„Budowa drogi dla pieszych i rowerów na odcinku Trzcinica - Laski” w formule zaprojektuj...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa drogi dla pieszych i rowerów na odcinku Trzcinica - Laski” w formule zaprojektuj i wybuduj
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTrzcinica
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-06-14
  • ZamawiającyGmina Trzcinica
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-24
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00338624
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa drogi dla pieszych i rowerów na odcinku Trzcinica - Laski”
w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzcinica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854926

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 47

1.5.2.) Miejscowość: Trzcinica

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-620

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@trzcinica.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcinica.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa drogi dla pieszych i rowerów na odcinku Trzcinica - Laski”
w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83f2d418-1997-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00338624

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt objęty dofinansowaniem w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład, Program Inwestycji Strategicznych, nr wniosku o dofinansowanie Edycja8/2023/914PolskiLad (dalej jako Projekt)

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pzp.trzcinica.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za
pośrednictwem Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP pod adresem https://pzp.trzcinica.com.pl (Platforma). W sytuacji np. awarii Platformy dopuszcza się komunikację na wskazane w pkt 1 adresy mailowe.
2. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
3. Sposób sporządzenia oraz sposób przekazywania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
4. Szczegółowe informacje w tym zakresie zawarte są w Rozdziale XIII i XIV SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z art. 67 ustawy PZP określa następujące wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji
elektronicznej przy wykorzystaniu Platformy, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 10, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2, z wyjątkiem Internet Explorer,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę (jeśli Wykonawca korzysta z elektronicznego podpisu kwalifikowanego),
7) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,
8) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu platformy Microsoft Azure, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC.
2. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r.poz. 2452) podaje następujące
informacje dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych:
1) dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB - w szczególności: .doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades, .sig, pades.
2) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
3. Oferta powinna zostać złożona w postaci elektronicznej i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (zawartym w e-dowodzie) przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
4. Szczegółowe informacje dotyczące złożenia, zmiany i wycofania oferty znajdują się w instrukcji pod adresem: https://pzp.trzcinica.com.pl.
5. Szczegółowe informacje w tym zakresie zawarte są w Rozdziale XIII i XIV SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RRS-VI.271.7.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa drogi dla pieszych i rowerów na odcinku Trzcinica - Laski w formule zaprojektuj i wybuduj, na łącznym odcinku o długości ok. 4,5 km wraz z oznakowaniem poziomym i pionowym oraz infrastrukturą towarzyszącą w ramach zadania pn.: „Budowa drogi dla pieszych i rowerów na odcinku Trzcinica - Laski”
2. Budowa drogi dla pieszych i rowerów realizowana jest na terenie nieczynnej linii kolejowej nr 307. Inwestycja rozpoczyna się w obrębie miejscowości Laski, przebiega przez miejscowość Granice/Smardze do wylotu z miejscowości Trzcinica. Przedmiotowy odcinek drogi dla pieszych i rowerów zlokalizowany jest na terenie województwa wielkopolskiego (powiat kępiński). Wzdłuż trasy drogi dla pieszych i rowerów zlokalizowane są skrzyżowania z drogami publicznymi lub drogami służącymi do przejazdów gospodarczych.
3. Zadanie polega na zaprojektowaniu, uzyskaniu wszelkich, niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń i prawomocnych decyzji administracyjnych w tym uzyskanie właściwej decyzji umożliwiającej wykonanie robót budowlanych oraz wykonaniu robót związanych z przedmiotowym zadaniem wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie oraz wykonaniu inwentaryzacji powykonawczej robót.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej,
2) roboty przygotowawcze,
3) roboty ziemne,
4) wykonanie podbudów,
5) wykonanie nawierzchni,
6) roboty wykończeniowe,
7) wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (oznakowanie poziome i pionowe),
8) wykonanie elementów ulic,
9) remont istniejących obiektów inżynierskich,
10) przebudowa kolizji,
11) budowa oświetlenia,
12) zakup i montaż małej architektury.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w rozdziale III SWZ
6) Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy PZP wymaga zatrudnienia prze Wykonawcę, podwykonawcę lud dalszego podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę ( zgodnie z art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465) osób wykonujących wskazane niżej przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na: wykonaniu robót przygotowawczych, wykonaniu robót ziemnych, wykonaniu podbudów oraz wykonaniu robót nawierzchniowych.
7) Sposób weryfikacji oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia, o których mowa w pkt 6 oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy - Załączniku nr 8 do SWZ.
8. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2
ustawy PZP.
9. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarte jest odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, czyli takie, które zagwarantują realizację przedmiotu zamówienia w zgodzie z zapisami opisu przedmiotu zamówienia i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych.
10. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, czyli takie które zagwarantują realizację przedmiotu zamówienia w zgodzie opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnia uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od złożonych w w/w dokumentach. W przypadku zamiaru zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest wskazać te rozwiązania wraz z ofertą i wykazać, za pomocą dowolnych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Dokumenty te będą stanowiły przedmiotowe środki dowodowe.
11.Zamawiający wymaga dokonania wizji lokalnej, zgodnie z art. 131 ust. 2 ustawy Pzp, po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym terminu z Zamawiającym. W przypadku chęci umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z osobą wskazana w Rozdziale VIII pkt 1 SWZ. Podczas wizji lokalnej nie będą udzielane żadne wyjaśnienia dotyczące SWZ, w szczególności dotyczące przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przystąpi do oceny złożonych ofert, przy zastosowaniu podanych poniżej kryteriów
wyłącznie w stosunku do ofert niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie;
3) sytuacji finansowej lub ekonomicznej – Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 5 000 000,00 zł;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat (liczonych wstecz od terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:
-jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub modernizacji drogi (ulicy), ścieżki rowerowej lub drogi pieszo-rowerowej o nawierzchni bitumicznej lub z kostki betonowej o wartości robót budowlanych co najmniej 5 000 000,00 zł brutto, -jedną usługę polegającą na zaprojektowaniu (w tym także zaprojektowaniu przebudowy lub modernizacji) drogi (ulicy), ścieżki rowerowej lub drogi pieszo-rowerowej o nawierzchni bitumicznej lub z kostki betonowej, o wartości usług projektowych co najmniej 100 000,00 zł brutto Wykonawca może wykazać spełnienie powyższych warunków także poprzez realizację jednej umowy, w ramach której wykonał kompleksowo w/w usługę projektową oraz prace budowlane.
b) Wykonawca musi dysponować co najmniej:
-jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie w roli kierownika budowy lub kierownika robót w powyższym zakresie (od czasu uzyskania uprawnień) i w okresie ostatnich 5 lat (przed terminem składania ofert) pełniła funkcję kierownika budowy lub równoważną w co najmniej w jednym przedsięwzięciu budowlanym;
-jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w roli kierownika budowy lub kierownika robót w powyższym zakresie (od czasu uzyskania uprawnień) i w okresie ostatnich 5 lat (przed terminem składania ofert) pełniła funkcję kierownika robót sanitarnych lub równoważną w co najmniej jednym przedsięwzięciu budowlanym;
 jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w roli kierownika budowy lub kierownika robót w powyższym zakresie (od czasu uzyskania uprawnień) i w okresie ostatnich 5 lat (przed terminem składania ofert) pełniła funkcję kierownika robót elektrycznych lub równoważną w co najmniej jednym przedsięwzięciu budowlanym;
- jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót telekomunikacyjnych, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w roli kierownika budowy lub kierownika robót w powyższym zakresie (od czasu uzyskania uprawnień) i w okresie ostatnich 5 lat (przed terminem składania ofert) pełniła funkcję kierownika robót telekomunikacyjnych lub równoważną w co najmniej jednym przedsięwzięciu budowlanym;
-jedną osobę, która będzie pełnić funkcję Projektanta branży drogowej / Koordynatora zadania w zakresie projektowania, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie w roli projektanta w powyższym zakresie (od czasu uzyskania uprawnień) i w okresie ostatnich 5 lat (przed terminem składania ofert) pełniła funkcję projektanta branży drogowej lub równoważną w co najmniej jednym przedsięwzięciu budowlanym;
-jedną osobę, która będzie pełnić funkcję Projektanta branży sanitarnej posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w roli projektanta w powyższym zakresie (od czasu uzyskania uprawnień) i w okresie ostatnich 5 lat (przed terminem składania ofert) pełniła funkcję projektanta branży sanitarnej lub równoważną w co najmniej jednym przedsięwzięciu budowlanym;
- jedną osobę, która będzie pełnić funkcję Projektanta branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w roli projektanta w powyższym zakresie (od czasu uzyskania uprawnień) i w okresie ostatnich 5 lat (przed terminem składania ofert) pełniła funkcję projektanta branży elektrycznej lub równoważną w co najmniej jednym przedsięwzięciu budowlanym;
- jedną osobę, która będzie pełnić funkcję Projektanta branży telekomunikacyjnej, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w roli projektanta w powyższym zakresie (od czasu uzyskania uprawnień) i w okresie ostatnich 5 lat (przed terminem składania ofert) pełniła funkcję projektanta branży telekomunikacyjnej lub równoważną w co najmniej jednym przedsięwzięciu budowlanym.
Zamawiający dopuszcza łączenie w/w funkcji, pod warunkiem posiadania przez taką osobę uprawnień łącznie dla każdej z tych funkcji, do których zostanie wyznaczona.
UWAGA:
Kierownik budowy, projektanci oraz kierownicy robót powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2023, poz. 682 ze zm., dalej jako ustawa Prawo budowlane) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019, poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane
oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023, poz. 334).
2.Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu zawarte zostały w rozdziale VI SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 70 000,00 zł.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, zgodnie z art. 97 ust. 7 ustawy Pzp. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji winien zawierać zobowiązanie gwaranta do wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sposób nieodwołalny i bezwarunkowy, jeśli nastąpi co najmniej jedna z okoliczności opisana w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w pkt 4 ppkt 2 i 3 oraz pkt 5 poniżej.
4. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
1) upływu terminu związania ofertą,
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego, prowadzony przez Spółdzielczy Bank Ludowy w Kępnie; oddział w Trzcinicy, o numerze 53 8413 0000 0600 0130 2000 0104 (SWIFT: GBWCPLPP; IBAN: PL 53 8413 0000 0600 0130 2000 0104), tytułem wadium w postępowaniu – nr ref.: RRS-VI.271.7.2024. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
5.Szczegółowe uregulowania w tym zapisie zawarte są w rozdziale IX SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – wraz z ofertą należy przedłożyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, zgodnie z art. 58 ust. 1
ustawy Pzp.
2. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
3. Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jak oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy – Załączniku nr 8 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w przypadkach wskazanych w § 14 Wzoru umowy –Załącznika nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: system teleinformatyczny - Platforma Zamówień Publicznych ZETOPZP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-10 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-09

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie wylewki w mieszkaniu - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie wylewki w mieszkaniu Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI