Budowa drogi rowerowej Korzystno - Przećmino

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa drogi rowerowej Korzystno - Przećmino
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKołobrzeg
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-03-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Kołobrzeg
  • Data publikacji ogłoszenia2018-02-23
  • Numer ogłoszenia522441-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 522441-N-2018 z dnia 2018-02-23 r.

Gmina Kołobrzeg: Budowa drogi rowerowej Korzystno - Przećmino
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Oś Priorytetowa nr II Gospodarka Niskoemisyjna Działanie nr 2.3 Zrównoważona multimodalna mobilność miejska i działania adaptacyjne łagodzące zmiany klimatu w ramach Strategii ZIT dla Koszalińsko-Kołobrzesko-Białogardzkiego Obszaru Funkcjonalnego.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kołobrzeg, krajowy numer identyfikacyjny 33092071300000, ul. ul. Trzebiatowska  , 78100   Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 524 848, e-mail sekretariat@gminakolobrzeg.com.pl, faks 943 530 455.
Adres strony internetowej (URL): www.gmina.kolobrzeg.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.gmina.kolobrzeg.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi rowerowej Korzystno - Przećmino
Numer referencyjny: GKO-III.271.5.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obiektu budowlanego pn: „Budowa drogi rowerowej Korzystno - Przećmino”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Oś Priorytetowa nr II Gospodarka Niskoemisyjna Działanie nr 2.3 Zrównoważona multimodalna mobilność miejska i działania adaptacyjne łagodzące zmiany klimatu w ramach Strategii ZIT dla Koszalińsko-Kołobrzesko-Białogardzkiego Obszaru Funkcjonalnego. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na: • budowie ciągu pieszo-rowerowego w m. Korzystno • budowie ścieżki rowerowej od m. Korzystno poprzez m. Przećmino do drogi wojewódzkiej nr 102 (m. Błotnica) • przebudowie odcinka drogi gminnej (ul. Jeżynowa) dł. 176,00m od skrzyżowania z drogą powiatową nr 3355Z (ul. Szeroka) w m. Korzystno w kierunku m. Przećmino • przebudowie skrzyżowań dróg gminnych dz. nr 304/1, 268 z ist. drogą gminną relacji Karcino – Przećmino • przebudowie skrzyżowania dróg gminnych dz. nr 273/1, 290/1 w m. Przećmino • budowie odcinka ciągu pieszego po stronie zachodniej istniejącej drogi gminnej w m. Przećmino • budowie zatok autobusowych w m. Przećmino Planowana długość – 4,2 km Zakres inwestycji obejmuje: Przebudowa drogi gminnej odcinek ul. Jeżynowej w m. Korzystno: - jezdnia z asfaltobetonu (warstwa wiążąca gr. 7 cm oraz warstwa ścieralna gr. 5 cm) - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie gr. 25 cm - warstwa odcinająca z piasku gr. 15 cm - ciąg pieszo-rowerowy z kostki betonowej bezfazowej koloru czerwonego gr. 8 cm, układanej na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm z podbudową zasadniczą z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm, warstwa odcinająca z piasku gr. 15 cm. - ciąg pieszy z kostki betonowej koloru szarego gr. 8 cm, układanej na podsypce cementowo – piaskowej gr. 3 cm, na podbudowie z tłucznia 0/60mm – gr. 10 cm oraz warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm. - ścieżka rowerowa z asfaltobetonu (warstwa ścieralna gr. 3 cm oraz warstwa wiążąca gr. 4 cm), podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm, warstwa odcinająca z piasku gr. 15 cm - zjazdy – kostka betonowa koloru szarego gr. 8 cm, ułożona na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm, na podbudowie zasadniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm, warstwa odcinająca z piasku gr. 15 cm. Droga rowerowa odcinek od m. Korzystno do m. Przećmino - KM 0+168,70 – 0+980,00 asfaltobeton warstwa ścieralna gr. 3cm koloru czerwonego, asfaltobeton warstwa wiążąca gr. 4cm, podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie gr. 10cm, warstwa odcinająca z piasku gr. 15cm - KM 0+980,00 – 2+343,96 asfaltobeton warstwa ścieralna gr. 3cm koloru czerwonego , asfaltobeton warstwa wiążąca gr. 4cm, podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie gr. 15cm ułożona na geokracie h=10cm, podbudowa pomocnicza z pospółki 0/60mm gr. 25cm ułożona w geotkaninie o wytrzymałości na rozerwanie min. 90kN, warstwa odcinająca z piasku gr. 15cm - KM 2+350,50 – 2+836,87 asfaltobeton warstwa ścieralna gr. 3cm koloru czerwonego, asfaltobeton warstwa wiążącagr. 4cm, podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie gr. 10cm, podbudowa pomocnicza z pospółki 0/60mm gr. 15cm ułożona w geotkaninie o wytrzymałości na rozerwanie min. 90Kn, warstwa odcinająca z piasku gr. 15cm - Zjazdy asfaltobeton warstwa ścieralna gr. 5cm, asfaltobeton warstwa wiążąca gr. 7cm, podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie gr. 20cm, podbudowa pomocnicza grunt stabilizowany cementem Rm=2,5Mpa gr. 15cm, warstwa odcinająca z piasku gr. 15cm Droga rowerowa - odcinek w m. Przećmino - Ścieżka rowerowa kostka betonowa koloru czerwonego gr. 8cm, podbudowa cementowo – piaskowa gr. 3cm, podbudowa zasadnicza grunt stabilizowany cementem Rm=1,5MPa gr. 15cm, warstwa odcinająca z piasku gr. 15cm - Ciąg pieszy kostka betonowa koloru szarego gr. 8cm, podbudowa cementowo – piaskowa gr. 3cm, podbudowa zasadnicza grunt stabilizowany cementem Rm=1,5MPa gr. 15cm, warstwa odcinająca z piasku gr. 15cm - Zatoka autobusowa kostka betonowa koloru szarego gr. 8cm, podbudowa cementowo – piaskowa gr. 3cm, podbudowa zasadnicza betonowa gr. 22cm, podbudowa pomocnicza grunt stabilizowany cementem Rm=1,5MPa gr. 15cm , warstwa odcinająca z piasku gr. 15cm - Jezdnia asfaltobeton warstwa ścieralna gr. 5cm, asfaltobeton warstwa wiążąca gr. 7cm, podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie gr. 20cm, podbudowa zasadnicza grunt stabilizowany cementem Rm=2,5MPa gr. 15cm, warstwa odcinająca z piasku gr. 15cm - Zjazdy kostka betonowa koloru szarego gr. 8cm, podsypka cementowo – piaskowa gr. 3cm, podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie gr. 20cm, warstwa odcinająca z piasku gr. 15cm - Poszerzenia z bruku / z płyt żelbetowych kostka brukowa gr. 14-16cm, podsypka cementowo – piaskowa gr. 3cm, podbudowa zasadnicza grunt stabilizowany cementem Rm=1,5MPa gr. 10cm, warstwa odcinająca z piasku gr. 15cm Droga rowerowa - odcinek od m. Przećmino do drogi wojewódzkiej nr 102 - KM 3+344,80 - 4+145,72 asfaltobeton warstwa ścieralna gr. 3cm koloru czerwonego, asfaltobeton warstwa wiążąca gr. 4cm, podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie gr. 10cm podbudowa pomocnicza z pospółki 0/60mm gr. 15cm ułożona w geotkaninie o wytrzymałości na rozerwanie min. 90kN, warstwa odcinająca z piasku gr. 15cm - Zjazdy asfaltobeton warstwa ścieralna gr. 5cm, asfaltobeton warstwa wiążąca gr. 7cm,podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie gr. 20cm, podbudowa pomocnicza grunt stabilizowany cementem Rm=2,5Mpa gr. 15cm, warstwa odcinająca z piasku gr. 15cm - Poszerzenia z tłucznia tłuczeń gr. 15cm, podbudowa zasadnicza grunt stabilizowany cementem Rm=2,5MPa gr. 15cm, warstwa odcinająca z piasku gr. 15cm Kanalizacja deszczowa: wykonanie kanalizacji deszczowej PCV-U kl. S lite o średnicy ø300 wraz ze studniami przelotowymi bet. ø1000 (beton B45) z włączeniem do istniejącej studni rewizyjnej o rzędnych 7,92/7,06 zlokalizowanej na dz. nr 233 w pasie drogowym drogi powiatowej (ul. Szeroka) w rejonie skrzyżowania z ul. Truskawkową. Zakres kanalizacji deszczowej (KD): PVC o średnicy ø300 na odcinku D-5 – D-ist o łącznej długości 169,80m zlokalizowanej w pasie drogowym ul. Jeżynowej i poprzecznie w pasie drogowym drogi powiatowej Planowana kanalizacja deszczowa ø300 o spadach podłużnych 0,2%. Przegłębienie odcinków kanalizacji deszczowej ø300 pomiędzy D-5 – D-ist wynosi od 0,91 do 1,65 m. Lokalizacje projektowanych studni przelotowych D-5 – D-1 określono na podstawie współrzędnych geodezyjnych w układzie X,Y, a ich usytuowanie wysokościowe dostosowane do projektowanego układu wysokościowego jezdni ul. Jeżynowej. - Wykonanie wpustów ulicznych jako prefabrykowane bet. ø500 z osadnikiem o wysokości min. 0.50m typu ciężkiego z zamontowaniem korpusu żeliwnego z zawiasem. - wykonanie czterech odcinków przykanalików kanalizacji deszczowej PCV-U kl. S lite o średnicy ø160 od projektowanych wpustów deszczowych do projektowanych studni przelotowych o łącznej długości 25,28m. - Planowane studnie kanalizacyjne należy posadowić na ławie betonowej gr. 10 cm i podsypce piaskowej gr. 10 cm. - Oczyszczenie istniejących rowów i przepustów powiązanych z realizowaną inwestycją - Planowana kanalizacja deszczowa ø300 oraz przykanaliki ø160 powinny posiadać obsypkę z pospółki o grubości 10 cm. - ustawienie 2 tablic informujących o utrudnieniach w ruchu. Tablice winny zawierać: nazwę zadania, treść np: „Przepraszamy za wszelkie niedogodności w ruchu związane z inwestycją”, logo Gminy Kołobrzeg, logo Wykonawcy, podpis: Wójt Gminy Kołobrzeg, Wykonawca. Wymiar tablic min. 150x100cm; materiał - dibond 3mm, druk kolorowy, laminat UV; sposób montażu – tablica wolnostojąca (stelaż - stal ocynkowana). Ostateczny projekt tablic wykonawca winien uzgodnić z zamawiającym. - ustawienie 1 tablicy informacyjnej i 1 tablicy pamiątkowejzgodnie z wytycznymi zawartymi w podręczniku wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności na lata 2014-2020 w zakresie informacji i promocji. Wymiar tablic 80x120cm; materiał - dibond 3mm, druk kolorowy, laminat UV. Sposób montażu – tablica wolnostojąca (stelaż - stal ocynkowana). Ostateczny projekt tablic wykonawca winien uzgodnić z zamawiającym;zgodnie z dokumentacją projektową oraz decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Szczegółowy zakres rzeczowy robót określają załączone do niniejszej SIWZ : - dokumentacja projektowa – załącznik nr 1a - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – załącznik 1b - przedmiary robót – załącznik 1c Zamówienie obejmuje ponadto: - wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy będącej załącznikiem do SIWZ – Załącznik nr 9 - obsługę geodezyjną robót wraz ze sporządzeniem dokumentacji geodezyjnej powykonawczej w 3 egz. - sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia i projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót - zapewnienie przejezdności dróg przebiegających w sąsiedztwie przekazanego placu budowy i zabezpieczenie dojazdu i dojścia do poszczególnych posesji przez cały okres prowadzenia robót budowlanych - zabezpieczenie materiałów z rozbiórki nadających się do dalszej eksploatacji, poprzez ułożenie na paletach, bądź w inny sposób, który nie będzie powodował ich dewastacji oraz ich wywóz w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 15 km, - materiały nie nadające się do wykorzystania należy zagospodarować zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie - Zamawiający może wskazać Wykonawcy miejsce wywozu urobku na odległość do 15 km. - Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu kopii karty przekazania odpadu na składowisko odpadów. - nowo wybudowana infrastruktura drogowa musi nawiązywać wysokościowo do istniejących zjazdów, skrzyżowań, chodników. W przypadku niezgodności zaprojektowanej rzędnej z istniejącą, należy wykonać roboty w uzgodnieniu z Inspektorem nadzoru, aby wyeliminować różnicę wysokości. - Wykonawca jest zobowiązany do regulowania istniejącej infrastruktury np. słupy oświetlenia ulicznego, studzienki wod-kan, hydranty, itp. - Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia dokumentacji powykonawczej - Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia Programu Zapewnienia Jakości (PZJ) - współpraca z Zarządem Dróg Powiatowych i Wojewódzkich w zakresie połączenia z planowaną inwestycją. - współpraca z MWiK Kołobrzeg w szczególności w zakresie udostępnienia terenu budowy dla wykonania przez nich prac remontowych istniejących urządzeń wod-kan znajdujących się w pasie drogowym - współpraca z Energa Operator SA

II.5) Główny kod CPV: 45233123-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111291-4
45233200-1
45242000-5
45233162-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie takie będzie obejmowało zakres robót objętych przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie zostanie udzielone w trybie z wolnej ręki. Zamówienie będzie realizowane na warunkach zbliżonych do warunków określonych w umowie zawartej po przeprowadzeniu przedmiotowego postępowania po uzgodnieniach z Wykonawcą, realizującym zamówienie podstawowe, przy założeniu, że uzgadniane warunki nie będą mniej korzystne dla Zamawiającego niż warunki zamówienia podstawowego, chyba że w momencie uzgodnień zaistnieją okoliczności, których nie można było przewidzieć w czasie udzielania zamówienia podstawowego, które uniemożliwią uzgodnienie warunków nie gorszych niż określone dla realizacji zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-10-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: A. Minimalny poziom zdolności Wykonawcy: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie: a) co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie drogi, ulicy lub drogi rowerowej, o wartości robót minimum 1.000.000,00 zł brutto; b) co najmniej 1 robotę budowlaną w ramach której wykonano nawierzchnie z kostki brukowej o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 500m2; c) co najmniej 1 robotę budowlaną w ramach której wykonano nawierzchnie z betonu asfaltowego o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2. Za drogę, ulicę lub drogę rowerową Zamawiający uzna drogę, ulicę lub drogę rowerową w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2017, poz. 2222 z późn. zm.). Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość aby na potwierdzenie posiadania doświadczenia wykazać się jedną robotą budowlaną, pod warunkiem, że robota ta będzie obejmować wszystkie wymagania (zakres prac, wartości, wielkości jw.) opisane odpowiednio w lit a), b), lit c) powyżej; 2. W przypadku, gdy wartość robót budowlanych wykazanych przez wykonawcę wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy wartość na walutę polską w oparciu o średni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty wszczęcia postępowania (ogłoszenia niniejszego postępowania). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania). 3. W przypadku gdy wykonawca wykazuje się doświadczeniem nabytym przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie tj. w ramach Konsorcjum, Zamawiający będzie weryfikował rzeczywisty (faktyczny i realny) udział tego wykonawcy w realizacji prac (zadań) objętych tym zamówieniem. B. Minimalny poziom zdolności osób skierowanych do realizacji zamówienia: Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który dysponuje lub będzie dysponował osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, spełniającymi minimalne warunki w zakresie doświadczenia i kwalifikacji zawodowych jak poniżej: a) kierownik budowy: 1 osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej. Uwaga: Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 1332 ze zm.) osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania, przy uwzględnieniu zakresu robót jaki jest niezbędny do wykonania w ramach niniejszego zamówienia. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Mając powyższe na względzie Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane które pozwalać będą na pełnienie określonych funkcji w zakresie objętym niniejszym zamówieniem czy też będą one odpowiadały uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Do złożenia dokumentu zobowiązany jest również podmiot, na którego zasobach lub sytuacji polega Wykonawca. Jeżeli Wykonawca (lub podmiot, na którego zasobach lub sytuacji polega Wykonawca), ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa odpowiednio w pkt 6.4.1 i 6.4.2. SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca (lub ww. podmiot) ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ), wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – potwierdzające spełnianie warunku opisanego przez zamawiającego w Rozdz. 5. pkt 5.2 ppkt 3A) SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 2) wykaz osób (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności w zakresie kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Rozdz. 5. pkt 5.2 ppkt 3B SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści tysięcy) 1. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Pekao SA O/Kołobrzeg Nr 16 1240 6654 1111 0000 4971 0834 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 6. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w pkt. 7.2 SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji/poręczeniu. Konieczne jest aby z treści ww. dokumentu wynikała odpowiedzialność Gwaranta za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z postanowieniami §11 wzoru Umowy, stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-12, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ocieplenie budynku oraz remont elewacji budynku - Mielno
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę ocieplenie budynku oraz remont elewacji budynku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI