Budowa i modernizacja miejskiej oczyszczalni ścieków, przepompowni, stacji uzdatniania...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa i modernizacja miejskiej oczyszczalni ścieków, przepompowni, stacji uzdatniania wody i budowa kanalizacji sanitarnej o dł. 5,9 km w Gminie Dobiegniew.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDobiegniew
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-15
  • ZamawiającyGmina Dobiegniew
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-30
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00233327
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja miejskiej oczyszczalni ścieków, przepompowni, stacji uzdatniania wody i budowa kanalizacji sanitarnej o dł. 5,9 km w Gminie Dobiegniew.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobiegniew

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Dobiegniew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966770

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Obrońców Pokoju 24

1.5.2.) Miejscowość: Dobiegniew

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-520

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@dobiegniew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobiegniew.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja miejskiej oczyszczalni ścieków, przepompowni, stacji uzdatniania wody i budowa kanalizacji sanitarnej o dł. 5,9 km w Gminie Dobiegniew.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b727c0e-f85c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233327

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035515/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa i modernizacja miejskiej oczyszczalni ścieków, przepompowni, stacji uzdatniania wody i budowa kanalizacji sanitarnej o dł. 5,9 km w Gminie Dobiegniew

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie realizowane jest przy udziale środków Rządowy Fundusz Polski Ład Programu Inwestycji Strategicznych, Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych i EFRR Regionalny Program Operacyjny – Lubuskie 2020 – umowa dofinansowania RPLB.04.03.00-08.0004/20-00 z dnia 30.10.2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje ogólne
1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania
z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
4) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6) Dane postępowanie można wyszukać na” Liście wszystkich postępowań” w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r.); zwanego dalej „RODO”, informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Dobiegniew reprezentowany przez Burmistrza, (adres: 66-520 Dobiegniew ul. Obrońców Pokoju 24, tel. 95 76 11 001, e-mail: urzad@dobiegniew.pl).
2) W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: bogdan.spetany@cbi24.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 PZP.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
1) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
2) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RKG.271.14.2022.DD

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa i modernizacja miejskiej oczyszczalni ścieków, przepompowni, stacji uzdatniania wody i budowa kanalizacji sanitarnej o dł. 5,9 km w Gminie Dobiegniew.
2. Na przedmiot zamówienia składa się:
1) wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbudowy oczyszczalni ścieków wraz z główną przepompownią ścieków w Dobiegniewie zlokalizowanej na działkach nr 408/5, 315/1 obręb nr 0013 Dobiegniew, jednostka ewidencyjna Dobiegniew – Miasto. Przedmiotem inwestycji jest modernizacja i rozbudowa oczyszczalni oraz głównej przepompowni ścieków, polegająca na modernizacji i remoncie istniejących obiektów, budowie nowych oraz adaptacji części istniejących. Obiekty objęte modernizacją i rozbudową znajdują się na terenie istniejącej oczyszczalni ścieków oraz przepompowni głównej w miejscowości Dobiegniew, województwo lubuskie. Zamawiający posiada:
b) Decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach z dnia 10 sierpnia 2017r., WZŚ.4207.56.2017.PK,
c) Decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach z dnia 20 października 2017r., WZŚ.4260.66.2017.KS
d) Pozwolenie na budowę nr 32/2018 z dnia 07 lutego 2018 r.
2) modernizację istniejącej stacji uzdatniania wody w miejscowości Dobiegniew należy wykonać w formule zaprojektuj i wybuduj. Założenia do projektowania określone zostały w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, w tym m. in.:
a) - wymianę kompletnego wyposażenia technologicznego automatycznej stacji uzdatniania wody, zakres wymiany urządzeń technologicznych obejmuje:
• - tłoczenie wody pompą studzienną do aeratora ciśnieniowego w budynku stacji uzdatniania wody,
• - napowietrzanie w aeratorze ciśnieniowym,
• - filtracja wody w filtrach ciśnieniowych połączonych równolegle, wypełnionych złożem katalityczno – piaskowym,
• - gromadzenie wody uzdatnionej w zbiorniku wyrównawczym wraz ze sterowaniem wysokością ciśnienia,
• - tłoczenie wody przy użyciu wielopompowego zestawu hydroforowego pod zadanym ciśnieniem do sieci wodociągowej,
• - urządzenie do dezynfekcji wody uzdatnionej roztworem podchlorynu sodowego dozowanego proporcjonalnie do przepływu wody i lampami UV,
• nowy układ sterowania i automatyki oraz zakup agregatu prądotwórczego.
b) modernizację instalacji elektrycznych i automatyki,
c) remont obudowy trzech studni ujęcia wody wraz z wyminą wyposażenia,
d) kompleksowy remont budynku stacji uzdatniania obejmujący ocieplenie, wymianę posadzek i odnowienie pomieszczeń po pracach modernizacyjnych.
W powyższym zakresie na przedmiot zamówienia składa się:
a) opracowanie dokumentacji projektowej:
- Dokumentacja projektowa musi spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2021 poz. 2454) oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2021 poz. 2458);
- Wykonawca wykona wszelkich niezbędnych opracowań wymaganych do realizacji inwestycji, w tym m. in. dokumentacji geologiczno-inżynieryjnej uwzględniającej warunki hydrogeologiczne, projektów konstrukcyjnych, projektów odtworzenia nawierzchni czy projektów usunięcia kolizji z istniejącą infrastrukturą podziemną.
- przed rozpoczęciem prac projektowych Wykonawca dokona potwierdzenia bądź weryfikacji danych wyjściowych do projektowania przygotowanych przez Zamawiającego i w uzasadnionych wypadkach dostosuje je tak, aby zagwarantować osiągnięcie wymagań zawartych w PFU.
- Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego po przekazaniu pełnomocnictwa wszystkie niezbędne decyzje administracyjne, opinie, ekspertyzy , badania i inne niezbędne uzgodnienia do uzyskania w niezbędnym zakresie stosownego pozwolenia na budowę, umożliwiające rozpoczęcie realizacji przedsięwzięcia.
- Dla uzupełnienia i uszczegółowienia projektu budowlanego w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym dla realizacji robót budowlanych i sporządzenia innych opracowań prawem wymaganych, Wykonawca opracuje projekt wykonawczy, który zarówno jak i projekt budowlany podlega zaopiniowaniu przez Zamawiającego .
b) modernizację istniejącej stacji uzdatniania wody w miejscowości Dobiegniew.
c) zakup i wdrożenie radiowego systemu odczytu wodomierzy wraz z zakupem wodomierzy dla wszystkich odbiorców wody ze stacji uzdatniania wody.

3) Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Grąsy wraz z budową remontem przepompowni ścieków w miejscowościach Osiek, Słowin, Rolewice i Chomętowo
a) budowa sieci kanalizacyjnej sanitarnej grawitacyjnej w m. Grąsy w dz. nr 193, 183, 187, 143, 172/3, 179, 205, 233, 222, 217, 213, 288, 278/3, 278/2, 313. Zakres prac obejmuje:
• siec kanalizacyjna grawitacyjna Dz 200 PP SN 8 o łącznej długości 1009,79 m,
• przyłącza kanalizacyjne z Dz 160 PCV SN8 sztuk 33 o łącznej długości 113,65 m,
• przyłącze energetyczne 15,37 m,
• pompownie ścieków Pom1.

b) budowa sieci kanalizacyjnej sanitarnej grawitacyjno-tłocznej w m. Grąsy w dz. nr 193, 183, 187,
143, 172/3, 179, 205, 233, 222, 217, 213, 288, 278/3, 278/2. Zakres prac obejmuje:
• siec kanalizacyjna grawitacyjna Dz 200 PP SN 8 o łącznej długości 1326,85 m,
• siec kanalizacyjna tłoczna PE 100 SDR17 PN10 Dz 90 PE o łącznej długości 1970,42 m,
• przyłącza kanalizacyjne z Dz 160 PCV SN8 sztuk 8 o łącznej długości 93,25 m,
• przyłącze energetyczne 4,87m,
• pompownie ścieków Pom2.

c) budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej oraz sieci wodociągowej w miejscowości Grąsy - Kolonia w dz. nr 2/2, 3, 4/1, 4/3, 4/4, 5, 9,137, 126/4, 121, 120, 117, 168, 143 obręb Grąsy. Zakres prac obejmuje:
• siec kanalizacyjna grawitacyjna Dz 200 PP SN 8 o łącznej długości 616,65 m,
• siec kanalizacyjna tłoczna PE 100 SDR17 PN10 Dz 90 PE o łącznej długości 782,17 m,
• przyłącza kanalizacyjne Dz 160 PCV SN8 sztuk 2 o łącznej długości 40,13 m,
• siec wodociągowa PE 100 SDR17 PN10 Dz 90 PE o łącznej długości 1289,25m z
hydrantami przeciwpożarowymi nadziemnymi 3 szt.,
• pompownie ścieków Pom4.
d) remont przepompowni ścieków w miejscowościach Osiek, Słowin, Rolewice i Chomętowo:
• Wykonanie tłoczni ścieków TS Osiek i TS Słowin. Budowa nowych tłoczni ścieków
w miejsce istniejących mokrych przepompowni ścieków na sieci kanalizacyjnej położonej w gminie Dobiegniew - wymiana istniejących zużytych lub uszkodzonych przepompowni ścieków oraz wymiana istniejących szaf sterowniczych na nowe wraz z monitoringiem i dopięcie do istniejącego sytemu wraz z zagospodarowaniem terenu wokół nowych tłoczni poprzez utwardzenie terenu kostką betonową, oraz ogrodzenie i oświetlenie.

• Remont przepompowni ścieków : Rolewice 2 szt., Chomętowo 1 szt. wymiana istniejących zużytych lub uszkodzonych elementów przepompowni ścieków oraz wymianie istniejących szaf sterowniczych na nowe wraz z monitoringiem i dopięcie do istniejącego sytemu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45000000-7 - Roboty budowlane

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:

a) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
c.1 Wykonawca musi wykazać się posiadanym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości sumy gwarantowanej 1 000 000, 00 zł

Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż PLN, Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP (Tabela A), na dzień wszczęcia postępowania – publikacji ogłoszenia o zamówieniu

d) zdolności technicznej lub zawodowej.
1) Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w realizacji w okresie ostatnich 8 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie:
a) minimum jedną robotą budowlaną polegającą na budowie/ przebudowie/modernizacji lub rozbudowie czynnej w ruchu oczyszczalni ścieków komunalnych w technologii przepływowej o przepustowości min. 600 m³/dobę,
b) minimum jedną robotą budowlaną polegającą na budowie /przebudowie/modernizacji lub rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej o długości minimum 3 km.
c) minimum jedną robotą budowlaną polegającą na budowie/ przebudowie/modernizacji lub rozbudowie stacji uzdatniania wody o wydajności min 700 m3/d;

2) Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem:
a) przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalizacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do projektowania;
b) + przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalizacji konstrukcujno - budowlanej do projektowania
c) przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalizacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń;
d) przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalizacji konstrukcyjno – budowlanej do kierowania robotami.
e) Przynajmniej jedną osobę pełniącą funkcję głównego technologa posiadającego doświadczenie przy rozruchu minimum jednej przepływowej oczyszczalniach ścieków komunalnych o przepustowości min. 800 m³/dobę.

Zamawiający dopuszcza wykazanie się jedną osobą posiadającą uprawnienia zarówno do projektowania, jak i kierowania robotami budowalnymi.

W zakresie wyżej wymienionych uprawnień zamawiający uzna równoważne kwalifikacje zawodowe (dyplomy) wydawane przez inne niż Rzeczpospolita Polska państwa członkowskie Unii Europejskiej, konfederacji szwajcarskiej oraz państwa członkowskie europejskiego porozumienia o wolnym handlu (EFTA).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
4) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 8 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
5) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oświadczenie o braku przesłanek do wykluczenia na podstawie podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 poz. 835) zwanej dalej ustawie o przeciwdziałania agresji na Ukrainie.
2. a) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie -(jeżeli dotyczy);
b) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres robót wykonają poszczególni wykonawcy.
c) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę, załączniki i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty) - (jeżeli dotyczy)- podpisane podpisem kwalifikowanym;
d) oryginał zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby- (jeżeli dotyczy) podpisany podpisem kwalifikowanym;
e) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków i nie podleganiu wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie do upływu terminu składania ofert wadium w wysokości: 200 000,00 (słownie: dwieście tysięcy złotych)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

a) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie -(jeżeli dotyczy);
b) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres robót wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany umowy w zakresie terminu realizacji, zakresu przedmiotu zamówienia, wynagrodzenia.
Szczegółowy zakres przesłanek zmiany umowy zawarty został w SWZ oraz wzorze umowy ze względu na ograniczoną ilość
znaków

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-15 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-13

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

3) Wykonawca podlega również wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 poz. 835) zwanej dalej ustawie o przeciwdziałania agresji na Ukrainie
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę budynku produkcyjno-magazynowego - Święty Wojciech
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę budynku produkcyjno-magazynowego oraz budynku biurowo-socjalnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI