Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
˜Budowa drogi gminnej ul. Przechodnia w Nasielsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜GMINA NASIELSK
1.3.) Oddział zamawiającego: ˜Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Programów Strukturalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 130377899
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜ul. Elektronowa 3
1.5.2.) Miejscowość: ˜Nasielsk
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜05-190
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜um@nasielsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.nasielsk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Budowa drogi gminnej ul. Przechodnia w Nasielsku
2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-3337d90d-ccef-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081716
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00001844/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa drogi gminnej ul. Przechodnia w Nasielsku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
˜˜https://platformazakupowa.pl/pn/nasielsk/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/nasielsk/proceedings 2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.adres strony internetowej˜https://platformazakupowa.pl/pn/nasielsk
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜˜1.Wymagania techniczne:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,4) włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 2.Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf 3.W celuewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:a. .zip b. .7Z4. Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.5. Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składabezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.6. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albopodwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność zoryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. 7.Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/nasielsk/proceedings w myśl Ustawy na stronie internetowej prowadzonego postępowania do dnia 01.07.2021 roku do godziny 10:00 8.Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku “Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana izłożona.Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 9.Dokumenty składane przez wszystkich Wykonawców do upływu terminu składania ofert:a)Formularz ofertowy,b) oświadczenia o spełnianiu warunków udział w postępowaniu oraz dotyczące podstaw do wykluczenia o treści zgodnej z Załącznikiem nr 2 do SWZ c) zobowiązanie podmiotu trzeciego - (wzór Załącznik nr 3 do SWZ) - jeżeli dotyczy,d) pełnomocnictwo - e) odpis lub informacja zKRS lub z CEIDG w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, lub wskazanie źródła w Załączniku nr 2 – Oświadczenie wstępne, z którego Zamawiający może je pobrać.f) wadiumjeśli jest składane w formie niepieniężnej,g) Oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 PZP w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie wymagań określonych w Rozdziale 10 ust. 6, w którym dany członek konsorcjum spełnia – Załącznik nr 7
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜IZP.271.7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜˜1. Przedmiot zamówienia obejmuje Etap I zadania realizowanego na podstawie projektu pn. ,,Budowa dróg gminnych ul. Łączna, ul. Przechodnia i ul. Podmiejska w Nasielsku’’ Zakres zadania obejmuje następujące roboty:1) roboty przygotowawcze,2) roboty rozbiórkowe,3) roboty ziemne,4) krawężniki, oporniki i obrzeża,5) konstrukcja jezdni,6) konstrukcja nawierzchni zjazdów indywidualnych i chodników,7) elementy odwodnienia,8) pobocze,9) roboty wykończeniowe,10) urządzenia bezpieczeństwa ruchu, stała organizacja ruchu,11) kanalizacja deszczowa,12) oświetlenie uliczneZałącznikiem do SWZ jest dokumentacja projektowa. Obejmuje ona swoim zakresem odcinki, które nie będą wykonywane w ramach niniejszego zamówienia. Przystępując do kalkulacji ceny ofertowej należy oprócz projektu wziąć pod uwagę poniżej podany zakres prac. Projekt branżowy nr I. BUDOWA DRÓG GMINNYCHZakres inwestycji:- ul. Łączna (od km 0+360 do km 0+421,15; tj. 61,15 m), - ul. Przechodnia (od km 0+427,15 do km 0+976,23; tj. 549,08 m), - ul. Podmiejska (od km 0+976,23 do 1+108,11; tj. 131,88 m) Łączna długość: 742,11 mProjekt branżowy nr II. KANALIZACJA DESZCZOWA Zakres inwestycji obejmuje wykonanie sieci kanalizacji deszczowej wraz z wpustami ulicznymi w drogach gminnych ul. Łączna, ul. Przechodnia i ul. Podmiejska w Nasielsku. Zakres inwestycji:- ul. Łączna (od ST-20 do ST-17, tj. długość 59,92 m), - ul. Przechodnia (od ST-17 do ST-4, tj. długość 549,08 m), - ul. Podmiejska (od ST-4 do WL1 wraz ze zrzutem do rzeki., tj. długość 59,50 m oraz od ST-30 do WL2, tj. długość 30,00 m), Łączna długość: 698,50 mProjekt branżowy nr III. SIEĆ WODOCIĄGOWANie dotyczyProjekt branżowy nr IV. SIEĆ GAZOWANie dotyczyProjekt branżowy nr V. SIEĆ TELEKOMUNIKACYJNA Zakres inwestycji:- ul. Przechodnia: w km 0+427: Zabezpieczyć 6 otworową kanalizację teletechniczną łupinami ochronnymi lub ławą betonowąProjekt branżowy nr VI. ROZBIÓRKA I BUDOWA SIECI ELEKTROENERGETYCZNEJ SN Przebudowa sieci elektroenergetycznej sn. W ramach niniejszego zadania są do wykonania następujące roboty:- przełożenie z pasa drogowego linii kablowej sn- wykonanie muf przelotowych- ułożenie przełożonego kabla pod chodnik - zabezpieczenie kabli rurami typu DVK 160 pod ulicami i wjazdami do posesjiZakres inwestycji:- ul. Łączna: przełożenie sieci SN w km 0+415- ul. Podmiejska: przełożenie sieci SN od km 0+976,23 do km 1+108,11Projekt branżowy nr VII. ROZBIÓRKA I BUDOWA SIECI ELEKTROENERGETYCZNEJ SN (PKP)Przebudowa sieci elektroenergetycznej sn. W ramach niniejszego zadania do wykonania są następujące roboty:- przełożenie z pasa drogowego linii kablowej sn,- wykonanie muf przelotowych,- ułożenie przełożonego kabla pod chodnik ,- zabezpieczenie kabla rurami typu DVK 160 na całej długości pod chodnikiemZakres:- ul. Przechodnia: przełożenie sieci SM (PKP) od km 0+945,00 do km 0+976,23- ul. Podmiejska: przełożenie sieci SM (PKP) od km 0+976,23 do km 1+108,11Projekt branżowy nr VIII. BUDOWA SIECI ELEKTROENERGETYCZNEJ NN – OŚW. ULICYZakres inwestycji obejmuje wykonanie oświetlenia dróg gminnych ul. Łączna, ul. Przechodnia i ul. Podmiejska w Nasielsku”. W ramach niniejszego opracowania są do wykonanie następujące roboty:a) montaż wzdłuż dróg słupów oświetleniowych z oprawami typu LED w zakresie:- ul. Łączna: 6 szt. (od 36/L3, 37/L1, 39/L3, 41/L2 oraz 47/L2, 49/L1);- ul. Przechodnia: 20 szt. (od 16/L1 do 35/L2);- ul. Podmiejska: 3 szt. (10/L1, 12/L3, 14/L2)b) budowa linii kablowej zasilającej oświetlenie,- ul. Łączna: obwody elektryczne: nr I (od km 0+000 do km 0+170), nr II i III (od szafki SOK w km 0+190,00 do km 0+427,15);- ul. Przechodnia: obwody elektryczne nr: II (od km 0+427,15 do km 0+665,00) i III (od km 0+427,15 do km 0+976,23),- ul. Podmiejska: obwód elektryczny nr III (od km 0+976,23 do km 1+108,11),c) montaż nowej szafki zasilającej SOK w miejsce istniejącej,Projekt branżowy nr IX. ROZBIÓRKA I BUDOWA SIECI ELEKTROENERGETYCZNEJ NN Zakres obejmuje przebudowę sieci elektroenergetycznej nn. W ramach niniejszego zadania są do wykonania następujące roboty:- demontaż linii kablowej nn,- demontaż złącza kablowego,- ponowne ułożenie w nowej trasie kabla nn,- montaż w nowym miejscu złącza kablowego.Zakres inwestycji:- ul. Łączna (całość – zgodnie z projektem branżowym), - ul. Przechodnia (całość – zgodnie z projektem branżowym),UWAGA Prace związane z rozbiórką, budową, przebudową sieci elektroenergetycznej należy wykonać zgodnie z wytycznymi zawartymi w umowie o przebudowę urządzeń elektroenergetycznych nr PJ068772/18, która stanowi Załącznik nr 9 do SWZ. Wszelkie koszty związane z realizacją wytycznych zawartych w umowie należy wliczyć w cenę ofertową, zaś obowiązki z niej wynikające zobowiązany będzie zrealizować Wykonawca.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31310000-2 - Sieci zasilające
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10