Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej nr 191710 C i nr 191727 C wchodzących w skład ul. Morelowej w Izbicy Kujawskiej w ramach zadania pn. budowa, rozbudowa i przebudowa sieci dróg gminnych z ciągami pieszo rowerowymi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IZBICA KUJAWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866850
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka Pilsudskiego 32
1.5.2.) Miejscowość: Izbica Kujawska
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-865
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 542865009
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@izbicakuj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.izbicakuj.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi gminnej nr 191710 C i nr 191727 C wchodzących w skład ul. Morelowej w Izbicy Kujawskiej w ramach zadania pn. budowa, rozbudowa i przebudowa sieci dróg gminnych z ciągami pieszo rowerowymi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ed58194-1ec5-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00309555
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031331/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa drogi gminnej nr 191710 C i nr 191727 C wchodzących w skład ul. Morelowej w Izbicy Kujawskiej w ramach zadania pn. budowa, rozbudowa i przebudowa sieci dróg gminnych z ciągami pieszo rowerowymi
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.bip.izbicakuj.pl/index.php?id=23
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy
użyciu:
• miniPortalu który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl,
• ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal lub
• poczty elektronicznej przetargi@izbicakuj.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GKLP.271.07.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej nr 191710C i nr 191727C wchodzących w skład ul. Morelowej w Izbicy Kujawskiej w ramach zadania pn. budowa, rozbudowa i przebudowa sieci dróg gminnych z ciągami pieszo-rowerowymi na osiedlu Morele w Izbicy Kujawskiej.
Zakres rzeczowy obejmuje m.in.:
• frezowanie nawierzchni bitumicznej jezdni,
• rozebranie istniejących krawężników i chodników,
• rozebranie nawierzchni skrzyżowania pod konstrukcję skrzyżowania wyniesionego,
• korytowanie pod konstrukcję nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów i ścieżki pieszorowerowej,
• wbudowanie warstw podbudowy pomocniczej i zasadniczej,
• ustawienie obrzeży, krawężników i oporników na ławie betonowej z oporem, Regulacja wysokościowa skrzynek zaworów, włazów nastudziennych,
• ułożenie warstw bitumicznych nawierzchni jezdni,
• ułożenie nawierzchni z kostki brukowej dla chodników, ścieżki pieszo-rowerowej, wyniesionych skrzyżowań i zjazdów,
• humusowanie terenów zielonych.
Materiał z rozbiórki nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, krawężników, kostkę brukową i obrzeża należy przekazać Inwestorowi.
Kanał główny kanalizacji deszczowej zaprojektowano z rur 250PVC o długości całkowitej 220,3m z wpustami drogowymi w ilości 11 sztuk, a przykanaliki do wpustów z rur 200PVC o sumarycznej długości 41,8m. Studnie na kanale głównym betonowe o średnicy 1000mm z osadnikami gł. 0,7m - 6 sztuk. Studnie wpustów betonowe o średnicy 500mm również z 0,7m osadnikiem. Wpusty drogowe żeliwne D400.
Zakres projektu obejmuje wykonanie frezowania nawierzchni bitumicznej drogi gminnej nr 191710C oraz rozebranie krawężników i nawierzchni chodnika. Szerokość nawierzchni jezdni wynosi 6,0m. Projekt zakłada odtworzenie nawierzchni po robotach kanalizacyjnych. Projektuje się lewostronny ciąg pieszo-rowerowy z bezfazowej kostki brukowej betonowej koloru czerwonego. Również zjazdy wzdłuż ciągu należy wykonać z takiej samej nawierzchni. Prawostronny chodnik należy wykonać o szerokości do istniejących ogrodzeń.
Konstrukcję nawierzchni skrzyżowania wskazanego w części rysunkowej należy rozebrać i wykonać zgodnie z projektem – tj. z kostki brukowej betonowej jako skrzyżowanie wyniesione.
Dla drogi gminnej nr 191727C projektuje się nawierzchnię o szerokości 5,0m wraz z lewostronną ścieżką pieszo-rowerową i prawostronnym chodnikiem. W ciągu tej drogi występuje obszar wyłączony z opracowania – w obrębie skrzyżowania. Nawierzchnia ta została zaprojektowana w ramach I etapu przebudowy dróg na osiedlu Morele. W ramach tego skrzyżowania należy wykonać roboty kanalizacyjne włącznie z rozebraniem istniejącej nawierzchni skrzyżowania oraz jej odbudowaniu.
Charakterystyka projektowanej drogi:
• Kategoria drogi: gminna,
• Klasa drogi: Lokalna (L),
• Kategoria ruchu: KR1,
• Długość: 360 mb
• Szerokość nawierzchni: 6,0 – 5,0 m,
• Szerokość pasa ruchu: 3,0 – 2,5 m,
• Przekrój jezdni: 1x2
• Rodzaj nawierzchni – beton asfaltowy,
• Rodzaj chodnika: jednostronny z kostki brukowej betonowej
• Ciąg pieszo-rowerowy: jednostronny z kostki brukowej betonowej
Przedmiotem zamówienia jest również przebudowa skrzyżowania polegająca na zmianie jego geometrii oraz wykonaniu nowej nawierzchni bitumicznej.
Zakres rzeczowy obejmuje:
• frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej
• rozebranie krawężników i chodników
• ustawienie krawężników drogowych
• ułożenie siatki wzmacniającej konstrukcję nawierzchni
• ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego
• wbudowanie nawierzchni chodnika
Materiał z rozbiórki nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, krawężników, kostkę brukową i obrzeża należy przekazać Inwestorowi.
Odwodnienie jezdni zrealizowane jest powierzchniowo za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do systemu kanalizacji deszczowej zlokalizowanego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 270.
Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
• wprowadzenia stałej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonymi projektami,
• wprowadzenia oznakowania tymczasowej organizacji ruchu w miejscu i na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonymi projektami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa – stanowiąca załącznik nr 4, 5, 6 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów
oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
2. Kryteriami oceny ofert jest cena i okres gwarancji i rękojmi3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający będzie się kierował niżej podanymi kryteriami i
ich wagą:
L.p Kryterium Znaczenie procentowe kryterium
1 Cena oferty 60%
2 Okres gwarancji i rękojmi 40%
Łącznie 100%
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich
kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po
przecinku.
Przyznanie ilości punktów ofertom będzie odbywać się wg poniższych zasad:
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00171870/01 z dnia 2022-05-23
2022-05-23 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na
podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
Nr kryterium Wzór
1 Cena - C
Liczba punktów = ( Cmin/Cof) x waga
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof- cena podana w ofercie
2 Okres gwarancji i rękojmi - G
Liczba punktów = ( Gof/Gmax) x waga
gdzie:
- Gof - podany w ofercie okres gwarancji i rękojmi
- Gmax - najwyższy spośród wszystkich ofert okres gwarancji i rękojmi
Punkty za kryterium okres gwarancji i rękojmi zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie
oświadczenia dotyczącego ilości miesięcy określonej w formularzu ofertowym przewidziany na okres
gwarancji dla przedmiotu zamówienia w przedziale od 36 do 72 miesięcy.
W trakcie oceny poszczególnych ofert, zostaną wyliczone punkty wg poniższego wzoru:
Px= Cx + Gx
Px Łączna ilość punktów uzyskanych przez badana ofertę
x nr badanej oferty
W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po
przecinku.
4. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w
oparciu o ustalone kryterium – „cena” oraz „ okres gwarancji i rękojmi ”) zostanie uznana za
najkorzystniejszą. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane, zgodnie z ilością uzyskanych punktów.5.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim
wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza
w oparciu o podane kryteria wyboru.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Formularz oferty
Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wzór oświadczenia
stanowi załącznik nr 2 do SWZ. W przepadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostepniających zasoby, składa wraz z ofertą
zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca, realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby ma potwierdzać, że
stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostepniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz
określa w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby
przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do
warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje
roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Zobowiązanie podmiotu udostepniającego przekazuje w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy zobowiązanie podmiotu udostępniającego
zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe
odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia
dokonuje Wykonawca lub notariusz.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty
budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni
wykonawcy. Oświadczenie przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy oświadczenie zostało sporządzone jako dokument w
postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu i
opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym
zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia dokonuje odpowiednio
Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub notariusz.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-02 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP nazwa Zamawiającego: jr60fdx35d/skrytka i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-02 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-01