Budowa dwóch kolumbarium nr 13 i 15 na terenie cmentarza komunalnego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa dwóch kolumbarium nr 13 i 15 na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Poprzecznej 9B w Olsztynie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
  • Termin składania wniosków2021-05-31
  • ZamawiającyZakład Cmentarzy Komunalnych w Olsztynie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00054114
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa dwóch kolumbarium nr 13 i 15 na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Poprzecznej 9B w Olsztynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Cmentarzy Komunalnych w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510322200

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poprzeczna 9B

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-281

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 892569702

1.5.8.) Numer faksu: 895358068

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zck.olsztyn.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zck.olsztyn.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Pogrzeby i działalność pokrewna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dwóch kolumbarium nr 13 i 15 na terenie cmentarza komunalnego przy ul. Poprzecznej 9B w Olsztynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4828014-b3cc-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054114

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gminaolsztyn.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminaolsztyn.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Przetargowejhttps://gminaolsztyn.logintrade.net/rejestracja.2. Wykonawca posiadający konto na PlatformiePrzetargowej https://gminaolsztyn.logintrade.net/rejestracja ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany,wycofania oferty (w tym oferty dodatkowej), a także funkcjonalności pozwalających na składaniewniosków o wyjaśnienie treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach. 3. Wprzypadku Platformy Przetargowej do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS.Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufnośćtransmisji danych przesyłanych przez Internet.4. Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadaćsprzęt komputerowy Wykonawcy, aby móc korzystać z Platformy Przetargowej.1) Dopuszczalneprzeglądarki internetowe: a) Internet Explorer 8, b) Internet Explorer 9, c) Internet Explorer 10, d)Internet Explorer 11, e) Google Chrome 31 f) Mozilla Firefox 26 g) Opera 18 2) Pozostałe wymaganiatechniczne: a) dostęp do sieci internet; b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest –ajax; c) włączona obsługa JavaScript; d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s; e)zainstalowany Acrobat Reader; f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE RuntimeEnvironment 6 Update 24 lub nowszy.g) maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwemPlatformy Przetargowej nie powinien przekraczać 150 MB,5. Korzystając z Platformy Przetargowej,Wykonawca nie musi wspomagać się innymi systemami, przy czym wszelkie załączniki składane przezWykonawców muszą być zgodne z obowiązującym rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrówpublicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemówteleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247 ze zm.). Zamawiający zaleca format przesyłanychdanych: .pdf.6. Zamawiający udostępnia wykonawcom instrukcje pod linkiemhttps://gminaolsztyn.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html w następującym zakresie:1) Rejestracjawykonawcy na Platformie,2) Zadawanie pytań do postępowania,3) Udział w trybie podstawowym bezOgłoszenie nr 2021/BZP 00053859/01 z dnia 2021-05-132021-05-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlanenegocjacji.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO została zawarta w Rozdziale XXIV SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZCK-TE-341-2-160/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch kolumbarium nr 13 i 15 na terenie cmentarzakomunalnego przy ul. Poprzecznej 9B w Olsztynie, który obejmuje:a) wykonanie robótziemnych,b) wykonanie płyty fundamentowej,c) wykonanie ścian fundamentowych,d)oczyszczenie, naprawę i modernizacje dostarczonych form stalowych,e) wykonanieprefabrykatów żelbetowych wg projektu budowlanego,f) wykonanie robót montażowych iwykończeniowych,g) wykonanie nawierzchni chodnikowej wokół kolumbariów. 2. Formy stalowedo wykonania prefabrykatów żelbetowych:a) Zamawiający przekaże Wykonawcy jeden kompletużywanych już form stalowych do wykonania prefabrykatów żelbetowych na kolumbarium,b)wszelka naprawa i modernizacja dostarczonych form stalowych leży po stronie Wykonawcy,c)Wykonawca po wykonaniu prefabrykatów przekaże formy Zamawiającemu w stanieniepogorszonym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45215400-1 - Roboty na cmentarzach

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 145 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostanąodrzucone.2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującymikryteriami i wagami:1) cena [zł] - 60%2) gwarancja i rękojmia [m-ce] (min. 60) - 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału wpostępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej oraz sytuacji finansowej lubekonomicznej. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że:1) dysponujepotencjałem osobowym niezbędnym do realizacji zamówienia publicznego, tj.:- kierownikbudowy – osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi ospecjalności konstrukcyjno - budowlanej która przez co najmniej 24 miesięcy brała udział wrobotach budowlanych, 2) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresieprowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną niemniejszą niż 100.000,00 zł.3) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował trzy robotybudowlane polegające na budowie/przebudowie/remoncie obiektów kubaturowych lubdrogowych o wartości każdej minimum 100.000,00 zł.2. W odniesieniu do warunkówdotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców,którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.3.W przypadku, o którym mowa w ust. 2, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane,dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.4. Wykonawca może w celupotwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościachtechnicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotówudostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunkówOgłoszenie nr 2021/BZP 00053859/01 z dnia 2021-05-132021-05-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlaneprawnych.5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowychlub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniającychzasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których tezdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wzakresie wskazanym przez zamawiającego (Załączniki nr 2 i 3 do SWZ)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniająwarunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej oraz sytuacjifinansowej lub ekonomicznej. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że:1)dysponuje potencjałem osobowym niezbędnym do realizacji zamówienia publicznego, tj.:- kierownikbudowy – osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi ospecjalności konstrukcyjno - budowlanej która przez co najmniej 24 miesięcy brała udział w robotachbudowlanych, 2) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnościzwiązanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 zł.3) wokresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalnościjest krótszy – w tym okresie, zrealizował trzy roboty budowlane polegające nabudowie/przebudowie/remoncie obiektów kubaturowych lub drogowych o wartości każdej minimum100.000,00 zł.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia wwyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środkówdowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:1) wykazrobót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, orazzałączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie,przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przezpodmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczynniezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiedniedokumenty;2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotówudostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającegozasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienialub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie,będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.3. Zobowiązanie podmiotuudostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 2, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcęz podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów orazokreśla w szczególności:1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającegozasoby;2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobówpodmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;3) czy i w jakim zakresiepodmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu dowarunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lubdoświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.4.Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasobyzdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnianiawarunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1, a także bada, czynie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidzianewzględem wykonawcy.5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającegozasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lubzachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca wOgłoszenie nr 2021/BZP 00053859/01 z dnia 2021-05-132021-05-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlaneterminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lubpodmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.6.Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lubsytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on wdanym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10000PL

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających są o zamówienie określone są wRozdziale XIII SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany postanowień umowy zostały określone w zał nr 4 do SWZ - Wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminaolsztyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-31 10:20

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-05-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace ogrodnicze, porządkowe - Olsztyn
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace ogrodnicze, porządkowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI