Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja dróg gminnych w Gminie Jastarnia
w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jastarnia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675480
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Portowa 24
1.5.2.) Miejscowość: Jastarnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-140
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: referatrozwoju@jastarnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jastarnia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i modernizacja dróg gminnych w Gminie Jastarnia
w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fe613e3-bdae-406d-9a70-5a5ac7efe374
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00410109
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054124/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa i modernizacja dróg gminnych w Gminie Jastarnia
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/jastarnia
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/jastarnia
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę,oświadczenie, o którym mowa w
art 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby
sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, m.in. .doc, .odt, .ods, .docx, .txt, .xls, .pdf, .jpg,
.png, .zip. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art 125 ust. 1 ustawy Pzp składa się pod rygorem nieważności w formie
elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zgodnie z art. 63 ust 2 ustawy Pzp. Zawiadomienia, oświadczenia,
wnioski lub informacje Wykonawcy
przekazują elektronicznie za pomocą portalu platformazakupowa.pl dostępnego pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/jastarnia i formularza ,,wyślij wiadomość do zamawiającego" dostępnego na stronie dotyczącej
danego postępowania (nie dotyczy składania ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RR.271.5.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa i modernizacja dróg gminnych w Gminie
Jastarnia, w tym:
1) przebudowa ok. 410-metrowego odcinka ulicy Ratibora w Juracie od skrzyżowania z ul. Kasztanową do skrzyżowania z ul. Świętopełka w zakresie wymiany nawierzchni, miejscowego wzmocnienia podbudowy i odwodnienia powierzchniowego,
2) przebudowa ok. 395- metrowego odcinka ulic Portowej i ks. Stefańskiego od skrzyżowania z ulicą Mickiewicza do głównego wejścia do budynku dworca kolejowego w zakresie przebudowy chodników po obu stronach jezdni, ścieżki rowerowej z wiatą rowerową, przebudowy parkingu, budowy pochylni i schodów do parku miejskiego znajdującego się naprzeciwko dworca kolejowego oraz przebudowy oświetlenia drogowego,
3) przebudowa ok. 105-metrowego odcinka ulicy ks. Kossak- Główczewskiego w Jastarni od skrzyżowania z ul. Mickiewicza do skrzyżowania z ul. ks. Sychty w zakresie wymiany nawierzchni, wzmocnienia podbudowy, budowy odwodnienia powierzchniowego i przebudowy oświetlenia drogowego,
4) przebudowa ok. 155-metrowego odcinka ulicy Herrmanna w Jastarni od zjazdu na plac Ochotniczej Straży Pożarnej do skrzyżowania z ul. ks. Sychty w zakresie wymiany kanalizacji deszczowej, miejscowej wymiany gruntu i wzmocnienia podbudowy oraz odtworzenia nawierzchni jezdni,
5) przebudowa ok. 180- metrowego odcinka ulicy Szyprów w Jastarni od skrzyżowania z ul. Stelmaszczyka w kierunku zachodnim w zakresie wymiany nawierzchni jezdni, budowy chodników, wzmocnienia podbudowy, odwodnienia powierzchniowego i przebudowy oświetlenia drogowego,
6) przebudowa ok. 250-metrowego odcinka ulicy ks. Szynalewskiego w Kuźnicy na odcinku wokół kościoła i od zachodu do przystanku autobusowego w zakresie wymiany nawierzchni, miejscowego wzmocnienia podbudowy, budowy odwodnienia powierzchniowego i budowy oświetlenia drogowego. Inwestycja ma na celu poprawę stanu sieci dróg publicznych w Gminie Jastarnia, co wpłynie na poprawę warunków życia i bezpieczeństwo drogowe mieszkańców oraz licznie odwiedzający gminę turystów. Zadanie skierowane jest do wszystkich grup społecznych, w tym dzieci i osób starszych oraz osób z niepełnosprawnościami.
Dla zamówienia publicznego pn. Budowa i modernizacja dróg gminnych w Gminie Jastarnia w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na następujące części:
Część 1. Obejmuje w trybie „wybuduj” przebudowę około 395-metrowego odcinka ulic Portowej
i ks. Pawła Stefańskiego w Jastarni, dla którego Zamawiający opracował dokumentacje budowlaną, uzyskał pozwolenie na budowę i częściowo zrealizował zakres prac objętych pozwoleniem na budowę.
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 2 i nr 11 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa i modernizacja dróg gminnych w Gminie
Jastarnia, w tym:
1) przebudowa ok. 410-metrowego odcinka ulicy Ratibora w Juracie od skrzyżowania z ul. Kasztanową do skrzyżowania z ul. Świętopełka w zakresie wymiany nawierzchni, miejscowego wzmocnienia podbudowy i odwodnienia powierzchniowego,
2) przebudowa ok. 395- metrowego odcinka ulic Portowej i ks. Stefańskiego od skrzyżowania z ulicą Mickiewicza do głównego wejścia do budynku dworca kolejowego w zakresie przebudowy chodników po obu stronach jezdni, ścieżki rowerowej z wiatą rowerową, przebudowy parkingu, budowy pochylni i schodów do parku miejskiego znajdującego się naprzeciwko dworca kolejowego oraz przebudowy oświetlenia drogowego,
3) przebudowa ok. 105-metrowego odcinka ulicy ks. Kossak- Główczewskiego w Jastarni od skrzyżowania z ul. Mickiewicza do skrzyżowania z ul. ks. Sychty w zakresie wymiany nawierzchni, wzmocnienia podbudowy, budowy odwodnienia powierzchniowego i przebudowy oświetlenia drogowego,
4) przebudowa ok. 155-metrowego odcinka ulicy Herrmanna w Jastarni od zjazdu na plac Ochotniczej Straży Pożarnej do skrzyżowania z ul. ks. Sychty w zakresie wymiany kanalizacji deszczowej, miejscowej wymiany gruntu i wzmocnienia podbudowy oraz odtworzenia nawierzchni jezdni,
5) przebudowa ok. 180- metrowego odcinka ulicy Szyprów w Jastarni od skrzyżowania z ul. Stelmaszczyka w kierunku zachodnim w zakresie wymiany nawierzchni jezdni, budowy chodników, wzmocnienia podbudowy, odwodnienia powierzchniowego i przebudowy oświetlenia drogowego,
6) przebudowa ok. 250-metrowego odcinka ulicy ks. Szynalewskiego w Kuźnicy na odcinku wokół kościoła i od zachodu do przystanku autobusowego w zakresie wymiany nawierzchni, miejscowego wzmocnienia podbudowy, budowy odwodnienia powierzchniowego i budowy oświetlenia drogowego. Inwestycja ma na celu poprawę stanu sieci dróg publicznych w Gminie Jastarnia, co wpłynie na poprawę warunków życia i bezpieczeństwo drogowe mieszkańców oraz licznie odwiedzający gminę turystów. Zadanie skierowane jest do wszystkich grup społecznych, w tym dzieci i osób starszych oraz osób z niepełnosprawnościami.
Dla zamówienia publicznego pn. Budowa i modernizacja dróg gminnych w Gminie Jastarnia w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na następujące części:
Część 2. Obejmuje: przebudowę w trybie „wybuduj” około 410-metrowego odcinka ul. Ratibora
w Juracie, dla którego Zamawiający opracował dokumentacje projektową i dokonał zgłoszenia robót budowlanych; a także w trybie „zaprojektuj i wybuduj” na podstawie opracowanych przez Zamawiającego Programów Funkcjonalno Użytkowych ( PFU ) opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie wymaganych odstępstw, pozwoleń wodnoprawnych, uzgodnień, opinii pozwoleń na budowę lub zaświadczeń o braku sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych dla robót polegających na przebudowie około 180-metrowego odcinka ul. Szyprów w Jastarni
i wykonanie w oparciu o opracowaną dokumentację robót budowlanych w zakresie rzeczowym wskazanym w PFU.
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 12 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa i modernizacja dróg gminnych w Gminie
Jastarnia, w tym:
1) przebudowa ok. 410-metrowego odcinka ulicy Ratibora w Juracie od skrzyżowania z ul. Kasztanową do skrzyżowania z ul. Świętopełka w zakresie wymiany nawierzchni, miejscowego wzmocnienia podbudowy i odwodnienia powierzchniowego,
2) przebudowa ok. 395- metrowego odcinka ulic Portowej i ks. Stefańskiego od skrzyżowania z ulicą Mickiewicza do głównego wejścia do budynku dworca kolejowego w zakresie przebudowy chodników po obu stronach jezdni, ścieżki rowerowej z wiatą rowerową, przebudowy parkingu, budowy pochylni i schodów do parku miejskiego znajdującego się naprzeciwko dworca kolejowego oraz przebudowy oświetlenia drogowego,
3) przebudowa ok. 105-metrowego odcinka ulicy ks. Kossak- Główczewskiego w Jastarni od skrzyżowania z ul. Mickiewicza do skrzyżowania z ul. ks. Sychty w zakresie wymiany nawierzchni, wzmocnienia podbudowy, budowy odwodnienia powierzchniowego i przebudowy oświetlenia drogowego,
4) przebudowa ok. 155-metrowego odcinka ulicy Herrmanna w Jastarni od zjazdu na plac Ochotniczej Straży Pożarnej do skrzyżowania z ul. ks. Sychty w zakresie wymiany kanalizacji deszczowej, miejscowej wymiany gruntu i wzmocnienia podbudowy oraz odtworzenia nawierzchni jezdni,
5) przebudowa ok. 180- metrowego odcinka ulicy Szyprów w Jastarni od skrzyżowania z ul. Stelmaszczyka w kierunku zachodnim w zakresie wymiany nawierzchni jezdni, budowy chodników, wzmocnienia podbudowy, odwodnienia powierzchniowego i przebudowy oświetlenia drogowego,
6) przebudowa ok. 250-metrowego odcinka ulicy ks. Szynalewskiego w Kuźnicy na odcinku wokół kościoła i od zachodu do przystanku autobusowego w zakresie wymiany nawierzchni, miejscowego wzmocnienia podbudowy, budowy odwodnienia powierzchniowego i budowy oświetlenia drogowego. Inwestycja ma na celu poprawę stanu sieci dróg publicznych w Gminie Jastarnia, co wpłynie na poprawę warunków życia i bezpieczeństwo drogowe mieszkańców oraz licznie odwiedzający gminę turystów. Zadanie skierowane jest do wszystkich grup społecznych, w tym dzieci i osób starszych oraz osób z niepełnosprawnościami.
Dla zamówienia publicznego pn. Budowa i modernizacja dróg gminnych w Gminie Jastarnia w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na następujące części:
Część 3. Obejmuje w trybie „zaprojektuj i wybuduj” na podstawie opracowanych przez Zamawiającego Programów Funkcjonalno Użytkowych ( PFU ) opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie wymaganych odstępstw, pozwoleń wodnoprawnych, uzgodnień, opinii, pozwoleń na budowę lub zaświadczeń o braku sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych dla robót budowlanych polegających na przebudowie: około 250-metrowego odcinka ul. ks. Ksawerego Szynalewskiego w Kuźnicy, około 155-metrowego odcinka ul. Wiktora Herrmanna, około 105 – metrowego odcinka ul. ks. Wojciecha Kossak – Główczewskiego
w Jastarni i wykonanie w oparciu o opracowaną dokumentację robót budowlanych w zakresie rzeczowym wskazanym w PFU.
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 13 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł.
( słownie: pięćset tysięcy 00/100 złotych ). Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej odpowiadającej wymaganiom prowadzonej działalności najpóźniej do dnia zawarcia umowy.
b) Składając ofertę na realizację poszczególnych części zadania Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż, odpowiednio:
- dla części I w wysokości 1 000 000,00 zł. ( słownie: jeden milion 00/100 złotych ),
- dla części II w wysokości 2 000 000,00 zł ( słownie: dwa miliony 00/100 złotych ),
- dla części III w wysokości 3 800 000,00 zł ( słownie: trzy miliony osiemset tysięcy 00/100
złotych ).
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej:
- jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie dróg o nawierzchni
z betonowej kostki brukowej o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto w ramach jednej umowy (nie dopuszcza się sumowania mniejszych, cząstkowych robót objętych odrębnymi umowami lub zleceniami);
b) - dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
- kierownikiem budowy posiadającym: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, drogowej bez ograniczeń i nie mniej niż 5 lat praktyki zawodowej polegającej na sprawowaniu samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie.
- kierownikiem robót sanitarnych posiadającym: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, sanitarnej, co najmniej w zakresie instalacji i sieci wodociągowych oraz kanalizacyjnych bez ograniczeń i nie mniej niż 2 lata praktyki zawodowej polegającej na sprawowaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
- kierownikiem robót elektrycznych posiadającym: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej, elektrycznej, co najmniej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń elektrycznych oraz nie mniej niż 2 lata praktyki zawodowej polegającej na sprawowaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
Warunek wskazany w pkt 2.2) może być spełniony dla wszystkich części łącznie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: e) oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
f) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
g) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, ze odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienia w sprawie spłat tych należności;
h) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust 1 pkt. 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia potwierdzających, ze odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przez upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
b) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż:
- dla części I w wysokości 1 000 000,00 zł. (słownie: jeden milion 00/100 złotych),
- dla części II w wysokości 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony 00/100 złotych),
- dla części III w wysokości 3 800 000,00 zł (słownie: trzy miliony osiemset tysięcy 00/100
złotych), w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
c) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;
d) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest w terminie do dnia złożenia ofert wnieść wadium w wysokości:
Część I: 20 000,00 zł ( słownie : dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych ).
Część II: 30 000,00 zł ( słownie trzydzieści tysięcy 00/100 złotych ).
Część III: 55 000,00 zł ( słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy 00/100 złotych ).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy możliwe zgodnie z projektami umów stanowiącymi załączniki do niniejszego postępowania. Dokumentacja przetargowa dostępna na stronie postępowania.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-30 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/jastarnia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-30 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni