Budowa drogi dojazdowej wraz z kanalizacją deszczową oraz przebudową zjazdu z ulicy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa drogi dojazdowej wraz z kanalizacją deszczową oraz przebudową zjazdu z ulicy Jarosława Dąbrowskiego dla potrzeb Centrum Opieki Długoterminowej w subregionie przy SZGICHP w Koszalinie – etap I.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKoszalin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-10-06
  • ZamawiającySpecjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-21
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00358755
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa drogi dojazdowej wraz z kanalizacją deszczową oraz przebudową zjazdu z ulicy Jarosława Dąbrowskiego dla potrzeb Centrum Opieki Długoterminowej w subregionie przy SZGICHP w Koszalinie – etap I.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290759

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niepodległości 44-48

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-252

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 34 09 542

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szgichp.med.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szgichp.med.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi dojazdowej wraz z kanalizacją deszczową oraz przebudową zjazdu z ulicy Jarosława Dąbrowskiego dla potrzeb Centrum Opieki Długoterminowej w subregionie przy SZGICHP w Koszalinie – etap I.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd223277-39ab-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00358755

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030906/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa drogi dojazdowej wraz z kanalizacją deszczową oraz przebudową zjazdu z ul. Jarosława Dąbrowskiego dla potrzeb Centrum Opieki Długoterminowej w subregionie przy SZGICHP w Koszalinie – etap I.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.szgichp.ires.pl/19139/19139/, https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczace RODO zawiera rozdział XXIV SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 6P/TP1/D/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa drogi dojazdowej wraz z kanalizacją deszczową oraz przebudową zjazdu z ulicy Jarosława Dąbrowskiego dla potrzeb Centrum Opieki Długoterminowej w subregionie przy Specjalistycznym Zespole Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie – etap I w zakresie określonym w SWZ, opisie przedmiotu zamówienia oraz dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 2 do SWZ.

2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych
i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

3. Zakres robót:

Zgodnie z projektem budowlanym – ETAP I (załącznik nr 2 do SWZ).

Realizacja przedsięwzięcia będzie rozdzielona na dwa etapy: ETAP I stanowią prace ujęte
w projekcie budowlanym, z wyłączeniem ETAPU II polegającego na budowie parkingu dla 5 miejsc postojowych, zjazdu na działkę przyległą, chodnika oraz wykonaniu wpustu deszczowego wraz z przykanalikami (D13), który będzie realizowany w późniejszym terminie.

Zakres prac ETAPU I obejmuje wykonanie:
1) budowę odcinka drogi dojazdowej o długości ok. 53 mb,
2) przebudowy części parkingu dla poj. osobowych na drogę dojazdową,
3) przebudowę zjazdu z ul. Dąbrowskiego,
4) wykonanie wpustów deszczowych wraz z przykanalikami D11 i D12,
5) wycinkę drzew i krzewów kolidujących z projektowanymi elementami.

Z wyłączeniem z realizacji w Etapie I:
1) budowy parkingu dla 5 miejsc postojowych,
2) budowy zjazdów na działki przyległe,
3) wykonania wpustu deszczowego wraz z przykanalikami - D13,
4) budowy chodnika.

Przedmiot Inwestycji – ETAP I
Inwestycja polega na budowie drogi dojazdowej wraz z kanalizacją deszczową, przyłącze kanalizacji sanitarnej, przyłącze wodociągowe oraz przebudowa zjazdu z ulicy Jarosława Dąbrowskiego dla potrzeb budowy Centrum Opieki Długoterminowej w subregionie przy Specjalistycznym Zespole Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie.

Zaprojektowano odcinek drogi wewnętrznej dł. ok. 53 mb, szer. jezdni 5.0 m, stanowiącej dojazd do obiektu Centrum Opieki Długoterminowej.
Zaprojektowana droga dojazdowa pełni jednocześnie funkcję drogi pożarowej, zapewniając wymaganą nośność 10t/oś. Nawierzchnie zaprojektowano z kostki betonowej gr, 8cm, ograniczonych za pomocą krawężników i obrzeży betonowych posadowionych na ławie betonowej z oporem. Załamania trasy wyokrąglono łukami kołowymi.
Lokalizacja, wymiary oraz konstrukcja poszczególnych elementów drogi, zostały przedstawione w części rysunkowej projektu.
Konstrukcje drogowe
Na podstawie prognozowanego ruchu pojazdów, oraz wykonanej dokumentacji geotechnicznej przyjęto następujące konstrukcje:

Droga wewnętrzna:
– nawierzchnia z kostki betonowej - 8 cm,
– podsypka o wytrzymałości R28=min 14Mpa – 5 cm,
– mieszanka kruszywa niezwiązanego C50/30 (kr. łamane)- 22cm,
– podłoże doprowadzone do grupy nośności G1.

Odwodnienie nawierzchni
Odwodnienie nawierzchni projektuje się poprzez projektowaną kanalizację deszczową. Nawierzchniom utwardzonym nadano odpowiednie spadki podłużne i poprzeczne, umożliwiając spływ wód opadowych do projektowanych wpustów deszczowych.

Kanalizacja deszczowa
Zakres opracowania obejmuje budowę kanalizacji deszczowej w drodze dojazdowej do budynku Centrum Opieki Długoterminowej przy Specjalistycznym Zespole Gruźlicy i Chorób Płuc
w Koszalinie.

4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Podzielenie zamówienia na zadania groziłoby nadmiernymi trudnościami technicznymi i kosztami wykonania zmówienia, a także potrzebą skoordynowania działań́ rożnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia na ograniczonym terenie. Ponadto istniałoby ryzyko niewykonania części zamówienia. Brak podziału na części nie narusza zasady uczciwej konkurencji, ponieważ nie wpływa na krąg wykonawców zdolnych do wykonania zamówienia i nie stanowi bariery do ubiegania się o zamówienie małym i średnim przedsiębiorstwom.
5. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy (licząc od daty podpisania protokołu końcowego i odbioru robót).
6. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca wykonywania zamówienia wyborowi wykonawcy, jako czynności pomocniczej w celu prawidłowego przygotowania oferty, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym terminu i godziny.
Odbycie wizji lokalnej nie stanowi warunku udziału w postępowaniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
1) C - cena brutto oferty - 60%, sposób oceny: minimalizacja
2) G - okres gwarancji - 20% sposób oceny: maksymalizacja
3) R - okres realizacji zamówienia - 20%, sposób oceny: minimalizacja

Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką – po uwzględnieniu wagi – może osiągnąć oferta po zsumowaniu ww. kryteriów, wynosi 100.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolność techniczna lub zawodowa – Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże:
a) że wykonał, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. minimum jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 80 000,00 zł. brutto polegającą na budowie lub przebudowie drogi obejmującą w swym zakresie kanalizację deszczową, w ramach jednej umowy wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których robota ta została wykonana oraz załączeniem dowodów określających czy ta robota budowlana została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana została wykonana, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty
b) osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Wykonawca, jest zobowiązany wskazać osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia spełniające następujące wymagania tj.:
a) kierownik robót budowlanych, który musi spełniać następujące wymagania: posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub posiadać równoważne kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych zgodnie z przepisami polskiego prawa*;
b) kierownik robót sanitarnych, który musi spełniać następujące wymagania: posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji hydraulicznych lub posiadać równoważne kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych zgodnie z przepisami polskiego prawa*.

* W przypadku Wykonawców zagranicznych, w stosunku do osób, od których wymagane są uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Zamawiający dopuszcza kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2020, poz. 1333 ze zm.).

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, Zamawiający uzna warunek określony w rozdziale VIII SWZ pkt. 1 ppkt 1.2 4) a), b) za spełniony, jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą samodzielnie lub łącznie spełnianie wymaganego warunku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076
i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ);
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (złożony zgodnie ze wzorem wykazu robót budowlanych stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ).
b) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( złożony zgodnie z wykazem osób stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykaz dokumentów, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie:
1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ w postaci elektronicznej - opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP w postaci elektronicznej – opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – załącznik nr 3 do SWZ;
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia (jeżeli dotyczy) - opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – przez osobę upoważnioną do reprezentacji podmiotu na zasobach, którego polega Wykonawca - wzór stanowi załącznik nr 8 do SWZ
4) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierzają poszczególni wykonawcy tj.: oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy pzp, które wykonają poszczególni Wykonawcy (jeżeli dotyczy) w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – załącznik nr 9 do SWZ.
5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik w postaci elektronicznej - opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do udzielania pełnomocnictwa;
6) Pełnomocnictwa dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy) opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do udzielania pełnomocnictwa;

W przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował jedynie pełnomocnictwem w formie pisemnej, składa je w formie elektronicznego poświadczenia zgodności odpisu, wyciągu lub kopii z okazanym dokumentem, które notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym (art. 97 § 2 Prawa o notariacie). Wówczas do oferty w formie elektronicznej należy dołączyć odpis pełnomocnictwa sporządzony przez notariusza w formie elektronicznej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SWZ.
2.W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia Zamawiający zbada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych Wykonawców.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia to potwierdza brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Istotne postanowienia umowy, które mają wiązać strony zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
§ 17 projektu umowy stanowi:
1. Zamawiający zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1, art. 455 ust. 1 pkt 2 ppkt b, art. 455 ust. 1 pkt 3-4 ustawy pzp przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności wskazanych w powołanych przepisach pzp, oraz w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia.
2. Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, przy czym zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, są możliwe w zakresie:
1) zmiany wynagrodzenia określonego w umowie w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT - wysokość wynagrodzenia netto nie ulega zmianie, jedynie wysokość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień powstania obowiązku podatkowego.
2) terminu wykonania zamówienia w przypadku wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerw w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający. Podstawą dokonania zmian, o których mowa w ust. 1 ppkt. 2) będzie protokół konieczności określający wystąpienie okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmiany terminu umownego.
3) Zmiany terminów w związku z wstrzymaniem, opóźnieniem wykonania umowy przez Zamawiającego spowodowanymi wystąpieniem zdarzenia na terenie zakładu niezależnego od Zamawiającego (np. awaria zasilania zewnętrznego, wybuch, pożar itp.), które spowoduje brak możliwości prowadzenia prac przez Wykonawcę;
4) Zmiany terminów realizacji zobowiązań umownych w przypadku opóźnień spowodowanych przez organy administracji publicznej;
5) zmiany terminu realizacji w przypadku realizacji robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechania części robót
6) W przypadku zmiany osoby skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia dla przeprowadzonego postępowania. W takim przypadku WYKONAWCA zobowiązany jest wskazać osobę do realizacji zamówienia posiadające kwalifikacje nie niższe niż wymagane.
7) w zakresie zmiany wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy – Zamawiający nie przewiduje zmiany wynagrodzenia ryczałtowego.
8)w okolicznościach, o których mowa w ppkt.2, 3, 4, 5 ustalają nowe terminy umowne, z tym że wielkość zmian musi być powiązana z przyczyną jaka ją spowodowała. Podstawą dokonania zmian, będzie protokół konieczności wystąpienia okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmian.
2. Nie stanowią natomiast zmiany istotnej umowy w rozumieniu art. 454 ustawy pzp zmiany związane z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego lub zmiana danych teleadresowych).
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-06 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma MiniPortal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-06 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia w terminie 45 dni kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy.
Rozpoczęcie robót nastąpi w okresie do 3 dni roboczych od daty przekazania placu budowy.
Zamawiający przekaże protokolarnie Wykonawcy teren budowy w terminie do 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
2.Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, przedłoży Zamawiającemu przed zawarciem umowy:
1) kserokopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;
2) w przypadku wyboru oferty złożonej przez ”konsorcjum Wykonawców” – umowę regulującą współpracę członków konsorcjum;
3) dowód wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie,
4) harmonogram rzeczowo-finansowy robót, który po zatwierdzeniu przez zamawiającego będzie stanowił załącznik do umowy,
5) uproszczony kosztorys z określeniem cen dla poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, który będzie miał charakter pomocniczy i będzie stanowił podstawę do rozliczeń
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę położenie kostki brukowej - Krajnik Dolny
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę położenie kostki brukowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI