Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej nr G9029P w miejscowości Kurów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzgów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019220
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konińska 8
1.5.2.) Miejscowość: Rzgów
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-586
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminarzgow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminarzgow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi gminnej nr G9029P w miejscowości Kurów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c7e8a86-b17e-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00050033
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003886/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa drogi gminnej nr G9029P w miejscowości Kurów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Rządowy Funduszu Rozwoju Dróg na rok 2021
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://asystent.postepowania.pl/org/gminarzgow/postepowania3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://asystent.postepowania.pl/org/gminarzgow/postepowania
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Asystenta postępowania oraz poczty elektronicznej. Przy czym złożenie oferty następuje wyłącznie przy pomocy Asystenta Postępowania. Wykonawca chcąc wziąć udział w postępowaniu może założyć bezpłatne konto pod adresem www.asystent.postepowania.pl lub pod adresem www.postepowania.pl.W ramach dostępu do usług Asystenta postępowania wykonawca ma dostęp do narzędzi składania oferty, wycofania oferty, składania pytań do treści dokumentacji postępowania, złożenia dokumentów w postępowaniu w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, ewentualnego prowadzenia negocjacji.Wymagania techniczne i organizacyjne co do korzystania z z Asystenta postępowania zostały określone w Regulaminie korzystania usług, który dostępny jest do pobrania na stronie www.postepowania.pl.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB Ofertę oraz inne oświadczenia wykonawca sporządza w postaci elektronicznej i samodzielnie (poza Asystentem postępowania) opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Do spraw nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy p.z.p. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Rzgów, Konińska 8 62-586 Rzgów, przetargi@gminarzgow.pl b) inspektorem ochrony danych osobowych w Gmina Rzgów jest Pan/Pani: Ewa Galińska, inspektor@osdidk.pl, 531641425. c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa zwierząt karmowych, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania. e) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem wynikającym z przepisów prawa. f) Posiada Pani/Pan: 1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z obowiązującymi przepisami oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); 3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego).Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. 4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO" - tu trzeba zwrócić uwagę, że mamy listę uporządkowaną w domyślnej treści g) Nie przysługuje Pani/Panu: 1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO" - tu trzeba zwrócić uwagę, że mamy listę uporządkowaną w domyślnej treści
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GO.271.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Całość robót przewidzianych w związku z budową drogi będzie się odbywała w obrębie pasa drogowego stanowiącego działki o nr ew. 202, 203. Projekt przewiduje przebudowę odcinka drogi o długości 656,75 m i szerokości 4,50 m dla jezdni o nawierzchni bitumicznej z obustronnymi poboczami szerokości 0,75 m. Opracowanie swoim zakresem obejmuje: - roboty pomiarowe i przygotowawcze w granicach projektowanych robót - wykonanie robót ziemnych w wykopie i nasypie drogi - profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - wykonanie nawierzchni drogi z betonu asfaltowego - profilowanie poboczy - wykonanie wzmocnienia poboczy kruszywem łamanym - wykonanie oznakowania drogi - odmulenie rowu drogowego - remont przepustów - wycinka drzew i krzewówIstniejąca droga o nawierzchni z kruszywa naturalnego zostanie zmieniona na nawierzchnię z betonu asfaltowego. Projektuje się: - podbudowę zasadniczą z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm o grubości 20,0 cm, - nawierzchnię z betonu asfaltowego w dwóch warstwach – warstwa wiążąca AC16W o grubości 5,0 cm i ścieralna AC11S o grubości 4,0 cm z betonu asfaltowego,4.2.21 - skropienie podbudowy z kruszywa łamanego emulsją asfaltową szybkorozpadową w ilości 0,8kg/m2, - skropienie między warstwami z betonu asfaltowego emulsją asfaltową szybkorozpadową w ilości 0,3 kg/m2, - pobocza o szerokości 0,75m wzmocnione kruszywem łamanym 0/31,5mm o grubości 10 cm - konstrukcję drogi przyjęto na podstawie Katalogu Typowych KonstrukcjiPodatnych i Półsztywnych - zakładając, że będzie ona obciążona ruchem KR1 Zakres robót mieści się w istniejącym pasie drogowym.Parametry techniczne projektowanej drogi: - klasa drogi -D - podłoże gruntowe - G1 - kategoria ruchu - KR1 - prędkość projektowa - 30 km/h - szerokość jezdni bitumicznej - 4,50 m (na łuku W1 -5,60 m, W2 – 5,70 m) (szerokość podbudowy z kruszywa - 5,0 m) - szerokość korony drogi – 6,0 m - szerokość poboczy – 0,75m - spadek poprzeczny jezdni – daszkowy 2%, na łuku jednostronny - spadek poprzeczny pobocza - 8% - długość projektowanego odcinka wynosi 656,75 m - zjazdy z kruszywa łamanego o wymiarach jak na PZT - zjazdy o nawierzchni z betonu asfaltowego o wymiarach jak na PZT Charakterystyczne wielkości robót - długość drogi – 656,75 m - powierzchnia jezdni z betonu asfaltowego – 3185,00 m2 - powierzchnia podbudowy jezdni z kruszywa łamanego 3514,00 m2 - powierzchnia nawierzchni zjazdów z kruszywa łamanego 198,00+55,00 = 253,00 m2 - powierzchnia nawierzchni zjazdów z betonu asfaltowego 55,00 m2 - powierzchnia poboczy wzmocnionych kruszywem łamanym – 925,00 m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych