Budowa drogi wraz z chodnikami, zjazdami oraz kanalizacją - ul. Brzozowa, Lawendowa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa drogi wraz z chodnikami, zjazdami oraz kanalizacją - ul. Brzozowa, Lawendowa w miejscowości Gowarzewo, gmina Kleszczewo
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKleszczewo
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-04
  • ZamawiającyGmina Kleszczewo
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-17
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00213049
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa drogi wraz z chodnikami, zjazdami oraz kanalizacją - ul. Brzozowa, Lawendowa w miejscowości Gowarzewo, gmina Kleszczewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kleszczewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Kleszczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-005

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kleszczewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczewo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Komunalny w Kleszczewie Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367672324

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sportowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Kleszczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-005

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk@zk.kleszczewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zk.kleszczewo.pl

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Strony ustalają, że w trakcie realizacji zadania będą prowadzić koordynacje i nadzór nad umową na wykonanie zadania , w
następującym zakresie:
a. roboty budowlane - budowa drogi, chodnika i zjazdów - Gmina;
b. roboty budowlane - budowa przykanalików - Gmina;
c. roboty budowlane - budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Brzozowej i Lawendowej – Spółka.
Strony wyznaczają Gminę jako zamawiającego upoważnionego (Zamawiającego Wyznaczonego) do przygotowania i
przeprowadzenia postępowania oraz udzielenia zamówienia .
2. Strony upoważniają Gminę do wykonywania wszelkich czynności niezbędnych do realizacji niniejszego porozumienia, w szczególności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania o udzielenie wspólnego zamówienia
zastrzeżone w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do kompetencji kierownika zamawiającego, nie
wyłączając reprezentowania Stron w postępowaniu odwoławczym i skargowym przed Krajową Izbą Odwoławczą i sądami
powszechnymi.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi wraz z chodnikami, zjazdami oraz kanalizacją - ul. Brzozowa, Lawendowa w miejscowości Gowarzewo, gmina Kleszczewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42222419-ee2f-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00213049

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00052545/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa drogi wraz z chodnikami, zjazdami oraz kanalizacją sanitarną- ul. Brzozowa i Lawendowa w miejscowości Gowarzewo, Gmina Kleszczewo

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/kleszczewo

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/kleszczewo. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do
zamawiającego”.
Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres
poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: urzad@kleszczewo.pl.
3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem
platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany
terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji
“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny
wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego
wykonawcy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: -stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
− komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2
GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,lub ich nowsze wersje,
− zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja
10.0,
− włączona obsługa JavaScript,
− zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
− Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
− Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego
Urzędu Miar.
6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
− akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na
stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
− zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją
korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z
treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość
do zamawiającego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w
przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy
Prawo Zamówień Publicznych.
8. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w
szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych
czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się
w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
9. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanej w SWZ.
Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie
muszą zostać podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub elektronicznym podpisem
zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym (e-dowód). W procesie składania oferty, wniosku, w
tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub
podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie
przesyła do systemu. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem
dedykowanych formularzy do złożenia oferty wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielkość pliku
to maksymalnie 500 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Urząd Gmina Kleszczewo w osobie Wójta Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo,
mail: urzad@kleszczewo.pl, tel.: 061 817 60 17.
2. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem
Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@kleszczewo.pl oraz na adres siedziby: 63-005 Kleszczewo
przy ul. Poznańska 4.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Budowę drogi wraz z chodnikami, zjazdami oraz kanalizacją - ul.
Brzozowa, Lawendowa w miejscowości Gowarzewo, Gmina Kleszczewo” prowadzonym w trybie
podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy pzp oraz zawarcia umowy.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
5. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO .
Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
6. Obowiązek podania przez Pani/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp.
7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane poza terytorium Europejskiego Obszaru
Gospodarczego/do organizacji międzynarodowej.
8. Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie drogi, chodników i zjazdów oraz kanalizacji
deszczowej i sanitarnej - ul. Brzozowa i Lawendowa w Gowarzewie. Inwestycja powinna spełniać wymagania w zakresie
dostępności dla osób niepełnosprawnych. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić nadzór archeologiczny podczas
prowadzonych prac.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zakresy prac:
1) Zakres 1- budowa drogi, chodników i zjazdów oraz wpustów ulicznych z przykanalikami do istniejącego kolektora
kanalizacji deszczowej;
Droga. Zadanie obejmuje budowę drogi, chodników i zjazdów ul. Brzozowej i Lawendowej w Gowarzewie. Projekt wchodzi w
skład szerszego projektu pt. "Projekt dróg, zjazdów i chodników na osiedlu mieszkaniowym w Gowarzewie w rejonie ulic
Lawendowej, Waniliowej, Szałwiowej, Miętowej, Brzozowej i Trzeckiej Gmina Kleszczewo - etap I, II, III". Dla ul Brzozowej
zaprojektowano drogę o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm, szerokości 5,50m i długości 63,0m. Kategorię ruchu
przyjęto jako KR2. Dla ul. Lawendowej w pierwszym odcinku drogi biegnie jednostronny chodnik o szer. 2m, w drugim
odcinku drogi biegnie dwustronny chodnik o szer. 2m, oba wykonane z kostki o gr. 8cm, zjazdy projektuje się z kostki gr.
8cm. UWAGA: do kalkulacji należy przyjąć wykonanie chodnika z kostki betonowej gr. 8cm z podbudową cementowopiaskową
o gr. 10cm.
Na włączeniu wykonanej nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej z drogą tłuczniową należy wbudować krawężnik
betonowy ”na płask” na podbudowie betonowej. Natomiast nawierzchnie chodników należy zakończyć obrzeżami
ustawionymi w poprzek ich długości.
Kanalizacja deszczowa. Zamówienie obejmuje także wykonanie wpustów ulicznych wraz z przykanalikami do istniejącego
kolektora. Pierwszy odcinek obejmuje 6 wpustów, drugi - 2 wpusty uliczne.
Projekt ul. Lawendowej i Brzozowej wchodzi w skład większej dokumentacji projektowej. Zamawiający rozpoczął już
realizację części robót objętych tą dokumentacją, dlatego budowa drogi oraz kanalizacji deszczowej ul. Lawendowej stanowi
kontynuację rozpoczętej już przez Zamawiającego inwestycji.
Wykonawca jest zobowiązany zapewnić nadzór archeologiczny na cały zakres prac.
2) Zakres 2 - budowa kanalizacji sanitarnej;
Zakres zamówienia obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w Gowarzewie w oparciu o dokumentację
projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych przedłożone przez Zamawiającego.
Zamówienie realizowane jest w oparciu o dokumentację dotyczącą budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w ul.
Brzozowej i Lawendowej w miejscowości Gowarzewo, gm. Kleszczewo.
W ramach zadania do realizacji jest budowa:
- kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC o średnicy 0,20 m i długości L=255,4m,
- studni prefabrykowanych o średnicy 1000mm – szt. 5
- przyłączy kanalizacji sanitarnej w pasie drogowym – 22 szt. z rur PVC, klasy o średnicy fi 0,16 m i łącznej długości L=108,2
m Do obowiązków Wykonawcy należy także:
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00167201/01 z dnia 2022-05-19
2022-05-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
a) uzyskanie wszelkich uzgodnień, zezwoleń i decyzji administracyjnych umożliwiających prowadzenie prac, o ile
Zamawiający nie załączył ich do dokumentacji przetargowej;
b) sporządzenie zestawienia wytworzonych środków trwałych oraz istniejących, których wartość uległa zmianie w wyniku
realizacji zamówienia, wraz z ich charakterystyką (w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym), zgodnie z obowiązującymi
przepisami i dołączenie tego zestawienia do dokumentacji odbiorowej;
c) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający
przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w oparciu o art. 214 ust. 1 pkt. 7
ustawy pzp, do wysokości 30% wartości zamówienia podstawowego i zgodnych z przedmiotem tego zamówienia. Zamówienie
będzie mogło być udzielone w przypadku, gdy Zamawiający będzie dysponował środkami na jego realizację i na warunkach
zgodnych z zamówieniem podstawowym.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował się następującym kryteriami:
Cena oferty (sumaryczna za oba zakresy) (C) – 60 %
Okres gwarancji (G) – 40 %
2. Zastosowane wzory do obliczenia punktowego:
Nazwa kryterium: cena (C)
wzór: C = Comin/Cobad x Kp x Wc
sposób oceny:
Comin – najniższa oferowana cena brutto
Cobad – cena ofertowa brutto badanej oferty
Kp – współczynnik proporcjonalności 100
Wc – waga kryterium oceny – 60 %
Nazwa kryterium: okres gwarancji (G)
wzór: Gbad/Gmax x Kp x Wc
sposób oceny:
Gbad – okres gwarancji badanej oferty
Gmax – najdłuższy okres gwarancji
Kp – współczynnik proporcjonalności 100
Wc – waga kryterium oceny – 40 %
Minimalny okres gwarancji wynosi: 36 miesięcy
Maksymalny okres gwarancji wynosi: 60 miesięcy, gwarancja udzielona na dłuższy okres będzie traktowana jako okres 60 miesięcy.
3. Ocena punktowa ofert będzie liczbą wynikającą ze zsumowania ilości punktów, jakie otrzyma oferta za poszczególne kryteria
oceny ofert. Ilość punktów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
O (badana oferta) = C +G
4. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, wypełniającym
wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie
traktowany jako wartość punktowa oferty.
5. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
6. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - nie dotyczy (Zamawiający w tym zakresie nie wprowadza
żadnych ograniczeń).
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
- nie dotyczy (Zamawiający w tym zakresie nie wprowadza żadnych ograniczeń).
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - nie dotyczy (Zamawiający w tym zakresie nie wprowadza żadnych ograniczeń).
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
1.4.1. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał: co najmniej 1 robotę
budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie drogi w zakresie konstrukcji drogi łącznie z nawierzchnią z kostki
brukowej oraz kanalizacją sanitarną o wartości brutto nie mniejszej niż 800 000 zł brutto.
1.4.2. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. m.in. odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi,
posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności:
- kierownik budowy - osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności
drogowej;
- kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
sanitarnych;
lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia wyżej wymienionych funkcji, pod warunkiem spełniania przez osobę łączącą te
funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się również kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach
określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o
zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3. Oświadczenie o
aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zakresie podstaw wykluczenia, o których mowa
w punkcie XIV SWZ– wg załącznika nr 9 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.
Wykaz robót budowlanych z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w
szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone,
przy czym dowodami, o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów – inne dokumenty. Dokument ten ma potwierdzać spełnienie wymagań wskazanych w punkcie XV. 1.4.1 SWZ
(według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ).
2. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnymi do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Dokument ten ma potwierdzać
spełnienie wymagań wskazanych w punkcie XV. 1.4.2 SWZ (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do przetargu, obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 15 000 zł.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
− pieniądzu;
− gwarancjach bankowych;
− gwarancjach ubezpieczeniowych;
− poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Bank
Spółdzielczy w Kórniku nr rachunku: 68 9076 0008 2001 0015 1106 0003, tytułem „wadium - Budowa drogi wraz z
chodnikami, zjazdami oraz kanalizacją - ul. Brzozowa, Lawendowa w miejscowości Gowarzewo, Gmina Kleszczewo”. Za
termin wniesienia wadium uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci
elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
− musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w
ustawie PZP;
− z treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
− powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
− termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż
pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
− w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
− beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Kleszczewo.
− w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby
poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium
nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98
ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

19. Oferty składane wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna itp.):
19.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
19.2. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
19.3. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty. 19.4. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje,
korespondencję, itp.
19.5. Wykonawcy składający ofertę wspólną dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które prace wykonują
poszczególni wykonawcy.
19.6. Każdy z Wykonawców składa we własnym imieniu oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do
wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 2 do SWZ) oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w
którym będzie realizował roboty budowlane (Załącznik nr 3 do SWZ).
19.7. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli
obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą co najmniej:
a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację
przedmiotu zamówienia i określające zakres działania poszczególnych stron umowy,
b) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania
gwarancji jakości i rękojmi.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Ze względu na ograniczoną długość pola poniżej zamieszczono tylko ogólne informacje dotyczące zakresu zmian umowy -
pełen zapis jest dostępny na stronie prowadzonego postępowania - załącznik 6 do SWZ.
1. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający
przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy, za obopólną zgodą stron, w przypadku
wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
1) niekorzystne warunki atmosferyczne tj. opady (deszczu, gradu, śniegu), niskie temperatury uniemożliwiające prawidłowe
wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej umową, normami lub innymi przepisami,
wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest
następstwem okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność,
(...)
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie zmiany wynagrodzenia umownego Wykonawcy w przypadku:
1) zmiany stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania robót po stronie
Wykonawcy Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie
podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów
wykonania robót po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę
stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę.
2) w przypadku nie zawinionych przez Wykonawcę okoliczności powodujących opóźnienie w realizacji Przedmiotu Umowy
Zamawiający może odstąpić od naliczania kar umownych,
3. Zamawiający dopuszcza możliwość aktualizacji harmonogramu rzeczowo – finansowego na wniosek każdej ze Stron
umowy w zakresie przesunięcia terminów realizacji poszczególnych etapów robót lub ich kolejności. W przypadku, gdy
zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego będzie miała wpływ na realizację postanowień umownych, Zamawiający
dopuszcza zmianę treści umowy w zakresie zmierzającym do uzyskania zgodności zapisów umowy z harmonogramem
rzeczowo-finansowym, w tym Zamawiający jest uprawniony do zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania
płatności na rzecz Wykonawcy.
4. W przypadku zmiany powszechnie obowiązującego prawa - w zakresie mającym wpływ na realizację obowiązków
umownych - Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy w zakresie zmierzającym do uzyskania zgodności zapisów
umowy z obowiązującym prawem.
5. W przypadku zmian organizacyjnych u Wykonawcy lub Zamawiającego, w tym również związanych z następstwem
prawnym podmiotów, Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy w tym przedmiocie.
6. Zamawiający dopuszcza zamianę treści umowy w przypadku wystąpienia oczywistych omyłek i błędów pisarskich
poprzez ich poprawienie, tzn. przekreślenie błędnej treści i wpisanie poprawnej oraz opatrzenie jej podpisem przez
Zamawiającego oraz Wykonawcę.
7. Zmiany umowy, o których mowa w niniejszym paragrafie, mogą być dokonane za zgodą obu stron, w formie pisemnego
aneksu pod rygorem nieważności, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w ust. 2 zdanie pierwsze i ust. 5.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-04 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kleszczewo

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-04 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-02

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Stosownie do art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie
zamówienia wyklucza się:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3 w/w ustawy;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu
pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 w/w ustawy;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o
rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r.,
o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym
mowa w art. 1 pkt 3 w/w ustawy.
3. Wykluczenie o którym mowa w ust. 2, następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 2, przy czym okres
wykluczenia, o którym mowa w zdaniu uprzednim, rozpoczyna się nie wcześniej niż po upływie 14 dni od dnia wejścia w
życie w/w ustawy.
4. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 2, Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy
odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego.
5. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 2, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o
udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze
pieniężnej. Karę pieniężną nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę okien pcv na dwukomorowe -Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę okien pcv na dwukomorowe (szyba=0,5) z obróbką i utylizacją. Zakres: a) 1465 (545+920)x1400; b) 1480(925+555)x1400+860x2180(1323+858)+885X1400. u+r=545X140+555X1400 Pozostałe=r Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI