Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Rajcza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAJCZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182692
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Górska 1
1.5.2.) Miejscowość: Rajcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-370
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugrajcza@rajcza.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rajcza.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Rajcza
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-490d4876-66ac-46f4-9bf2-d2942872026e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403983
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-490d4876-66ac-46f4-9bf2-d2942872026e
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz – w szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego – za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, elektronicznej skrzynki podawczej (ESP) na ePUAP: Urząd Gminy Rajcza /d43pji4r0h/skrytka oraz poczty elektronicznej ugrajcza@rajcza.com.pl.
Szczegóły opisano w rozdziale IX SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy
do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako
załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa „Regulamin Platformy e-Zamówienia”. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać
ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
Szczegóły opisano w rozdziale IX SW
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.TPBN.7.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia:
1) SOŁECTWO RAJCZA:
a) przebudowa drogi wewnętrznej „Do Butorów” w Rajczy w km 0+000 do 0+134 oraz od 0+370 do 0+550 – w ramach zadania zostanie wykonana nawierzchnia składająca się z warstw:
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 4 cm,
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S gr. 4 cm,
- dodatkowo należy wykonać pobocza obustronne z kruszywa frakcji 0-31,5 mm.
Przebudowa odbywa się na długości 314m o szerokości jezdni 2,5m-2,8m po istniejącym śladzie drogi. Nie występuje kolizja z uzbrojeniem terenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w projekcie budowlanym, przedmiarze oraz specyfikacji technicznej stanowiących ZAŁĄCZNIK nr 8 do SWZ,
b) remont drogi od Dworca PKP do przejazdu kolejowego „Wiercigrochy” w Rajczy w km od 0+000 do 0+401 – w ramach zadania zostaną wykonane następujące prace:
- remont nawierzchni jezdni drogi gminnej,
- remont fragmentu chodnika dla pieszych,
- wymiana krawężników,
- remont odwodnienia przedmiotowego odcinka drogi gminnej.
na długości 401 m.
W ramach remontu nawierzchni jezdni drogi zostanie wykonana nawierzchnia bitumiczna o szerokości 5,7-7,0m (zgodna ze stanem istniejącym), w ramach remontu chodnika zostanie wykonana nawierzchnia z kostki betonowej wraz z krawężnikiem i obrzeżem o szerokości 1,50m (zgodnie ze stanem istniejącym).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w projekcie budowlanym, projekcie technicznym, przedmiarze oraz specyfikacji technicznej stanowiących ZAŁĄCZNIK NR 8A do SWZ,
2) SOŁECTWO RYCERKA DOLNA:
a) przebudowa drogi wewnętrznej „Do Głębokiego” w Rycerce Dolnej w km od 0+190 do 0+375 – Etap I oraz od 0+665 do 0+825 – Etap II – w ramach zadania zostanie wykonana nawierzchnia składająca się z warstw:
- warstwa wyrównawcza poprzez remont cząstkowy: 30 Mg dla E. I oraz II,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 5cm,
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S gr. 4 cm,
- dodatkowo należy wykonać pobocza obustronne z kruszywa frakcji 0-31,5mm.
Przebudowa odbywa się na długości 185 mb + 160 mb (345 mb) o szerokości jezdni 2,85 m po istniejącym śladzie drogi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w projekcie budowlanym, przedmiarze (ETAP I oraz ETAP II) oraz specyfikacji technicznej stanowiących ZAŁĄCZNIK NR 9 do SWZ,
b) budowa ścieżki rowerowej w Rycerce Dolnej łączącej istniejący odcinek ścieżki „U Janotów” z odcinkiem od ośrodka Brzeszcze – Etap II w km od 0+000 do 0+555 oraz od 0+616 do 0+922 – zadanie obejmie: korytowanie wraz profilowaniem gruntu rodzimego do wymaganych rzędnych, ułożenie podbudowy z kruszywa naturalnego 0/63mm stabilizowanego mechanicznie o grubości 30,0 cm oraz podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie o grubości 20,0 cm oraz wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/11m o grubości 6,0 cm. Ścieżka z obu stron winna zostać ograniczona obrzeżem betonowym 8x30 cm układanym na ławie betonowej z obustronnym oporem, z betonu C16/20. Istniejący teren zielony wzdłuż budowanej ścieżki rowerowej należy wyrównać poprzez jego niwelację i profilowanie, usunięcie lekkich nierówności terenu, oczyszczenie z kamieni, czy drewna itp. Następnie należy wykonać rekultywację i humusowanie.
Podstawowe parametry techniczne inwestycji:
- szerokość jezdni ścieżki: 3,00 m,
- nawierzchnia ścieżki: beton asfaltowy,
- przekrój poprzeczny ścieżki: jednostronny o nachyleniu 2,0 %,
- długość ścieżki: 861,00 m,
- spadki podłużne niwelety: 0,21 – 6,0 %.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w projekcie budowlanym, projekcie technicznym, przedmiarze oraz specyfikacji technicznej stanowiących ZAŁĄCZNIK nr 9A do SWZ,
3) SOŁECTWA RYCERKA DOLNA I RYCERKA GÓRNA:
a) budowa ciągu pieszo-rowerowego oraz umocnionego i gruntowego pobocza w ramach zadania „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1444S Rycerka Dolna – Rycerka Górna na terenie Gminy Rajcza w km od 2+654 do km 4+642,36” – w ramach zadania zostaną wykonane trzy odcinki tworzące łącznie logiczną całość:
1) odcinek I w km roboczym 0+000 – 0+656,37 o długości 656,37 m (w km lokalnym 2+654 do 3+307,37) ww. drogi powiatowej obejmuje swoim zakresem wykonanie m.in.:
- 407,30 mb pobocza o nawierzchni twardej, bitumicznej oraz przylegającego do pobocza utwardzonego, pobocza o nawierzchni gruntowej (w km 0+000 do 0+407,30),
- 249,07 mb drogi pieszo-rowerowej wzdłuż istniejącej jezdni za poboczem i pasem zieleni (w km od 0+407,30 do 0+656,37), przepust betonowy fi 800 mm (w km 0+648,48);
2) odcinek II w km roboczym 0+656,37 – 1+512 o długości 754,63 m (w km lokalnym od 3+310,37 do km 4+166) ww. drogi powiatowej obejmujący swoim zakresem wykonanie drogi pieszo-rowerowej o szerokości 4,0 m o nawierzchni asfaltowej oraz pobocza o nawierzchni twardej, bitumicznej i przylegającego do pobocza utwardzonego, pobocza o nawierzchni gruntowej;
3) odcinek III w km roboczym 1+512 – 1+985,36 o długości 473,36 m (w km lokalnym 4+166 do 4+639,36) ww. drogi powiatowej obejmuje swoim zakresem wykonanie m.in.:
- w km roboczym od 1+834,39 do 1+985,36 pobocze o nawierzchni twardej, bitumicznej oraz przylegającego do pobocza utwardzonego, pobocza o nawierzchni gruntowej,
- w km roboczym od 1+512 do km 1+847,2 drogę pieszo-rowerową szerokości 4,0 m o nawierzchni asfaltowej i długości 335,20 m.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w projekcie budowlanym (dla każdego odcinka z osobna), przedmiarze oraz specyfikacji technicznej stanowiących ZAŁĄCZNIK NR 10 do SWZ,
4) SOŁECTWO ZWARDOŃ:
a) przebudowa drogi gminnej w miejscowości Zwardoń Bór do Schroniska PTTK w Zwardoniu w km od 2+560 do 3+127 – w ramach zadania zostanie wykonana nawierzchnia z betonu asfaltowego 4 cm + 5 cm na długości 340m o szerokości 3,0m oraz pobocza gruntowe o szerokości 0,30m.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w projekcie budowlanym, przedmiarze oraz specyfikacji technicznej stanowiących ZAŁĄCZNIK NR 11 do SWZ,
b) przebudowa drogi wewnętrznej „Koło Szwajcarii” Etap II w Zwardoniu w km od 0+000 do 0+146 – w ramach zadania zostanie wykonana droga jednojezdniowa, jednopasmowa, dwukierunkowa o przekroju poprzecznym jednostronnym, o długości 146m i szerokości 2,8m – 3,3m, nawierzchnia bitumiczna, pobocza tłuczniowe, o szerokości 0,30m,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w projekcie budowlanym, przedmiarze oraz specyfikacji technicznej stanowiących ZAŁĄCZNIK NR 11A do SWZ,
5) SOŁECTWO SÓL:
a) przebudowa drogi „Pod Rachowiec” w Soli w km od 0+090 do 0+800 – w ramach zadania zostanie wykonana nawierzchnia składająca się z warstw:
- geowłóknina separacyjna o gramaturze 200m2,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0-63mm gr. 30 cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm,
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm,
na długości 710m o szerokości 3,0 m.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w projekcie technicznym, przedmiarze oraz specyfikacji technicznej stanowiących ZAŁĄCZNIK NR 12 do SWZ,
6) SOŁECTWO SÓL-KICZORA:
a) przebudowa drogi wewnętrznej „Do Szpaków” pod kościołem w Soli-Kiczorze w km od 0+000 do 0+302 – w ramach zadania zostanie wykonana nawierzchnia składająca się z warstw:
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 4 cm,
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S gr. 4 cm,
- dodatkowo należy wykonać pobocza obustronne z kruszywa frakcji 0-31,5mm.
Przebudowa odbywa się na długości 302m o szerokości jezdni 2,7m po istniejącym śladzie drogi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w projekcie budowlanym, przedmiarze oraz specyfikacji technicznej stanowiących ZAŁĄCZNIK NR 13 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu:
1.1 w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 1 pkt 1) – 6) ustawy, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie – do potwierdzenia oświadczeniem do oferty – Załącznik Nr 2 do SWZ.
1.2 w okolicznościach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. 2024 poz. 507) – do potwierdzenia oświadczeniem do oferty – Załącznik Nr 2C do SWZ.
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca w okresie trwania umowy posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
2.4 zdolności technicznej lub zawodowej:
2.4.1 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca należycie wykonał co najmniej jedną (1) robotę budowlaną, której zakres obejmował budowę, przebudowę, rozbudowę lub remont drogi lub placów publicznych, a wartość budowy, przebudowy, rozbudowy lub remontu drogi lub placów publicznych, wyniosła co najmniej 500.000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100), nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) – Załącznik Nr 5 do SWZ.
Zamawiający wymaga, aby w/w robota budowlana lub usługa została wykonana należycie.
2.4.2 Zamawiający wymaga, aby osoby, które Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi, legitymowały się następującymi kwalifikacjami zawodowymi:
a) uprawnieniami budowlanymi, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia* – wymagana 1 osoba – Załącznik Nr 6 do SWZ.
Szczegóły opisano w rozdziale IV SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu (w tytule przelewu należy podać nr sprawy: ZP.271.1.TPBN.7.2024),
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Rajcza, na konto: Bank Spółdzielczy w Rajczy nr 92 8125 0008 0000 0202 2000 0060. Kserokopię dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty.
Szczegóły opisano w rozdziale VII SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub SWZ oraz określił warunki takiej zmiany.
2. Zamawiający dopuszcza – jeżeli uzna za uzasadnione – możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1 i 2 p.z.p. w następujących przypadkach:
a) zmiany terminu realizacji umowy, w następstwie:
a. wystąpienia okoliczności wynikających z siły wyższej w rozumieniu kodeksu cywilnego;
b. zaistnienia szczególnie niekorzystnych i długotrwałych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie Przedmiotu umowy przez okres dłuższy niż 2 tygodnie zgodnie ze sztuką budowlaną i technologią robót, chyba, że zwłoka z tego powodu nie wystąpiłyby, gdyby roboty były realizowane przez Wykonawcę w terminach określonych Umową. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez Zamawiającego/ inspektora nadzoru inwestorskiego. Wstrzymanie robót budowlanych ze względu na warunki atmosferyczne typowe (właściwe) dla danej pory roku i miesiąca, lub zła organizacja robót nie uzasadniają zmiany terminu wykonania Umowy;
c. konieczności wykonania robót dodatkowych. Termin wykonania umowy ulega odpowiednio zmianie o okres trwania robót dodatkowych, jeżeli wykonanie tych robót warunkuje należyte wykonanie umowy.
d. wystąpienia działania osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia;
e. braku rozwiązań projektowych lub błędów w dokumentacji projektowej stwierdzonych w czasie trwania robót o czas niezbędny do ich uzupełnienia;
przy czym zmiana terminu realizacji umowy wymaga każdorazowo aktualizacji harmonogram terminowo-rzeczowo-finansowego;
b) zmiany wysokości wynagrodzenia w następstwie zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych, robót zamiennych lub potrzeby zaniechania niektórych robót w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy.
c) wystąpienia zmiany technologii wykonania robót, pod warunkiem, że wprowadzone zmiany są korzystne dla Zamawiającego - w zakresie terminu, wynagrodzenia oraz zakresu robót;
d) odkrycia w toku prowadzenia robót, niezidentyfikowanych wcześniej urządzeń bądź nieznanych elementów zabytkowych mających obiektywny wpływ na terenie wykonania zamówienia - w zakresie terminu, wynagrodzenia oraz zakresu robót;
e) zmiany w określeniu stron umowy, o ile zasadność tej zmiany wynika z przepisów na skutek np. połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia.
3. Zmianie podlegają także wszelkie nieistotne postanowienia w stosunku do treści oferty, a także inne nieistotne zmiany, które nie stanowią istotnej zmiany umowy, w tym m.in.:
a) zmiana formy wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na jedną lub kilka form, o których mowa w p.z.p. przy zachowaniu ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszania jego wysokości i zmiana ta nie wymaga zawarcia aneksu do umowy,
b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zamiana danych teleadresowych Wykonawcy lub Zamawiającego - zmiana ta następuje poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej Stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
Szczegóły opisano w §15 (zmiana umowy) projektu umowy, który stanowi załącznik nr 14 do SWZ - Projekt umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w terminie do dnia 23 lipca 2024 r. do godz. 10:00 za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, https://ezamowienia.gov.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-23 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni