Budowa i modernizacja infrastruktury turystycznej na terenie Gminy Braniewo ze szczególnym...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa i modernizacja infrastruktury turystycznej na terenie Gminy Braniewo ze szczególnym uwzględnieniem potencjału Zalewu Wiślanego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBraniewo
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-09-20
  • ZamawiającyGMINA BRANIEWO
  • Data publikacji ogłoszenia2023-09-01
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00378573
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury turystycznej na terenie Gminy Braniewo ze szczególnym uwzględnieniem potencjału Zalewu Wiślanego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRANIEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747997

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Moniuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Braniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminabraniewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gminabraniewo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja infrastruktury turystycznej na terenie Gminy Braniewo ze szczególnym uwzględnieniem potencjału Zalewu Wiślanego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7dfacab-4704-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00378573

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030032/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa i modernizacja infrastruktury turystycznej na terenie Gminy Braniewo ze szczególnym uwzględnieniem potencjału Zalewu Wiślanego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c7dfacab-4704-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną na Platformie e-Zamówienia za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
2.W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: gmina@gminabraniewo.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną na Platformie e-Zamówienia za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ ocds-148610-c7dfacab-4704-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:gmina@gminabraniewo.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).


3.Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.
Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej w tym informacje dotyczące wymogu użycia podpisu elektronicznego zostały opisane w SWZ (ze względu na ograniczenia techniczne (nie zależne od Zamawiającego) Zamawiający nie umieścił tekstu wskazanych punktów).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Obowiązek RODO został opisany w III rozdziale SWZ (ze względu na ograniczenia techniczne (nie zależne od Zamawiającego) Zamawiający nie umieścił tekstu wskazanych punktów).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/06/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie:
- Hali szkutniczej wraz z 2 pomostami oraz infrastrukturą towarzyszącą przy rzece Pasłęce na dz. nr 191/4, 192, 190/2, 190/3, 190/4, 173/2 obr. Nowa Pasłęka

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie:
- Wieży widokowej o wys. 24m na dz. nr 8/8 obr. Nowa Pasłęka

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
- zdolności technicznej lub zawodowej:

Dla części I:
a) Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie:
co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą:
- budowę hali o kubaturze 3000 m³

b) Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże dysponowanie osobą, która będzie wykonywała ob-owiązki projektanta oraz posiadała:
- uprawnienia do projektowania w branży architektonicznej pełniącym jednocześnie rolę główne-go projektanta lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, w aktual-nym stanie prawnym
- min 5 letnie doświadczenie jako projektant

- uprawnienia do projektowania w branży architektonicznej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, w aktualnym stanie prawnym
- min 5 letnie doświadczenie jako projektant
c) Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże dysponowanie osobą, która będzie wykonywała ob-owiązki kierownika robót oraz posiadająca:
-uprawnienia kierownika w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz architektonicznej peł-niącym jednocześnie rolę kierownika budowy do wykonywania samodzielnych funkcji technicz-nych w budownictwie bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych sa-mych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.
-min 5 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji w budownictwie jako kierownik budowy lub robót



-uprawnienia kierownika robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz architektonicznej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, któ-rych w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożli-wiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.
-min 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji w budownictwie jako kierownik budowy lub robót
Dla części II:
d) Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie:
co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą:
- obiekt budowlany o konstrukcji stalowo-drewnianej o wysokości co najmniej 15 m

e) Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże dysponowanie osobą, która będzie wykonywała ob-owiązki projektanta oraz posiadała:
- uprawnienia do projektowania w branży architektonicznej pełniącym jednocześnie rolę główne-go projektanta lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, w aktual-nym stanie prawnym
- min 5 letnie doświadczenie jako projektant

- uprawnienia do projektowania w branży architektonicznej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, w aktualnym stanie prawnym
- min 5 letnie doświadczenie jako projektant
f) Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże dysponowanie osobą, która będzie wykonywała ob-owiązki kierownika robót oraz posiadająca:
-uprawnienia kierownika w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz architektonicznej peł-niącym jednocześnie rolę kierownika budowy do wykonywania samodzielnych funkcji technicz-nych w budownictwie bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych sa-mych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.
-min 5 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji w budownictwie jako kierownik budowy lub robót



-uprawnienia kierownika robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz architektonicznej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, któ-rych w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożli-wiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.
-min 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji w budownictwie jako kierownik budowy lub robót

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonywania oraz podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane , a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne odpowiednie dokumenty - Załącznik nr 6 do SWZ.
- Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, wraz ze wskazaniem ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia, wykształcenia, zakresu wykonywanych przez nie czynności i podstawy do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 7 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały opisane w załączniku nr 8 do projektowanych postanowień umowy SWZ (ze względu na ograniczenia techniczne (nie zależne od Zamawiającego) Zamawiający nie umieścił tekstu wskazanych punktów)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem portalu: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ ocds-148610-c7dfacab-4704-11ee-9aa3-96d3b4440790

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-20 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Kody CPV:

71320000-7 Usługi inżynierskie w zakresie projektowania

45000000-7 Roboty budowlane
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych
 45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2Roboty budowlane w zakresie budynków
 45215221-2 Roboty budowlane w zakresie ośrodków opieki dziennej
 45262700-8 Przebudowa budynków
 45262522-6 Roboty murarskie
 45262100-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
 45312000-7 Instalowanie systemów alarmowych i anten
 45314000-1 Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
 45315000-8 Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
 45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
 45317000-2 Inne instalacje elektryczne
45320000-6 Roboty izolacyjne
 45321000-3 Izolacja cieplna
 45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45330000-9Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45343000-2Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
 45343000-3 Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45410000-4Tynkowanie
45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
 45422000-1 Roboty ciesielskie
45430000-0Pokrywanie podłóg i ścian
 45431000-7 Kładzenie płytek
 45432000-4 Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie
 45442000-7 Nakładanie powierzchni kryjących
 45443000-4 Roboty elewacyjne
45450000-6Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
 45452000-0 Zewnętrzne czyszczenie budynków
 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
32410000-0 Lokalna sieć komputerowa
32580000-2 Sprzęt do obsługi danych


Postępowanie jest finansowane zgodnie z umową o dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Wstępna Promesa Nr Edycja2/2021/3802/PolskiLad
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam brygad cieśli, zbrojarzy, murarzy - Bartoszyce
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam brygad cieśli, zbrojarzy, murarzy Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI