Budowa energoefektywnego przedszkola w Regułach

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa energoefektywnego przedszkola w Regułach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMichałowice
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-01-26
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Michałowice
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-30
  • Numer ogłoszenia776292-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 776292-N-2020 z dnia 30.12.2020 r.

Gmina Michałowice: Budowa energoefektywnego przedszkola w Regułach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Michałowice, krajowy numer identyfikacyjny 01326929000000, ul. Aleja Powstańców Warszawy  1 , 05-816  Michałowice, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 350 91 91, , e-mail przetargi@michalowice.pl, , faks 22 350 91 01.
Adres strony internetowej (URL): https://bip.michalowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://bip.michalowice.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargow

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://bip.michalowice.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargow

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://miniportal.uzp.gov.pl/

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca.
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Urząd Gminy Michałowice, Al. Powstańców Warszawy 1, Reguły, 05-816 Michałowice, Sala Obsługi Biuro Podawcze

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa energoefektywnego przedszkola w Regułach
Numer referencyjny: ZP.271.2.97.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2.1. Przedmiotem zamówienia jestbudowa energoefektywnego przedszkola w miejscowości Reguły a także świadczenie usługi pielęgnacji terenówzielonych. 2.2. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do wykonania 1) budynku przedszkola wraz zinstalacjami sanitarnymi (wodną, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, gazową), instalacjamienergetyczną i niskoprądową, miejscem na odpady i magazynem zewnętrznym, założeniem zieleni, elementamiarchitektury ogrodowej (altana), obiektami małej architektury (ławki, kosze na odpady, murek ze stojakiemrowerowym, wiatą rowerową, wyposażeniem placu zabaw), miejscami postojowymi dla samochodów osobowych,zewnętrznymi instalacjami: wodną, gazową, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej ze zbiornikiemretencyjnym, energetyczną i kanalizacji kablowej, przyłączami wodociągowym i kanalizacji sanitarnej a takżewyposażeniem i umeblowaniem, zgodnie z Dokumentacją stanowiącą załącznik do SIWZ, 2) pielęgnacji terenówzielonych prowadzonej zgodnie ze sztuką ogrodniczą, m.in. koszenie trawy, pielenie, nawożenie, korowanie,przycinanie zgodnie z Dokumentacją stanowiącą załącznik do SIWZ Lokalizacja inwestycji: Przedmiotowainwestycja obejmuje swoim zasięgiem działkę o numerze 628/6, na której zlokalizowany będzie projektowanybudynek oraz część działek drogowych nr 627, 436; obręb 0013 – Reguły, przy ul.Kuchy, gm. Michałowice (05-816), woj. mazowieckie. 1. Na podstawie art. 29 ust. 3a (klauzule społeczne) ustawy Pzp Zamawiający określawymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonującychwskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia. 2. Wykonawca przy realizacji przedmiotowegozamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019.1040) osobę/y wykonującą/e czynności: Konstrukcyjno-budowlane, budowlane wykończeniowe, elektryczne i elektroenergetyczne, w zakresie instalacji wodnych i kanalizacyjnych, w zakresie instalacji cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, w zakresie sieci, instalacji i urządzeńtelekomunikacyjnych.

II.5) Główny kod CPV: 45214100-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45200000-9
45262500-6
45421000-4
45261000-4
45331000-6
45333000-0
39141000-2
37535200-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o którychmowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielanie zamówieńpolegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówieniapodstawowego (m.in. związanych z koniecznością wysposażenia i umeblowania), stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Wartość zamówieńpolegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych została uwzględniona przy obliczaniu wartościniniejszego zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  25   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Zgodnie z SIWZ Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia:6.1 w zakresie budowy energoefektywnego przedszkola, w terminie 62 tygodni od dnia zawarcia umowyrozumianego jako termin przekazania Zamawiającemu decyzji administracyjnej uzyskania pozwolenia naużytkowanie. Przy czym przewiduje się następujące terminy realizacji umowy: sporządzenie harmonogramurzeczowo-finansowego - 10 dni roboczych od podpisania umowy, wykonanie prac niezbędnych do uzyskaniaDecyzji pozwolenia na użytkowanie wraz z odbiorem robót - 54 tygodni od dnia zawarcia umowy. 6.2. w zakresieświadczenia usługi pielęgnacji terenów zielonych, ustala się jako okres 1 roku od daty odbioru końcowegonasadzeń i urządzenia terenów zielonych, rozumianego jako dzień końcowego odbioru prac pielęgnacyjnych. 6.3Szczegóły dotyczące terminów wykonania zamówienia znajdują się w projekcie Umowy stanowiącym załącznik nr3 do SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Określenie warunków: Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał: a) środkifinansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 4.000.000,00 zł, b) odpowiednie ubezpieczenie ododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, nasumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 8.000.000,00. zł. W przypadku ustalenia limitu sumy ubezpieczenia najedno zdarzenie suma ta nie może być niższa niż 8.000.000,00. zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zdolności technicznej lub zawodowej: a) warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie i zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty polegające na budowie lub przebudowie z rozbudową obiektu/budynku użyteczności publicznej w technologii energoefektywnej o powierzchni użytkowej wynoszącej minimum 800 m2 każdy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Jako obiekt/budynek użyteczności publicznej w technologii energoefektywnej Zamawiający rozumie każdy obiekt/budynek użyteczności publicznej, o zapotrzebowaniu na energię dla celów grzewczych nie większym niż 30 kWh/m2 rok. Weryfikacja zostanie dokonana na podstawie przedłożonej przez Wykonawcę odpowiedniej części projektu i powykonawczego potwierdzenia jego wykonania. Za równorzędne Zamawiający uzna przedstawienie certyfikatów w ramach jednego z systemów certyfikacji ekologicznej (np. BREEAM, LEAD, HQE, DGNB). Jako obiekt/budynek użyteczności publicznej Zamawiający rozumie - budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny; UWAGA! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa powyżej musi spełniać w całości przynajmniej jeden z Wykonawców. b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował w celu wykonania zamówienia narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi w niżej wymienionym zakresie: Zamawiający nie określa wymagań w tym warunku c) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż będzie wstanie skierować do realizacji zamówienia publicznego niżej wymienione osoby: 1. 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą kwalifikacje zawodowe – i uprawnienia budowlane do kierowania budową oraz posiadającą doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika co najmniej dwóch (2) budów polegających na budowie lub przebudowie z rozbudową obiektu użyteczności publicznej w technologii energoefektywnej o powierzchni użytkowej wynoszącej minimum 800 m2 każdy; 2. 1 osobą pełniącą funkcję kierownika robót budowlanych konstrukcyjnych posiadającą kwalifikacje zawodowe - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w odniesieniu do konstrukcji oraz posiadającej doświadczenie zawodowe w kierowaniu (jako kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru) co najmniej (2) dwóch robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie z rozbudową obiektu o konstrukcjach w technologii żelbetowej o powierzchni użytkowej wynoszącej minimum 800 m2 każdy; 3. 1 osobą pełniącą funkcję kierownika robót sanitarnych posiadającą kwalifikacje zawodowe - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, takim jak: sieci i instalacje cieplne, wentylacyjne, gazowe, wodociągowe i kanalizacyjne oraz posiadającej doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami sanitarnymi (jako kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru) co najmniej (2) dwóch robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie z rozbudową obiektu o powierzchni użytkowej wynoszącej minimum 800 m2 każdy; 4. 1 osobą pełniącą funkcję kierownika robót elektrycznych posiadającą kwalifikacje zawodowe - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, takim jak: sieci, instalacje i urządzenia elektryczne i elektroenergetyczne, wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi zasilania oraz posiadającej doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami elektrycznymi (jako kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru) co najmniej (2) dwóch robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie z rozbudową obiektu o powierzchni użytkowej wynoszącej minimum 800 m2 każdy; 5. 1 osobą pełniącą funkcję kierownika robót telekomunikacyjnych posiadającą kwalifikacje zawodowe - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną, w odniesieniu do obiektu budowlanego, takiego jak lokalne linie i instalacje; 6. 1 osobą pełniącą funkcję kierownika robót drogowych posiadającą kwalifikacje zawodowe - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, 7. 1 osobą pełniącą funkcję kierownika robót ds. zieleni posiadającą:- wykształcenie minimum średnie lub zawodowe ogrodnicze, architektury krajobrazu lub terenów zieleni, rolnicze oraz- minimum 2-letnie doświadczenie w wykonywaniu prac związanych z utrzymaniem zieleni (w wykonawstwie).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Zamawiający dopuszcza wykonywanie (łączenie) przez jedną osobę uczestniczącą w realizacji zamówienia kilku funkcji wskazanych powyżej, jednak Wykonawca musi zapewnić przez cały czas realizacji zamówienia odpowiednią liczbę osób personelu zapewniającą terminowe wykonanie zamówienia. W każdym przypadku, gdy wymagane jest posiadanie określonych uprawnień przez osobę wskazywaną do pełnienia jakiejkolwiek funkcji wymienionej powyżej, Zamawiający dopuszcza posiadanie przez taką osobę uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, o ile ich zakres odpowiada zakresowi wymaganych uprawnień mając na względzie zakres uprawnień niezbędny do realizacji zamówienia lub jest szerszy. Dopuszcza się również kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63 poz. 394 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2014 r. poz. 1946 ze zm.).
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu,Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) odpisu zwłaściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisywymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie oart. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyrokusądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek naubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentówpotwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lubzawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, według wzoru określonego w załączniku nr7 do SIWZ; 3) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o którychmowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785,według wzoru określonego w załączniku nr 8 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcabędzie zobowiązany do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) informacji banku lubspółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowychlub zdolność kredytową Wykonawcy, w wysokości min. 4.000.000,00 zł zgodnie z warunkiem Zamawiającegookreślonym w rozdz. 9 ust. 2 pkt. 2); wystawionej w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływemterminu składania ofert w postępowaniu; 2) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony ododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, nasumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 8.000.000,00 zł, zgodnie z warunkiem Zamawiającego określonym wrozdz. 9 ust. 2 pkt. 2); W przypadku ustalenia limitu sumy ubezpieczenia na jedno zdarzenie suma ta nie możebyć niższa niż 8.000.000,00 zł; Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganychprzez Zamawiającego dokumentów dot. sytuacji finansowej lub ekonomicznej, może złożyć inne dokumenty, októrych mowa w art. 26 ust. 2c ustawy Pzp.; 3) wykazu robót budowlanych określonych przez Zamawiającegow pkt. 9 ust. 2 pkt. 3a) wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzeczktórych roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostaływykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisamiprawa budowlanego i prawidłowo ukończone wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ, przy czymdowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz któregoroboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterzeWykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; 4) wykazu osób, skierowanychprzez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego określonych przez Zamawiającego w pkt. 9 ust. 2 pkt.3c), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresem wykonywanych przez nieczynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; według wzoru określonego wzałączniku nr 5 do SIWZ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
10.1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o którymmowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełniawarunki udziału w postępowaniu; 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawcówoświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZskłada każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzaćspełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy zWykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2.Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby podmiotów trzecich w celu wykazania braku istnienia wobec nichpodstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby,warunków udziału w postępowaniu, to zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach o którym wart. 25a ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ), dla każdego z tych podmiotów odrębnie. 3. JeżeliWykonawca zamierza powierzyć wykonanie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom, w celuwykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacjeo podwykonawcach w oświadczeniach, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ),dla każdego z tych podmiotów odrębnie. 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronieinternetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu, BEZDODATKOWEGO WEZWANIA, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupykapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. według wzoru określonego w załączniku nr 9 doSIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymWykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1. JeżeliWykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiastdokumentów, o których mowa w pkt. 10.2.ust. 2: 1) pkt 1– składa dokument lub dokumenty wystawione wkraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nieotwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) lit. a,powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 3. Jeżeli w kraju, wktórym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, którejdokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentemzawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jegoreprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przedorganem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym zewzględu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 2stosuje się.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest w terminie do składania ofert wnieść wadium wwysokości: 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Oferowana cena całkowita brutto (C) 60,00
Doświadczenie kluczowego personelu (DP) 10,00
Okres gwarancji i rękojmi (GR) 30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zmiany postanowień zawartej z Wykonawca umowy oraz ich warunki pokreślił w we wzorze umowystanowiącym załącznik do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 26.01.2021, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę stałe roboty brukarskie - Gózd
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę stałe roboty brukarskie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Remont wiatrołapu na dachu budynku Radia Kraków S.A.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Michałowice: Modernizacja szkoły w Nowej Wsi
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa sieci wodociągowej w m. Chrusty oraz budowa sieci kanalizacyjnej w m. Przybranowo
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont wiatrołapu na dachu budynku Radia Kraków S.A.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI