Budowa garażu dla jednostki OSP Włosień

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa garażu dla jednostki OSP Włosień
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPlaterówka
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-07-22
  • ZamawiającyGmina Platerówka
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-08
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00401664
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa garażu dla jednostki OSP Włosień

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Platerówka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821530

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Platerówka, 20

1.5.2.) Miejscowość: Platerówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-816

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 0757221690

1.5.8.) Numer faksu: 0757241185

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaplaterowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ugplaterowka.nv.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa garażu dla jednostki OSP Włosień

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b930db7-7118-4523-945b-933748df10b4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401664

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00554333/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa garażu dla jednostki OSP Włosień

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gminaplaterowka.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Zamawiający wykorzystuje Platformę Zakupową Marketplanet OnePlace, znajdującą się pod adresem https://gminaplaterowka.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet lub https://gminaplaterowka.ezamawiajacy.pl zwaną dalej „Platformą” lub „Systemem”.
2. Pod pojęciem „Platforma zakupowa” – należy rozumieć narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego z udzieleniem zamówień publicznych w formie elektronicznej, służące w szczególności do przekazywania ofert, oświadczeń.
3. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy w zakładce „Korespondencja”.
4. Zamawiający nie przewiduje innego sposobu komunikowania się z wykonawcami niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://gminaplaterowka.ezamawiajacy.pl tj.:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) Włączona obsługa JavaScript;
5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GMK.271.4.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku garażowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w ramach zadania: "Budowa garażu dla jednostki OSP Włosień", lokalizowanego na dz. nr 812/2 obr. Włosień, Gmina Platerówka, powiat Lubań. woj. dolnośląskie. Przedmiotem zadania objęte jest również wykonanie przyłącza wodociągowego, przyłącza kanalizacji sanitarnej, WLZ-wewnętrznej linii zasilającej, budowa zjazdu oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
Charakterystyczne parametry budynku:

 POWIERZCHNIA UŻYTKOWA: 158,56 m2
 POWIERZCHNIA WEWNĘTRZNA: 162,40 m2
 POWIERZCHNIA CAŁKOWITA BUDYNKU: 186,27 m2
 POWIERZCHNIA ZABUDOWY: 186,27 m2
 KUBATURA: 1 090,20 m3
 DŁUGOŚĆ: 17,12 m
 SZEROKOŚĆ: 10,88 m
 WYSOKOŚĆ DO KALENICY: 7,42 m
 WYSOKOŚĆ DO OKAPU: 3,70 m
 LICZBA KONDYGNACJI NAZIEMNYCH: 1
 LICZBA KONDYGNACJI PODZIEMNYCH: 0

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45262300-4 - Betonowanie

45262522-6 - Roboty murarskie

45410000-4 - Tynkowanie

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45442100-8 - Roboty malarskie

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45262321-7 - Wyrównywanie podłóg

45223821-7 - Elementy gotowe

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262650-2 - Roboty w zakresie okładania

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie nw. kryteriów oceny ofert, którym przy-porządkowano następujące wagi określone udziałem procentowym:

Nazwa kryterium: Znaczenie / Waga pkt
Cena (koszt) (Xc) 60% / 60 pkt
Okres gwarancji (Xg) 40% / 40 pkt
łącznie 100% / 100 pkt
Maksymalna liczba uzyskanych punktów jaką może osiągnąć badana oferta przy uwzględnieniu określonych wag kryteriów to 100 punktów.

Liczba punktów przyznana każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg poniższego wzoru:

Lp = Xc + Xg
gdzie:
Lp - łączna liczba punktów przyznanych ofercie,
Xc - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – cena (maksymalnie 60 pkt)
Xg - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – okres gwarancji (maksymalnie 40 pkt)
Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

2. Punkty przyznawane za podane w pkt 1 kryteria będą liczone według następujących wzorów matematycznych:

a) Cena (koszt)
Xc = Cena brutto (najniższa)/ Cena brutto badanej ofertyx 100 pktx 60%


b) Okres gwarancji – punktacja liczona wg skali:
Xg = Okres gwarancji badanej oferty w miesiącach/ Najdłuższy okres gwarancji złożonych ofert x 100 pkt x 40%


Do celów określenia tego kryterium przyjmuje się, że okres gwarancji nie przekroczy 60-ciu miesięcy. Dla ofert z dłuższym okresem gwarancji, dla oceny ofert przyjmowany będzie okres gwarancji równy 60-ciu miesiącom. Zamawiający zastrzega, iż okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się wykonawcy, którzy:

1. nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 pkt 1)-6) Pzp i 109 ust.1 pkt 4)-10) Ustawy Pzp
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 112 ust. 2 pkt 1), 3), 4) tj.:
2.1. Warunek: zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
 Wykonawca musi być wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiadają siedzibę lub miejsce zamieszkania (np. KRS, CEiDG).
 Potwierdzenie i ocena: Zamawiający będzie mógł zweryfikować warunek za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.

2.2. Warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej
 Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z zakresem wykonywanego przedmiotu zamówienia w wysokości co najmniej wartości oferowanego wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia.
 Potwierdzenie i ocena:
 złożenie dokumentów potwierdzających że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z wykonywaniem przedmiotu zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia
 złożenie potwierdzenia opłaty składki polisy ubezpieczeniowej.

Zamawiający oceni na podstawie złożonego wykazu zdolność Wykonawcy do prawidłowego wykonania zamówienia.
2.3. Warunek zdolności technicznej i zawodowej
1) Warunek: potencjał techniczny
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.

 Potwierdzenie i ocena spełnienia warunku:
 Złożenie stosownego oświadczenia zgodnie z treścią określona w załączniku Nr 2 do SWZ

Zamawiający oceni na podstawie złożonego wykazu zdolność Wykonawcy do prawidłowego wykonania zamówienia.
2) Warunek: wiedza i doświadczenie
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, tj. którzy w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną (1) robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie budynku o powierzchni użytkowej min. 100 m² lub wartości robót co najmniej 400 000,00 PLN brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100) wraz budową / przebudową instalacji wewnętrznych (co najmniej 3 z instalacji: wodociągowej, kanalizacyjnej, c.o., elektrycznej, wentylacyjnej).

 Potwierdzenie i ocena spełnienia warunku:
 Złożenie wykazu robót (załącznik Nr 3 do SWZ)
 Złożenie dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np.: referencje).

3) Warunek dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj.:
a) co najmniej jedną (1) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, do kierowania robotami budowlanymi,
b) co najmniej jedną (1) osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
c) co najmniej jedną (1) osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń.
d) osobami zatrudnionymi zgodnie z zapisami zawartymi w Rozdziale II pkt 28, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wy-kształcenie niezbędne dla wykonania zamówienia.
 Potwierdzenie i ocena spełnienia warunku:
 złożenie wykazu kadry zadysponowanej do realizacji zamówienia
 złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (załącznik nr 4 do SWZ).

UWAGA: dopuszcza się kwalifikacje równoważne, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015r.. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 poz. 220 ze zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące braku podstaw do wy-kluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SWZ
(oświadczenie składa również podmiot udostepniający zasoby, w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów oraz każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że robo-ty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone – załącznik nr 3 do SWZ.

2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – załącznik nr 4 do SWZ.

3) dokument potwierdzający posiadane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z wykonywaniem przedmiotu zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia wraz z potwierdzeniem opłaty składki polisy ubezpieczeniowej.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

-oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
-oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp.
-Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO
-pełnomocnictwa

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Przystępując do niniejszego postępowania, przed upływem terminu składania ofert, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy zł 00/100).
2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, tj.:
a) pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listo-pada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310, 836, 1572 ze zm.).
3. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie je w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania z ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku o którym mowa w art. 98 ust.2 pkt 3 Ustawy pzp – zostanie odrzucona.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:
Łużycki Bank Spółdzielczy w Lubaniu O/Siekierczyn Nr 42 8392 0004 5505 4090 2000 0020, z adnotacją „BUDOWA GARAŻU DLA JEDNOSTKI OSP WŁOSIEŃ”.
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej wymagane jest dołączenie do oferty potwierdzenia do-konania przelewu bankowego.
7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
8. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 98 ust. 6 ust. Pzp.
9. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co naj-mniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy):
a) ustalać beneficjenta gwarancji, (tj. Gminę Platerówka), gwaranta (bank lub instytucja ubezpieczeniowa udzielająca gwarancji) i Wykonawcę,
b) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SWZ),
c) określać termin ważności gwarancji (wynikający z SWZ),
d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SWZ),
10. Zwrot wadium lub zatrzymanie wadium nastąpi według zasad określonych w art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy zgodnie z art. 117 Ustawy Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o za-mówienie:
a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale II pkt 29;
b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi spełnić warunki dotyczące niepod-legania wykluczeniu z postępowania – Rozdział II pkt 29
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowa-nia ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umo-wy w sprawie zamówienia publicznego, zobowiązani są załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo. Brak w ofercie ww. pełnomocnictwa lub jego nieuzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 226 ust 1 pkt c) ustawy Pzp stanowić będzie podstawę odrzucenia oferty.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki na poczet realizacji przedmiotu umowy w kwocie nie mniejszej niż wartość procentowa wynagrodzenia odpowiadająca określonemu w Regulaminie procentowi udziału własnego w planowanej wartości Inwestycji, tj. w wysokości 15% - zgodnie z zasadami płatności przyjętymi w Regulaminie naboru wniosków o dofinansowanie Edycja 1 w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz Uchwałą nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych (RM-06111-84-21) oraz ich zmian, dostępnymi na stronie internetowej: https://www.bgk.pl/files/public/Pliki/Fundusze_i_programy/Polski_Lad/regulaminy/uchwala_RM_nr_84-2021.pdf . Zapisy dotyczące udzielenia zaliczki i rozliczenia zaliczki uregulowane są w § 6 i § 7 projektowanych zapisów umowy stanowiących załącznik Nr 7 do postępowania.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający zgodnie z wymogami art. 439 oraz 455 ust. 1 pkt 1 i 4 oraz art. 455 ust. 2 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy, w zakresie:
1. zmiany wysokości wynagrodzenia
2. zmiany zakresu/sposobu realizacji świadczenia,
3. zmiany terminu realizacji,
w przypadkach określonych w § 7 projektowanych postanowień umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-22 14:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminaplaterowka.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-22 14:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę klejenie opasek i elementów ozdobnych wokół okien - Wrocław - Karłowice
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę klejenie opasek i elementów ozdobnych wokół okien Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Remont boiska przy ul. Rozłuckiej w Warszawie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Platerówka: MODERNIZACJA BOISKA SPORTOWEGO W PLATERÓWCE
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja świetlicy w m. Studzionki
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont boiska przy ul. Rozłuckiej w Warszawie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI