Budowa i modernizacja dróg na terenie Gminy Rymań

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa i modernizacja dróg na terenie Gminy Rymań
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRymań
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-09
  • ZamawiającyGMINA RYMAŃ
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-22
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00064759
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja dróg na terenie Gminy Rymań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYMAŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920720

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 7

1.5.2.) Miejscowość: Rymań

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-125

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@ryman.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryman.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja dróg na terenie Gminy Rymań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5422ae7-9353-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00064759

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024951/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa i modernizacja dróg na terenie Gminy Rymań

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:  stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
 komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
 zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
 włączona obsługa JavaScript;
 zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zawarto w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zawarto w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.3D.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na zaprojektowaniu i wykonaniu przebudowy dróg gminnych w systemie „Zaprojektuj i wybuduj”.
Zadanie Nr 1 :
Przebudowa drogi gminnej nr 894513Z ul. Szkolnej oraz zjazdów na drogi wewnętrzne.

Przebudową będzie objęty odcinek – ABCDEF - drogi gminnej od posesji nr 4 do skrzyżowania z drogą wewnętrzną na dz. nr 270 oraz zjazdów na drogi wewnętrzne do zjazdu na posesję na działce nr 92/7, długości około 1,1 km.
Efektem końcowym ma być uzyskanie odcinka drogi jednojezdniowej, o 2 pasach ruchu w formie ciągu pieszo-jezdnego dla odcinka ABCDE oraz o 2 pasach ruchu dla odcinka EF, o wymaganiach technicznych i użytkowych dla drogi klasy D.
Charakterystyczne parametry projektowanej drogi:
a) na odcinku ABCDE
- klasa drogi: D – dojazdowa,
- kategoria ruchu: KR2,
- dopuszczalne obciążenie nawierzchni: 80 kN/oś,
- przekrój poprzeczny jezdni: szerokość jezdni 5,5 i 6 m,
- przekrój jednojezdniowy, uliczny,
- szerokość chodników przy jezdni minimum 2 m, dojść pieszych do posesji minimum 1,5 m,
- zjazdy do posesji o szerokości minimum 3,5 m.
b) na odcinku EF
- klasa drogi: D – dojazdowa,
- kategoria ruchu: KR2,
- dopuszczalne obciążenie nawierzchni: 80 kN/oś,
- przekrój poprzeczny jezdni: szerokość jezdni 5 m,
- przekrój jednojezdniowy, zamiejski,
- szerokość chodników przy jezdni minimum 2 m, dojść pieszych do posesji minimum 1,5 m,
- zjazdy do posesji o szerokości minimum 3,5 m.
Zakres prac objętych zamówieniem :
a) dla odcinka ABCDE
 wykonanie jezdni o szerokości 5,5 i 6 m o konstrukcji KR2 w obustronnych krawężnikach o nawierzchni bitumicznej oraz przejezdnej opaski na skrzyżowaniu z drogą wewnętrzną ul. Nowa o konstrukcji KR2 o nawierzchni z kostki betonowej,
 wykonanie jedno- i obustronnego chodnika o szerokości 2 m z kostki betonowej,
 wykonanie jednostronnych zjazdów do posesji o konstrukcji KR1 w ograniczeniu obrzeżami,
 wykonanie odwodnienia nawierzchni za pomocą wpustów odwadniających z przykanalikami do studni chłonnych przy zjazdach na drogi wewnętrzne na dz. nr 90/11 i 90/94 ,
 wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu w postaci oznakowania,
 usunięcie krzewów kolidujących z nawierzchniami,
 przebudowa zwieńczeń infrastruktury podziemnej znajdujących się w nawierzchni (do poziomu nawierzchni i wymagań nośności),
 przestawienie słupów oświetleniowych kolidujących z projektowanymi nawierzchniami,
 przestawienie hydrantów naziemnych kolidujących z projektowanymi nawierzchniami,
 rozbiórka ogrodzeń znajdujących się w pasie drogowym i kolidujących z utwardzeniami,
 wykonanie trawników siewem z nawożeniem,
 wywóz materiału pełnowartościowego betonowego z rozbiórek na magazyn Inwestora.
Szacunkowe powierzchnie do realizacji w ramach zamierzenia budowlanego:
- Jezdnia bitumiczna 1767 m²
- Opaska z kostki betonowej 6 m²
- Chodnik z kostki betonowej 581 m²
- Zjazd z kostki betonowej 314 m²
- Zieleń 1087 m²

b) dla odcinka EF
 wykonanie jezdni o szerokości 5 m o konstrukcji KR2 w obustronnych krawężnikach o nawierzchni z kostki betonowej pełniącej funkcję ciągu pieszo-jezdnego,
 wykonanie chodnika wzdłuż jezdni drogi gminnej o szerokości 2 m na wysokości dz. nr 114/88 w obrzeżach z kostki betonowej,
 wykonanie obustronnych zjazdów do posesji o konstrukcji KR1 w obrzeżach z kostki betonowej,
 wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu w postaci oznakowania,
 usunięcie drzew i krzewów kolidujących z nawierzchniami,
 przebudowa zwieńczeń infrastruktury podziemnej znajdujących się w nawierzchni (do poziomu nawierzchni i wymagań nośności),
 wykonanie trawników siewem z nawożeniem,
 wywóz materiału pełnowartościowego betonowego, kamiennego z rozbiórek na magazyn Inwestora.
Szacunkowe powierzchnie do realizacji w ramach zamierzenia budowlanego:
- Jezdnia z kostki betonowej 4066 m²
- Chodnik z kostki betonowej 33 m²
- Zjazd z kostki betonowej 159 m²
- Zieleń 4607 m²

Zadanie Nr 2 :
Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Nowa oraz zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 112 ul. Koszalińskiej
Przebudową będzie objęty odcinek drogi wewnętrznej od skrzyżowania z drogą gminną nr 894513Z ul. Szkolną do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 112 ul. Koszalińską, długości około 0,3 km.
Charakterystyczne parametry projektowanej drogi:
- klasa drogi: D – dojazdowa,
- kategoria ruchu: KR2,
- dopuszczalne obciążenie nawierzchni: 80 kN/oś,
- przekrój poprzeczny jezdni: szerokość jezdni 6 m,
- przekrój jednojezdniowy, uliczny,
- szerokość chodników przy jezdni minimum 2 m, dojść pieszych do posesji minimum 1,5 m,
- zjazdy do posesji o szerokości minimum 3,5 m.
Zakres prac objętych zamówieniem :
 wykonanie jezdni o szerokości 6 m o konstrukcji KR2 w obustronnych krawężnikach o nawierzchni bitumicznej oraz przejezdnej opaski na skrzyżowaniu z drogą gminną o konstrukcji KR2 o nawierzchni z kostki betonowej,
 wykonanie zatoki parkingowej o konstrukcji KR1 w krawężnikach o nawierzchni z kraty ażurowej,
 wykonanie jednostronnego chodnika o szerokości 2 m w obrzeżach z kostki betonowej,
 wykonanie jednostronnych zjazdów do posesji o konstrukcji KR1 w obrzeżach z kostki betonowej oraz dojść pieszych do posesji w obrzeżach z kostki betonowej,
 wykonanie odwodnienia nawierzchni za pomocą wpustów odwadniających z przykanalikami do istniejącej studni kanalizacji deszczowej oraz do studni chłonnych,
 wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu w postaci oznakowania,
 usunięcie drzew i krzewów kolidujących z nawierzchniami,
 przebudowa zwieńczeń infrastruktury podziemnej znajdujących się w nawierzchni (do poziomu nawierzchni i wymagań nośności),
 przestawienie słupów oświetleniowych kolidujących z projektowanymi nawierzchniami,
 rozbiórka ogrodzeń znajdujących się w pasie drogowym i kolidujących z utwardzeniami,
 wykonanie trawników siewem z nawożeniem,
 wywóz materiału pełnowartościowego betonowego z rozbiórek na magazyn Inwestora.
Szacunkowe powierzchnie do realizacji w ramach zamierzenia budowlanego:
- Jezdnia bitumiczna 1744 m²
- Opaska z kostki betonowej 6 m²
- Chodnik z kostki betonowej 581 m²
- Zjazd z kostki betonowej 108 m²
- Zatoka parkingowa z kraty ażurowej 132 m²
- Zieleń 646 m²

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na zaprojektowaniu i wykonaniu przebudowy dróg gminnych w systemie „Zaprojektuj i wybuduj”.
Zadanie Nr 1 :
Przebudowa drogi gminnej nr 895003Z ul. Słonecznej
Przebudową będzie objęty odcinek drogi gminnej od cmentarza gminnego do posesji nr 3, długości około 0,4 km.
Charakterystyczne parametry projektowanej drogi:
- klasa drogi: D – dojazdowa,
- kategoria ruchu: KR2,
- dopuszczalne obciążenie nawierzchni: 80 kN/oś,
- przekrój poprzeczny jezdni: szerokość jezdni 5,5 m z lokalnymi przewężeniami do 5 m,
- przekrój jednojezdniowy, uliczny,
- szerokość dojść pieszych do posesji minimum 1,5 m,
- zjazdy do posesji o szerokości minimum 3,5 m.
Zakres prac objętych zamówieniem :
 wykonanie jezdni o szerokości 5,5 m o konstrukcji KR2 w obustronnych krawężnikach o nawierzchni z kostki betonowej pełniącej funkcję ciągu pieszo-jezdnego, w miejscach słupa energetycznego oraz hydrantu naziemnego zwężenie jezdni do 5 m szerokości, na całym odcinku należy wykonać wodościeki z obniżenia kostki,
 wykonanie zatok parkingowych o konstrukcji KR1 o szerokości 2,5 m w krawężnikach o nawierzchni z kraty ażurowej,
 wykonanie chodnika wzdłuż jezdni drogi wewnętrznej ul. Kwiatowej o szerokości 2 m w obrzeżach z kostki betonowej,
 wykonanie obustronnych zjazdów do posesji o konstrukcji KR1 w obrzeżach z kostki betonowej,
 wykonanie odwodnienia nawierzchni za pomocą wpustów odwadniających z przykanalikami do studni chłonnych,
 wykonanie oświetlenia ulicznego,
 wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu w postaci oznakowania,
 usunięcie drzew i krzewów kolidujących z nawierzchniami,
 przebudowa zwieńczeń infrastruktury podziemnej znajdujących się w nawierzchni (do poziomu nawierzchni i wymagań nośności),
 rozbiórka ogrodzeń znajdujących się w pasie drogowym i kolidujących z utwardzeniami,
 wykonanie trawników siewem z nawożeniem,
 wywóz materiału pełnowartościowego betonowego z rozbiórek na magazyn Inwestora.
Szacunkowe powierzchnie do realizacji w ramach zamierzenia budowlanego:
- Jezdnia z kostki betonowej 2387 m²
- Chodnik z kostki betonowej 8 m²
- Zjazd z kostki betonowej 73 m²
- Zatoka parkingowa z kraty ażurowej 313 m²
- Zieleń 675 m²

Zadanie Nr 2 :
Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Wrzosowej
Przebudową będzie objęty odcinek drogi wewnętrznej od skrzyżowania z drogą wewnętrzną ul. Kwiatową do skrzyżowania z drogą gminną nr 895003Z ul. Słoneczną, długości ok. 0,3 km.
Charakterystyczne parametry projektowanej drogi:
- klasa drogi: D – dojazdowa,
- kategoria ruchu: KR2,
- dopuszczalne obciążenie nawierzchni: 80 kN/oś,
- przekrój poprzeczny jezdni: szerokość jezdni 5 i 5,5 m,
- przekrój jednojezdniowy, uliczny,
- szerokość chodników przy jezdni minimum 2 m, dojść pieszych do posesji minimum 1,5 m,
- zjazdy do posesji o szerokości minimum 3,5 m.
Zakres prac objętych zamówieniem :
 wykonanie jezdni o szerokości od 5 do 7,5 m o konstrukcji KR2 w obustronnych krawężnikach o nawierzchni z kostki betonowej, na całym odcinku należy wykonać wodościeki z obniżenia kostki,
 wykonanie zatok parkingowych o konstrukcji KR1 o szerokości 5 m w krawężnikach o nawierzchni z kraty ażurowej,
 wykonanie jednostronnego chodnika o szerokości 2 m w obrzeżach z kostki betonowej,
 wykonanie obustronnych zjazdów do posesji o konstrukcji KR1 w obrzeżach z kostki betonowej oraz dojść pieszych do posesji w obrzeżach z kostki betonowej,
 wykonanie odwodnienia nawierzchni za pomocą wpustów odwadniających z przykanalikami do studni chłonnych,
 wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu w postaci oznakowania,
 usunięcie drzew i krzewów kolidujących z nawierzchniami,
 przebudowa zwieńczeń infrastruktury podziemnej znajdujących się w nawierzchni (do poziomu nawierzchni i wymagań nośności),
 przestawienie słupów oświetleniowych kolidujących z projektowanymi nawierzchniami,
 wykonanie trawników siewem z nawożeniem,
 wywóz materiału pełnowartościowego betonowego z rozbiórek na magazyn Inwestora.
Szacunkowe powierzchnie do realizacji w ramach zamierzenia budowlanego:
- Jezdnia z kostki betonowej 1760 m²
- Chodnik z kostki betonowej 627 m²
- Zjazd z kostki betonowej 243 m²
- Zatoka parkingowa z kraty ażurowej 227 m²
- Zieleń 243 m²

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na zaprojektowaniu i wykonaniu przebudowy dróg gminnych w systemie „Zaprojektuj i wybuduj”.
Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Gorawino oraz zjazdów z drogi powiatowej nr 3309Z.
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę dróg wewnętrznych w miejscowości Gorawino na łącznym odcinku 0,4 km oraz zjazdów z drogi powiatowej nr 3309Z.
Przebudową będzie objęty odcinek dróg wewnętrznych:
 ABCD - od skrzyżowania z drogą powiatową nr 3309Z relacji Rościęcino-Rzesznikowo do posesji nr 15a i 17,
 BE - od posesji nr 15 do skrzyżowania z drogą powiatową nr 3309Z,
 CF - od posesji nr 15 do skrzyżowania z drogą powiatową nr 3309Z,
o długości łącznej około 0,4 km.
Charakterystyczne parametry projektowanej drogi:
- klasa drogi: D – dojazdowa,
- kategoria ruchu: KR2,
- dopuszczalne obciążenie nawierzchni: 80 kN/oś,
- przekrój poprzeczny jezdni: szerokość jezdni 5 m z lokalnymi przewężeniami do 4,5 m,
- przekrój jednojezdniowy, uliczny,
- szerokość chodników przy jezdni minimum 2 m, dojść pieszych do posesji minimum 1,5 m,
- zjazdy do posesji o szerokości minimum 3,5 m.
Zakres prac objętych zamówieniem :
 wykonanie jezdni o szerokości 5 m o konstrukcji KR2 w obustronnych krawężnikach o nawierzchni z kostki betonowej pełniącej funkcję ciągu pieszo-jezdnego, w miejscach ścisłej zabudowy i skrzynki energetycznej zwężenie jezdni do 4,5 m szerokości, na odcinkach krawężników stojących i zjazdów należy wykonać wodościeki z obniżenia kostki,
 wykonanie zatok parkingowych o konstrukcji KR1 w krawężnikach o nawierzchni z kraty ażurowej,
 wykonanie chodnika przy posesji nr 13a, wzdłuż drogi powiatowej nr 3309Z w miejscu zjazdów w obrzeżach z kostki betonowej,
 wykonanie obustronnych zjazdów do posesji o konstrukcji KR1 w obrzeżach z kostki betonowej oraz dojść pieszych do posesji w obrzeżach z kostki betonowej,
 wykonanie odwodnienia nawierzchni za pomocą wpustów odwadniających z przykanalikami do studni chłonnych i przebudowanej studni kanalizacyjnej,
 wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu w postaci oznakowania,
 usunięcie drzew i krzewów kolidujących z nawierzchniami,
 przebudowa zwieńczeń infrastruktury podziemnej znajdujących się w nawierzchni (do poziomu nawierzchni i wymagań nośności),
 przestawienie słupa oświetleniowego kolidującego z projektowanymi nawierzchniami,
 rozbiórka ogrodzeń znajdujących się w pasie drogowym i kolidujących z utwardzeniami,
 wykonanie trawników siewem z nawożeniem,
 wywóz materiału pełnowartościowego betonowego i kamiennego z rozbiórek na magazyn Inwestora.
Szacunkowe powierzchnie do realizacji w ramach zamierzenia budowlanego:
- Jezdnia z kostki betonowej 1894 m²
- Chodnik z kostki betonowej 268 m²
- Zjazd z kostki betonowej 230 m²
- Zatoka parkingowa z kraty ażurowej 613 m²
- Zieleń 961 m²

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – nie stawia się wymagań,
2) Sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej :
a) dla części Nr 1 – 690.000,00 zł
b) dla części Nr 2 – 480.000,00 zł
c) dla części Nr 3 – 255.000,00 zł
co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku.
Jeżeli wykonawca składa ofertę na kilka części musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości sumy kwot przewidzianych dla tych części.
Składając ofertę na wszystkie części wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 1.425.000,00 zł.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
3) Zdolności technicznej lub zawodowej tj.
a) W zakresie usług projektowych - posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej:
 składający ofertę na część Nr 1 : dwie usługi projektowe polegające na sporządzeniu kompletnej dokumentacji projektowej na wykonanie budowy lub przebudowy drogi co najmniej klasy D i kategorii KR2, w tym jedną dla budowy drogi o nawierzchni jezdni z kostki betonowej o pow. min. 2.000 m² i drugą dla budowy drogi o nawierzchni jezdni z masy bitumicznej o pow. min. 1.000 m² i o wartości każdej z robót budowlanych min. 250.000 zł brutto, dla których wydano ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę lub PINB nie wniósł zastrzeżeń do zgłoszenia wykonywania robót,
co potwierdzą w wykazie wykonanych usług projektowych i referencjami;
 składający ofertę na części Nr 2 : jedną usługę projektową polegającą na sporządzeniu kompletnej dokumentacji projektowej na wykonanie budowy lub przebudowy drogi co najmniej klasy D i kategorii KR2 o nawierzchni jezdni z kostki betonowej o pow. min. 1.200 m² wraz z oświetleniem drogowym o wartości robót budowlanych min. 250.000 zł brutto, dla której wydano ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę lub PINB nie wniósł zastrzeżeń do zgłoszenia wykonywania robót,
co potwierdzą w wykazie wykonanych usług projektowych i referencjami;
 składający ofertę na części Nr 3 : jedną usługę projektową polegającą na sporządzeniu kompletnej dokumentacji projektowej na wykonanie budowy lub przebudowy drogi co najmniej klasy D i kategorii KR2 o nawierzchni jezdni z kostki betonowej o pow. min. 1.500 m², o wartości robót budowlanych min. 250.000 zł brutto, dla której wydano ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę lub PINB nie wniósł zastrzeżeń do zgłoszenia wykonywania robót,
co potwierdzą w wykazie wykonanych usług projektowych i referencjami.
Jeżeli wykonawca składa ofertę na wszystkie części Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykaże posiadanie doświadczenia w zakresie projektowania jak dla części Nr 1.

b) W zakresie robót budowlanych - posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej:
 składający ofertę na część Nr 1 : dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie dróg co najmniej klasy D i kategorii KR2, w tym jedną o nawierzchni jezdni z kostki betonowej o pow. min. 2.000 m² i drugą o nawierzchni jedni z masy bitumicznej o pow. min. 1.000 m² i wartości każdej z robót budowlanych min. 250.000 zł brutto, dla których wydano ostateczną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie lub PINB nie wniósł zastrzeżeń do zgłoszenia zakończenia robót,
co potwierdzą w wykazie wykonanych robót budowlanych i referencjami;
 składający ofertę na części Nr 2 : jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie drogi co najmniej klasy D i kategorii KR2 o nawierzchni jezdni z kostki betonowej o pow. min. 1.200 m² wraz z oświetleniem drogowym o wartości robót budowlanych min. 250.000 zł brutto, dla której wydano ostateczną decyzję o pozwoleniu użytkowanie lub PINB nie wniósł zastrzeżeń do zgłoszenia zakończenia robót,
co potwierdzą w wykazie wykonanych robót budowlanych i referencjami;
 składający ofertę na części Nr 3 : jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie drogi co najmniej klasy D i kategorii KR2 o nawierzchni jezdni z kostki betonowej o pow. min. 1.500 m², o wartości robót budowlanych min. 250.000 zł brutto, dla której wydano ostateczną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie lub PINB nie wniósł zastrzeżeń do zgłoszenia zakończenia robót,
co potwierdzą w wykazie wykonanych robót budowlanych i referencjami.
Jeżeli wykonawca składa ofertę na wszystkie części Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykaże posiadanie doświadczenia w zakresie robót budowlanych jak dla części Nr 1.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIESPEŁNIA.

c) Dysponują :
 projektantem branży drogowej – osoba posiadająca wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania w specjalności drogowej, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach,
 projektantem branży elektrycznej – osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach,
 kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności,
 kierownikiem robót elektrycznych (1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bądź też odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót,
 specjalistą ds. zieleni i nasadzeń – posiadającym kwalifikacje w zakresie nasadzeń i tworzenia terenów zielonych,
co potwierdzą w wykazie osób zdolnych do realizacji zamówienia.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

UWAGA :
Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zobowiązany jest wykazać, że będzie dysponował co najmniej jednym zespołem projektowym i co najmniej jednym zespołem kadry wykonawczej.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji po warunkiem posiadania przez osobę wymaganych uprawnień, jak dla funkcji łączonych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia przez wykonawcę braku podstaw wykluczenia z postępowania, Zamawiający żąda złożenia:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej ( wg załącznika Nr 3 );
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem,
3) oświadczenia własnego wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego.
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ppkt. 2 – 3) dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane lub usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wg załącznika Nr 4),
2) wykazu usług projektowych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy (wg wzoru – załącznik Nr 4),
3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika Nr 5),
4) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
 dla części Nr 1 – 5.000,00 zł ( pięć tysięcy złotych ),
 dla części Nr 2 – 5.000,00 zł ( pięć tysięcy złotych ),
 dla części Nr 3 – nie wymaga się wnoszenia wadium
z dopiskiem:
Budowa i modernizacja dróg na terenie Gminy Rymań
Część Nr ………

2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 07.04.2022 r.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy :
Bank : Pomorski Bank Spółdzielczy w Świdwinie Oddział w Rymaniu
Nr konta: 50 8581 1043 0600 0358 2000 0014
Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) wspólnie muszą wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu,
2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia
z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp,
3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,
5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców,
6) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, jakie usługi lub roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy,
7) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian do umowy zawarto w załączniku Nr 6 Projekt umowy - do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-09 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Sposób składania ofert: za pośrednictwem Platformy miniPortal.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-09 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-07

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji odgromowej w 4 domkach letniskowych- Kamień Pomorski
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania19-08-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie instalacji odgromowej w 4 domkach letniskowych w zabudowie szeregowej. Cały budynek ma 6,5x16m, kąt nachylenia dachu 38 stopni, blacha na rąbek. Rozpoczęcie prac od 23 sierpnia. Po wykonaniu prac sporządzenie protokołu badania instalacji odgromowej przez uprawnioną osobę. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI