Budowa dwóch odcinków drogi tymczasowej z płyt betonowych na terenie Gminy Kudowa-Zdrój...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa dwóch odcinków drogi tymczasowej z płyt betonowych na terenie Gminy Kudowa-Zdrój do osiedli domów jednorodzinnych oraz modernizacją chodnika wraz z przebudową wjazdów na ul. Nad Potokiem (...)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKudowa-Zdrój
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-05-16
  • ZamawiającyGmina Kudowa-Zdrój
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-29
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00141928
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa dwóch odcinków drogi tymczasowej z płyt betonowych na terenie Gminy Kudowa-Zdrój do osiedli domów jednorodzinnych oraz modernizacją chodnika wraz z przebudową wjazdów na ul. Nad Potokiem (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kudowa-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717929

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zdrojowa 24

1.5.2.) Miejscowość: Kudowa-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-350

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@kudowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dwóch odcinków drogi tymczasowej z płyt betonowych na terenie Gminy Kudowa-Zdrój do osiedli domów jednorodzinnych oraz modernizacją chodnika wraz z przebudową wjazdów na ul. Nad Potokiem (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-872ad542-c7b2-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141928

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032431/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modenizacja odcinka chodnika ul. Nad Potokiem wraz z przebudową wjzadów - II etap

1.1.4 Budowa odcinka drogi tymczasowej z płyt betonowych do osiedla domków jednorodzinnych przy ul. Głównej

1.1.13 Budowa odcinka drogi tymczasowej z płyt betonowych na terenie osiedla mieszkaniowego w ciągu ul. Wrzosowej w Kudowie-Zdroju

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/kudowa

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kudowa

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/kudowa

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Zamawiający Gmina Kudowa-Zdrój reprezentowana przez Burmistrza Miasta Kudowa-Zdrój z siedzibą ul. Zdrojowa 24, 57-350 Kudowa-Zdrój
2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres iod@kudowa.pl
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Budowa dwóch odcinków drogi tymczasowej z płyt betonowych na terenie Gminy Kudowa-Zdrój do osiedli domów jednorodzinnych oraz modernizacją chodnika wraz z przebudową wjazdów na ul. Nad Potokiem w Kudowie-Zdroju” Oznaczenie sprawy (numer referencyjny): IR.271.8.2022” prowadzonym przez Zamawiającego - Gminę Kudowa-Zdrój
4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;
5) osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;
6) osobie fizycznej nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;
c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.8.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 1 zamówienia pn.: Budowa odcinka drogi tymczasowej z płyt betonowych na terenie osiedla mieszkaniowego w ciągu ul. Wrzosowej w Kudowie-Zdroju.
Przedmiot zamówienia polega na budowie drogi tymczasowej na części działki nr. 701/10 ob. Słone na odcinku ok. 190 m o szerokości 3,00m z nowych, nieużywanych płyt żelbetowych o wymiarach 3,00 x 1,50 x 0,15m ułożonych na podbudowie z kruszywa łamanego o frakcji 0/63mm (I klasa) o grubości 10cm w osi docelowej drogi. Poziom ułożonych płyt winien odpowiadać poziomowi nawierzchni docelowej projektowanej drogi oraz wysokości ułożonej istniejącej drogi z płyt betonowych. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia -zał. graf nr 1 do OPZ.
W ramach zadania Wykonawca dostarczy i dokona montażu płyt betonowych zgodnie z założeniami Zamawiającego.
UWAGA:
1) Zakres robót budowlanych nie obejmuje wykonania wszystkich prac ujętych w dokumentacji technicznej związanych z budową drogi, a jedynie prace ziemne- makroniwelację terenu oraz budowę tymczasowej drogi dojazdowej z nowych, nieużywanych, prefabrykowanych płyt żelbetonowych o wymiarach 3,00x1,50x0,15m.
2) Przed przystąpieniem do prac budowlanych należy dokonać geodezyjnego wytyczenia przebiegu drogi.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie następujących elementów robót:
I. Roboty ziemne.
1. Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych
2. Usunięcie warstwy ziemi o gr. 15 cm (humusu)
3. Wywóz urobku z korytowania na odl. do 5 km wraz z utylizacja urobku
II. Droga tymczasowa z płyt betonowych.
1. Wykonanie podbudów z kruszywa łamanego o frakcji 0/63 mm (I klasa) o gr. 10 cm wraz z zagęszczeniem mechanicznym.
2. Ułożenie nawierzchni z nowych płyt betonowych pełnych z zamuleniem spoin piaskiem.
3. Wykonanie (uzupełnienie urobkiem) niwelacji różnicy wysokości nowych ułożonych płyt betonowych względem wysokości gruntu od 5 do 10 cm.
4. Dodatkowo:
­ na skrzyżowaniu układanej drogi tymczasowej, Wykonawca wykona poszerzenia z dodatkowych 4 szt. płyt betonowych dla bezpiecznego wykonania manewru w lewo i w prawo przez uczestników ruchu drogowego w tej samej technologii.
­ na skrzyżowaniu istniejącej drogi tymczasowej, Wykonawca wykona poszerzenia z dodatkowych 2 szt. płyt betonowych dla bezpiecznego wykonania manewru w lewo i w prawo przez uczestników ruchu drogowego w tej samej technologii. Zamawiający wskaże miejsce wykonania poszerzenia -zał. graf. nr 1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 zamówienia stanowi: Opis przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa, załączniki graficzne, plik OPZ - wymagania i zalecenia dla Wykonawcy), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, istotne postanowienia umowy przedmiar robót, które zostały umieszczone w paczce dokumentów pn. „1. Przedmiot zamówienia – Część nr 1 zamówienia…” w wersji elektronicznej do SWZ w formacie ZIP, zawierającej:
1) Załącznik nr 1.1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dot. część nr 1 - . Plik zawierający dokumentację projektową oraz załączniki graficzne i dodatkowe wymagania zamawiającego w pliku OPZ - wymagania i zalecenia dla Wykonawcy odnoszące się do niniejszej części zamówienia.
2) Załącznik nr 2.1 do SWZ – STWIORB dot. część nr 1. Plik zawierający skompresowane dokumenty odnoszące się do niniejszej części zamówienia,
3) Załącznik nr 3.1 do SWZ – Istotne postanowienia umowy (Wzór umowy). -. część nr 1. Plik zawierający istotne postanowienia umowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: ”Cena” - C; ” Gwarancja” – G

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 2 zamówienia: pn. Budowa odcinka drogi tymczasowej z płyt betonowych do osiedla domków jednorodzinnych przy ul. Głównej (za rzeką) w Kudowie-Zdroju.
Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi tymczasowej na części działki nr 249 ob. Zakrze na odcinku 150m o szerokości 3,00m z nowych, nieużywanych płyt żelbetowych o wymiarach 3,00 x 1,50 x 0,15m ułożonych na podbudowie z kruszywa łamanego o frakcji 0/63 mm (I klasa) o grubości 10cm. Płyt betonowe należy układać wzdłuż lewej granicy pasa drogowego (działka nr. 249). Poziom ułożonych płyt winien odpowiadać poziomowi istniejącej nawierzchni z kostki betonowej na ul. Głównej. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia -zał. graf nr 2 do OPZ.
W ramach zadania Wykonawca dostarczy i dokona montażu płyt betonowych zgodnie z założeniami Zamawiającego.
UWAGA:
Przed przystąpieniem do prac budowlanych należy dokonać geodezyjnego wytyczenia przebiegu drogi.
Zakres obejmuje wykonanie w szczególności robót:
I. Roboty ziemne.
1. Roboty pomiarowe przy robotach ziemnych
2. Usunięcie warstwy ziemi o gr. 15 cm (humusu)
3. Wywóz urobku z korytowania na odl. do 5 km wraz z utylizacją urobku
II. Droga tymczasowa z płyt betonowych.
1. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji 0/63 mm (I klasa) o gr. 10 cm wraz z zagęszczeniem mechanicznym.
2. Ułożenie nawierzchni z nowych płyt betonowych pełnych z zamuleniem spoin piaskiem.
3. Wykonanie (uzupełnienie urobkiem) niwelacji różnicy wysokości nowych ułożonych płyt betonowych względem wysokości gruntu od 5 do 10 cm.
4. Dodatkowo na dwóch skrzyżowaniach układanej drogi tymczasowej (działki nr 235, 240 ob. Zakrze), Wykonawca wykona zjazdy z dodatkowych płyt betonowych (po 4 szt. na każdym skrzyżowaniu) dla bezpiecznego wykonania manewrów przez uczestników ruchu drogowego w tej samej technologii.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 zamówienia stanowi: Opis przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa, załączniki graficzne, plik OPZ - wymagania i zalecenia dla Wykonawcy), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, istotne postanowienia umowy przedmiar robót, które zostały umieszczone w paczce dokumentów pn. „2. Przedmiot zamówienia – Część nr 2 zamówienia…” w wersji elektronicznej do SWZ w formacie ZIP, zawierającej:
1) Załącznik nr 1.2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dot. część nr 2 - . Plik zawierający dokumentację projektową oraz załączniki graficzne i dodatkowe wymagania zamawiającego w pliku OPZ - wymagania i zalecenia dla Wykonawcy odnoszące się do niniejszej części zamówienia.
2) Załącznik nr 2.2 do SWZ – STWIORB dot. część nr 2. Plik zawierający skompresowane dokumenty odnoszące się do niniejszej części zamówienia ,
3) Załącznik nr 3.2 do SWZ – Istotne postanowienia umowy (Wzór umowy). -. część nr 2. Plik zawierający istotne postanowienia umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: ”Cena” - C; ” Gwarancja” – G

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Opis przedmiotu zamówienia dla Części nr 3 zamówienia pn: Modernizacja odcinka chodnika dla pieszych wraz z przebudową wjazdów na ul. Nad Potokiem w Kudowie-Zdroju.

Przedmiotem zamówienia polega na wykonaniu modernizacji odcinka chodnika dla pieszych z kostki betonowej prostokątnej wraz przebudową wjazdów i dojść do posesji na ul. Nad Potokiem w Kudowie-Zdroju dz. nr 62, obręb Zakrze o długości 118 m i szerokości 1,5 m. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia zał. graf. nr 3 do OPZ.
Wykonawca wykona zadanie z materiałów własnych.

Zakres robót obejmuje w szczególności:
1. Ustawienie w rejonie wykonywania prac odpowiedniego oznakowania zapewniającego bezpieczeństwo uczestnikom ruchu drogowego i pracownikom wykonującym prace,
2. Transport materiału i maszyn Wykonawcy na miejsce wykonania zadania.
3. Mechaniczne usuniecie istniejącego zniszczonego chodnika dla pieszych wraz z zagospodarowaniem urobku.
4. Mechaniczne wykonanie koryta z zagospodarowaniem urobku wraz z odcięciem piłą mechaniczną nawierzchni asfaltowej.
5. Ułożenie chodnika dla pieszych z kostki betonowej prostokątnej szarej na podbudowie z kruszywa łamanego (0/31,5) o gr. 10 cm wraz z ułożeniem krawężników i obrzeży betonowych.
6. Ułożenie dojść do posesji z kostki betonowej prostokątnej szarej na podbudowie z kruszywa łamanego (0/31,5) o gr. 10 cm wraz z ułożeniem obrzeży betonowych.
7. Wykonanie zjazdów z kostki betonowej czerwonej na podbudowie z kruszywa łamanego (0/31,5) o gr. 20 cm wraz z ułożeniem krawężników betonowych.
8. Niwelacja wysokości istniejących włazów studni kanalizacyjnej- 3 szt., pokryw zaworów gazowych – 3 szt. na modernizowanym odcinku chodnika dla pieszych.
9. Uzupełnienie mieszanką asfaltową ubytków wzdłuż wykonanego nowego chodnika.
10. Uzupełnienie ubytków ziemi i zasianie trawy.
11. Usunięcie oznakowania wraz uporządkowaniem terenu budowy.
Modernizowany chodnik dla pieszych należy dostosować wysokością do istniejących chodników.
W miejscach wjazdów indywidualnych należy wykonać obniżenie krawężników oraz dostosować wysokość nowych wjazdów do istniejących bram wjazdowych prywatnych posesji. Dojścia do prywatnych posesji należy dostosować do wysokości istniejących bram wejściowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 zamówienia stanowi: Opis przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa, załączniki graficzne, plik OPZ - wymagania i zalecenia dla Wykonawcy), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, istotne postanowienia umowy przedmiar robót, które zostały umieszczone w paczce dokumentów pn. „3. Przedmiot zamówienia – Część nr 3 zamówienia…” w wersji elektronicznej do SWZ w formacie ZIP, zawierającej:
1) Załącznik nr 1.3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) dot. część nr 3 - . Plik zawierający dokumentację projektową oraz załączniki graficzne i dodatkowe wymagania zamawiającego w pliku OPZ - wymagania i zalecenia dla Wykonawcy odnoszące się do niniejszej części zamówienia.
2) Załącznik nr 2.3 do SWZ – STWIORB dot. część nr 3. Plik zawierający skompresowane dokumenty odnoszące się do niniejszej części zamówienia,
3) Załącznik nr 3.3 do SWZ – Istotne postanowienia umowy (Wzór umowy). - część nr 3. Plik zawierający istotne postanowienia umowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: ”Cena” - C; ” Gwarancja” – G

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:
Dla Część nr 1
1. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, poprzez wykazanie przez Wykonawcę, że:

1.1. nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 1 zamówienie, które dotyczyło wykonania robót budowlanych obejmujących budowę, przebudowę lub remont drogi lub ciągu pieszo jezdnego o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto. Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania się doświadczeniem na wielu drogach lub ciągach pieszo-jezdnych wykonanych w ramach jednej umowy.

W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów dotyczących wartości robót budowlanych zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy tej waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany na dzień wszczęcia postępowania.
1.2. dysponuje następującymi osobami:
co najmniej 1 osobą posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej upoważniające do sprawowania funkcji kierownika budowy

Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65).

Dla Część nr 2
1. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, poprzez wykazanie przez Wykonawcę, że:

1.1. niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 1 zamówienie, które dotyczyło wykonania robót budowlanych obejmujących budowę, przebudowę lub remont drogi lub ciągu pieszo jezdnego o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto. Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania się doświadczeniem na wielu drogach lub ciągach pieszo-jezdnych wykonanych w ramach jednej umowy.

W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów dotyczących wartości robót budowlanych zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy tej waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany na dzień wszczęcia postępowania.

1.2. dysponuje następującymi osobami:
co najmniej 1 osobą posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej upoważniające do sprawowania funkcji kierownika robót
Dla Część nr 3
1. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, poprzez wykazanie przez Wykonawcę, że:

1.1. nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 1 zamówienie, które dotyczyło wykonania robót budowlanych obejmujących budowę, przebudowę lub remont chodnika lub ciągu pieszo jezdnego, parkingu z kostki betonowej lub kamiennej o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto. Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania się doświadczeniem na wielu drogach lub ciągach pieszo-jezdnych wykonanych w ramach jednej umowy.

W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów dotyczących wartości robót budowlanych zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy tej waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany na dzień wszczęcia postępowania.

1.2. dysponuje następującymi osobami:
a) co najmniej 1 osobą posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, upoważniające do sprawowania funkcji kierownika robót.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; wzory oświadczeń o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej albo przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowią odpowiednio Załączniki nr 7 i 8 do SWZ;
2) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 6 Pzp,
d) art. 109 ust. 1 pkt 7, 8 i 10 Pzp.
Wzór oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający dla każdej z części zamówienia żąda:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; wzór wykazu robót wykonanych stanowi Załącznik nr 4 do SWZ;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór „Wykazu osób skierowanych przez do realizacji zamówienia publicznego” uwzględniający stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda wniesienia przedmiotowych śr. dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ zostaną spełnione wyłącznie:
1) co najmniej jeden lub każdy z Wykonawców w pełni spełnia warunek udziału w postępowaniu polegający na wykazaniu się posiadanym doświadczeniem w opisanym zakresie,
2) co najmniej jeden z Wykonawców lub kilku z nich łącznie spełnia warunki działu w postępowaniu, w zakresie wykazania się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia oraz sytuacji ekonomicznej lub finansowej

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają formy pisemnej w postaci aneksów do umowy, pod rygorem nieważności.
2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty (załącznik nr 1 do umowy) na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy z zastrzeżeniem ust. 5.
3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 2 podlega unieważnieniu.
4. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o każdej groźbie opóźnienia robót.
5. Zamawiający na podstawie art. 455 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy na skutek wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
1) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami jak niemożliwe do przewidzenia nadzwyczajne zjawiska przyrody (klęski żywiołowe, trzęsienia ziemi, powodzie, huragany), zdarzenia wywołane przez człowieka (strajki generalne lub lokalne, działania wojenne),
2) wystąpienia wad dokumentacji technicznej skutkującej koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na termin wykonania Umowy,
3) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (np. długotrwałe opady) uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót lub pracę sprzętu (niestabilność gruntu), w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, (pozanormatywne temperatury) jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
4) niemożności wykonywania robót, gdy obowiązujące przepisy nie dopuszczają do wykonania robót lub nakazują wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
5) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności m.in. w wyniku działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron np. badań archeologicznych, okoliczności stanowiących zagrożenie życia lub mienia.
6) przestojów lub opóźnień spowodowanych przez Zamawiającego, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany terminu i zmiany w tym zakresie będą dokonane, z uwzględnieniem okresów niezbędnych do przesunięcia terminu wykonania Umowy.
6. W przypadkach określonych w ust. 5, przedłużenie terminu wykonania Przedmiotu Umowy może nastąpić o czas niezbędny do jego wykonania, jednak nie dłużej niż o okres trwania przeszkody uniemożliwiającej wykonywanie Przedmiotu Umowy. Przedłużenie terminu Zamawiający warunkuje złożeniem przez Wykonawcę stosownego wniosku o sporządzenie aneksu do umowy wraz z powołaniem się na podstawę zmiany umowy i uzasadnieniem wniosku opisującym okoliczności faktyczne.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kudowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-16 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-14

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji elektrycznych - Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie instalacji elektrycznych na działce w Świdnicy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI