„Budowa drogi gminnej w Baranowie (tzw. obwodnicy) łączącej drogę powiatową nr...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa drogi gminnej w Baranowie (tzw. obwodnicy) łączącej drogę powiatową nr 5704P z drogą krajową nr 11 wraz z budową skrzyżowania na drodze krajowej nr 11”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBaranów
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Baranów
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-08
  • Numer ogłoszenia763709-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 763709-N-2020 z dnia 08.12.2020 r.

Gmina Baranów: „Budowa drogi gminnej w Baranowie (tzw. obwodnicy) łączącej drogę powiatową nr 5704P z drogą krajową nr 11 wraz z budową skrzyżowania na drodze krajowej nr 11”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Baranów, krajowy numer identyfikacyjny 25085552900000, ul. Rynek  21 , 63-604  Baranów, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 810 400, , e-mail agnieszka.krawczyk-sodomska@baranow.pl, , faks 627 810 405.
Adres strony internetowej (URL): www.baranow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://baranow.nowoczesnagmina.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://baranow.nowoczesnagmina.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiajacego, na adres: Gmina Baranów , ul. Rynek 21, 63-604 Baranów
Adres:
Gmina Baranów , ul. Rynek 21, 63-604 Baranów, SEKRETARIAT

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Budowa drogi gminnej w Baranowie (tzw. obwodnicy) łączącej drogę powiatową nr 5704P z drogą krajową nr 11 wraz z budową skrzyżowania na drodze krajowej nr 11”
Numer referencyjny: GP.ZP.271.15.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opis ogólny przedmiotu zamówienia dotyczący budowy drogi gminnej oraz budowy skrzyżowania na drodze krajowej nr 11Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie polegało na wykonaniu inwestycji drogowej w oparciu o dwie ostateczne decyzje o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) dotyczące:1) budowy drogi gminnej w Baranowie (tzw. obwodnicy) o długości 702,30 mb łączącej drogę powiatową nr 5704P z drogą krajową nr 11 na podstawie wydanej przez Starostę Kępińskiego w dniu 06.08.2020 roku Decyzji Nr 1/2020 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID).2) budowy skrzyżowania na drodze krajowej nr 11 z czterema wlotami wraz z przebudową odcinka drogi krajowej nr 11 o łącznej długości 261,70 m na podstawie wydanej przez Starostę Kępińskiego w dniu 23.07.2020 roku Decyzji Nr 2/2018-2019-2020 o zmianie ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID). 3) Działki stanowiące teren inwestycji nie są objęte ochroną konserwatorską.4) Całość zadania inwestycyjnego podzielono na dwa ETAPY tj.:a) etap dotyczący budowy nowego odcinka drogi gminnej,b) etap dotyczący wykonania skomunikowania tej drogi gminnej z drogą krajową nr 11 poprzez wybudowanie na w/w drodze krajowej skrzyżowania (z dodatkowym czwartym wlotem – wlot wschodni).5) Na części terenu przeznaczonego pod budowę drogi gminnej, przewidziano wykonanie robót ziemnych polegających na całkowitej wymianie gruntu - torfuSZCZEGÓŁOWY OPS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DOTYCZĄCY BUDOWY DROGI GMINNEJBudowana droga gminna (tzw. obwodnica Baranowa) przebiegać będzie po terenie nie zabudowanym, w otoczeniu pól, łąk, nieużytków oraz ogródków działkowych.Jej zadaniem będzie wyprowadzenie ruchu tranzytowego z terenu ścisłej zabudowy Baranowa, szczególnie z Rynku w obrębie którego ruch samochodowy odbywa się odcinkami po ulicach jednokierunkowych.Zamówienie obejmuje budowę drogi gminnej na odcinku o długości 702,30 m.Początek drogi przyjęto w km 0+000 na krawędzi pasa drogowego drogi krajowej nr 11. Wlot drogi gminnej na skrzyżowaniu z drogą krajową nr 11 przewidziano o dwóch pasach ruchu, tj. do jazdy w prawo i w lewo.Końcowy odcinek budowanej drogi gminnej zostanie włączony do istniejącej drogi powiatowej nr P5704P (ul. Budka) poprzez zwykłe skrzyżowanie czteroramienne z czego czwarte ramię stanowi droga wewnętrzna służąca jako dojazd i dojście do cmentarza.Odwodnienie nawierzchni zapewni projektowany system otwartego rowu drogowego z odprowadzeniem wody deszczowej i roztopowej do istniejącego rowu poprzecznego na którym przewidziano wykonanie przepustu o średnicy 1000 mm, długości 17 m. W ramach zadania przewidziano wycinkę wraz z wykarczowaniem i wywozem drzew oraz krzewów na szerokości nowych linii rozgraniczających budowanej drogi gminnej. Do usuwania drzew i krzewów znajdujących się na nieruchomościach objętych decyzją ZRID nr 1/2020 z dnia 6.08.2020 roku nie stosuje się przepisów o ochronie przyrody w zakresie obowiązku uzyskania zezwoleń na ich usunięcie oraz opłat z tym związanych.Na długości projektowanej drogi gminnej przewidziano zjazdy indywidualne na przyległe działki. Zjazdy posiadają parametry zjazdów indywidualnych w części przebiegają przez ścieżkę rowerową, a w części jako bezpośredni zjazd z nawierzchni przez pobocze gruntowe i rów drogowy.Na początkowym odcinku trasy (po stronie północnej) zaprojektowano krótki odcinek drogi serwisowej, która zostanie włączona w km około 0+100 do drogi gminnej. Powyższa droga zapewni zjazdy na działki, które są zlokalizowane bezpośrednio w rejonie samego skrzyżowania z drogą krajową. Zjazd drogi serwisowej został zaprojektowany poza bezpośrednią strefą oddziaływania skrzyżowania drogi krajowej.Dodatkowo droga serwisowa będzie stanowiła kontynuację ruchu rowerowego oraz ruchu pieszego.Na długości 120 m przewidziano po południowej stronie drogi miejsca parkingowe dla samochodów osobowych.Wzdłuż powyższych miejsc parkingowych zlokalizowano chodnik o szerokości 2,00 m prowadzący do ogródków działkowych.Na części obszaru (tj. od km 0+245 do 0+645) budowanej drogi, należy wykonać roboty ziemne polegające na całkowitej wymianie gruntów organicznych (torfowych), średnia głębokość zalegania torfów 2,00 m, i zastąpieniu ich odpowiednim nasypem umożliwiającym bezpośrednie na nim ułożenie konstrukcji nawierzchni.Utrudnieniem może być konieczność dokładnego usuwania torfu na głębokość ok. 1,50 m poniżej ustabilizowanego zwierciadła wody gruntowej, przy dość intensywnym dopływie wody z nawodnionego podłoża piasków średnich. W dokumentacji projektowej opisano i obliczono wykonanie wymiany gruntów połączonej z odwodnieniem dna wykopu drenażem poziomym. Wykonawca w ramach ustalonego w umowie wynagrodzenia może zaproponować inną metodę wykonania odwodnienia wykopu podczas usuwania torfu, która winna uzyskać akceptację Inspektora nadzoru. Parametry dogi gminnej: - szerokość w liniach rozgraniczających - min 20,0 m,- szerokość jezdni - 6,00 m,- przewidywany ruch - KR 3,- odwodnienie - jednostronny otwarty rów drogowy,- szerokość pobocza gruntowego - min 1,00 m,- szerokość ścieżki rowerowej - 2,50 m (zlokalizowana bezpośrednio przy jezdni),- szerokość chodnika - 1,50 m (oddalony od jezdni),- 2,00 m (zlokalizowany bezpośrednio przy jezdni). Powierzchnie układu komunikacyjnego: - jezdnia bitumiczna - ok. 5 230 m2; - miejsca postojowe - ok. 321 m2; - chodniki - ok. 457 m2; - ścieżka rowerowa - ok. 2 135 m2; - zjazdy - ok. 362 m2; Dokumentacja projektowa budowy drogi gminnej zawiera w odrębnych opracowaniach branżowych następujące zadania:1) budowę kanału technologicznego; 2) budowę oświetlenia drogowego;3) usunięcie kolizji energetycznych będących własnością ENERGA – Operator S.A.;4) przebudowę kanalizacji sanitarnej tłocznej;5) przebudowę wodociągu będącego w zarządzie Wodociągów Kępińskich Sp. z. o.o.;6) przebudowę sieci gazowej ŚC PE DN160 będącą w zarządzie PSG; (w obrębie skrzyżowania z droga powiatową )7) budowa przyłączy do wpustów kanalizacji deszczowej (4 szt. w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową);8) wykonanie oznakowania drogi gminnej (tzw. obwodnicy) zgodnie z zatwierdzonym projektem docelowej organizacji ruchu. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DOTYCZĄCY BUDOWY SKRZYŻOWANIA DROGI KRAJOWEJ NR 11Przebudowa drogi rozpoczyna się w rejonie administracyjnym granicy pomiędzy Kępnem a Baranowem, koniec natomiast bezpośrednio za istniejącym skrzyżowaniem z drogą gminną nr G852539P.Na drodze krajowej nr 11 w km 448+725 znajduje się przejście dla pieszych ze wzbudzaną sygnalizacją świetlną, które w ramach przedmiotowego zamówienia ulegnie likwidacji. Nowe przejścia dla pieszych zostaną wykonane w ramach projektowanego skrzyżowania skanalizowanego z nową drogą gminną.Na projektowanym skrzyżowaniu planuje się wykonanie sygnalizacji świetlnej, która ułatwi włączenie się do ruchu pojazdów samochodowych z nowej drogi gminnej. Nowa sygnalizacja zostanie zsynchronizowana z sygnalizacją znajdującą się w Kępnie na ulicy Wiosny Ludów - zgodnie z warunkami wydanymi przez GDDKiA Oddział w Poznaniu.W celu rozdzielenia robót w pasie drogowym drogi krajowej z rozpoczętymi (nie zakończonymi) robotami ziemnymi obiektu handlowego (zachodnia strona drogi krajowej nr 11) zaistniała konieczność wykonania na granicy pasa drogowego stanowiącego granicę robót wbicia ścianki Larssena. Zabieg taki umożliwi wykonanie robót ziemnych tylko w pasie drogi krajowej bez ingerencji w sąsiednie, nie związane z inwestycją działki. Styk starej i nowej nawierzchni (na wszystkich podłączeniach nawierzchni) należy wzmocnić poprzez wbudowanie (min pod dwoma warstwami górnymi nawierzchni) 1,00 m szerokości siatki zbrojeniowej z włókien szklanych wstępnie powlekanych warstwą polimeroasfaltu o wytrzymałości na rozciąganie min 100 kN/m i maksymalnym wydłużeniu przy zerwaniu 3%. Parametry techniczne drogi nr 11 na odcinku przewidzianym do realizacji: - szerokość w liniach rozgraniczających - istniejąca (bez zajęcia sąsiednich działek), - klasa drogi - główna ruchu przyspieszonego „GP”,- szerokość jezdni - zmienna wg planu sytuacyjnego,- szerokość pasa ruchu - 3,50 m,- szerokość pasa prawo i lewoskrętu - 3,00 m,- obciążenie nawierzchni - 115 kN/oś,- przewidywany ruch - KR 5,- szerokość chodników - zmienna od 2,00 m do 3,00 m - odwodnienie - poprzez projektowany system kanalizacji deszczowej. Dokumentacja projektowa zawiera w odrębnych opracowaniach branżowych następujące zadania:1) Sygnalizację świetlną na budowanym skrzyżowaniu drogi krajowej, 2) Przebudowę oświetlenia drogowego w obrębie budowanego skrzyżowania drogi krajowej, 3) Przebudowę infrastruktury telekomunikacyjnej,4) Budowę kanalizacji deszczowej,5) Wykonanie nowego oznakowania na wybudowanym skrzyżowaniu na drodze krajowej nr 11 zgodnie z zatwierdzonym projektem docelowej organizacji ruchu.Zakres zamówienia dotyczący skrzyżowania drogi krajowej nie obejmuje:Montażu pętli indukcyjnych długich oraz skośnych w drodze gminnej, którą zamierzał wybudować Inwestor obiektu handlowego tuż przed trzecim wlotem (zachodnim) wlotem projektowanego skrzyżowania z drogą krajową nr 11 (lokalizację pętli które nie zostaną wykonane pokazuje projekt sygnalizacji świetlnej - rysunek E-1). Ponadto zakres zamówienia obejmuje:1) Zapewnienie kompleksowej obsługi geotechnicznej i geodezyjnej w trakcie budowy oraz wykonanie w skali 1:500 inwentaryzacji powykonawczej w ilościach: 2 egz. dla drogi gminnej ze skrzyżowaniem z drogą powiatową oraz 2 egz. dla wybudowanego skrzyżowania drogi krajowej.Ponadto do obsługi geodezyjnej budowy należy trwałe zastabilizowanie punktów granicznych nowego pasa drogowego oraz wyznaczenie tego pasa drogowego za pomocą świadków - punktów granicznych wraz z protokolarnym przekazaniem dokumentów powyższego zadania Zamawiającemu najpóźniej do dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót. 2) Usuwanie wad i usterek w ramach udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi.Gwarancji i rękojmi podlega również przez okres 2 lat pielęgnacja zieleni w pasie drogi gminnej (tzw. obwodnicy).Pielęgnacja zieleni na drodze gminnej obejmuje minimum 3-krotne w danym roku koszenie traw, tj. po jednym razie na wiosnę, lato i jesień. Pierwsze koszenie powinno zostać przeprowadzone, gdy trawa osiągnie wysokość około 10 cm. W razie pojawienia się chwastów należy zastosować środki chwastobójcze o selektywnym działaniu. Każdorazowe wykonanie robót w ramach udzielonej gwarancji winno zostać potwierdzone protokolarnym odbiorem robót przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 3) Wykonanie zabezpieczenia i odwodnienia wykopów w szczególności podczas robót związanych z wymianą gruntów – torfów.4) Znalezienie źródła pozyskania gruntu spełniającego wymogi jakościowe określone w dokumentacji projektowej oraz STWiORB do wykonania nasypów w miejscu wydobytych słabonośnych gruntów torfowych (wymiana gruntów) oraz pozostałych nasypów korpusu drogowego.5) Zapewnienie dojazdu do wszystkich działek zlokalizowanych w obrębie oddziaływania realizowanego zadania inwestycyjnego w tym m.in. do pól, ogródków działkowych, cmentarza.6) Zaprojektowanie i zatwierdzenie czasowej organizacji ruchu w zakresie Zarówno budowy skrzyżowania na drodze krajowej nr 11 jak również budowy drogi gminnej (tzw. obwodnicy).7) Wdrożenie zatwierdzonej czasowej organizacji ruchu w pełnym zakresie inwestycji, z wykonaniem koniecznego oznakowania pionowego i poziomego łącznie z pozostałymi elementami projektu czasowej organizacji ruchu np. z wykonaniem czasowej sygnalizacji świetlnej. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określają:1) SIWZ wraz z załącznikami oraz pytaniami i odpowiedziami udzielonymi na etapie postępowania przetargowego (o ile występują);2) Projekty budowlane i wykonawcze (odrębne do budowy drogi gminnej oraz budowy skrzyżowania drogi krajowej nr 11);3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR);4) Decyzje i inne dokumenty formalno-prawne.

II.5) Główny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233120-6
45233129-9
45233162-2
45316110-9
45233290-8
45316212-4
77211400-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 30.06.2022

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) dotyczące Wykonawcy:Wykonawca winien wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zadania polegającego na budowie/ przebudowie/ rozbudowie drogi lub ulicy o klasie drogi co najmniej L lub Z o wartości robót minimum 6 mln zł netto Za drogę lub ulicę Zamawiający uzna drogę lub ulicę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. 2020 poz. 470 ze zm.). Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć wystawienie co najmniej Świadectwa Przejęcia lub podpisanie końcowego Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia). Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia lub na dzień podpisania końcowego Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w/w warunek udziału w postepowaniu winien spełniać samodzielnie jeden podmiot. Nie dopuszcza się sumowania doświadczenia. b) Potencjał kadrowyWykonawca winien wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca do pełnienia niżej wyszczególnionych funkcji, wskaże osoby które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące kwalifikacje i wymagania: 1) Osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownik Budowy winna posiadać: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej. b) doświadczenie zawodowe polegające na bezpośrednim nadzorowaniu robót budowlanych przez cały okres ich realizacji na stanowisku kierownika budowy w tym co najmniej:- jednej zakończonej robocie budowlanej polegającej na budowie/ przebudowie/ rozbudowie drogi lub ulicy o klasie drogi co najmniej L lub Z o wartości robót minimum 6 mln zł netto wraz z udziałem w czynnościach odbiorowych świadczących o zakończeniu realizacji zamówienia.Jako wykonanie (zakończenie) w/w roboty budowlanej należy rozumieć wystawienie co najmniej Świadectwa Przejęcia lub podpisanie końcowego Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia). 2) Osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika robót sanitarnych winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych i gazowych.3) Osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika robót elektrycznych winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza, aby jedna osoba pełniła więcej niż jedną wskazaną powyżej funkcję.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunku dotyczącego potencjału kadrowego Wykonawcy wykazują łącznie. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów dotyczących wartości robót budowlanych zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy tej waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany na dzień zakończenia zadania. Jeśli w dniu zakończenia nie była opublikowana tabela średnich kursów NBP, zastosowany zostanie kurs z ostatniej tabeli kursów średnich opublikowanej bezpośrednio przed dniem zakończenia.Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm. – dalej „ustawa PB”), rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65 – dalej „ustawa o uznawaniu kwalifikacji”).Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu robót budowlanych (wzór - Załącznik nr 4) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;b) wykazu osób (wzór - Załącznik nr 5), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. (Załącznik nr 6) Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający określa kwotę wadium w kwocie 130 000,00 zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych 00/100).2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: 09 8413 0000 0406 1311 2000 0004z dopiskiem – wadium dotyczące postępowania nr GP.ZP.271.15.20204. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form.5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert.6. Dowód wniesienia wadium można dołączyć do oferty lub dołączyć np. w osobnej kopercie (z dopiskiem „wadium”) do wierzchniej strony koperty zawierającej ofertę.7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy:1) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy a przypadku oferty wspólnej Wykonawcy w imieniu wszystkich wyszczególnionych Wykonawców), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji /poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją(poręczeniem),3) kwotę gwarancji(poręczenia),4) termin ważności gwarancji(poręczenia),5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji(poręczenia) w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż:a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, lubb) Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Przedłużony okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy jeżeli:1) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, a zmiany postanowień umownych nie prowadzą do zmiany charakteru umowy.2) zmiany niezależne od ich wartości, nie są istotne.4. Jeżeli umowa zawiera klauzulę waloryzacyjną, w celu określenia dopuszczalnych wartości zmian umowy, wartość zamówienia określoną pierwotnie w umowie aktualizuje się zgodnie z tą klauzulą.5. Zmianę postanowień zawartych w umowie uznaje się za istotną, jeżeli:1) zmienia ogólny charakter umowy lub umowy ramowej, w stosunku do charakteru umowy lub umowy ramowej w pierwotnym brzmieniu;2) nie zmienia ogólnego charakteru umowy lub umowy ramowej i zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:a) zmiana wprowadza warunki, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści,b) zmiana prowadzi do zmiany równowagi ekonomicznej umowy lub umowy ramowej na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie lub umowie ramowej,c) zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy lub umowy ramowej,d) polega na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w art. 144 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace projektowe i budowę instalacji fotowoltaicznej - Stęszew
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace projektowe, uzyskanie pozwoleń i uzgodnień oraz dostawa materiałów i robót budowlanych związanych z budową instalacji fotowoltaicznej do wytwarzania energii elektrycznej z energii słonecznej o mocy nie mniejszej niż ok. 409 kWp (408,76 kWp wg audytu efektywności energetycznej). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI