Budowa i doposażenie terenów rekreacyjnych w Bielsku-Białej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa i doposażenie terenów rekreacyjnych w Bielsku-Białej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBielsko-Biała
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2017-10-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
  • Data publikacji ogłoszenia2017-10-16
  • Numer ogłoszenia601667-N-2017
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 601667-N-2017 z dnia 2017-10-16 r.

Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej: Budowa i doposażenie terenów rekreacyjnych w Bielsku-Białej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej, krajowy numer identyfikacyjny 072181741, ul. pl. Ratuszowy   1 , 43-300  Bielsko-Biała, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 33 4971 851, 33 4992355, e-mail zp@um.bielsko.pl, zp@um.bielsko.pl, faks -.
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.um.bielsko.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.bip.um.bielsko.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://www.bip.um.bielsko.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemniej, osobiście lub za pośrednictwem poczty/kuriera
Adres:
Dziennik Podawczy pl. Ratuszowy 6, 43-300 Bielsko-Biała

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i doposażenie terenów rekreacyjnych w Bielsku-Białej
Numer referencyjny: ZP.271.2.48.2017.BP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
7


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Budowa i doposażenie terenów rekreacyjnych w Bielsku-Białej”. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, postępowanie podzielono na części: Część I: Osiedle Biała Północ: Rozbudowa i doposażenie placu zabaw oraz siłownia zewnętrzna – etap I Część II: Osiedle Beskidzkie: Plac zabaw dla dzieci niepełnosprawnych – etap I Część III: Osiedle Słoneczne: Zagospodarowanie przestrzeni aktywności fizycznej – montaż wybranych urządzeń siłowni plenerowej – etap I Część IV: Osiedle Mikuszowice Śląskie: Budowa centrum integracji mieszkańców dzielnicy Część V: Plac zabaw przy ul. Aktorów/ul. Katowickiej Część VI: Osiedle Biała Wschód: Siłownia na świeżym powietrzu Część VII: Osiedle Górne Przedmieście: Zagospodarowanie terenu przy wyjeździe z ul. Czystej – etap I

II.5) Główny kod CPV: 45233250-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45112723-9
37440000-4
45342000-6
45111000-8
45233320-8
45233220-7
45112710-5
45233293-9
45233260-9
45223810-7
45112210-0
45111300-1
45233000-9
45342000-6
45112710-5
45111291-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-12-18
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2017-12-18

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: dla części I: Wykonał w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną/dostawę polegającą na budowie, rozbudowie lub doposażeniu placu zabaw (montaż urządzeń zabawowych) wraz z ułożeniem nawierzchni bezpiecznej z mat gumowych przerostowych o pow. min. 100 m2 oraz wykonał ogrodzenie panelowe o długości min. 50 m2. Zamawiający dopuszcza możliwość, żeby budowa/rozbudowa lub doposażenie placu zabaw, wykonanie ogrodzenia i nawierzchni bezpiecznej z mat gumowych przerostowych było wykonane osobno (czyli na innych budowach). dla części II: Wykonał w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną pracę polegającą na budowie/ rozbudowie/ doposażeniu placu zabaw dla dzieci niepełnosprawnych lub integracyjnego placu zabaw dla dzieci lub placu zabaw - o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto (trzydzieści tysięcy złotych 00/100) oraz co najmniej jedną pracę polegającą na wykonaniu nawierzchni bezpiecznej z płyt EPDM, o powierzchni min. 20 m2 z załączeniem dowodów określających czy robota ta wykonana została należycie, w szczególności informacją o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona. dla części III: Wykonał w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną pracę polegającą na budowie zestawu do streetworkout lub siłowni zewnętrznej - o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto (trzydzieści tysięcy złotych 00/100) oraz co najmniej jedną pracę polegającą na wykonaniu nawierzchni bezpiecznej z gumowych mat, o powierzchni min. 50 m2 z załączeniem dowodów określających czy robota ta wykonana została należycie, w szczególności informacją o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona. dla części IV: Wykonał w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną pracę polegającą na budowie chodnika/ placu z płyt betonowych lub chodnika/placu z kostki brukowej o powierzchni nie mniejszej niż 50 m2 z załączeniem dowodów określających czy robota ta wykonana została należycie, w szczególności informacją o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona. dla części V: Wykonał w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną pracę polegającą na budowie chodnika/ placu z kostki brukowej o powierzchni nie mniejszej niż 30 m2 oraz co najmniej jedną pracę polegającą na wykonaniu ogrodzenia o długości min. 40 m, z załączeniem dowodów określających czy robota ta wykonana została należycie, w szczególności informacją o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona. Zamawiający dopuszcza możliwość, żeby wykonanie ogrodzenia i chodnika/ placu z kostki brukowej było wykonane osobno (czyli na innych budowach). dla części VI: Wykonał w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną pracę polegającą na budowie/ rozbudowie/ doposażeniu siłowni zewnętrznej, o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto (trzydzieści tysięcy złotych 00/100) oraz co najmniej jedną pracę polegającą na wykonaniu nawierzchni bezpiecznej z gumowych mat przerostowych, o powierzchni min. 70 m2 z załączeniem dowodów określających czy robota ta wykonana została należycie, w szczególności informacją o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona. dla części VII: - Wykonał w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną pracę polegającą na budowie chodnika/ placu z kostki brukowe lub płyt betonowych o powierzchni nie mniejszej niż 30 m2 z załączeniem dowodów określających czy robota ta wykonana została należycie, w szczególności informacją o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona. - Dysponuje minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane i co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu budową.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Uwaga! 1. Jeżeli zakres robót przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone jest szerszy od powyżej określonego przez zamawiającego, należy w wykazie robót budowlanych podać zakres robót odpowiadających zakresowi warunku i ich wartość. 2. Doświadczenie liczone będzie od daty uzyskania uprawnień.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz robót budowlanych (w oryginale) wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. 2) Dowody potwierdzające, że roboty budowlane wymienione w w/w wykazie (zgodnie z pkt. 1) zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, - inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej; 3) Wykaz osób (w oryginale), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami wg wzoru – dotyczy części VII zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Dla wszystkich zaproponowanych materiałów i urządzeń należy przedstawić aktualne atesty, dopuszczenia do stosowania, certyfikaty lub deklaracje zgodności a dla urządzeń placów zabaw certyfikaty wydane przez Akredytowaną Jednostkę Certyfikującą. Dla nawierzchni bezpiecznych należy przedstawić atest potwierdzający parametry amortyzujące, atest higieniczny, kartę nawierzchni i instrukcję montażu.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Oferta przetargowa (w oryginale), 2) Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, 3) Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii) do podpisania oferty, 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy na warunkach określonych w § 17 wzoru umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-30, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Osiedle Biała Północ: Rozbudowa i doposażenie placu zabaw oraz siłownia zewnętrzna – etap I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rozbudowa placu zabaw o cztery urządzenia zabawowe (linarium piramida, huśtawka wagowa, karuzela z kierownicą, huśtawka bocianie gniazdo), obiekty małej architektury (dwie ławki z oparciem, jeden kosz na śmieci, dwie tablice z regulaminem), nawierzchnię bezpieczną z mat gumowych przerostowych (154,50 m2), oraz montaż ogrodzenia panelowego (89,50 mb) z trzema furtkami. Zadanie realizowane będzie obok istniejącego placu zabaw w rejonie skrzyżowania ulic gen. Józefa Chłopickiego i Karola Krausa, na terenie działki ewidencyjnej nr 2035/45 obręb Komorowice Krakowskie w Bielsku-Białej. Ogólna charakterystyka robót: - roboty ziemne i rozbiórkowe - wykonanie bezpiecznej nawierzchni - wyposażenie placu zabaw w urządzenia zabawowe i elementy małej architektury - wykonanie ogrodzenia - uporządkowanie terenu - inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza z naniesieniem na zasoby Zadanie realizowane będzie na terenie działki ewidencyjnej nr 2035/45, obręb 0010 - Komorowice Krakowskie, przy ulicy gen. Józefa Chłopickiego, w rejonie skrzyżowania z ulicą Karola Krausa, w Bielsku-Białej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233250-6, 45112723-9, 37440000-4, 45342000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 55057,36
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Osiedle Beskidzkie: Plac zabaw dla dzieci niepełnosprawnych – etap I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W pierwszym etapie przewiduje się zamontowanie huśtawki integracyjnej, piaskownicy integracyjnej ze stolikami, panelu interaktywnego „bębenki” oraz wykonanie nawierzchni placu zabaw i ogrodzenia. Ogólna charakterystyka robót: - roboty pomiarowe - roboty ziemne, wykopy - wykonanie podbudowy pod nawierzchnię bezpieczną oraz z kostki betonowej - wykonanie obrzeży betonowych, chodników z kostki brukowej bezfazowej, nawierzchni bezpiecznej z płyt EPDM w kolorze zielonym i czerwonym, - sadzenie krzewów w agrotkaninie, ułożenia obrzeża - ręczne rozścielenie kory - 12-to miesięczny okres pielęgnacji krzewów - humusowanie terenu wraz z obsianiem (odtworzenie trawnika) - zakup i montaż ogrodzenia panelowego wraz z furtką - zakup i montaż: huśtawki integracyjnej, panelu integracyjnego „bębenek”, piaskownicy integracyjnej, 3 tablic informacyjnych, ławki, kosza na śmieci - inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza z naniesieniem na zasoby Zadanie realizowane będzie na terenie działki ewidencyjnej nr 847/111, obręb Aleksandrowice, przy ul. Babiogórskiej i ul. Goleszowskiej w Bielsku-Białej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111000-8, 45233320-8, 45233220-7, 45112710-5, 45342000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 55910,26
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Osiedle Słoneczne: Zagospodarowanie przestrzeni aktywności fizycznej – montaż wybranych urządzeń siłowni plenerowej – etap I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Etap I obejmuje roboty związane z przygotowaniem terenu, wykonaniem nawierzchni betonowej i z maty przerostowej oraz zakup i montaż elementów zestawu streetworkout i ławki. Ogólna charakterystyka robót: ­ roboty pomiarowe ­ roboty ziemne ­ podbudowa pod nawierzchnię z kostki betonowej i pod nawierzchnię bezpieczną z mat przerostowych ­ chodniki z kostki brukowej betonowej wraz z obrzeżem betonowym ­ nawierzchnia bezpieczna z maty gumowej przerostowej z biowłókniną i nasionami traw ­ odtworzenie trawnika ­ przesadzenie drzew i ich pielęgnacja ­ zakup, dostarczenie i montaż zestawu streetworkout ­ zakup, dostarczenie i montaż tablicy z regulaminem i tablicy z informacją o projekcie ­ zakup, dostarczenie i montaż ławki ­ inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza z naniesieniem na zasoby Zadanie realizowane będzie na terenie działki ewidencyjnej nr 713/2 obręb Aleksandrowice, park przy ul. Braci Gierymskich
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111000-8, 45233320-8, 45233220-7, 45112710-5, 45233293-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 56074,91
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Osiedle Mikuszowice Śląskie: Budowa centrum integracji mieszkańców dzielnicy.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zwiększenie aktywności społecznej osób poprzez zagospodarowanie terenu będącego nieużytkiem poprzez budowę sceny, wiaty nad ławostołami oraz utwardzonej nawierzchni z płyt betonowych na tym terenie. Ogólna charakterystyka robót: ­ ręczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. III-IV głębokości 31 cm – 108 m2, ­ ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. III – IV – 108 m2, ­ wzmacnianie podłoża gruntowego geosiatkami i geowłókninami na gruntach o niskiej nośności sposobem ręcznym – 108 m2, ­ warstwa odsączająca z kruszywa łamanego 0/31,5 – warstwa o grubości po zagęszczeniu 10 cm - -108 m2, ­ podbudowa z kruszywa łamanego 4/31,5 – warstwa o grubości po zagęszczeniu 10 cm – 108 m2, ­ podsypka cementowo – piaskowa z zagęszczeniem ręcznym – 5 cm grubości warstwy po zagęszczeniu – 108 m2, ­ chodniki/ place z płyt betonowych imitujących kamień – 108 m2, ­ rowki pod krawężniki w gruncie kat. III-IV - -60 m, ­ ława pod krawężniki betonowa zwykła – 1,2 m3, ­ obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową na łukach – 60 m, ­ zakup i montaż wiaty stanowiącej zadaszenie sceny 600x500 – 1 szt., ­ zakup i montaż wiaty stanowiącej zadaszenie siedziska 1000x500 – 1 szt., ­ zakup i montaż kosza na śmieci z daszkiem – 2 szt., ­ zakup i montaż stojaka na rowery 4-stanowiskowego – 1 szt., ­ zakup i montaż tablicy z regulaminem – 1 szt., ­ zasypanie studni ziemią z ukopów z przerzutem ziemi na odległość do 3 m i ubiciem warstwami co 15 cm w gruncie kat. IV – 2,5 m3, ­ wykaszanie chwastów i jednorocznych samosiewów na terenie niezadrzewionym – 970 m2, ­ inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza z naniesieniem na zasoby. Zadanie realizowane będzie na terenie działki ewidencyjnej nr 408/5 obręb Olszówka Dolna, przy ul. Olszówka
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111000-8, 45233320-8, 45233220-7, 45112710-5, 45233260-9, 45112723-9, 45223810-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 55898,68
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Plac zabaw przy ul. Aktorów/ ul. Katowickiej (ogrodzenie i chodniki)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie ogrodzenia wokół placu zabaw znajdującego się w Komorowicach Śląskich przy ul. Aktorów / Katowickiej, a także chodników prowadzących do w/w placu od ul. Aktorów i od ul. Katowickiej Ogólna charakterystyka robót: ­ usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humus) przy pomocy spycharek, grubość warstwy do 10 cm – 250 m2 ­ rozebranie istniejącego ogrodzenia – 35 m2 ­ wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami przedsiębiernymi, koparka 0,25 x m3, grunt kategorii III-IV, wraz z wywozem na odległość do 15 km – 31,72 m2 ­ podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie, warstwa gr. 20 cm – 72 m2 ­ nawierzchnia z kostki brukowej betonowej bezfazowej, grubość 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm – 67 m2 ­ ustawienie obrzeży betonowych 30x8 cm, ława betonowa C16/20 z oporem, podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm – 89 m ­ wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego 0/8, gr. warstwy po zagęszczeniu 7 cm – 5 m2 ­ wykonanie ogrodzenia wokół placu zabaw, wraz z dwiema furtkami, zgodnie z Dokumentacją, montaż zgodnie z zaleceniami producenta – 80 m, ­ wykonanie plantowania terenu wraz z humusowaniem i obsianiem, przy grubości warstwy humusu 10 cm – 100 m2 ­ inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wraz z naniesieniem na zasoby Zadanie realizowane będzie na terenie działki ewidencyjnej nr 680/2, obręb Komorowice Śląskie, przy ulicy Aktorów/ Mazańcowickiej, w Bielsku-Białej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111200-0, 45112210-0, 45111300-1, 45233000-9, 45342000-6, 45342000-6, 45112710-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 21408,23
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Osiedle Biała Wschód: Siłownia na świeżym powietrzu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zagospodarowanie terenu w postaci siłowni terenowej składającej się z następujących urządzeń: talia/ wahadło na pylonie, orbitrek / biegacz na pylonie, pajacyk/ jeździec na pylonie, wyciskanie/ ściąganie na pylonie, rowerek, wioślarz/stepper, ławka z pedałami. Jako wyposażenie dodatkowe przewiduje się montaż tablicy z regulaminem, tablicy z informacją o projekcie Budżetu Obywatelskiego oraz dwóch ławek, kosza na śmieci i 3 stojaków na rowery. Wejście na teren siłowni przewiduje się od strony ul. Wyzwolenia. Wykonane będzie z nawierzchni żwirowej. Pod urządzeniami siłowni terenowej i ich strefach bezpieczeństwa będzie wykonana z nawierzchni z mat przerostowych. Ogólna charakterystyka robót: ­ roboty pomiarowe ­ roboty ziemne ­ wykonanie nawierzchni żwirowej z obrzeżem i podbudową ­ wykonanie nawierzchni bezpiecznej z maty gumowej przerostowej ­ zakup i montaż urządzeń siłowni terenowej: talia/wahadło na pylonie, orbitrek/ biegacz na pylonie, pajacyk/jeździec na pylonie, wyciskanie/ściąganie na pylonie, rowerek na pylonie, wioślarz/stepper na pylonie, ławka z pedałami, ­ zakup i montaż 2 tablic informacyjnych: z informacjami o Budżecie Obywatelskim i z regulaminem siłowni, ­ zakup i montaż 2 ławek, ­ zakup i montaż kosza na śmieci, ­ zakup i montaż 3 stojaków na rowery, ­ inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza z naniesieniem na zasoby, ­ roboty wykończeniowe w zakresie kształtowania terenów zielonych – humusowanie terenu wraz z obsianiem Zadanie realizowane będzie na terenie działki ewidencyjnej nr 4280/222, obręb Lipnik, pas zielony pomiędzy ul. Wyzwolenia a ul. Lwowską w Bielsku-Białej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111000-8, 45233320-8, 45233220-7, 45112710-5, 45233293-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 54896,17
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Osiedle Górne Przedmieście: Zagospodarowanie terenu przy wyjeździe z ul. Czystej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ogólna charakterystyka robót: ­ rozbiórka istniejącego chodnika ­ zabudowa barierek chodnikowych ­ przebudowa chodnika (poszerzenie w związku z zabudową barierek) ­ wycinka i pielęgnacja drzew i krzewów wraz z ochroną dwóch drzew rosnących najbliżej chodnika żeliwnymi kratami ­ uporządkowanie terenu ­ inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wraz z naniesieniem na zasoby Zadanie realizowane będzie na terenie działki ewidencyjnej nr 155/10, obręb 0004 - Górne Przedmieście, przy ulicy Czystej, w rejonie skrzyżowania z ulicą Cieszyńską, w Bielsku-Białej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111291-4, 45112710-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 29370,72
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam ekip na docieplenia - Zabrze
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam ekip na docieplenia Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI