20RODO;8.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz punkt wyżej

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RiZ.271.12.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Budowa oświetlenia na ulicy Technicznej – osiedle w Boguchwale
4.1.1. Zakres rzeczowy niżej wymienionego zadania obejmuje: wykonanie za-silania kablem ziemnym nN; montaż słupów parkowych na fundamencie betonowym z oprawami typu led na wysięgniku wraz z przyłączem, szaf-ką oświetleniową i opomiarowaniem.
4.1.2. Zakres I etapu obejmuje realizacje wyłącznie dla punktów oświetle-niowych - słupy 4/40/WO, 6/40/WO, 7/40/WO, 8/40/WO, 9/40/WO, 10/40/WO, 2/40/WO.
4.1.3. Wykonanie instalacji uziemienia, pomiar geodezyjny powykonawczy oraz przygotowanie kompletu dokumentów, niezbędnych do zakończenia budowy. Układ pracy sieci niskiego napięcia–TN-C.
4.1.4. Szczegółowy zakres zamówienia określony jest projektem wykonaw-czym. Dopuszcza się ujęcie w ofercie, zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gor-szych niż określone poniżej.
4.1.5. Zakres robót :
a) Ułożenie kabla ziemnego YAKY 4x35mm 2 - 254 m
b) Ułożenie kabla ziemnego YAKY 4x50mm 2 - 20 m
c) słup parkowy 4,5 m zgodnie z rysunkiem na fundamencie beto-nowym –2 szt.
d) słup stalowy 8m zgodnie z opisem w dokumentacji na fundamen-cie betonowym –2 szt.
e) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego typu led na wysięgniku korpus AL., klosz – szkło -7 kpl.
f) montaż szafy oświetleniowej - 1 kpl
g) montaż uziemienia - bednarka ocynkowana - 254 m
h) montaż uziomów pionowych - 9m

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający PRZEWIDUJE udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.
12.1. Określenie przedmiotu Zamówienia:
Przedmiotem zamówienia będzie wykonanie podobnych robót budowlanych jak ro-boty budowlane znajdujące się w zakresie przedmiotowego zadania.
12.2. Zakres robót budowlanych
Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia i polegać będą na powtórzeniu podobnych robót budowanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
12.3. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP:
Warunkiem udzielenia zamówienia będzie zarezerwowanie środków na ten cel w bu-dżecie Gminy Boguchwała. Udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przeprowadzeniem negocjacji, których przedmiotem będzie cena oraz warunki realizacji za-mówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2. Część 2: Budowa oświetlenia drogi gminnej na dz. o nr ew. 1456 w Nosówce
4.2.1. Zakres rzeczowy niżej wymienionego zadania obejmuje: wykonanie za-silania przewodem napowietrznym izolowanym nN; montaż słupów sieci napowietrznej z oprawami na wysięgniku wraz z przyłączem, szafką oświetleniową i opomiarowaniem. Wykonanie instalacji uziemienia, po-miar geodezyjny powykonawczy oraz przygotowanie kompletu doku-mentów, niezbędnych do zakończenia budowy. Układ pracy sieci niskie-go napięcia–TN-C.
4.2.2. Szczegółowy zakres zamówienia określony jest projektem wykonaw-czym. Dopuszcza się ujęcie w ofercie, zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gor-szych niż określone poniżej.
4.2.3. Zakres robót :
a) Ułożenie kabla ziemnego YAKY 4x35mm 2 - 505 m
b) słup bliźniaczy – szt. 10
c) słup wirowany – szt. 2
d) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego typu led - na wysięgniku – szt. 11
e) montaż szafy oświetleniowej - 1 kpl
f) montaż uziemienia - bednarka ocynkowana , pręty uziemiające .

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający PRZEWIDUJE udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.
12.1. Określenie przedmiotu Zamówienia:
Przedmiotem zamówienia będzie wykonanie podobnych robót budowlanych jak ro-boty budowlane znajdujące się w zakresie przedmiotowego zadania.
12.2. Zakres robót budowlanych
Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia i polegać będą na powtórze-niu podobnych robót budowanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podsta-wowego.
12.3. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP:
Warunkiem udzielenia zamówienia będzie zarezerwowanie środków na ten cel w bu-dżecie Gminy Boguchwała. Udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przepro-wadzeniem negocjacji, których przedmiotem będzie cena oraz warunki realizacji za-mówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.3.2. Budowa oświetlenia drogi gminnej Racławówka Zagrody w Racła-wówce dz.1294/1”.
A. Zakres rzeczowy niżej wymienionego zadania obejmuje: wyko-nanie zasilania kablem ziemnym nN; montaż słupów stalowych na fundamencie betonowym z oprawami na wysięgniku wraz z przyłączem, szafką oświetleniową i opomiarowaniem. Wykonanie instalacji uziemienia, pomiar geodezyjny powykonawczy oraz przygotowanie kompletu dokumentów, niezbędnych do zakoń-czenia budowy. Układ pracy sieci niskiego napięcia–TN-C.
B. Szczegółowy zakres zamówienia określony jest projektem wyko-nawczym. Dopuszcza się ujęcie w ofercie, zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone poniżej.
C. Wykonanie zasilania linii napowietrznej nN; montaż słupa z żer-dzi wirowanej wraz z oprawą.
D. Zakres robót :
a) montaż przewodu AsXSn 4x50mm 2 na sieci napowietrz-nej 15 m
b) montaż przewodu AsXSn 4x35mm 2 na sieci napowietrz-nej 36 m
c) układanie kabli YAKY 4x35mm 2 – 34 m
d) Słup wirowany– szt. 1
e) Słup bliźniaczy – szt. 1
f) Słup stalowy – szt. 1
g) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego typu led;, IP 66, IK 09-10 do 4000 K, 170-180 lm/W - 3 szt.
h) montaż szafy oświetleniowej - 1 kpl
i) montaż uziemienia - poziome kpl.
j) montaż uziemienia - prętowe kpl.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający PRZEWIDUJE udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.
12.1. Określenie przedmiotu Zamówienia:
Przedmiotem zamówienia będzie wykonanie podobnych robót budowlanych jak ro-boty budowlane znajdujące się w zakresie przedmiotowego zadania.
12.2. Zakres robót budowlanych
Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia i polegać będą na powtórzeniu podobnych robót budowanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
12.3. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP:
Warunkiem udzielenia zamówienia będzie zarezerwowanie środków na ten cel w bu-dżecie Gminy Boguchwała. Udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przeprowadzeniem negocjacji, których przedmiotem będzie cena oraz warunki realizacji za-mówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się wykonawca, który spełnia warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj.
1) posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte oraz zgodne ze sztuką bu-dowlaną wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z budową oświetlenia drogowego na sieci napowietrz-nej lub kablowej NN, polegającą na montażu min.6 opraw oświetleniowych
2) dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. osobą zdolną do przyjęcia obowiązków kierownika budowy, która posiada uprawnienia do kiero-wania robotami budowlanymi bez ograniczeń w branży instalacyjnej w zakresie in-stalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa wraz z aktualnym zaświadczeniem o przy-należności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i decyzję o wpisie do central-nego rejestru, o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3. lit a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo Budowlane oraz posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierownika budowy.
Jednocześnie zamawiający zaznacza, iż zgodnie z art. 12a - ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
Przez uprawnienia budowlane należy rozumieć uprawnienia do sprawowania samo-dzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane, przepisach wykonawczych do ustawy Prawo budowlane, a także odpowiadające im, uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących, przepisów prawa oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfe-deracji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych naby-tych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów wyszczególnionych w punkcie Rozdziale VIII SWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wykaz robót budowanych
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z dokładnym wskazaniem liczby zamontowanych opraw w ramach inwestycji oraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
2 Wykaz osób
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, do kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami
Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

11. Treść oferty stanowi wypełniony Formularz ofertowy – wg załącznika nr 4 do SWZ.
12. Wraz z ofertą muszą zostać złożone:
12.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – załącznik nr 5 do SWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców).
12.2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy
12.3. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty – jeżeli dotyczy
12.4. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonaw-ców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postę-powaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełniony druk oświadczenia, wg Załącznika Nr 5 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubie-gających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
4. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykona-nie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu Cywilnego.
5. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
6. Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta została wybrana Zamawiający będzie żądać umowy regulującej ich współpracę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Określone we wzorach umów załącznik nr 8.1. do 8.3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-28 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: miniportal Wykonawca składa ofertę za pośdrednictwem Formulara do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-28 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-27

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Cena oferty brutto
2021-06-10 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję osoby na kilka dni do pomocy przy pracach ogrodniczych - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję osoby na kilka dni do pomocy przy pracach ogrodniczych: rozwożenie i plantowanie ziemi, sadzenie tuj, grabienie liści. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI