Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
.Budowa dwóch pomostów pływających w ramach zadania pn.: „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej poprzez rewitalizację miejsca do kąpieli nad Jeziorem Raczyńskim w Zaniemyślu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zaniemyśl
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Zaniemyśl
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258187
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Średzka 9
1.5.2.) Miejscowość: Zaniemyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-020
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 61 2857580
1.5.8.) Numer faksu: 61 2857474
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@zaniemysl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaniemysl.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja publiczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
.Budowa dwóch pomostów pływających w ramach zadania pn.: „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej poprzez rewitalizację miejsca do kąpieli nad Jeziorem Raczyńskim w Zaniemyślu”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4f09e4f-bbbd-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121987
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002368/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Zagospodarowanie przestrzeni publicznej poprzez rewitalizację miejsca do kąpieli nad Jeziorem Raczyńskim w Zaniemyślu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zaniemysl.logintrade.net/zapytania_email,81711,7a4b67a56498caf8baae5c2473e3ff02.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zaniemysl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania
techniczne, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania z Platformy przetargowej
opisane zostały na stronie internetowej pod adresem:
https://zaniemysl.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html oraz
https://zaniemysl.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html . Pełną obsługę techniczną Platformy
przetargowej świadczy firma Logintrade S.A. W przypadku ewentualnych problemów technicznych
prosimy o kontakt z infolinią techniczną Logintrade pod numerem 71 787-35-34; 71 787-37-27; 71 787-
37-57 lub pod adresem email: helpdesk@logintrade.net
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuję, że dane osobowe pozyskane w
związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit.
c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej
"Rozporządzenie RODO" w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
12.18 Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Podstawą prawną
przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych wydane na jej
podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
Inspektorem ochrony danych osobowych jest Ryszard Kowalski, adres email: odo24@wp.pl
Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu: a) przeprowadzenie
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, b) zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w
niniejszym postępowaniu Wykonawcą, c) dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją
umowy, d) przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki
Zamawiającego i inne uprawnione podmioty, e) udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej
umowy jako informacji
Specyfikacja warunków zamówienia
Budowa ul. Morelowej i Wiśniowej w Łęknie
Strona: 9/21
publicznej, f) archiwizacji postępowania.
12.19 Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym.
12.20 Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres
co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników
postępowania.
12.21 Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia
RODO: a) prawo dostępu do danych (art. 15), b) prawo sprostowania danych (art. 16), c) prawo do
usunięcia danych (art. 17), d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18). e) prawo wniesienia
skargi do organu nadzorczego.
12.22 Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje: a) prawo do usunięcia danych osobowych, "prawo do
bycia zapomnianym" w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia RODO, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO, c) prawo sprzeciwu,
o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO,
12.23 Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu
dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do
należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub
odrzuceniem jego oferty.
12.24 Wystąpienie z żądaniem o którym mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania. Zamawiający może żądać od osoby, której
dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w
szczególności podania nazwy lub daty postępowania lub umowy.
12.25 Wykonawca pozyskując dane osobowe na potrzeby sporządzenia oferty zobowiązany jest
wypełnić obowiązki wynikające m. in. z art 13 i 14 Rozporządzenia RODO. Wykonawca składając ofertę
składa oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.68.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja polega na wykonaniu dwóch pomostów pływających.
W ramach Umowy, Wykonawca wybuduje:
a) Pomost cumowniczy ze strukturą antypoślizgową, wykonany z 21 szt modułów podstawowych wysokoburtowych WP-F o wymiarach 1,23 m x 2,45 m x 0,50 m tworzących jednolita całość w kształcie litery T połączonych ze sobą łącznikami pływaka WL, wyporność ok 1139 kg, obciążenie użytkowe 380 kg/m2, kolor jasno szary. Od strony prawej do pomostu przyłączone będą pomosty niskoburtowe Np- 2 f – 6 szt , wykonane w tej samej technologii ,gdzie moduł powinien mieć wymiar ok 2,33 m 1,55 m x 0,25 m wyporność ok 640 kg ( łącznie 6 szt. modułów NP.-2F), kolor szary . Pomosty serii nisko i wysokoburtowej połączone będą specjalnymi łącznikami stalowymi NS/WS – 9 szt , z łącznikami akcesoriów NA/WA. Pomost będzie wyposażony w 1 trap o wymiarach 2,0 m x 2,0 m połączony zawiasowo z pomostem . Pomost zakotwiczony będzie za pomocą nierdzewnych żerdzi kotwiących zakończonych świdrem o długościach L= 4 i L=5 m w ilości łącznej do 19 szt . Od lewej strony pomostu cumowniczego od strony wysokoburtowej na boku pomostu będą słupki osadzone na pomoście pomiędzy którymi będzie rozwieszona lina jutowa na 3 wysokościach. Na tym samym boku pomostu będzie oświetlenie solarne , lampki w ilości 6szt montowane do gniazd w module Wp-F , montaż lampek na pokładzie pomostu po skrajnym boku górnej powierzchni oraz :
b) Pomost widokowy ze strukturą antypoślizgową, wykonany z 82 szt modułów podstawowych wysokoburtowych WP-F tworzących jednolitą całość w kształcie literu U o wymiarach 30,75m x 50,43m x 24,60m z godnie z rysunkiem technicznym .Moduły połączone ze sobą łącznikami pływaka WL . Wymiar 1 modułu z którego powinien być wykonany pomost widokowy to 1,23 m x 2,45 m x 0,50 o wyporności ok 1139 kg , obciążenie użytkowe 380 kg/m2, kolor jasno szary. Pomost zakotwiczony będzie za pomocą nierdzewnych żerdzi kotwiących zakończonych świdrem o długościach L= 4 i L=5 m w ilości łącznej do 40 szt . Od zewnętrznej strony pomostu będą słupki osadzone na pomoście pomiędzy którymi będzie rozwieszona lina jutowa na 3 wysokościach. Na tych samych bokach pomostu po stronie zewnętrznej będzie rozmieszczone oświetlenie solarne , lampki w ilości 11 szt montowane do gniazd w module Wp-F , montaż lampek na pokładzie pomostu po skrajnym boku górnej powierzchni. W górnym prawym rogu pomostu będzie do pomostów przymocowana drewniana wiata na 4 słupach wzmocnionych na każdym rogu dodatkowymi dwoma słupami zamocowanej do pomostów. Pod pomostami w miejscu mocowania wiaty trzeba będzie zamontować dodatkowe komory wypornościowe. Wiata o wymiarach ok 2,4 m x 2,4 m . Słupki będą mocowane do pomostów za pomocą stalowej kwadratowej obejmy przyspawanej do dwóch płaskowników lub kątowników ustawionych prostopadle do siebie , przykręconych do otworów montażowych pływaków znajdujących się na krawędzi pływaków . Zadaszenie wiaty drewniane , dach czterospadowy pokryty gontem papowym. Konstrukcja nośna wykonana z belek drewnianych o przekroju 70 x 70 w ilości 3 szt na każdym z rogów wiaty. Pomost będzie posiadał 2 trapy wejściowe o wymiarach ok 2,00 m x 2,00 m połączonych zawiasowo z pomostem. Pomost będzie wyposażony w 1 szt. drabinki kąpielowej ze stali nierdzewnej oraz 1 szt stanowiska ratunkowego z kołem i bosakiem, zwanych dalej łącznie Pomostami.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował
kryterium ceny brutto oraz okresem udzielonej gwarancji. Szczegółowy opis znajduje się w rozdziale 17 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej oraz niepodlegający wykluczeniu z powodu niespełniania warunków o których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt. 1 i 4 ustawy Pzp.
7.2 Wykonawcy zobowiązani będą spełnić warunki dotyczące:
7.2.1. Zdolności technicznej lub zawodowej
7.2.1.1 Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą, że:
Dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe tj. posiadają uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w tym obiektów budowlanych gospodarki wodnej i melioracji wodnych – minimum jedna osoba posiadająca wyżej wymienione uprawnienia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
7.3 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
7.3.1. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą, że:
a) wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500.000,00 zł
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
7.4 Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
7.5 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane, dostawy lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
7.6 W przypadku, o którym mowa wyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni Wykonawcy.
7.7 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach zawodowych lub sytuacji ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
7.8 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonują roboty budowlane, dostawy lub usługi do realizacji których, te zdolności są wymagane.
7.9 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny, podmiotowy środek dowodowy, potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie powinno zawierać informacje wynikające z art. 118 ust. 4 Pzp
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Po badaniu ofert pod kątem spełniania przesłanek odrzucenia oraz po wstępnej weryfikacji oświadczeń dotyczących spełniania warunków oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć następujące dokumenty:
1. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
2. Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 202r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed terminem składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,
4. Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, zgodnie z art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat należności,
5. Dokument, w którym wykonawca wskaże z imienia i nazwiska osobę, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, a która posiada wymagane kwalifikacje zawodowe tj. posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w tym obiektów budowlanych gospodarki wodnej i melioracji wodnych i wykaże posiadanie wyżej wymienionych uprawnień stosownymi dokumentami ( np. zaświadczeniem o wpisie na listę członków odpowiedniej Izby).
6. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000 zł,
7. Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U z 2019 r. poz. 1170)
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
16.1.2 Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed terminem składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,
16.1.3 Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, zgodnie z art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat należności,
16.1.4 Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł,
16.1.5 Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U z 2019 r. poz. 1170) – wzór stanowi załącznik nr 7
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga od wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty składane z ofertą:
1. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
2. Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie Formularza ofertowego, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w Formularzu ofertowym.
3. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,
4. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
5. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SWZ,
6. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
7. Podpisaną klauzulę informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych – wzór stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SWZ,
8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa wyżej składa każdy z Wykonawców,
9. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Wykonawca dołącza również oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
Pełna informacja o wymaganych oświadczeniach oraz dokumentach zawarta jest SWZ w dziale 12 i 27
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
19.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000.00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100 PLN).
19.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
19.3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy pzp.
19.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż pieniądz Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
19.5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 79 9076 0008 2002 0070 0098 0007 z dopiskiem „wadium na wykonanie dwóch pomostów pływających w ramach zadania pn.: „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej poprzez rewitalizację miejsca do kąpieli nad Jeziorem Raczyńskim w Zaniemyślu” (a potwierdzenie wpłaty należy załączyć do oferty). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z
którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni Wykonawcy.
1.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach
zawodowych lub sytuacji ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego
łączących go z nimi stosunków prawnych.
2.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą
polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonują roboty budowlane, dostawy lub
usługi do realizacji których, te zdolności
są wymagane.
3.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
zamówienia lub inny, podmiotowy środek
dowodowy, potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych
podmiotów. Zobowiązanie powinno zawierać informacje wynikające z art. 118 ust. 4 Pzp.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w przypadkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-29 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zaniemysl.logintrade.net/zapytania_email,81711,7a4b67a56498caf8baae5c2473e3ff02.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-29 08:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-28