III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj. nie podlegają wykluczeniu i spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie);
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż: - 150.000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) – dla oferty dla części I zamówienia, - 150.000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) – dla oferty dla części II zamówienia, - 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych) – dla oferty dla części III zamówienia, - 200.000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych) – dla oferty dla części IV zamówienia, - 150.000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) – dla oferty dla części V zamówienia, - 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych) – dla oferty dla części VI zamówienia, - 150.000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) – dla oferty dla części VII zamówienia, - 200.000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych) – dla oferty dla części VIII zamówienia, - 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych) – dla oferty dla części IX zamówienia, - 150.000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) – dla oferty dla części X zamówienia, - 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych) – dla oferty dla części XI zamówienia, - 200.000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych) – dla oferty dla części XII zamówienia, Jeżeli Wykonawca będzie składał ofertę na więcej, niż jedną część zamówienia to wówczas musi wykazać posiadanie ubezpieczenia na kwotę stanowiącą sumę wymaganych kwot ubezpieczenia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał minimum jedną robotę budowlaną o łącznej wartości minimum 250.000,00 PLN. Warunek musi być spełniony osobno dla każdej części zamówienia. Osób skierowanych do realizacji zamówienia: Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który dysponuje lub będzie dysponował osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, spełniającymi minimalne warunki w zakresie doświadczenia i kwalifikacji zawodowych jak poniżej: Zespół projektowy: - minimum jedna (1) osoba z uprawnieniami budowlanymi do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, legitymująca się doświadczeniem zawodowym w projektowaniu(nabytym po uzyskaniu uprawnień jw.). Przez doświadczenie zawodowe w projektowaniu o którym mowa w zdaniu pierwszym, Zamawiający rozumie wykonanie (opracowanie) jako projektant co najmniej 2 projektów budowlanych w powyższej specjalności (branży)po uzyskaniu uprawnień jw., - minimum jedna (1) osoba z uprawnieniami budowlanymi do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, legitymująca się doświadczeniem zawodowym w projektowaniu (nabytym po uzyskaniu uprawnień jw.). Przez doświadczenie zawodowe w projektowaniu o którym mowa w zdaniu pierwszym, Zamawiający rozumie wykonanie (opracowanie) jako projektant co najmniej 2 projektów budowlanych w powyższej specjalności (branży)po uzyskaniu uprawnień jw., - minimum jedna (1) osoba z uprawnieniami budowlanymi do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, legitymująca się doświadczeniem zawodowym w projektowaniu (nabytym po uzyskaniu uprawnień jw.). Przez doświadczenie zawodowe w projektowaniu o którym mowa w zdaniu pierwszym, Zamawiający rozumie wykonanie (opracowanie) jako projektant co najmniej 2 projektów budowlanych w powyższej specjalności(branży) po uzyskaniu uprawnień jw., - minimum jedna (1) osoba z uprawnieniami budowlanymi do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, legitymująca się doświadczeniem zawodowym w projektowaniu (nabytym po uzyskaniu uprawnień jw.). Przez doświadczenie zawodowe w projektowaniu o którym mowa w zdaniu pierwszym, Zamawiający rozumie wykonanie (opracowanie) jako projektant co najmniej 2 projektów budowlanych w powyższej specjalności(branży) po uzyskaniu uprawnień jw. Warunek musi być spełniony osobno dla każdej części zamówienia. Zamawiający dopuszcza spełnianie warunku dla maksymalnie trzech (3) części łącznie jeżeli oferty jednego Wykonawcy będą najkorzystniejsze dla tych części. Zamawiający dopuszcza pełnienie kilku funkcji z wymienionych powyżej przez tę samą osobę, pod warunkiem posiadania przez nią wymaganych uprawnień i legitymowania się doświadczeniem jw. Zespół realizacyjny: - Kierownik budowy – minimum jedna (1) osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno– budowlanej bez ograniczeń, - Kierownik robót branży elektrycznej - minimum jedna (1) osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, - Kierownik branży sanitarnej - minimum jedna (1) osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. Warunek musi być spełniony osobno dla każdej części zamówienia. Zamawiający dopuszcza spełnianie warunku dla maksymalnie trzech (3) części łącznie jeżeli oferty jednego Wykonawcy będą najkorzystniejsze dla tych części. Zamawiający dopuszcza pełnienie kilku funkcji z wymienionych powyżej przez tę samą osobę, pod warunkiem posiadania przez nią wymaganych uprawnień i legitymowania się doświadczeniem jw.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp– Załącznik nr 1. Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw wykluczenia – składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – Załącznik nr 2.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
• wykaz robót budowlanych wraz z dowodami określającymi czy te roboty zostały wykonane należycie (referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot/y, na rzecz którego/ych roboty budowlane zostały wykonane) – Załącznik nr 5 do SIWZ; • wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 6 do SIWZ; • opłacona polisa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż określone w Rozdziale VI; • pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów; • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu złożenia; • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu złożenia; • aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu złożenia. W przypadku złożenia oferty wspólnej: • pełnomocnictwo udzielone liderowi • zobowiązanie podmiotu trzeciego – (jeżeli dotyczy) 3. Forma dokumentów a) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp – Załącznik nr 1 oraz oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 2, składane na podstawie art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp składane są w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. b) Pełnomocnictwo składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. c) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (art. 24 ust. 11 ustawy Pzp ) składane jest w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. d) Pozostałe oświadczenia i dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia „za zgodność z oryginałem” dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. e) Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. f) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Gwarancja |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-03-07, godzina:
13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w formule zaprojektuj i wybuduj w Gminie Gostynin |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w formule zaprojektuj i wybuduj w Gminie Gostynin
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45222100-0, 42923000-2, 71320000-7, 71240000-2, 71220000-6, 45111200-0, 45200000-9, 45311000-0, 45330000-9, 45400000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-02
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Gwarancja |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w formule zaprojektuj i wybuduj w Gminie Szczawin Kościelny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w formule zaprojektuj i wybuduj w Gminie Szczawin Kościelny
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45222100-0, 42923000-2, 71320000-7, 71240000-2, 71220000-6, 45111200-0, 45200000-9, 45311000-0, 45330000-9, 45400000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-02
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Gwarancja |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w formule zaprojektuj i wybuduj w Gminie Łąck |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w formule zaprojektuj i wybuduj w Gminie Łąck
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45222100-0, 42923000-2, 71320000-7, 71240000-2, 71220000-6, 45111200-0, 45200000-9, 45311000-0, 45330000-9, 45400000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-02
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Gwarancja |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w formule zaprojektuj i wybuduj w Gminie Pacyna |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w formule zaprojektuj i wybuduj w Gminie Pacyna
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45222100-0, 42923000-2, 71320000-7, 71240000-2, 71220000-6, 45111200-0, 45200000-9, 45311000-0, 45330000-9, 45400000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-02
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Gwarancja |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w formule zaprojektuj i wybuduj w Gminie Gąbin |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w formule zaprojektuj i wybuduj w Gminie Gąbin
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45222100-0, 42923000-2, 71320000-7, 71240000-2, 71220000-6, 45111200-0, 45200000-9, 45311000-0, 45330000-9, 45400000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-02
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Gwarancja |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w formule zaprojektuj i wybuduj w Gminie Brudzeń Duży |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w formule zaprojektuj i wybuduj w Gminie Brudzeń Duży
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45222100-0, 42923000-2, 71320000-7, 71240000-2, 71220000-6, 45111200-0, 45200000-9, 45311000-0, 45330000-9, 45400000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-02
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Gwarancja |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w formule zaprojektuj i wybuduj w Gminie Stara Biała |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w formule zaprojektuj i wybuduj w Gminie Stara Biała
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45222100-0, 42923000-2, 71320000-7, 71240000-2, 71220000-6, 45111200-0, 45200000-9, 45311000-0, 45330000-9, 45400000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-02
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Gwarancja |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w formule zaprojektuj i wybuduj w Gminie Drobin |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w formule zaprojektuj i wybuduj w Gminie Drobin
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45222100-0, 42923000-2, 71320000-7, 71240000-2, 71220000-6, 45111200-0, 45200000-9, 45311000-0, 45330000-9, 45400000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-02
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Gwarancja |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w formule zaprojektuj i wybuduj w Gminie Staroźreby |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w formule zaprojektuj i wybuduj w Gminie Staroźreby
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45222100-0, 42923000-2, 71320000-7, 71240000-2, 71220000-6, 45111200-0, 45200000-9, 45311000-0, 45330000-9, 45400000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-02
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Gwarancja |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w formule zaprojektuj i wybuduj w Gminie Słupno |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w formule zaprojektuj i wybuduj w Gminie Słupno
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45222100-0, 42923000-2, 71320000-7, 71240000-2, 71220000-6, 45111200-0, 45200000-9, 45311000-0, 45330000-9, 45400000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-02
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Gwarancja |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w formule zaprojektuj i wybuduj w Gminie Wyszogród |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w formule zaprojektuj i wybuduj w Gminie Wyszogród
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45222100-0, 42923000-2, 71320000-7, 71240000-2, 71220000-6, 45111200-0, 45200000-9, 45311000-0, 45330000-9, 45400000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-02
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Gwarancja |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w formule zaprojektuj i wybuduj w Gminie Czerwińsk nad Wisłą |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w formule zaprojektuj i wybuduj w Gminie Czerwińsk nad Wisłą
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45222100-0, 42923000-2, 71320000-7, 71240000-2, 71220000-6, 45111200-0, 45200000-9, 45330000-9, 45400000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-02
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia |
20,00 |
Gwarancja |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: