Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa drogi wewnętrznej wraz ze zjazdem z drogi powiatowej oraz przebudową sieci wodociągowej na działkach nr 430/19, 189/1 w miejscowości Osieczany, gm Myślenice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myślenice
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Myślenice - Urząd Miasta i Gminy Myślenice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555418
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 8/9
1.5.2.) Miejscowość: Myślenice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@myslenice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslenice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi wewnętrznej wraz ze zjazdem z drogi powiatowej oraz przebudową sieci wodociągowej na działkach nr 430/19, 189/1 w miejscowości Osieczany, gm Myślenice
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c9f0839-bc22-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00069013
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5c9f0839-bc22-11ee-b7da-22bd761ba7f3
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5c9f0839-bc22-11ee-b7da-22bd761ba7f3
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w tym składanie ofert odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Więcej w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): w treści swz
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP/271/7/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 435235,86 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
ZJAZD Z DROGI POWIATOWEJ 1933K Zaprojektowano budowę zjazdu publicznego z drogi powiatowej 1933K o następujących parametrach:
1. dowiązany wysokościowo do drogi powiatowej (rz. w osi zjazdu 295.04m npm)
2. szerokość jezdni zjazdu 3,5m (szerokość jezdni drogi powiatowej - 6,0m), szerokość zjazdu wraz z poboczami 2x 0,75m =5,0m
3. wyłukowania krawędzi zjazdu łukami o promieni R5,0m
4. spadek podłużny zjazdu 5,0% w drogi powiatowej, a następnie (w obrębie inwestycji) w kierunku granicy pasa drogowego, przy granicy pasa drogowego wpust z odprowadzeniem wód do rowu orurowanego
5. spadek poprzeczny zjazdu przy krawędzi dostosowany do spadku drogi powiatowej
6. wymiary zjazdu dobrano na podstawie: przepisów, torów przejezdności
7. nawierzchnia zjazdu - bitumiczna
8. nawierzchnia poboczy - ulepszone pobocze kruszywo skropione emulsją kationową
9. wymiana istniejącego przepustu na nowy o takiej samej średnicy D400, długość całkowita L-7mb, umocnienie wlotu na długości 1mb i wylotu na długości 2mb ( dno - prefabrykowany ściek korytkowy, na podsypce pisakowej 5cm i ławie żwirowej 15cmskarpa - 1 rząd płyt chodnikowych 50x50x7cmna podsypce pisakowej 5cm)
JEZDNIA DROGI WEWNĘTRZNEJ Projektowane parametry techniczne - prędkość projektowa Vp=20 [km/h] - kategoria ruchu KR1 - kilometraż km 0+000 - 0+171.80 - przekrój 1x1+mijanka, spadek jednostronny - szerokość jezdni i pasa ruchu 3,0-3,5m - szerokość jezdni wraz z mijanką 5,0m - szerokość poboczy 2x(od 0,50m do 0,75m) - spadek poprzeczny 2,0% jednostronny
Oś drogi wewnętrznej została dostosowana geometrii działki 430/19 na której jest zlokalizowana. Brak wejść w działki prywatne. W obszarze poszerzenia ww. działki zaprojektowano mijankę o szerokości 1,5m i długości 17,5m. Nawierzchnia mijanki
zgodna z nawierzchnią jezdni. Przekrój drogi od strony napływu wód deszczowych zostanie uzupełniony o - rów z elementów betonowych, prefabrykowanych (dno ściek korytkowy, skarpa 1 rząd płyt chodnikowych 50x50x7cm_ na odcinku od km 0+109.35 do km 0+170.23) - ściek korytkowy betonowy od km 0+009.44 do km 0+055.90 z wpustami drogowymi odprowadzonymi do rowu orurowanego D300 ZJAZDY Powielono istniejące lokalizacje zjazdów indywidualnych. Szerokość zjazdów dostosowana do projektowanej szerokości drogi wewnętrznej oraz istn. krawędzi zjazdów. Przewiduje się budowę zjazdów o nawierzchni bitumicznej POBOCZA Projektuje się ulepszone pobocza o szerokości 0,5 - 0,75m z kruszywa 0/20mm skropione emulsją kationową. Zestawienie powierzchni - nawierzchnia zjazdu publicznego ok. 30 m2 - nawierzchnia drogi wewnętrznej ok. 540m2 - mijanki ok. 25 m2 - zjazdy indywidualne ok. 35 m2 - pobocza ok. 140 m2 - pobocza ulepszone ok. 20 m2
Więcej w załączniku nr 2 Opis przedmiotu zamówienia
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówienia dodatkowego wykonawcy któremu zostanie udzielone zamówienie polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jak wskazane w przedmiarze. Zamówienie dodatkowe może być udzielone jako jedno zamówienie lub jako kilka oddzielnych zamówień dostosowanych do możliwości finansowych Zamawiającego. Łączna wysokość zamówienia dodatkowego nie może przekroczyć kwoty 179.214,77zł (bez podatku VAT).
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowa
I. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca oświadczy, że:
a) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1(jedną) robotę budowlaną odpowiadającą przedmiotowi niniejszego zamówienia, w szczególności w zakresie budowy/ rozbudowy/ przebudowy/ modernizacji drogi, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00zł brutto
Jeśli Wykonawca biorący indywidualnie lub wspólnie udział w postępowaniu polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem przy innym zamówieniu, a skład grupy wykonawców jest inny niż w niniejszym postępowaniu, zobowiązany jest wykazać swój faktyczny udział w realizacji zamówienia, które potwierdza jego doświadczenie.
II. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca oświadczy, że dysponuje co najmniej:
jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie określone przepisami Prawa budowlanego oraz doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełniana podstawie informacji zawartych w oświadczeniu wykonawcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
13.1. Przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie rozumie się wykonawców działających w formie konsorcjum, a także przedsiębiorców działających w formie spółki cywilnej.
13.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
13.3. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
13.4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 10.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Warunki określone w SWZ oraz wzorze umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-12 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl .
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-12 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-12
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak