Budowa drogi gminnej Nr 108348L wraz z mostem w miejscowości Bystrzyca na rzece

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa drogi gminnej Nr 108348L wraz z mostem w miejscowości Bystrzyca na rzece Bystrzyca
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZakrzówek
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-11
  • ZamawiającyGMINA ZAKRZÓWEK
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00031305
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej Nr 108348L wraz z mostem w miejscowości Bystrzyca na rzece Bystrzyca

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAKRZÓWEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 24

1.5.2.) Miejscowość: Zakrzówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-213

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zakrzowek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakrzowek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi gminnej Nr 108348L wraz z mostem w miejscowości Bystrzyca na rzece Bystrzyca

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71b5db70-8c83-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031305

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006376/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa drogi gminnej wraz z mostem w miejscowości Bystrzyca przez rzekę Bystrzyca

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zakrzowek.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zakrzowek.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:– Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;– Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;– Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;– Włączona obsługa JavaScript;– Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu (godziny pracy Zamawiającego: 730 - 1530 w dni robocze). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.Zamawiający zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2019r.) - zwane dalej „Rozporządzeniem" określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:– dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,– dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), dalej RODO, informuję, iż:1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Zakrzówek, ul. Żeromskiego 24, 23-213 Zakrzówek, adres e-mail: gmina@zakrzowek.pl, nr tel. 81 821 50 02.2. Kontakt z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych w sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych oraz realizacji przysługujących Państwu praw związanych z ich przetwarzaniem możliwy jest pod adresem e-mail: iod@data partners.pl.3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: „Budowa drogi gminnej Nr 108348L wraz z mostem w miejscowości Bystrzyca na rzece Bystrzyca.” prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji.4. Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej: „Ustawa Pzp”) oraz podmioty, z którymi zawarto umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 Ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, dane osobowe przechowywane będą przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.6. Posiadają Państwo:– na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;– na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Państwa dotyczących*;– na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych**; – prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy Państwo uznają, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Państwa narusza przepisy RODO.7. Nie przysługuje Państwu:– w związku z art. 17 RODO prawo do usunięcia danych osobowych;– prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;– na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.8. Podanie przez Państwa danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie danych osobowych wyłącza możliwość udziału w wyżej wymienionym postępowaniu. *Wyjaśnienie: skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. **Wyjaśnienie: w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Budowa drogi gminnej nr 108348L wraz z mostem w miejscowości Bystrzyca na rzece Bystrzyca. 3.1 Branża drogowaParametry techniczno - użytkowe projektowanej drogi:– długość drogi: 642,88 m – kategoria ruchu KR –3– droga gminna klasy L– prędkość projektowa 40km/h– liczba jezdni 1– liczba pasa ruchu 2– szerokość pasa ruchu 2,75 m– szerokość poboczy przy pasie ruchu 0,75m– pochylenie jezdni daszkowe 2% – pochylenie w obszarze łuków jednostronne– pochylenie pobocza 8% Roboty rozbiórkowe– rozebranie istniejącej nawierzchni z trylinki– rozebranie istniejącej nawierzchni bitumicznej w zakresie skrzyżowań, Zakres robót drogowych:– budowę jezdni drogi o nawierzchni bitumicznej,– budowę utwardzonych poboczy,– budowę odwodnienia drogi: prefabrykowanych elementów betonowych do ścieków, rowów przydrożnych i przepustów,– wykonanie elementów organizacji ruchu t.j. oznakowania pionowego poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu.– zabezpieczenie istniejącej sieci wodociągowej,Zaprojektowano budowę drogi na odcinku 642,88 m. Geometrię drogi zaprojektowano w nawiązaniu do istniejącego przebiegu oraz lokalizacji projektowanego obiektu mostowego.W planie zaprojektowano 8 łuków kołowe o promieniach 50, 75 i 350 o pochyleniu jednostronnym oraz 10 odcinków prostych. Na łukach zaprojektowano poszerzenia jezdni. Początek drogi stanowi oś drogi powiatowej nr 2289 L, koniec krawędź drogi powiatowej nr 2293L.Krawędzie drogi gminnej i powiatowych wyokrąglono łukiem kołowym R=8 m.Profil podłużny: Niweletę drogi zaprojektowano w dowiązaniu do istniejącego uksztaltowania terenu oraz do istniejących rzędnych na krawędziach dróg powiatowych i projektowanej rzędnej na obiekcie mostowym.Zaprojektowano 7 łuków poziomych w zakresie od 600m do 2000m, oraz 8 odcinków prostych o min. pochyleniu 0,5% i max. 7%.Przekrój normalny: Na przedmiotowym odcinku drogi zaprojektowano przekrój daszkowy, a w obszarze łuków przekrój jednostronny. Przekrój szlakowy z wyjątkiem pierwszych 140 m, gdzie droga biednie w istniejącym wąwozie i wzdłuż krawędzi jezdni zaprojektowano ściek trójkątny. Za mostem po prawej stronie drogi na długości 25m zaprojektowano zatokę postojową, a wzdłuż niej chodnik.Chodnik.: Wzdłuż zatoki postojowej zaprojektowano chodnik szerokości 2m. Pobocza: Pobocza przy jezdni szerokości 0,75 m należy utwardzić z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 gr. 15 cm. Pobocza za chodnikiem gruntowe szer. 0,5 m.Odwodnienie: Na całej długości zaprojektowano powierzchniowe odwodnienie drogi. Na początku opracowania zaprojektowano po obu stronach drogi przy krawędzi jezdni rów trójkątny. Na dalszym odcinku zaprojektowano rów przydrożny, a na długości nasypu rów opaskowy u podnóża skarpy. W obszarze skrzyżowań z drogami powiatowymi zaprojektowano przepusty fi 60 z rur HDPE umożliwiające w przyszłości prawidłowe odwodnienie dróg powiatowych. W km 0+230 zaprojektowano przepusty fi 60 z rur HDPE łączący rowy po obu stronach drogi. Na rowach pod zjazdami zaprojektowano przepusty z HDPE fi.50.Skrzyżowania.: Na początku i końcu opracowania znajdują się skrzyżowania z drogami publicznymi:– km 0+000 skrzyżowanie z drogą powiatową nr 2289L,– km 0+648,28 skrzyżowanie z drogą powiatową nr 2293L,Zjazdy: Zaprojektowano 4 zjazdy na działki prywatne szerokości 4m o nawierzchni z mieszanki niezwiązanej cementem.Konstrukcja nawierzchni: W dowiązaniu do gruntów zalegających w podłożu określonych jako G4 i przyjętej kategorii ruchu KR3 zaprojektowano następującą konstrukcję nawierzchni drogi i zatoki postojowej:– 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 ,– 5 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 50/70,– 7 cm podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC16P 50/70,– 20 cm podbudowa zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3,– 22 cm w-wa mrozoodporna z mieszanki związanej cementem o C1,5/2.– 25 cm w-wa ulepszonego podłoża z mieszanki związanej cementem o C1,5/2.Zaprojektowano następującą konstrukcję chodnika:– 6 cm kostka brukowa betonowa wibroprasowana,– cm podsypka cementowo piaskowa 1:4,– 15 cm podbudowa zasadniczej z mieszanki związanej cementem o C1,5/2– 10 cm warstwa piasku.Zaprojektowano następującą konstrukcję zjazdów z kruszywa:– 20 cm mieszanka niezwiązanej z kruszywem C90/3 – 15 cm w-wa ulepszonego podłoża z mieszanki związanej cementem o C1,5/23.2 Branża mostowaDane podstawowe nowego mostu:– długość całkowita mostu 21.00 m,– szerokość całkowita mostu 10.30÷11.70 m,– światło mostu 13.00 m,– rozpiętość konstrukcyjna mostu 13.40 m,– kąt przecięcia osi drogi z osią rzeki ~90.00 °,– szerokość pasa ruchu na obiekcie 2 x (2.75÷3.35 m)– klasa drogi ,,L”-lokalna,– szerokość nawierzchni drogi na dojazdach 5.50÷6.70 m.Zakres Robót mostowych– roboty rozbiórkowe istniejącego mostu (most zamknięty ze względu na stan techniczny),– roboty rozbiórkowe nawierzchni drogi na dojeździe,– wykonanie wykopów pod ławy fundamentowe,– wykonanie pali fundamentowych,– wykonanie ław fundamentowych (oczepów pali),– wykonanie ustroju niosącego „na mokro”,– wykonanie skrzydełek żelbetowych na połączeniu korpusu drogowego z obiektem,– wykonanie elementów odwodnienia płyty ustroju niosącego,– wykonanie zasypki pomiędzy ścianami bocznymi,– wykonanie izolacji przeciwwodnej ustroju niosącego,– zabezpieczenie izolacją lekką powierzchni betonowych stykających się z gruntem,– wykonanie kap gzymsowych,– ustawienie krawężników na obiekcie i dojazdach,– wykonanie odwodnienia skarpowego,– umocnienie skarp,– wyprofilowanie i umocnienie terenu pod obiektem,– ustawienie barier ochronnych i balustrad na obiekcie,– wykonanie nawierzchni na obiekcie o dojazdach,– wykonanie schodów na skarpie po obydwu stronach obiektu.W ramach budowy mostu wykonane zostaną następujące prace drogowe:– wykonanie nasypów,– zabezpieczenie skarp za pomocą ścian oporowych,– wykonanie warstw nawierzchni,– ustawienie krawężników,– wykonanie chodników,– uzupełnienie poboczy,– ustawienie barier ochronnych. W ramach budowy mostu przewidziano prace hydrotechniczne: – oczyszczenie koryta rzeki z gruzu oraz pozostałości elementów betonowych– wyprofilowanie skarp rzeki na długości przewidzianych robót hydrotechnicznych– umocnienie koryta na całej szerokości (dno + skarpy + półki) na długości: od napływu + pod obiektem + od odpływu– grubość materaca gabionowego 23 cm– materac gabionowy wypełnić kamieniem łamanym frakcji 70÷150mm– umocnienie dna narzutem kamiennym grubości 20 cm frakcji 10 cm– umocnienie półek pod-obiektowych materacem gabionowym– na odpływie zostanie odtworzony uskok wysokości 50 cm w celu pozostawiania niezmiennego przepływu wody w cieku– uskok należy wykształtować za pomocą koszy gabionowych w przekroju100x100 cm Dane podstawowe mostu istniejącego do rozbiórki:– długość całkowita mostu 10.64 m,– szerokość całkowita mostu 3.20 m,– szerokość w świetle barier 3.10 m,– szerokość jezdni na moście 3.10 m. Prace rozbiórkowe dotyczące rozbiórki obiektu mostowego:– rozebranie balustrad, – rozebranie belek stalowych,– rozebranie istniejących filarów i przyczółków,– frezowanie nawierzchni jezdni, – rozebranie korpusu drogowego w obrębie obiektu.3.3 Branża elektrycznaBudowa oświetlenia drogowego:– Długość proj. trasy linii kablowej wlz YAKXS 4x35 4 m– Długość proj. tras linii kablowych ośw. drogowego YAKXS 5x35 703 m– Budowa latarni ośw. drogowego 21 szt.– Budowa szafki oświetlenia drogowego 1 szt.3.4 Branża teletechnicznaBudowa kanału technologicznego:– Długość proj. trasy linii kablowej wlz YAKXS 4x35 4 m– Długość proj. tras linii kablowych ośw. drogowego YAKXS 5x35 703 m– Budowa latarni ośw. drogowego 21 szt.– Budowa szafki oświetlenia drogowego 1 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie budowlanym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ. Przedmiary robót dla poszczególnych branż mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją techniczną poszczególnych branż.Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji technicznej nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku ich wykonania na podstawie dokumentacji, w cenie umownej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45221000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane odrębnie w zakresie każdego zadania wg podanych niżej kryteriów:14.1 Kryteriami oceny ofert są:1. Oferowana cena – 60%W powyższym kryterium oceniana będzie cena brutto oferty. Maksymalną ilość punktów – 60 pkt. otrzyma oferta z najniższą ceną, pozostałe oferty będą oceniane według następującego wzoru: Najniższa cena C = ------------------------------ x 60 pkt Cena badanej ofertygdzie: C – ilość punktów, jaką dana oferta otrzyma za cenę oferty brutto 2. Okres gwarancji – 40%W powyższym kryterium oceniany będzie czas okresu wymaganej gwarancji na roboty budowlane. Oferty będą oceniane według następującej metodologii: PG = ilość punktów za wydłużenie okresu gwarancjiDługość oferowanej gwarancji Liczba pktGwarancja minimalna: tj. 56 miesięcy 0 pktOkres gwarancji minimum 58 miesięcy 38 pktOkres gwarancji minimum 60 miesięcy 40 pktWykonawca udzieli gwarancji zgodnie z zapisami we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 5 do SWZ.14.2 Łączna ilość punktów otrzymanych przez wykonawcę będzie sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach.PO = C + PGGdzie PO – suma punktów przyznanych danej ofercieC – ilość punktów w kryterium Cena PG = ilość punktów w kryterium Okres gwarancji14.3 Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą liczbę punktów.14.4 Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli oferty o takiej samej najniższej cenie, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych w zakresie dotyczącym ceny. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą przedstawić ceny wyższej niż w złożonych ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawcy ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące:5.1 Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie tego warunku.5.2 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie tego warunku.5.3 Zdolności technicznej lub zawodowej:5.3.1 Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawcy zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jedno zamówienie, które dotyczyło budowy mostu/wiaduktu (z wyłączeniem kładek i przepustów) o konstrukcji żelbetowej na drodze /ulicy/ klasy co najmniej L o rozpiętości konstrukcyjnej minimum 12 metrów, wykonany w technologii na mokro. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie wykazu robót budowlanych według załącznika nr 8 do SWZ, potwierdzających zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy do wykonania zamówienia.Wykaz robót budowlanych wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -inne dokumenty. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełnia co najmniej jeden Wykonawca.5.3.2 Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na stanowiskach wymienionych poniżej:1. Kierownik budowy, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży mostowej i doświadczenie zawodowe minimum 3 lata od uzyskania uprawnień na stanowisku kierownika budowy i/lub kierownika robót mostowych. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów – 1 osoba.2. Kierownik robót w branży drogowej, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi i doświadczenie zawodowe minimum 1 rok od uzyskania uprawnień na stanowisku kierownika budowy i/lub kierownika robót drogowych i/lub inspektora nadzoru robót drogowych – 1 osoba. Kierownik robót drogowych musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.3. Kierownik robót w branży elektrycznej, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i doświadczenie zawodowe minimum 1 rok od uzyskania uprawnień na stanowisku kierownika budowy i/lub kierownika robót elektroenergetycznych i/lub inspektora nadzoru robót elektroenergetycznych – 1 osoba.Zamawiający dopuszcza wskazanie tej samej osoby do pełnienia kilku funkcji kierowniczych, przy spełnianiu powyższych warunków pod warunkiem posiadania odpowiedniego doświadczenia i uprawnień budowlanych uprawniających do kierowania danymi robotami przez tą osobę (możliwość łączenia ww. funkcji).Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia wykazu osób, o których mowa powyżej, w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie według załącznika nr 7 do SWZ.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych według załącznika nr 8 do SWZ, potwierdzających zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy do wykonania zamówienia,b) wykaz osób, którym zostanie powierzone wykonanie zamówienia według załącznika nr 7 do SWZ,c) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, według załącznika nr 6 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenia. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

17.1 Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia. 17.2 Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie:17.2.1 Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w następujących przypadkach:a) Zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją prawną, finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi i technicznymi, przestojami lub opóźnieniami (np. przedłużająca się procedura Pzp) lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,b) W przypadku wystąpienia siły wyższej (tj. działania i zamieszki wojenne, ataki terrorystyczne, klęski żywiołowe spowodowane przez burze, trzęsienia ziemi, ciągłe opady deszczu powyżej 14 dni w okresie czerwiec – wrzesień, wystąpienie wody z brzegów rzeki w okresie czerwiec – wrzesień, ekonomiczne następstwa globalnego kryzysu finansowego i inne), uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę zakresu robót;c) W przypadku wykonywania innych wcześniej nieprzewidzianych robót, w strefie przekazanego placu budowy, Wykonawca jest upoważniony do wystąpienia o wydłużenie okresu na realizację zadania o okres wprowadzonych zakłóceń wraz ze skutkami z tego wynikłymi. Zapis ten dotyczy również wypadków powstałych w strefie robót,d) W przypadku złożenia przez Wykonawcę propozycji, które przyspieszą ukończenie robót, zmniejszą koszty, poprawią sprawność lub wartość robót lub w inny sposób dostarczą Zamawiającemu pożytku,e) W przypadku braku dostępu Wykonawcy do całego terenu budowy spowodowanego w szczególności protestami mieszkańców lub sytuacji blokowania przez nich drogi,f) Z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, które zaakceptuje na piśmie Zamawiający,g) Jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu Stron,h) Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć lub sformułowań użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana treści Umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności lub niejasności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony,i) W przypadku wystąpienia przeszkód w gruncie (w tym: niewybuchy, wykopaliska, niezinwentaryzowane sieci, przeszkody geologiczne).17.2.2 w zakresie wynagrodzenia:a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania Umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, określonej w § 5 ust. 1 Umowy;b) w przypadku ustawowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę – o wartość wynikającą z tych zmian;c) w przypadku ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę – o wartość wynikającą z tych zmian.17.3 Dopuszcza się zmiany na skutek zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy.17.4 Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu z wyłączeniem §3 ust. 1 i § 9 ust 1 umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-11 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zakrzowek.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-11 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-04-13 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zaprojektowanie oraz wykonanie instalacji fotowoltaicznej - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania19-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zaprojektowanie oraz wykonanie instalacji fotowoltaicznej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI