Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja dróg na terenie Gminy Rymań
Ulice : Szkolna, Nowa, Słoneczna, Wrzosowa, m. Gorawino
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYMAŃ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920720
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 7
1.5.2.) Miejscowość: Rymań
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-125
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@ryman.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryman.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Biuro Usług OFERTA. Zamówienia Publiczne. Ryszard Dąbrowski
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7641674807
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Podchorążych 13a/4
1.11.4.) Miejscowość: Piła
1.11.5.) Kod pocztowy: 64-920
1.11.6.) Województwo: wielkopolskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: oferta.pil@wp.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.ryman.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i modernizacja dróg na terenie Gminy Rymań
Ulice : Szkolna, Nowa, Słoneczna, Wrzosowa, m. Gorawino
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69371ac3-7956-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00026872
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005780/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Wiejskiej w Rymaniu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
włączona obsługa JavaScript;
zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zawarto w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zawarto w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1D.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest :
opracowanie dokumentacji projektowej wraz uzyskaniem zgody właściwego organu na prowadzenie robót oraz wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego – w oparciu o obowiązujące przepisy,
wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez wybranego wykonawcę robót.
Zadanie Nr 1 :
Przebudowa drogi gminnej nr 894513Z ul. Szkolnej oraz zjazdów na drogi wewnętrzne.
Przebudową będzie objęty odcinek – ABCDEF - drogi gminnej od posesji nr 4 do skrzyżowania z drogą wewnętrzną na dz. nr 270 oraz zjazdów na drogi wewnętrzne do zjazdu na posesję na działce nr 92/7, długości około 1,1 km.
Efektem końcowym ma być uzyskanie odcinka drogi jednojezdniowej, o 2 pasach ruchu w formie ciągu pieszo-jezdnego dla odcinka ABCDE oraz o 2 pasach ruchu dla odcinka EF, o wymaganiach technicznych i użytkowych dla drogi klasy D.
Charakterystyczne parametry projektowanej drogi:
a) na odcinku ABCDE
- klasa drogi: D – dojazdowa,
- kategoria ruchu: KR2,
- dopuszczalne obciążenie nawierzchni: 80 kN/oś,
- przekrój poprzeczny jezdni: szerokość jezdni 5,5 i 6 m,
- przekrój jednojezdniowy, uliczny,
- szerokość chodników przy jezdni minimum 2 m, dojść pieszych do posesji minimum 1,5 m,
- zjazdy do posesji o szerokości minimum 3,5 m.
b) na odcinku EF
- klasa drogi: D – dojazdowa,
- kategoria ruchu: KR2,
- dopuszczalne obciążenie nawierzchni: 80 kN/oś,
- przekrój poprzeczny jezdni: szerokość jezdni 5 m,
- przekrój jednojezdniowy, zamiejski,
- szerokość chodników przy jezdni minimum 2 m, dojść pieszych do posesji minimum 1,5 m,
- zjazdy do posesji o szerokości minimum 3,5 m.
Zakres prac objętych zamówieniem :
a) dla odcinka ABCDE
wykonanie jezdni o szerokości 5,5 i 6 m o konstrukcji KR2 w obustronnych krawężnikach o nawierzchni bitumicznej oraz przejezdnej opaski na skrzyżowaniu z drogą wewnętrzną ul. Nowa o konstrukcji KR2 o nawierzchni z kostki betonowej,
wykonanie jedno- i obustronnego chodnika o szerokości 2 m z kostki betonowej,
wykonanie jednostronnych zjazdów do posesji o konstrukcji KR1 w ograniczeniu obrzeżami,
wykonanie odwodnienia nawierzchni za pomocą wpustów odwadniających z przykanalikami do studni chłonnych przy zjazdach na drogi wewnętrzne na dz. nr 90/11 i 90/94 ,
wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu w postaci oznakowania,
usunięcie krzewów kolidujących z nawierzchniami,
przebudowa zwieńczeń infrastruktury podziemnej znajdujących się w nawierzchni (do poziomu nawierzchni i wymagań nośności),
przestawienie słupów oświetleniowych kolidujących z projektowanymi nawierzchniami,
przestawienie hydrantów naziemnych kolidujących z projektowanymi nawierzchniami,
rozbiórka ogrodzeń znajdujących się w pasie drogowym i kolidujących z utwardzeniami,
wykonanie trawników siewem z nawożeniem,
wywóz materiału pełnowartościowego betonowego z rozbiórek na magazyn Inwestora.
Szacunkowe powierzchnie do realizacji w ramach zamierzenia budowlanego:
- Jezdnia bitumiczna 1767 m²
- Opaska z kostki betonowej 6 m²
- Chodnik z kostki betonowej 581 m²
- Zjazd z kostki betonowej 314 m²
- Zieleń 1087 m²
b) dla odcinka EF
wykonanie jezdni o szerokości 5 m o konstrukcji KR2 w obustronnych krawężnikach o nawierzchni z kostki betonowej pełniącej funkcję ciągu pieszo-jezdnego,
wykonanie chodnika wzdłuż jezdni drogi gminnej o szerokości 2 m na wysokości dz. nr 114/88 w obrzeżach z kostki betonowej,
wykonanie obustronnych zjazdów do posesji o konstrukcji KR1 w obrzeżach z kostki betonowej,
wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu w postaci oznakowania,
usunięcie drzew i krzewów kolidujących z nawierzchniami,
przebudowa zwieńczeń infrastruktury podziemnej znajdujących się w nawierzchni (do poziomu nawierzchni i wymagań nośności),
wykonanie trawników siewem z nawożeniem,
wywóz materiału pełnowartościowego betonowego, kamiennego z rozbiórek na magazyn Inwestora.
Szacunkowe powierzchnie do realizacji w ramach zamierzenia budowlanego:
- Jezdnia z kostki betonowej 4066 m²
- Chodnik z kostki betonowej 33 m²
- Zjazd z kostki betonowej 159 m²
- Zieleń 4607 m²
Zadanie Nr 2 :
Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Nowa oraz zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 112 ul. Koszalińskiej
Przebudową będzie objęty odcinek drogi wewnętrznej od skrzyżowania z drogą gminną nr 894513Z ul. Szkolną do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 112 ul. Koszalińską, długości około 0,3 km.
Charakterystyczne parametry projektowanej drogi:
- klasa drogi: D – dojazdowa,
- kategoria ruchu: KR2,
- dopuszczalne obciążenie nawierzchni: 80 kN/oś,
- przekrój poprzeczny jezdni: szerokość jezdni 6 m,
- przekrój jednojezdniowy, uliczny,
- szerokość chodników przy jezdni minimum 2 m, dojść pieszych do posesji minimum 1,5 m,
- zjazdy do posesji o szerokości minimum 3,5 m.
Zakres prac objętych zamówieniem :
wykonanie jezdni o szerokości 6 m o konstrukcji KR2 w obustronnych krawężnikach o nawierzchni bitumicznej oraz przejezdnej opaski na skrzyżowaniu z drogą gminną o konstrukcji KR2 o nawierzchni z kostki betonowej,
wykonanie zatoki parkingowej o konstrukcji KR1 w krawężnikach o nawierzchni z kraty ażurowej,
wykonanie jednostronnego chodnika o szerokości 2 m w obrzeżach z kostki betonowej,
wykonanie jednostronnych zjazdów do posesji o konstrukcji KR1 w obrzeżach z kostki betonowej oraz dojść pieszych do posesji w obrzeżach z kostki betonowej,
wykonanie odwodnienia nawierzchni za pomocą wpustów odwadniających z przykanalikami do istniejącej studni kanalizacji deszczowej oraz do studni chłonnych,
wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu w postaci oznakowania,
usunięcie drzew i krzewów kolidujących z nawierzchniami,
przebudowa zwieńczeń infrastruktury podziemnej znajdujących się w nawierzchni (do poziomu nawierzchni i wymagań nośności),
przestawienie słupów oświetleniowych kolidujących z projektowanymi nawierzchniami,
rozbiórka ogrodzeń znajdujących się w pasie drogowym i kolidujących z utwardzeniami,
wykonanie trawników siewem z nawożeniem,
wywóz materiału pełnowartościowego betonowego z rozbiórek na magazyn Inwestora.
Szacunkowe powierzchnie do realizacji w ramach zamierzenia budowlanego:
- Jezdnia bitumiczna 1744 m²
- Opaska z kostki betonowej 6 m²
- Chodnik z kostki betonowej 581 m²
- Zjazd z kostki betonowej 108 m²
- Zatoka parkingowa z kraty ażurowej 132 m²
- Zieleń 646 m²
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest :
opracowanie dokumentacji projektowej wraz uzyskaniem zgody właściwego organu na prowadzenie robót oraz wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego – w oparciu o obowiązujące przepisy,
wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez wybranego wykonawcę robót.
Zadanie Nr 1 :
Przebudowa drogi gminnej nr 895003Z ul. Słonecznej
Przebudową będzie objęty odcinek drogi gminnej od cmentarza gminnego do posesji nr 3, długości około 0,4 km.
Charakterystyczne parametry projektowanej drogi:
- klasa drogi: D – dojazdowa,
- kategoria ruchu: KR2,
- dopuszczalne obciążenie nawierzchni: 80 kN/oś,
- przekrój poprzeczny jezdni: szerokość jezdni 5,5 m z lokalnymi przewężeniami do 5 m,
- przekrój jednojezdniowy, uliczny,
- szerokość dojść pieszych do posesji minimum 1,5 m,
- zjazdy do posesji o szerokości minimum 3,5 m.
Zakres prac objętych zamówieniem :
wykonanie jezdni o szerokości 5,5 m o konstrukcji KR2 w obustronnych krawężnikach o nawierzchni z kostki betonowej pełniącej funkcję ciągu pieszo-jezdnego, w miejscach słupa energetycznego oraz hydrantu naziemnego zwężenie jezdni do 5 m szerokości, na całym odcinku należy wykonać wodościeki z obniżenia kostki,
wykonanie zatok parkingowych o konstrukcji KR1 o szerokości 2,5 m w krawężnikach o nawierzchni z kraty ażurowej,
wykonanie chodnika wzdłuż jezdni drogi wewnętrznej ul. Kwiatowej o szerokości 2 m w obrzeżach z kostki betonowej,
wykonanie obustronnych zjazdów do posesji o konstrukcji KR1 w obrzeżach z kostki betonowej,
wykonanie odwodnienia nawierzchni za pomocą wpustów odwadniających z przykanalikami do studni chłonnych,
wykonanie oświetlenia ulicznego,
wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu w postaci oznakowania,
usunięcie drzew i krzewów kolidujących z nawierzchniami,
przebudowa zwieńczeń infrastruktury podziemnej znajdujących się w nawierzchni (do poziomu nawierzchni i wymagań nośności),
rozbiórka ogrodzeń znajdujących się w pasie drogowym i kolidujących z utwardzeniami,
wykonanie trawników siewem z nawożeniem,
wywóz materiału pełnowartościowego betonowego z rozbiórek na magazyn Inwestora.
Szacunkowe powierzchnie do realizacji w ramach zamierzenia budowlanego:
- Jezdnia z kostki betonowej 2387 m²
- Chodnik z kostki betonowej 8 m²
- Zjazd z kostki betonowej 73 m²
- Zatoka parkingowa z kraty ażurowej 313 m²
- Zieleń 675 m²
Zadanie Nr 2 :
Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Wrzosowej
Przebudową będzie objęty odcinek drogi wewnętrznej od skrzyżowania z drogą wewnętrzną ul. Kwiatową do skrzyżowania z drogą gminną nr 895003Z ul. Słoneczną, długości ok. 0,3 km.
Charakterystyczne parametry projektowanej drogi:
- klasa drogi: D – dojazdowa,
- kategoria ruchu: KR2,
- dopuszczalne obciążenie nawierzchni: 80 kN/oś,
- przekrój poprzeczny jezdni: szerokość jezdni 5 i 5,5 m,
- przekrój jednojezdniowy, uliczny,
- szerokość chodników przy jezdni minimum 2 m, dojść pieszych do posesji minimum 1,5 m,
- zjazdy do posesji o szerokości minimum 3,5 m.
Zakres prac objętych zamówieniem :
wykonanie jezdni o szerokości od 5 do 7,5 m o konstrukcji KR2 w obustronnych krawężnikach o nawierzchni z kostki betonowej, na całym odcinku należy wykonać wodościeki z obniżenia kostki,
wykonanie zatok parkingowych o konstrukcji KR1 o szerokości 5 m w krawężnikach o nawierzchni z kraty ażurowej,
wykonanie jednostronnego chodnika o szerokości 2 m w obrzeżach z kostki betonowej,
wykonanie obustronnych zjazdów do posesji o konstrukcji KR1 w obrzeżach z kostki betonowej oraz dojść pieszych do posesji w obrzeżach z kostki betonowej,
wykonanie odwodnienia nawierzchni za pomocą wpustów odwadniających z przykanalikami do studni chłonnych,
wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu w postaci oznakowania,
usunięcie drzew i krzewów kolidujących z nawierzchniami,
przebudowa zwieńczeń infrastruktury podziemnej znajdujących się w nawierzchni (do poziomu nawierzchni i wymagań nośności),
przestawienie słupów oświetleniowych kolidujących z projektowanymi nawierzchniami,
wykonanie trawników siewem z nawożeniem,
wywóz materiału pełnowartościowego betonowego z rozbiórek na magazyn Inwestora.
Szacunkowe powierzchnie do realizacji w ramach zamierzenia budowlanego:
- Jezdnia z kostki betonowej 1760 m²
- Chodnik z kostki betonowej 627 m²
- Zjazd z kostki betonowej 243 m²
- Zatoka parkingowa z kraty ażurowej 227 m²
- Zieleń 243 m²
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest :
opracowanie dokumentacji projektowej wraz uzyskaniem zgody właściwego organu na prowadzenie robót oraz wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego – w oparciu o obowiązujące przepisy,
wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez wybranego wykonawcę robót.
Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Gorawino oraz zjazdów z drogi powiatowej nr 3309Z.
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę dróg wewnętrznych w miejscowości Gorawino na łącznym odcinku 0,4 km oraz zjazdów z drogi powiatowej nr 3309Z.
Przebudową będzie objęty odcinek dróg wewnętrznych:
ABCD - od skrzyżowania z drogą powiatową nr 3309Z relacji Rościęcino-Rzesznikowo do posesji nr 15a i 17,
BE - od posesji nr 15 do skrzyżowania z drogą powiatową nr 3309Z,
CF - od posesji nr 15 do skrzyżowania z drogą powiatową nr 3309Z,
o długości łącznej około 0,4 km.
Charakterystyczne parametry projektowanej drogi:
- klasa drogi: D – dojazdowa,
- kategoria ruchu: KR2,
- dopuszczalne obciążenie nawierzchni: 80 kN/oś,
- przekrój poprzeczny jezdni: szerokość jezdni 5 m z lokalnymi przewężeniami do 4,5 m,
- przekrój jednojezdniowy, uliczny,
- szerokość chodników przy jezdni minimum 2 m, dojść pieszych do posesji minimum 1,5 m,
- zjazdy do posesji o szerokości minimum 3,5 m.
Zakres prac objętych zamówieniem :
wykonanie jezdni o szerokości 5 m o konstrukcji KR2 w obustronnych krawężnikach o nawierzchni z kostki betonowej pełniącej funkcję ciągu pieszo-jezdnego, w miejscach ścisłej zabudowy i skrzynki energetycznej zwężenie jezdni do 4,5 m szerokości, na odcinkach krawężników stojących i zjazdów należy wykonać wodościeki z obniżenia kostki,
wykonanie zatok parkingowych o konstrukcji KR1 w krawężnikach o nawierzchni z kraty ażurowej,
wykonanie chodnika przy posesji nr 13a, wzdłuż drogi powiatowej nr 3309Z w miejscu zjazdów w obrzeżach z kostki betonowej,
wykonanie obustronnych zjazdów do posesji o konstrukcji KR1 w obrzeżach z kostki betonowej oraz dojść pieszych do posesji w obrzeżach z kostki betonowej,
wykonanie odwodnienia nawierzchni za pomocą wpustów odwadniających z przykanalikami do studni chłonnych i przebudowanej studni kanalizacyjnej,
wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu w postaci oznakowania,
usunięcie drzew i krzewów kolidujących z nawierzchniami,
przebudowa zwieńczeń infrastruktury podziemnej znajdujących się w nawierzchni (do poziomu nawierzchni i wymagań nośności),
przestawienie słupa oświetleniowego kolidującego z projektowanymi nawierzchniami,
rozbiórka ogrodzeń znajdujących się w pasie drogowym i kolidujących z utwardzeniami,
wykonanie trawników siewem z nawożeniem,
wywóz materiału pełnowartościowego betonowego i kamiennego z rozbiórek na magazyn Inwestora.
Szacunkowe powierzchnie do realizacji w ramach zamierzenia budowlanego:
- Jezdnia z kostki betonowej 1894 m²
- Chodnik z kostki betonowej 268 m²
- Zjazd z kostki betonowej 230 m²
- Zatoka parkingowa z kraty ażurowej 613 m²
- Zieleń 961 m²
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – nie stawia się wymagań,
2) Sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej :
a) dla części Nr 1 – 1.225.000,00 zł
b) dla części Nr 2 – 800.000,00 zł
c) dla części Nr 3 – 425.000,00 zł
co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku.
Jeżeli wykonawca składa ofertę na kilka części musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości sumy kwot przewidzianych dla tych części.
Składając ofertę na wszystkie części wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 2.450.000,00 zł.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
3) Zdolności technicznej lub zawodowej tj.
a) W zakresie usług projektowych - posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej:
składający ofertę na część Nr 1 : dwie usługi projektowe polegające na sporządzeniu kompletnej dokumentacji projektowej na wykonanie budowy lub przebudowy drogi co najmniej klasy D i kategorii KR2, w tym jedną dla budowy drogi o nawierzchni jezdni z kostki betonowej o pow. min. 3.000 m² i drugą dla budowy drogi o nawierzchni jezdni z masy bitumicznej o pow. min. 3.000 m² i o wartości każdej z robót budowlanych min. 600.000 zł brutto, dla których wydano ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę lub PINB nie wniósł zastrzeżeń do zgłoszenia wykonywania robót,
co potwierdzą w wykazie wykonanych usług projektowych i referencjami;
składający ofertę na części Nr 2 : jedną usługę projektową polegającą na sporządzeniu kompletnej dokumentacji projektowej na wykonanie budowy lub przebudowy drogi co najmniej klasy D i kategorii KR2 o nawierzchni jezdni z kostki betonowej o pow. min. 3.000 m² wraz z oświetleniem drogowym o wartości robót budowlanych min. 600.000 zł brutto, dla której wydano ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę lub PINB nie wniósł zastrzeżeń do zgłoszenia wykonywania robót,
co potwierdzą w wykazie wykonanych usług projektowych i referencjami;
składający ofertę na części Nr 3 : jedną usługę projektową polegającą na sporządzeniu kompletnej dokumentacji projektowej na wykonanie budowy lub przebudowy drogi co najmniej klasy D i kategorii KR2 o nawierzchni jezdni z kostki betonowej o pow. min. 1.500 m², o wartości robót budowlanych min. 800.000 zł brutto, dla której wydano ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę lub PINB nie wniósł zastrzeżeń do zgłoszenia wykonywania robót,
co potwierdzą w wykazie wykonanych usług projektowych i referencjami.
Jeżeli wykonawca składa ofertę na wszystkie części Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykaże posiadanie doświadczenia w zakresie projektowania jak dla części Nr 1 i Nr 2.
b) W zakresie robót budowlanych - posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej:
składający ofertę na część Nr 1 : dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie dróg co najmniej klasy D i kategorii KR2, w tym jedną o nawierzchni jezdni z kostki betonowej o pow. min. 3.000 m² i drugą o nawierzchni jedni z masy bitumicznej o pow. min. 3.000 m² i wartości każdej z robót budowlanych min. 600.000 zł brutto, dla których wydano ostateczną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie lub PINB nie wniósł zastrzeżeń do zgłoszenia zakończenia robót,
co potwierdzą w wykazie wykonanych robót budowlanych i referencjami;
składający ofertę na części Nr 2 : jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie drogi co najmniej klasy D i kategorii KR2 o nawierzchni jezdni z kostki betonowej o pow. min. 3.000 m² wraz z oświetleniem drogowym o wartości robót budowlanych min. 600.000 zł brutto, dla której wydano ostateczną decyzję o pozwoleniu użytkowanie lub PINB nie wniósł zastrzeżeń do zgłoszenia zakończenia robót,
co potwierdzą w wykazie wykonanych robót budowlanych i referencjami;
składający ofertę na części Nr 3 : jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie drogi co najmniej klasy D i kategorii KR2 o nawierzchni jezdni z kostki betonowej o pow. min. 1.500 m², o wartości robót budowlanych min. 800.000 zł brutto, dla której wydano ostateczną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie lub PINB nie wniósł zastrzeżeń do zgłoszenia zakończenia robót,
co potwierdzą w wykazie wykonanych robót budowlanych i referencjami.
Jeżeli wykonawca składa ofertę na wszystkie części Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykaże posiadanie doświadczenia w zakresie robót budowlanych jak dla części Nr 1 i Nr 2.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIESPEŁNIA.
c) dysponują ( dla każdej z części zamówienia )
projektantem branży drogowej – osoba posiadająca wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania w specjalności drogowej, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach,
projektantem branży elektrycznej – osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach,
kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności,
kierownikiem robót elektrycznych (1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót,
specjalistą ds. zieleni i nasadzeń – posiadającym kwalifikacje w zakresie nasadzeń i tworzenia terenów zielonych,
co potwierdzą w wykazie osób zdolnych do realizacji zamówienia.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
UWAGA :
Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zobowiązany jest wykazać, że będzie dysponował podwójnym zespołem projektowym i podwójnym zespołem kadry wykonawczej.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji po warunkiem posiadania przez osobę wymaganych uprawnień, jak dla funkcji łączonych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia przez wykonawcę braku podstaw wykluczenia z postępowania, Zamawiający żąda złożenia:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej ( wg załącznika Nr 3 );
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem,
3) oświadczenia własnego wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego.
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ppkt. 2 – 3) dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane lub usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wg załącznika Nr 4),
2) wykazu usług projektowych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy (wg wzoru – załącznik Nr 4),
3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika Nr 5),
4) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
2.1. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
2.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
2.3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 2, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia :
1) wspólnie muszą wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu,
2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia
z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp,
3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,
5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców,
6) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, jakie usługi lub roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy,
7) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres oraz warunki zmiany umowy zawarto w załączniku Nr 6 Projekt umowy do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-08 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Sposób składania ofert: za pośrednictwem Platformy miniPortal.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-08 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-09
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak