„Budowa drogi dla pieszych i rowerów wzdłuż drogi powiatowej nr 3005D na odcinkach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa drogi dla pieszych i rowerów wzdłuż drogi powiatowej nr 3005D na odcinkach Dobrocin – Gilów oraz Gilów - Niemcza ”- w formule zaprojektuj i wybuduj
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDzierżoniów
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-03-15
  • ZamawiającyZarząd Dróg Powiatowych w Dzierżoniowie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-29
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00224855
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa drogi dla pieszych i rowerów wzdłuż drogi powiatowej nr 3005D na odcinkach Dobrocin – Gilów oraz Gilów - Niemcza ”- w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Dzierżoniowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890723835

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Garbarska 2

1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748313129

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.dzierzoniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.dzierzoniow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa drogi dla pieszych i rowerów wzdłuż drogi powiatowej nr 3005D na odcinkach Dobrocin – Gilów oraz Gilów - Niemcza ”- w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c18f9865-d23f-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00224855

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00003696/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa drogi dla pieszych i rowerów wzdłuż drogi powiatowej nr 3005D na odcinkach Dobrocin – Gilów oraz Gilów - Niemcza ”- w formule zaprojektuj i wybuduj

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Fundusz Sprawiedliwej Transformacji

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.zdp.dzierzoniow.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu
komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej
do obsługi postępowań przetargowych dostępnej pod adresem https://zdpdzierzoniow.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ilekroć
w dalszej części mowa o: „Platformie zakupowej” – należy przez to rozumieć narzędzie procesu
związanego z udzielaniem zamówień publicznych w formie elektronicznej służące
szczególności do przekazywania ofert, oświadczeń. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający
dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków,
zawiadomień orazinformacji:1. Elektronicznie na adres e-mail:sekretariat@zdp.dzierzoniow.pl lub za
pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:https://zdp-dzierzoniow.ezamawiajacy.pl w
zakładce„Korespondencja”.2.Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną
do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze
do Zamawiającego przed upływem tego terminu (godziny pracy Zamawiającego: 7.00-15.00 w
dni robocze). 3. Ogólne zasady korzystania z Platformy:3.1 zgłoszenie do postępowania wymaga
zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zarząd Dróg Powiatowych
wDzierżoniowie;https://zdp-dzierzoniow.ezamawiajacy.pl
lubhttps://oneplace.marketplanet.pl.3.2Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania”
zostanie przekierowany dostronyhttps://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o
możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując
kroki procesurejestracyjnego3. 3Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. 3.4 Po
założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiający ma Wykonawcami,
w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w
formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. 6.Zamawiający informuje, iż w
przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien
skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa ZDPDzierżoniów.+48 22 572223mail:
oneplace@marketplanet.pl 7.Zamawiający określa
dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:7.1dokumenty w formacie „pdf"
zaleca siępodpisywaćformatemPAdES,7.2dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym
niż „pdf ",wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie
zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.8Zamawiający
określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej
tj.:8.1Stałydostęp do sieci Internet o przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;8.2Komputer klasy PC
lub MAC, o konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, system operacyjny - MS
Windows 7 , MacOs x 10.4,Linux8.3Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca
TLS1.2.8.4 WłączonaobsługaJavaScript;8.5Zainstalowany program obsługujący pliki w
formacie.pdf.9.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości
do 100MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt,ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff,
png,svg, wav, , mpg, mpeg, , ,mpeg4,ogg, ogv, zip, rar, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, xml, xsd, gml, ,
xsl, xslt,TSL, XMLsig, XAdES,CAdES,10.Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu
odbioru danych tj.:10.1Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako
zaszyfrowany –format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego
po upływie terminu otwarcia ofert.11. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss)generowany wg. czasu synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.12.W sytuacjach awaryjnych
np. w przypadku niedziałania Platformy, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty
elektronicznej na adres: sekratariat@zdp.dzierzoniow.pl (nie dotyczy składania ofert)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dot. ochrony danych osobowych określono
w załączniku nr 6 do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dot. ochrony danych osobowych określono
w załączniku nr 6 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP/DT/252/P 3/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych związanych z budową drogi dla pieszych i rowerów wzdłuż drogi powiatowej nr 3005D na odcinkach Dobrocin – Gilów oraz Gilów – Niemcza.
W zakres robót wchodzą: wykonanie kompleksowych robót budowlano -montażowych na podstawie projektów i specyfikacji technicznych wraz ze wszelkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami i decyzjami pozwalającymi użytkować obiekty, oraz z inwentaryzacją powykonawczą zrealizowanych robót,

4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt XIV niniejszej SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.

3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00zł (słownie : jeden milion zł )

4 .Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Doświadczenie zawodowe
Zamawiający wymaga aby Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – zrealizował z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania:

-łącznie min. 2 zadania
- w tym min 1 zadanie w zakresie budowy, lub przebudowy, lub remontu lub modernizacji dróg , lub placów- lub ścieżek pieszych lub ścieżek pieszo - rowerowych o nawierzchni z betonu asfaltowego o wartości min. 3 000 000,00 PLN brutto (słownie: trzy miliony zł brutto) – każde zadanie
w tym min 1 zadanie w zakresie budowy, lub przebudowy, lub remontu lub modernizacji dróg , lub placów- lub ścieżek pieszych lub ścieżek pieszo - rowerowych wraz z budową odcinka kanalizacji deszczowej o długości min 100mb ---o nawierzchni z betonu asfaltowego --o wartości min. 3 000 000,00 PLN brutto (słownie: trzy miliony zł brutto) – każde zadanie -

Uwagi:
1. Pod pojęciami „budowa”, „przebudowa” rozumie się pojęcia zdefiniowane odpowiednio w art. 3 pkt. 6 i 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 632 z późn. zm.).
2. Zamawiający uzna za spełniony warunek SWZ również w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres robót budowlanych od wymaganych przez Zamawiającego.
3. Zamawiający nie dopuszcza sumowania robót budowlanych wykonanych w ramach odrębnych kontraktów (umów/zamówień) celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego.
4. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.

b) Potencjał techniczny
Wykonawca musi posiadać podstawowy potencjał sprzętowy do wykonania przedmiotowego zamówienia Sprzęt i urządzenia będące w dyspozycji Wykonawcy przeznaczone do wykonywania robót mają być zgodne z normami środowiska i przepisami dotyczącymi jego użytkowania. Wymagane do wykonania zadania jednostki są wymienione w poszczególnych SST Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował n/w sprzętem:
walec stalowy – min. 1 jednostka
Samochody samowyładowcze o ładowności min 6 ton. min. 1 jednostka
koparki lub koparko- ładowarki -o pojemności łyżki min 1,0m3– min 1 jednostka
Rozściełacz układarka mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem- min 1 jednostka

c) Kadra techniczna
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał dysponowanie osobami:
co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie(Dz.u. 2019 poz 831 zmianami). Dopuszcza się uprawnienia równoważne do powyższych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. Wymagane minimalne doświadczenie 2 lata przy budowie lub przebudowie lub remoncie dróg na stanowisku kierownika budowy.

Co najmniej jedną osobę, na stanowisku kierownik robót posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń kanalizacyjnych w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie(Dz. u. 2019 poz 831 zmianami) Dopuszcza się uprawnienia równoważne do powyższych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. Wymagane minimalne doświadczenie 2 lata przy budowie lub przebudowie sieci kanalizacyjnych na stanowisku min kierownika robót.

Co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności mostowej w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie(Dz.u. 2019 poz 831 zmianami). Dopuszcza się uprawnienia równoważne do powyższych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. Wymagane minimalne doświadczenie 2 lata przy budowie lub przebudowie lub remoncie obiektów mostowych na stanowisku kierownika budowy.



Co najmniej 1 osobą posiadającą wymagane uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie( Dz.u. 2019 poz 831 zmianami). Dopuszcza się uprawnienia równoważne do powyższych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. Wymagane minimalne doświadczenie 5 lat przy projektowaniu

Co najmniej 1 osobę, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń kanalizacyjnych w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie(Dz.u. 2019 poz 831 zmianami). Dopuszcza się uprawnienia równoważne do powyższych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. Wymagane minimalne doświadczenie 5 lat przy projektowaniu

Co najmniej 1 osobę, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności mostowej w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie(Dz.u. 2019 poz 831 zmianami). Dopuszcza się uprawnienia równoważne do powyższych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. Wymagane minimalne doświadczenie 5 lat przy projektowaniu

W przypadku obywateli państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji
Szwajcarskiej muszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z
których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie
wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych
środków dowodowych potwierdzających:
brak podstaw wykluczenia:
2.1. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z innym wykonawcą,
który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,
zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr „5” do SWZ;
2.2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2.3 zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków
i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku
zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że
odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące
porozumienie w sprawie spłat tych należności;
2.4 zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust.
1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów
potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych
środków dowodowych potwierdzających:
- spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z
podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane: oraz
załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli
wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;-
potwierdzających spełnienie warunku opisanego w pkt. XXIII 4a);- Załącznik nr A do SWZ
2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeniach technicznych dostępnych
Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do
dysponowania tymi zasobami - potwierdzających spełnienie warunku opisanego w
w pkt. XXIII 4b); Załącznik nr B do SWZ
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi
osobami - potwierdzających spełnienie warunku opisanego w pkt. XXIII 4c ); Załącznik nr C do SWZ
4) polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia , potwierdzający spełnienie warunku określonego w pkt. XXIII pkt 3

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą ( na którą składa się załącznik nr 1 i załącznikiem nr 2-Szacunkowe zestawienie kosztów do SWZ)
Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
-Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z złącznikiem nr 3 do SWZ
-Zobowiązania innego podmiotu do oddania do dyspozycji
wykonawcy niezbędnych zasobów –( jeśli dotyczy)
- Oświadczenie podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia –( jeśli dotyczy)
-Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać
przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu
albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej
oferty w zakresie : uregulowanym w art. 454-455 ustawy p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze umowy stanowiącym załącznik
nr 4 do SWZ. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności
w zakresie realizacji zamówienia zgodnie z zapisami SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-15 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zdp-dzierzoniow.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-15 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-13

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

nie dotyczy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ułożenie kostki granitowej - Karpacz
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę ułożenie kostki granitowej 10/10 ok 35m2 Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI